quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:19 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Ik rook hasj met shag.... Maar je hoort echt geen jointjes met sigaretten te roken hoor..
Als ik wiet rook heb ik de volgende dag last van mijn kaken...Bij hasj weer niet. Ik snap ook niet waar het vandaan komt en ik ben nog op zoek naar iemand die hetzelfde heeft
![]()
ik heb ook nog een doos monte cristo's liggen uit cubaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:27 schreef Tism het volgende:
Yo! Heb deze nog in de ijskast liggen!![]()
Ik bewaar 'em nog ff voor een goed moment!![]()
[afbeelding]
All the way from Cuba!![]()
Ja? Heb er nog nooit een gerookt!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:38 schreef alsem het volgende:
[..]
ik heb ook nog een doos monte cristo's liggen uit cubadie shit is relext
Zijn dat die kruidnagel sigaretten uit Indonesie? Inderdaad: BLEGH!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:40 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb hier nog een hele zooi crete (of hoe je dat ook spelt) sigaretten liggen. Smerige zooi
Die jaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zijn dat die kruidnagel sigaretten uit Indonesie? Inderdaad: BLEGH!
Als ik thuis ben doe ik ook vaak shag. Kost me teveel adnersquote:Heb nu shag (zelfgedraaide filtersigaretten van shag moet ik zeggen), maar toch, ik blijf bij chesterfields!
Ik ook, af en toe! Ik hou wel van een beetje afwisseling.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die ja![]()
[..]
Als ik thuis ben doe ik ook vaak shag. Kost me teveel adners![]()
Ja ik rook een pakje per dag dus dat loopt aardig op. Zelf draaien met zo'n apparaatje is aardig te doen. Het smaakt wel anders maar ja, nicotine is nicotine!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:12 schreef -skippybal- het volgende:
Als ik thuis ben doe ik ook vaak shag. Kost me teveel adners![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:15 schreef BeeDee het volgende:
Ik kom ook nog ff een peukie doen ! [afbeelding]
Tis dat?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
Stationsfietsen voor het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |