Alleen maar chesterfields! Andere komen er niet in hier! (of ik moet veel gedronken hebben, dan wil ik nog wel eens een marlboro of camel aannemen).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:37 schreef Syheriat het volgende:
Nog echte chesterfield-fans hier? Ik ga nu zo'n pakkie scoren
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:47 schreef Reunity het volgende:
jij niet dan? dat is toch in lately..
'k Heb een paarse maanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:46 schreef Pakspul het volgende:
Hebben jullie allemaal al een gele ster op jullie jas
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:46 schreef Pakspul het volgende:
Hebben jullie allemaal al een gele ster op jullie jas
HAHAHAHA OS jezusquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:52 schreef remlof het volgende:
[..]
[afbeelding] ik zou zo'n button dus echt niet opdoen he
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:45 schreef Elounda het volgende:
Hey Tezz, jij ook in het rookhoekje ?
ik hoef alleen maar in de deuropening te gaan staan, maar dat is nog best fris met dit weerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:54 schreef Spooky4u het volgende:
Voor degene die op het werk naar buiten moeten of in een rookhok moeten zitten....
Roken jullie nu ook meer op de heen en terugweg naar het werk?
Ik rookte eerste 2 peuken de op rit Tilburg-Eindhoven, en nu rook ik er 4.....
iemand?
ja want op heenweg weet je dat je na aankomst niet meteen kan gaan rokenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:56 schreef Stommie het volgende:
heenweg = meer roken dan terugweg...
Ik rook altijd meer op de terugweg, op de heenweg rook ik helemaal niet, omdat ik niet wil dat mijn kleding rokerig ruikt. Op de terugweg kan het mij niet zoveel schelen, dan ga ik meestal toch naar huis....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:54 schreef Spooky4u het volgende:
Voor degene die op het werk naar buiten moeten of in een rookhok moeten zitten....
Roken jullie nu ook meer op de heen en terugweg naar het werk?
Ik rookte eerste 2 peuken de op rit Tilburg-Eindhoven, en nu rook ik er 4.....
iemand?
Netjesquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:56 schreef remlof het volgende:
[..]
...
ow en 2 peuken in de auto in 20 minuten op heenweg...
Ik doe er dus 4 in 35 minutenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:56 schreef remlof het volgende:
[..]
ik hoef alleen maar in de deuropening te gaan staan, maar dat is nog best fris met dit weer
en als er geen collega's zijn die niet roken, roken we gewoon achter het bureau
ow en 2 peuken in de auto in 20 minuten op heenweg en 1 op terugweg meestal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |