quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 19:08 schreef Tezz het volgende:[..]
Of na een middagje helpen op school: 20 gillende kwekkende irritante kinderen op je heen......pfff.......en maar lief blijven lachen, en maar snotneuzen af blijven poetsen, en maar vrolijk mee blijven knutselen....Dan.....snel naar huis en die peuk dan: gewoonweg heaven!
Of gewoon tussendoor een peuk opsteken en alles over die lekkere dingen vertellen en ze aansporen om ook te beginnen
Weet je wel zeker dat je de volgende keer niet meer uitgenodigt wordt ervoor
Over het niet roken beleid..
Ik ben afgelopen zomer in Italie geweest op vakantie en daar is dat al ingevoerd. Je mag in geen enkele kroeg/discotheek meer roken en eigelijk is het best relaxt. De meeste kroegen hebben een terras waar je wel mag roken of een kleine ruimte/verdieping waar gerookt mag worden. Toch merkte ik dat ik tijdens het uitgaan niet eens echt de behoefte had om te roken (en dan merk je pas eigelijk hoe onwijs veel je onzinnig rookt met uitgaan
![]()
). Het grootste voordeel was nog wel dat je een dag of wat later het zelfde shirt weer aan kon zonder dat het meurde als de pest.
Helaas is het zo dat het weer in NL nou niet echt bevordelijk is om s'avonds naar buiten te lopen en op het terras te gaan roken, dus hier hoeft het van mij eigelijk niet
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w