quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:19 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Ik rook hasj met shag.... Maar je hoort echt geen jointjes met sigaretten te roken hoor..
Als ik wiet rook heb ik de volgende dag last van mijn kaken...Bij hasj weer niet. Ik snap ook niet waar het vandaan komt en ik ben nog op zoek naar iemand die hetzelfde heeft
![]()
ik heb ook nog een doos monte cristo's liggen uit cubaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:27 schreef Tism het volgende:
Yo! Heb deze nog in de ijskast liggen!![]()
Ik bewaar 'em nog ff voor een goed moment!![]()
[afbeelding]
All the way from Cuba!![]()
Ja? Heb er nog nooit een gerookt!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:38 schreef alsem het volgende:
[..]
ik heb ook nog een doos monte cristo's liggen uit cubadie shit is relext
Zijn dat die kruidnagel sigaretten uit Indonesie? Inderdaad: BLEGH!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:40 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb hier nog een hele zooi crete (of hoe je dat ook spelt) sigaretten liggen. Smerige zooi
Die jaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zijn dat die kruidnagel sigaretten uit Indonesie? Inderdaad: BLEGH!
Als ik thuis ben doe ik ook vaak shag. Kost me teveel adnersquote:Heb nu shag (zelfgedraaide filtersigaretten van shag moet ik zeggen), maar toch, ik blijf bij chesterfields!
Ik ook, af en toe! Ik hou wel van een beetje afwisseling.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die ja![]()
[..]
Als ik thuis ben doe ik ook vaak shag. Kost me teveel adners![]()
Ja ik rook een pakje per dag dus dat loopt aardig op. Zelf draaien met zo'n apparaatje is aardig te doen. Het smaakt wel anders maar ja, nicotine is nicotine!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:12 schreef -skippybal- het volgende:
Als ik thuis ben doe ik ook vaak shag. Kost me teveel adners![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:15 schreef BeeDee het volgende:
Ik kom ook nog ff een peukie doen ! [afbeelding]
Tis dat?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
Stationsfietsen voor het leven.
Ik rook ook een pakje per dag..maar ik verdom 't om zelf sigaretten met hulsjes en shag te maken.quote:
"Ik rook voor de gezelligheid"quote:
lul niet slap, je kan in de tijd dat je een sigaret pakt ook net zo snel een sjagje draaien.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:26 schreef -skippybal- het volgende:
Shag heeft ook zo z'n voordelen. Als je bij de bus staat te wachten en het duurt nog 5 minuten gan je met peuken gelijk één op steken. Met shag heb je zoiets van ""
ook zoietsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
"Ik rook voor de gezelligheid"
![]()
Totally niet. Vooral met die kutkou van de laatste dagen, handschoenen uit enzoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
lul niet slap, je kan in de tijd dat je een sigaret pakt ook net zo snel een sjagje draaien.
Met één hand ook nog zeker...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
lul niet slap, je kan in de tijd dat je een sigaret pakt ook net zo snel een sjagje draaien.
Zelfs ik kan dat, en ik heb nog maar 4 keer in heel mijn leven gedraait
idd daar roken we voor, voor de gezelligheidquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:30 schreef -skippybal- het volgende:
Maar roken met andere rokers in de kroeg is natuurlijk dan weer wel gezellig![]()
Je hebt helemaal gelijk....mede daarom rook ik niet binnen. Woon hier nu 4 jaar en heb nog geen peuk (of aanverwante rookbare middelen) in huis gerookt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:29 schreef Tezz het volgende:
Roken voor de gezelligheid ja ja!
Roken is gewoon een ranzige verslaving! Kan er alleen niet mee ophouden........
Mijn huis stinkt, als ik mijn ramen was wil je niet weten hoe het water er na afloop uitziet, het is duur, ik verpest mijn gezondheid, mijn conditie is nul komma nul, mijn kind zit in de rook, mijn huid verouderd sneller bla bla bla bla.
Maar toch doen he.
Dat vind ik altijd zo slecht. Als een wijf mij om een vuurtje vraagt, krijgt ze die en loop ik weg.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:31 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
... gewoon vragen om een vuurtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Ik heb in de tijd dat ik rook ongeveer 3 sigaretten binnen in mijn eigen huis gerookt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk....mede daarom rook ik niet binnen. Woon hier nu 4 jaar en heb nog geen peuk (of aanverwante rookbare middelen) in huis gerookt.![]()
En heb ook een dochter van 3. Die wil ik daar ook van vrijwaren idd..![]()
Zo mooi is dat, in de pseudo-stilte.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb in de tijd dat ik rook ongeveer 3 sigaretten binnen in mijn eigen huis gerookt.
En daarnaast wel een heleboel buiten op het dak, snachts, zo rond een uurtje of half 3, met de sterren, en een lekker warm windje
Gebruik dan gewoon "Jij hebt een opening, en ik heb zin."quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:31 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
idd daar roken we voor, voor de gezelligheid![]()
maar je hebt wel gelijk, en het kan ook nog wel eens een goede opening zijn om met iemand te praten als je verlegen bent, gewoon vragen om een vuurtje
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, met 2.
Als je naar de meet op 9 feb komt laat ik het je wel zien.
Ik heb een soort van uitbouw op het dak.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:36 schreef -skippybal- het volgende:
Klim je serieus op je dak?
Ach, fok is toch veel belangerijkerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Naar die meet kom ik niet..(mmm, klinkt als een slecht gedicht) Moet helaas werken.![]()
Perverselingquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:39 schreef -skippybal- het volgende:
Ik kom wel, maar zonder shag...
Yvonne is er!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |