Hoi en welkomquote:
Doe maar niet als je morgen en de komende week ook nog wil posten.quote:Op maandag 4 september 2006 02:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoi en welkom![]()
Ik heet iedereen het liefst persoonlijk welkom vandaar dat ik vaker zal posten hier maar wel ontopic
MAar mag je hier ook menen verwelkomen of mogen mensen zich alleen voorstellen ?quote:Op maandag 4 september 2006 02:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doe maar niet als je morgen en de komende week ook nog wil posten.
stel je voor dat ik mezelf voorstel en dat ik ooit niks meer voorstelquote:Op maandag 4 september 2006 02:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
MAar mag je hier ook menen verwelkomen of mogen mensen zich alleen voorstellen ?![]()
Ik snap je zin en de nieuwe policy niet?quote:Op maandag 4 september 2006 02:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
MAar mag je hier ook menen verwelkomen of mogen mensen zich alleen voorstellen ?![]()
hij bedoeld: mag je ook mensen verwelkomen hier ? Of mogen ze zich alleen maar voorstellen en moeten wij onze bek houdenquote:Op maandag 4 september 2006 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap je zin en de nieuwe policy niet?![]()
![]()
Ah nu snap ik 't.quote:Op maandag 4 september 2006 02:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hij bedoeld: mag je ook mensen verwelkomen hier ? Of mogen ze zich alleen maar voorstellen en moeten wij onze bek houden
Waarom zou je mensen verwelkomen, dat doen de "echte" mods al!quote:Op maandag 4 september 2006 02:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Welkomquote:Op maandag 4 september 2006 16:13 schreef MacKniver het volgende:
Hallo ik ben nieuw hier.
En zien!quote:Op vrijdag 8 september 2006 05:01 schreef kimmie25 het volgende:
hoi ben ook nieuw.
ben kim 25 jaar.
en jullie zullen we eens wat van mij lezen
Same counts for mequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:30 schreef SuperKnurft het volgende:
Hoi ik was een te newb om dit topic te vinden, maar dankzij een vriendelijke mod kwam ik hier
Ik ben een nieuwe newb hier
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:55 schreef renz0r het volgende:
Hallo, ik ben ook nieuw hier!
Mijn naam is renz0r, 21 jaar en woon in Zwijndrecht. Hoop hier een leuke tijd te beleven
Geweldig, blijf je zo typen?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:24 schreef Je-ko.nl het volgende:
i k - b e n - n i e u w - h i e r !
No00oo0o0bquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:02 schreef Renae het volgende:
Hoi, ik ben ook nieuw. gezellig
bij deze.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:09 schreef Snuwerd het volgende:
Ik ben niet nieuw maar heb me nog nooit voorgesteld(ga ik ook niet doen.)
Helaas voor mij geen vriendelijke mod maar een scheldwoord bracht me in het juiste topicquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:30 schreef SuperKnurft het volgende:
Hoi ik was een te newb om dit topic te vinden, maar dankzij een vriendelijke mod kwam ik hier
Ik ben een nieuwe newb hier
hoi. ik denk wel dat je nog veel plezier zult beleven aan fok! want het is hier altijd reuze gezellig.quote:Op zondag 3 december 2006 11:29 schreef boem-dikkie het volgende:
hoi mensenik ben nieuw hier, ik hoop dat ik veel plezier beleef
Het Officiële Fok!woordenboekquote:Op zondag 3 december 2006 11:28 schreef DRALLA69 het volgende:
Ik ben ook newbie en mijn vraag is of er een woordenlijst is van alle woorden die hier gebruikt worden. Van sommige weet ik het wel zoals LOL of ROFL maar er zijn ook woorden die ik niet ken zoals owned of powned. Waar kun je daar een lijstje van vinden of kan iemand die maken. Inclusief uitspraak.
ik hoop niet dat iedereen me newbie gaat noemen hoor, ik kom hier om te discussieren en verhalen te lezen en mensen te helpen in R&Pquote:Op zondag 3 december 2006 11:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoi. ik denk wel dat je nog veel plezier zult beleven aan fok! want het is hier altijd reuze gezellig.
nee hoor knul, niemand zal je newbie noemen, we zijn gewoon hier een fijne gezamelijke familie. nogmaals welkom en geniet ervan.quote:Op zondag 3 december 2006 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik hoop niet dat iedereen me newbie gaat noemen hoor, ik kom hier om te discussieren en verhalen te lezen en mensen te helpen in R&P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |