No00oo0o0bquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:02 schreef Renae het volgende:
Hoi, ik ben ook nieuw. gezellig
bij deze.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:09 schreef Snuwerd het volgende:
Ik ben niet nieuw maar heb me nog nooit voorgesteld(ga ik ook niet doen.)
Helaas voor mij geen vriendelijke mod maar een scheldwoord bracht me in het juiste topicquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:30 schreef SuperKnurft het volgende:
Hoi ik was een te newb om dit topic te vinden, maar dankzij een vriendelijke mod kwam ik hier
Ik ben een nieuwe newb hier
hoi. ik denk wel dat je nog veel plezier zult beleven aan fok! want het is hier altijd reuze gezellig.quote:Op zondag 3 december 2006 11:29 schreef boem-dikkie het volgende:
hoi mensenik ben nieuw hier, ik hoop dat ik veel plezier beleef
Het Officiële Fok!woordenboekquote:Op zondag 3 december 2006 11:28 schreef DRALLA69 het volgende:
Ik ben ook newbie en mijn vraag is of er een woordenlijst is van alle woorden die hier gebruikt worden. Van sommige weet ik het wel zoals LOL of ROFL maar er zijn ook woorden die ik niet ken zoals owned of powned. Waar kun je daar een lijstje van vinden of kan iemand die maken. Inclusief uitspraak.
ik hoop niet dat iedereen me newbie gaat noemen hoor, ik kom hier om te discussieren en verhalen te lezen en mensen te helpen in R&Pquote:Op zondag 3 december 2006 11:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoi. ik denk wel dat je nog veel plezier zult beleven aan fok! want het is hier altijd reuze gezellig.
nee hoor knul, niemand zal je newbie noemen, we zijn gewoon hier een fijne gezamelijke familie. nogmaals welkom en geniet ervan.quote:Op zondag 3 december 2006 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik hoop niet dat iedereen me newbie gaat noemen hoor, ik kom hier om te discussieren en verhalen te lezen en mensen te helpen in R&P
closedquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:34 schreef Vlag het volgende:
Dan maar weer hier naartoe!!!
Hallo allemaal!
Welkomquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:59 schreef Azucar het volgende:
Laat ik mijn eerst post dan maar hier plaatsen!![]()
Dank je!quote:
jankzak. veel plezier op fok!quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik ben nieuw en ga jullie het leven zuur maken met mijn zoetheid.
Hmm.
Ben Rudy
23 jaar.
Kom uit de miljoenenstad Eindhoven (lol)
En ben fan van (hoe kan het ook anders) PSV.
Ik haat racisten,hooligans,dierenbeulen,leugenaars,verkrachters en aanranders.
En iedereen die tegen mij is.Is gek.
Ik ben een lieve verlegen jongen en ben hier dus nieuw.Of had ik dat al gezegd.. hmm.
quote:
Hoi, welkom.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:06 schreef Mickel86 het volgende:
Ik ben nieuw hier!
doe ff de inaugeratieprocedure. show de titten of vulva van je zus...quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:06 schreef Mickel86 het volgende:
Ik ben nieuw hier!
Aantal posts 4822quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:00 schreef seekfaM het volgende:
Hoi.
Ook al wandel ik hier al menig wat tijd rond
quote:Op zondag 3 december 2006 11:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Sssstquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:32 schreef tonks het volgende:
ZO GRAPPIG AL DIE MENSEN DIE HIER AL LANG LID ZIJN DIE DAN KOMEN ZEGGEN HOI IK BEN NIEUW![]()
![]()
!
CAPS LOCK !quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:32 schreef tonks het volgende:
ZO GRAPPIG AL DIE MENSEN DIE HIER AL LANG LID ZIJN DIE DAN KOMEN ZEGGEN HOI IK BEN NIEUW![]()
![]()
!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:11 schreef D.Rose het volgende:
Volgens de oldbies ben ik een newbie, dus
Hallo lief vriendje, welkomquote:Op zondag 3 december 2006 11:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Post je borstenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:45 schreef Bambitch het volgende:
Vooruit, dan hier ook maar even een zwaai.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |