Gezellig houden hier!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Stel je voor dat straks alle kroegen no smoking zijn
Slechte zaakquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Sorryquote:
Pff moet er niet aan denken, raak nu al in paniek bij het idee!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:03 schreef Queen_Bee het volgende:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Pff moet er niet aan denken, raak nu al in paniek bij het idee!
Ik vind het ook vreselijk als je in een restaurant komt waar dan zo'n kaartje op tafel staat: "roken, liever niet! " . Dan ben je wel heeeeeel banaal als je toch een peuk op steekt natuurlijk. (maar dat doe ik dan gewoon toch)
Of na een middagje helpen op school: 20 gillende kwekkende irritante kinderen op je heen......pfff.......en maar lief blijven lachen, en maar snotneuzen af blijven poetsen, en maar vrolijk mee blijven knutselen....Dan.....snel naar huis en die peuk dan: gewoonweg heaven!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:06 schreef -skippybal- het volgende:
Ze smaken het best na 15 uur in een vliegtuig waar je eigenlijk te lang voor bent![]()
Of gewoon tussendoor een peuk opsteken en alles over die lekkere dingen vertellen en ze aansporen om ook te beginnenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Of na een middagje helpen op school: 20 gillende kwekkende irritante kinderen op je heen......pfff.......en maar lief blijven lachen, en maar snotneuzen af blijven poetsen, en maar vrolijk mee blijven knutselen....Dan.....snel naar huis en die peuk dan: gewoonweg heaven!
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Of na een middagje helpen op school: 20 gillende kwekkende irritante kinderen op je heen......pfff.......en maar lief blijven lachen, en maar snotneuzen af blijven poetsen, en maar vrolijk mee blijven knutselen....Dan.....snel naar huis en die peuk dan: gewoonweg heaven!
Waar is hier?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:40 schreef Stommie het volgende:
goeiemorgen (tis hier 11:35), zometeen wedstrijd spelen, maar eerst een lekker peukie in het immer gezellige rookhoekje.
Grappig! "Fok! World-wide!"quote:
Heb je je moeders fiets ZELF gejatquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Mijn moeders fiets is vannacht bij de kroeg weggejat, door mij
En nu is mn moeder boos
En ben ik zielig
Veeel peuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |