Hoi en welkomquote:
Doe maar niet als je morgen en de komende week ook nog wil posten.quote:Op maandag 4 september 2006 02:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoi en welkom![]()
Ik heet iedereen het liefst persoonlijk welkom vandaar dat ik vaker zal posten hier maar wel ontopic
MAar mag je hier ook menen verwelkomen of mogen mensen zich alleen voorstellen ?quote:Op maandag 4 september 2006 02:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doe maar niet als je morgen en de komende week ook nog wil posten.
stel je voor dat ik mezelf voorstel en dat ik ooit niks meer voorstelquote:Op maandag 4 september 2006 02:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
MAar mag je hier ook menen verwelkomen of mogen mensen zich alleen voorstellen ?![]()
Ik snap je zin en de nieuwe policy niet?quote:Op maandag 4 september 2006 02:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
MAar mag je hier ook menen verwelkomen of mogen mensen zich alleen voorstellen ?![]()
hij bedoeld: mag je ook mensen verwelkomen hier ? Of mogen ze zich alleen maar voorstellen en moeten wij onze bek houdenquote:Op maandag 4 september 2006 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap je zin en de nieuwe policy niet?![]()
![]()
Ah nu snap ik 't.quote:Op maandag 4 september 2006 02:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hij bedoeld: mag je ook mensen verwelkomen hier ? Of mogen ze zich alleen maar voorstellen en moeten wij onze bek houden
Waarom zou je mensen verwelkomen, dat doen de "echte" mods al!quote:Op maandag 4 september 2006 02:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Welkomquote:Op maandag 4 september 2006 16:13 schreef MacKniver het volgende:
Hallo ik ben nieuw hier.
En zien!quote:Op vrijdag 8 september 2006 05:01 schreef kimmie25 het volgende:
hoi ben ook nieuw.
ben kim 25 jaar.
en jullie zullen we eens wat van mij lezen
Same counts for mequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:30 schreef SuperKnurft het volgende:
Hoi ik was een te newb om dit topic te vinden, maar dankzij een vriendelijke mod kwam ik hier
Ik ben een nieuwe newb hier
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:55 schreef renz0r het volgende:
Hallo, ik ben ook nieuw hier!
Mijn naam is renz0r, 21 jaar en woon in Zwijndrecht. Hoop hier een leuke tijd te beleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |