Ja, jij ook!?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef Reunity het volgende:
hey tism, rook je?
Meestal Marlboro, en Samson voor mijn jointjes!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef Reunity het volgende:
hey tism, rook je?
edit: nevermind, k zie net de edit van je post.
welk merk rook je (meestal)?
marlboroquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef Tism het volgende:
[..]
Meestal Marlboro, en Samson voor mijn jointjes!
zeker, zeker.. weetje bepaalde indianenstammen zien roken als een heilig ritueel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:11 schreef Sebasser het volgende:
Heilig?
Lekker trouwens, sigaretten beneden in je jaszak hebben maar hier boven niks hebben.
En te lui zijn om ze te pakken
Eens!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef Reunity het volgende:
[..]
zeker, zeker.. weetje bepaalde indianenstammen zien roken als een heilig ritueel.
maarja nu je dat weet, is t geen tijd om toch maar ff naar beneden te gaan, in je jaszak te graaien en je pakje cigs er uit te nemen om vervolgens heerlijk een peukie voor de pc te roken.
Nee, dan rook ik teveelquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef Reunity het volgende:
[..]
zeker, zeker.. weetje bepaalde indianenstammen zien roken als een heilig ritueel.
maarja nu je dat weet, is t geen tijd om toch maar ff naar beneden te gaan, in je jaszak te graaien en je pakje cigs er uit te nemen om vervolgens heerlijk een peukie voor de pc te roken.
de helft "quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:20 schreef Reunity het volgende:
zitten er nog zo weinig peukies in dat pakje dan?
Hey Reunity, heb je geen leuke foto ofzo voor in de OP!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:08 schreef Reunity het volgende:
tis niet al te groot,
maar jullie moeten het er maar mee doen. tis buiten te koud naar mijn smaak.
*steekt een heilig cigaretje op*
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef Reunity het volgende:
uhmm ja k ga even zoeken. goed id!
die's niet verkeerd, maar een bluntje zou mooier staan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding]
Goeie foto voor in de OP?
*wijst naar de deur*quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:36 schreef Pingwingei het volgende:Ik kan er niet tegen tegen deze rook hoor. Dom dat jullie roken zeg, dat veroorzaakt kanker hoor! En ik kan niet tegen die rook die hier hangt hoor, sjongejonge zeg!
Ja daar komt alle vieze rook door naar buitenquote:
Tis ook altijd wat, he!?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ja daar komt alle vieze rook door naar buiten
*wijst naar de schone lucht buiten*quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ja daar komt alle vieze rook door naar buiten
Die vervuilen julliequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:43 schreef Reunity het volgende:
[..]
*wijst naar de schone lucht buiten*
dan ga je ondergronds wonen. er zijn zat oude bunkers verspreid in NL, de 1 dieper in de grond dan de ander.quote:
Ja dan steek ik daar wel een vanillesigaar opquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:51 schreef Reunity het volgende:
[..]
dan ga je ondergronds wonen. er zijn zat oude bunkers verspreid in NL, de 1 dieper in de grond dan de ander.
of je maakt een glazen huis ergens in de zee.
ja "quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef Tism het volgende:
Hoeveel Fok!ker zouden er roken!? Volgens mij best wel veel!![]()
Zal wel het zelfde zijn als buiten fok! om, in de maatschapij, schat ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef Tism het volgende:
Hoeveel Fok!ker zouden er roken!? Volgens mij best wel veel!![]()
Gadverrr...shag voor je blowtjes ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef Tism het volgende:
[..]
Meestal Marlboro, en Samson voor mijn jointjes!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:34 schreef rudedeltadude het volgende:
* vindt dat de rokershoek weer terug moet komen
Ken 't niet, maar lijkt me een gezellig hoekje !quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:36 schreef rudedeltadude het volgende:
Yes! Ik heb een medestander!
Wat wou je dan gebruiken?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gadverrr...shag voor je blowtjes ?![]()
Verder...![]()
![]()
volgens mij een geheel subforum.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:43 schreef Tism het volgende:
ken 't ook niet! Was dat een eerder bestaand topic, ofzo!? [afbeelding][afbeelding]
Neenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Marlborootje...draaien tussen de vingers, wiet erbij en...genieten !![]()
![]()
een subforumquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:43 schreef Tism het volgende:
ken 't ook niet! Was dat een eerder bestaand topic, ofzo!? [afbeelding][afbeelding]
Anyway, wiet rook je niet met shag !quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen
Ik kots op marlboro en pall mall
Hmmmm, ik ken 't niet! Maar ik Fok! ook nog niet zo lang! Daarom waarschijnlijk!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
volgens mij een geheel subforum.
Maar toen was ik er nog niet
dat doe je pcies 390 dagen nuquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:46 schreef Tism het volgende:
[..]
Hmmmm, ik ken 't niet! Maar ik Fok! ook nog niet zo lang! Daarom waarschijnlijk!![]()
Wiet rook je wel met shag! Ik vind die tabak uit een marlborotje in een joint is niet te roken! bleh!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Anyway, weed rook je niet met shag !![]()
Huh!? Ja, cool!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:47 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat doe je pcies 390 dagen nu
Rook 't dan puur, please !quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:50 schreef Tism het volgende:
[..]
Wiet rook je wel met shag! Ik vind die tabak uit een marlborotje in een joint niet te roken! bleh!![]()
Daar heb je gelijk in! Gelukkig maar!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Blijkbaar verschillen smaken, maar dat is al jaren bekend..![]()
![]()
![]()
![]()
Dat bedoelde ik ook met :quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:52 schreef Tism het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in! Gelukkig maar!![]()
Neen, ze gaat zo wat anders doen..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:10 schreef BeeDee het volgende:
Kom ff in de hoek staan dan..
Vertel....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen, ze gaat zo wat anders doen..
Omg stfuquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen, ze gaat zo wat anders doen..
hehequote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te weten...MSN'en jullie maar verder.![]()
![]()
Ik doe het niet met Sebaggerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te weten...MSN'en jullie maar verder.![]()
![]()
hehe, gelukkig maar.quote:
hehe, best welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:16 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hij mag blijkbaar iets niet verklappen....spannend !![]()
Boebie dingens zn lijstje in de gaten houdenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:16 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hij mag blijkbaar iets niet verklappen....spannend !![]()
hehe, boediedoesneuklijstje sta en kom je niet op hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Boebie dingens zn lijstje in de gaten houden
Nee hoor![]()
neequote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je je door 't boe gebeuren aangesproken voelde..![]()
Ja, truste ! Ik moet er verdomme om 05:15 uit...kut !quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:50 schreef Sebasser het volgende:
niet, nu echt weg
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:54 schreef TheSorrow het volgende:
L&M, Marlboro, Chesterfield, Javaanse Jongens ¾
+ the green shit uiteraard
* TheSorrow pakt een peukkiequote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:18 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
Goedemiddag mensen
*zitten gaat en peuk opsteekt
Wie wilt pakt wel he?
Ze liggen op tafel voor het grijpen johquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:27 schreef Elounda het volgende:
ff sigaretten halen, dan kom ik er ook bij ..
Thanks.. Zeurberusquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:28 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ze liggen op tafel voor het grijpen joh![]()
Krijg ze wel een keer terug
Nee dank je, maar je mag een malletje-light van mij hoor?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:37 schreef Syheriat het volgende:
Nog echte chesterfield-fans hier? Ik ga nu zo'n pakkie scoren
Alleen maar chesterfields! Andere komen er niet in hier! (of ik moet veel gedronken hebben, dan wil ik nog wel eens een marlboro of camel aannemen).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:37 schreef Syheriat het volgende:
Nog echte chesterfield-fans hier? Ik ga nu zo'n pakkie scoren
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:47 schreef Reunity het volgende:
jij niet dan? dat is toch in lately..
'k Heb een paarse maanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:46 schreef Pakspul het volgende:
Hebben jullie allemaal al een gele ster op jullie jas
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:46 schreef Pakspul het volgende:
Hebben jullie allemaal al een gele ster op jullie jas
HAHAHAHA OS jezusquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:52 schreef remlof het volgende:
[..]
[afbeelding] ik zou zo'n button dus echt niet opdoen he
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:45 schreef Elounda het volgende:
Hey Tezz, jij ook in het rookhoekje ?
ik hoef alleen maar in de deuropening te gaan staan, maar dat is nog best fris met dit weerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:54 schreef Spooky4u het volgende:
Voor degene die op het werk naar buiten moeten of in een rookhok moeten zitten....
Roken jullie nu ook meer op de heen en terugweg naar het werk?
Ik rookte eerste 2 peuken de op rit Tilburg-Eindhoven, en nu rook ik er 4.....
iemand?
ja want op heenweg weet je dat je na aankomst niet meteen kan gaan rokenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:56 schreef Stommie het volgende:
heenweg = meer roken dan terugweg...
Ik rook altijd meer op de terugweg, op de heenweg rook ik helemaal niet, omdat ik niet wil dat mijn kleding rokerig ruikt. Op de terugweg kan het mij niet zoveel schelen, dan ga ik meestal toch naar huis....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:54 schreef Spooky4u het volgende:
Voor degene die op het werk naar buiten moeten of in een rookhok moeten zitten....
Roken jullie nu ook meer op de heen en terugweg naar het werk?
Ik rookte eerste 2 peuken de op rit Tilburg-Eindhoven, en nu rook ik er 4.....
iemand?
Netjesquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:56 schreef remlof het volgende:
[..]
...
ow en 2 peuken in de auto in 20 minuten op heenweg...
Ik doe er dus 4 in 35 minutenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:56 schreef remlof het volgende:
[..]
ik hoef alleen maar in de deuropening te gaan staan, maar dat is nog best fris met dit weer
en als er geen collega's zijn die niet roken, roken we gewoon achter het bureau
ow en 2 peuken in de auto in 20 minuten op heenweg en 1 op terugweg meestal
roken?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Wij mochten altijd weg om te roken
Maar nu ga ik echt even.
ik ookquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:08 schreef Puck1 het volgende:
ik heb zin in een peuk!
maar moet nog wachten tot 5 uur
* Rookt meequote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik steek er nu wel even 1 voor jullie op, lekker puh![]()
Het voelt een beetje kanker...quote:
Never knew it could feel this goodquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het voelt een beetje kanker...
Wat is er tegenwoordig nog wel goedquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:42 schreef Reunity het volgende:
tja sommige dodelijke gifften kunnen je verdomd high maken, zal wel verdomd speciaal en goed voelen. tis alleen niet zo goed voor je. ^^
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
Belgische school verplicht rokers button te dragen![]()
whehehehequote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
Belgische school verplicht rokers button te dragen![]()
en appels helpen er niet eens meer tegen..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat is er tegenwoordig nog wel goedJe krijgt tegenwoordig overal kanker van anyways
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:47 schreef Reunity het volgende:
[..]
en appels helpen er niet eens meer tegen..
vroeger zeiden ze nog van wel.. maar sinds wat jaartjes ineens niet meer
Hele hand geel makenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:51 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb trouwens één geel vlekje op een vingerIemand nog een geniale tip om dat weg te werken?
* -Skippybal- rent naar dichtstbijzijnde vulkaanquote:Puimsteen ontstaat wanneer bij een vulkanische uitbarsting de vloeibare lava, die een grote hoeveelheid gassen bevat, zodanig snel afkoelt dat de gasbelletjes de tijd niet krijgen te ontsnappen en in het gesteente vast komen te zitten.
Tot over een aardig poosjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
* -Skippybal- rent naar dichtstbijzijnde vulkaan
was even de enige plaatje dat ik zo snel kon vindenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Lion King en Tarzan, toffe dvds hoor
MAar die bank
Als je je as maak kwijt kunt. Sommige mensen hebben geen eens een asbakquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:05 schreef -skippybal- het volgende:
Die asbakken zijn echt spuuglelijk treouwens!
Wel een leuke SC dit![]()
Bwheheh charmantquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:06 schreef Zeurberus het volgende:
Toffe nieuwe indeling van het hoekje![]()
Alleen moet wel alles weer schoongemaakt worden![]()
Maar daar heb ik dan weer aan gedacht:
[afbeelding]
tadaaaaaaaaa
ze staan 24/7 klaar voor ons in de kamer naast ons.
idemquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:09 schreef covie het volgende:
Marlboro medium niet omdat het minder ongezond is maar gewoon omdat ik het lekkerder vind dan marlboro gewoon.
Ik rook meestal op zondag helemaal niet omdat ik op zaterdagavond al een pakje heb leeggerookt en de peuken dan op zondag smaken alsof je een asbak aan het leeglikken bent.
Charmant is idd anders, maar ze waren wel het goedkoopstquote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:50 schreef BeeDee het volgende:
Ik zei dus...wiet rook je niet met shag ! Zeg me alsjeblieft dat er iemand met me eens is..Anders is het echt aan het afglijden met deze wereld..
![]()
Geheel nix mis met de films van Romero en Fulci! die 2 zijn de goden van de zombie filmsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:24 schreef Reunity het volgende:
k hoop dat ze flink aan de slag gaan met zo realistisch mogelijk geanimeerde zombiefilms.
k snap dat de gespeelde varianten niet goed genoeg verkopen, maar k wil zo graag meer!
zombies rule!
Hey, dat is een leuk spel!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:35 schreef Reunity het volgende:
nee joh, sommige zombies roken ook
[afbeelding]
hehe rokende zombies roeleren ookquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:35 schreef Reunity het volgende:
[afbeelding]
Er zitten nog niet genoeg posts zin voor een deel 2, maar die komen wel weer. misschien moet er meer pr0n zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:48 schreef Reunity het volgende:
metalhead, als reacties uitblijven is aan jou de eer om een rooktopic 2 te starten.
t lijkt wel alsof de mensjes zombies er bij niet zo apprecieren...!! like huh!?
Krijg je zo'n kop van het roken? Dan stop ik er accuut mee!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:35 schreef Reunity het volgende:
[afbeelding]
en wees gerust, jullie mogen ook in het rookhoekje komen. eet gerust de rokers op (zolang je maar geen cigaretten steelt!)
ik ookquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:53 schreef Elounda het volgende:
[..]
Krijg je zo'n kop van het roken? Dan stop ik er accuut mee!!
Najah: die verrotte kop heb ik eigenlijk van mezelf ook al, dus ik steek er nog eentje opquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:11 schreef Zeurberus het volgende:
Je moet er wel wat voor overhebben he!
Beetje miepen over een verrotte kop
heb je vuurtje, dan doe ik er ook nog maar 1 meequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:14 schreef Elounda het volgende:
[..]
Najah: die verrotte kop heb ik eigenlijk van mezelf ook al, dus ik steek er nog eentje op![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:14 schreef Elounda het volgende:
[..]
Najah: die verrotte kop heb ik eigenlijk van mezelf ook al, dus ik steek er nog eentje op![]()
![]()
Ha!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:21 schreef Broekpaling het volgende:
Wat doe ik hier, ik rook niet eens!![]()
![]()
beetje late reactie maar hier: vangen!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:16 schreef Stommie het volgende:
[..]
heb je vuurtje, dan doe ik er ook nog maar 1 mee![]()
Ahh herkenbaar. De niet rokers praten vaak over vrouw en onzin, terwijl de rokers het hebben over de tieten van dat lekkere wijf van die-en-die afdelkingquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:24 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ha!
Een gast roker!
Die heb je in het bedrijfsleven ook veel. Die mensen die na een tijdje inzien dat het bij de rokers gezelliger is en dus erbij gaan hangen
Welkom![]()
Beter ook van niet, anders ben je straks een gerookte broekpalingquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:21 schreef Broekpaling het volgende:
Wat doe ik hier, ik rook niet eens!![]()
![]()
Met oudejaarsavond (2005-2006) had ik een feestje bij iemand thuis waarbij er niet binnen gerookt mocht worden, stonden we daar met 20 man buiten in de tuin, waarvan er 10 rookte en binnen zaten er nog 3 ofzoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ahh herkenbaar. De niet rokers praten vaak over vrouw en onzin, terwijl de rokers het hebben over de tieten van dat lekkere wijf van die-en-die afdelking
Ja dat is geestig op die niet-rokenfeestjes: rokers en niet rokers staan gezellig buiten, de 3 of 4 die er sowieso geen reet aan vinden blijven demonstratief binnen..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:37 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Met oudejaarsavond (2005-2006) had ik een feestje bij iemand thuis waarbij er niet binnen gerookt mocht worden, stonden we daar met 20 man buiten in de tuin, waarvan er 10 rookte en binnen zaten er nog 3 ofzo![]()
Het was ook gewoon gezelliger buiten
Wij waren op hetzelfde feestje denk ik !quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:37 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Met oudejaarsavond (2005-2006) had ik een feestje bij iemand thuis waarbij er niet binnen gerookt mocht worden, stonden we daar met 20 man buiten in de tuin, waarvan er 10 rookte en binnen zaten er nog 3 ofzo![]()
Het was ook gewoon gezelliger buiten
Nou ik was daar ook met die vuurkorf en die kaarsen...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wij waren op hetzelfde feestje denk ik !
En de gastvrouw had buiten ook nog een vuurkorf aangemaakt en kaarsen neergezet voor de rokers (want ze vond het best lullig dat er binnen niet gerookt mocht worden van haar man), dus het was buiten gewoon veel gezelliger en sfeervoller! En de man des huizes zat binnen met een man of vijf ha ha ha
Gezellig houden hier!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Stel je voor dat straks alle kroegen no smoking zijn
Slechte zaakquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Sorryquote:
Pff moet er niet aan denken, raak nu al in paniek bij het idee!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:03 schreef Queen_Bee het volgende:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Pff moet er niet aan denken, raak nu al in paniek bij het idee!
Ik vind het ook vreselijk als je in een restaurant komt waar dan zo'n kaartje op tafel staat: "roken, liever niet! " . Dan ben je wel heeeeeel banaal als je toch een peuk op steekt natuurlijk. (maar dat doe ik dan gewoon toch)
Of na een middagje helpen op school: 20 gillende kwekkende irritante kinderen op je heen......pfff.......en maar lief blijven lachen, en maar snotneuzen af blijven poetsen, en maar vrolijk mee blijven knutselen....Dan.....snel naar huis en die peuk dan: gewoonweg heaven!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:06 schreef -skippybal- het volgende:
Ze smaken het best na 15 uur in een vliegtuig waar je eigenlijk te lang voor bent![]()
Of gewoon tussendoor een peuk opsteken en alles over die lekkere dingen vertellen en ze aansporen om ook te beginnenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Of na een middagje helpen op school: 20 gillende kwekkende irritante kinderen op je heen......pfff.......en maar lief blijven lachen, en maar snotneuzen af blijven poetsen, en maar vrolijk mee blijven knutselen....Dan.....snel naar huis en die peuk dan: gewoonweg heaven!
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Of na een middagje helpen op school: 20 gillende kwekkende irritante kinderen op je heen......pfff.......en maar lief blijven lachen, en maar snotneuzen af blijven poetsen, en maar vrolijk mee blijven knutselen....Dan.....snel naar huis en die peuk dan: gewoonweg heaven!
Waar is hier?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:40 schreef Stommie het volgende:
goeiemorgen (tis hier 11:35), zometeen wedstrijd spelen, maar eerst een lekker peukie in het immer gezellige rookhoekje.
Grappig! "Fok! World-wide!"quote:
Heb je je moeders fiets ZELF gejatquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Mijn moeders fiets is vannacht bij de kroeg weggejat, door mij
En nu is mn moeder boos
En ben ik zielig
Veeel peuken
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:19 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Ik rook hasj met shag.... Maar je hoort echt geen jointjes met sigaretten te roken hoor..
Als ik wiet rook heb ik de volgende dag last van mijn kaken...Bij hasj weer niet. Ik snap ook niet waar het vandaan komt en ik ben nog op zoek naar iemand die hetzelfde heeft
![]()
ik heb ook nog een doos monte cristo's liggen uit cubaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:27 schreef Tism het volgende:
Yo! Heb deze nog in de ijskast liggen!![]()
Ik bewaar 'em nog ff voor een goed moment!![]()
[afbeelding]
All the way from Cuba!![]()
Ja? Heb er nog nooit een gerookt!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:38 schreef alsem het volgende:
[..]
ik heb ook nog een doos monte cristo's liggen uit cubadie shit is relext
Zijn dat die kruidnagel sigaretten uit Indonesie? Inderdaad: BLEGH!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:40 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb hier nog een hele zooi crete (of hoe je dat ook spelt) sigaretten liggen. Smerige zooi
Die jaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zijn dat die kruidnagel sigaretten uit Indonesie? Inderdaad: BLEGH!
Als ik thuis ben doe ik ook vaak shag. Kost me teveel adnersquote:Heb nu shag (zelfgedraaide filtersigaretten van shag moet ik zeggen), maar toch, ik blijf bij chesterfields!
Ik ook, af en toe! Ik hou wel van een beetje afwisseling.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die ja![]()
[..]
Als ik thuis ben doe ik ook vaak shag. Kost me teveel adners![]()
Ja ik rook een pakje per dag dus dat loopt aardig op. Zelf draaien met zo'n apparaatje is aardig te doen. Het smaakt wel anders maar ja, nicotine is nicotine!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:12 schreef -skippybal- het volgende:
Als ik thuis ben doe ik ook vaak shag. Kost me teveel adners![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:15 schreef BeeDee het volgende:
Ik kom ook nog ff een peukie doen ! [afbeelding]
Tis dat?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
Stationsfietsen voor het leven.
Ik rook ook een pakje per dag..maar ik verdom 't om zelf sigaretten met hulsjes en shag te maken.quote:
"Ik rook voor de gezelligheid"quote:
lul niet slap, je kan in de tijd dat je een sigaret pakt ook net zo snel een sjagje draaien.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:26 schreef -skippybal- het volgende:
Shag heeft ook zo z'n voordelen. Als je bij de bus staat te wachten en het duurt nog 5 minuten gan je met peuken gelijk één op steken. Met shag heb je zoiets van ""
ook zoietsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
"Ik rook voor de gezelligheid"
![]()
Totally niet. Vooral met die kutkou van de laatste dagen, handschoenen uit enzoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
lul niet slap, je kan in de tijd dat je een sigaret pakt ook net zo snel een sjagje draaien.
Met één hand ook nog zeker...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
lul niet slap, je kan in de tijd dat je een sigaret pakt ook net zo snel een sjagje draaien.
Zelfs ik kan dat, en ik heb nog maar 4 keer in heel mijn leven gedraait
idd daar roken we voor, voor de gezelligheidquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:30 schreef -skippybal- het volgende:
Maar roken met andere rokers in de kroeg is natuurlijk dan weer wel gezellig![]()
Je hebt helemaal gelijk....mede daarom rook ik niet binnen. Woon hier nu 4 jaar en heb nog geen peuk (of aanverwante rookbare middelen) in huis gerookt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:29 schreef Tezz het volgende:
Roken voor de gezelligheid ja ja!
Roken is gewoon een ranzige verslaving! Kan er alleen niet mee ophouden........
Mijn huis stinkt, als ik mijn ramen was wil je niet weten hoe het water er na afloop uitziet, het is duur, ik verpest mijn gezondheid, mijn conditie is nul komma nul, mijn kind zit in de rook, mijn huid verouderd sneller bla bla bla bla.
Maar toch doen he.
Dat vind ik altijd zo slecht. Als een wijf mij om een vuurtje vraagt, krijgt ze die en loop ik weg.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:31 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
... gewoon vragen om een vuurtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Ik heb in de tijd dat ik rook ongeveer 3 sigaretten binnen in mijn eigen huis gerookt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk....mede daarom rook ik niet binnen. Woon hier nu 4 jaar en heb nog geen peuk (of aanverwante rookbare middelen) in huis gerookt.![]()
En heb ook een dochter van 3. Die wil ik daar ook van vrijwaren idd..![]()
Zo mooi is dat, in de pseudo-stilte.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb in de tijd dat ik rook ongeveer 3 sigaretten binnen in mijn eigen huis gerookt.
En daarnaast wel een heleboel buiten op het dak, snachts, zo rond een uurtje of half 3, met de sterren, en een lekker warm windje
Gebruik dan gewoon "Jij hebt een opening, en ik heb zin."quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:31 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
idd daar roken we voor, voor de gezelligheid![]()
maar je hebt wel gelijk, en het kan ook nog wel eens een goede opening zijn om met iemand te praten als je verlegen bent, gewoon vragen om een vuurtje
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, met 2.
Als je naar de meet op 9 feb komt laat ik het je wel zien.
Ik heb een soort van uitbouw op het dak.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:36 schreef -skippybal- het volgende:
Klim je serieus op je dak?
Ach, fok is toch veel belangerijkerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Naar die meet kom ik niet..(mmm, klinkt als een slecht gedicht) Moet helaas werken.![]()
Perverselingquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:39 schreef -skippybal- het volgende:
Ik kom wel, maar zonder shag...
Yvonne is er!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |