roken?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Wij mochten altijd weg om te roken
Maar nu ga ik echt even.
ik ookquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:08 schreef Puck1 het volgende:
ik heb zin in een peuk!
maar moet nog wachten tot 5 uur
* Rookt meequote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik steek er nu wel even 1 voor jullie op, lekker puh![]()
Het voelt een beetje kanker...quote:
Never knew it could feel this goodquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het voelt een beetje kanker...
Wat is er tegenwoordig nog wel goedquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:42 schreef Reunity het volgende:
tja sommige dodelijke gifften kunnen je verdomd high maken, zal wel verdomd speciaal en goed voelen. tis alleen niet zo goed voor je. ^^
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
Belgische school verplicht rokers button te dragen![]()
whehehehequote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
Belgische school verplicht rokers button te dragen![]()
en appels helpen er niet eens meer tegen..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat is er tegenwoordig nog wel goedJe krijgt tegenwoordig overal kanker van anyways
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:47 schreef Reunity het volgende:
[..]
en appels helpen er niet eens meer tegen..
vroeger zeiden ze nog van wel.. maar sinds wat jaartjes ineens niet meer
Hele hand geel makenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:51 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb trouwens één geel vlekje op een vingerIemand nog een geniale tip om dat weg te werken?
* -Skippybal- rent naar dichtstbijzijnde vulkaanquote:Puimsteen ontstaat wanneer bij een vulkanische uitbarsting de vloeibare lava, die een grote hoeveelheid gassen bevat, zodanig snel afkoelt dat de gasbelletjes de tijd niet krijgen te ontsnappen en in het gesteente vast komen te zitten.
Tot over een aardig poosjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
* -Skippybal- rent naar dichtstbijzijnde vulkaan
was even de enige plaatje dat ik zo snel kon vindenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Lion King en Tarzan, toffe dvds hoor
MAar die bank
Als je je as maak kwijt kunt. Sommige mensen hebben geen eens een asbakquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:05 schreef -skippybal- het volgende:
Die asbakken zijn echt spuuglelijk treouwens!
Wel een leuke SC dit![]()
Bwheheh charmantquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:06 schreef Zeurberus het volgende:
Toffe nieuwe indeling van het hoekje![]()
Alleen moet wel alles weer schoongemaakt worden![]()
Maar daar heb ik dan weer aan gedacht:
[afbeelding]
tadaaaaaaaaa
ze staan 24/7 klaar voor ons in de kamer naast ons.
idemquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:09 schreef covie het volgende:
Marlboro medium niet omdat het minder ongezond is maar gewoon omdat ik het lekkerder vind dan marlboro gewoon.
Ik rook meestal op zondag helemaal niet omdat ik op zaterdagavond al een pakje heb leeggerookt en de peuken dan op zondag smaken alsof je een asbak aan het leeglikken bent.
Charmant is idd anders, maar ze waren wel het goedkoopstquote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:50 schreef BeeDee het volgende:
Ik zei dus...wiet rook je niet met shag ! Zeg me alsjeblieft dat er iemand met me eens is..Anders is het echt aan het afglijden met deze wereld..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |