Het jachtseizoen voor newbies is het gehele jaar door geopend.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:02 schreef Poncho het volgende:
Is it huntingseason yet?
Where did I leave my shotgun?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:03 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Het jachtseizoen voor newbies is het gehele jaar door geopend.
Ik vraag me af of dat het vieren waard isquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:03 schreef Epocore het volgende:
Mijn eigen feestje omdat ik nieuw hier ben
Ik zou nog eerder een feest geven vanwege de holocaust dan vanwege zijn komst.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat het vieren waard is![]()
Je weet toch dat de holocaust stiekum nooit plaats heeft gevonden? Is allemaal Joods-Amerikaanse propaganda om hun genocide in Palestina te verantwoordenquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:07 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik zou nog eerder een feest geven vanwege de holocaust dan vanwege zijn komst.
Dan ga je naar het newbie voorstel topic.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:07 schreef Epocore het volgende:
Niet zo flauw doen :p Ik moet toch iets om me voor te stellen en wat gasten te leren kennen.
Als iemand zich zou moeten verantwoorden voor een humanitaire ramp, zouden dat de ouders van TS zijn vanwege zijn geboorte..quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:09 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Je weet toch dat de holocaust stiekum nooit plaats heeft gevonden? Is allemaal Joods-Amerikaanse propaganda om hun genocide in Palestina te verantwoorden
Kindertjes die vragen.....................quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:11 schreef Rhinestone het volgende:
TC + Ban voor Poncho en TS
hey welkom hier! je zult het vast leuk gaan krijgen. we zijn hele lieve mensen, echt een soort community, één grote familie. we geven je raad en daad en daarnaast genoeg plaatjes om van je zaad af te komen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:10 schreef Epocore het volgende:
hm ja idd - dang, kben echt een newbie.
hij schijnt een gapende nekwond te hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:16 schreef Poncho het volgende:
Waar is Saddam wanneer je hem nodig hebt..
Belachelijk gewoon. Superman is toch ook altijd op tijd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij schijnt een gapende nekwond te hebben.
Heb je ook Dommelsch voor me en bitterballetje???quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:47 schreef Epocore het volgende:
Zo! Haaaai Fok![]()
Steek je vinger op als je ook een stukkie taart wilt. Welkomstcadeaus toegelaten.
Maak wel ff een screeniej van je cam zodat we allemaal kunnen zien dat je je vinger opsteekt en welk cadeau je aanbiedt.![]()
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |