Jij sloot, dus jij hoorde te openen, tenzij iemand zich al eerder had gemeldtquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Hier dan maar verder?![]()
deze was inderdaad eerder.
Ik vond dat Hans er te lang over deed.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij sloot, dus jij hoorde te openen, tenzij iemand zich al eerder had gemeldt
Klopt! was ook bezig maar.... het schoot ook niet echt op omdat er tot op heden zo snel een nieuw topic werd geopend was ik een beetje "bang" dat ik sowieso te laat zou zijn..quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij sloot, dus jij hoorde te openen, tenzij iemand zich al eerder had gemeldt
Ja, ik ook, toen besloot ik zelf maar te beginnenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vond dat Hans er te lang over deed.
Ja!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Maricha maar proberen te bellen.
nu al benieuwd!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:23 schreef Toad het volgende:
Zooo... was weer een leuke aflevering Wie is de Mol Maricha. Je hebt iets om naar uit te kijken.
Echt knap ben ik!quote:
Ik blijf het zo'nquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kikkeralarm!!!!
Ik had echt geen gesprek kunnen voeren als Michiel of wie dan ook door zo'n ding stond te brullen.quote:
Hmja, smaken verschillenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf het zo'nliedje vinden
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:32 schreef Cee het volgende:
Roel_Jewel!!!!!!!!!!!!!!!!11!1 Ik val helemaal weg hier.
Kijken wat ze zeggen als ze daar straks ook ff op F5 rammenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:32 schreef Sirolf het volgende:
ROFL, een exclusieve FOK! sketch.
Waar blijven de Maricha-shouts met 'FOK!Forum'.
Deze ga ik na 22 uur even uit de podcast trekken en in de OP gooien.
Je bent besmet door ONZquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:32 schreef Cee het volgende:
Roel_Jewel!!!!!!!!!!!!!!!!11!1
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef Maricha het volgende:
rustig mensen...denkt om uw hart
quote:
Ik moest ineens denken of ik wel een leven had....... begin mij daar toch wel een beetje zorgen om te maken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik voelde me opeens wel heel stom toen Michiel ons na zat te doen... het is ook wel heel suf wat we zitten te doen hier
erg suf idd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik voelde me opeens wel heel stom toen Michiel ons na zat te doen... het is ook wel heel suf wat we zitten te doen hier
Ik ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ook niet, was een grapje! Wat veel reacties, erg om gelachenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik bedoelde 't helemaal niet vervelend eik.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef Maricha het volgende:
rustig mensen...denkt om uw hart
Heb gelukkig wel een sociaal leven dus ik maak me nog geen zorgenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik moest ineens denken of ik wel een leven had....... begin mij daar toch wel een beetje zorgen om te maken.![]()
Ik voelde me niet aangesprokenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik was/ben bezig met mijn eigen internet radio, maar ik denk dat ik de lokale omroep hier eens aan ga schrijvenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
solliciteren natuurlijk
Bij de radio werken willen we allemaal wel, da's hetzelfde als dat je soapie zou willen worden
ik zet net even de radio aan in de keuken, gaat het gelijk over FOK!, tja, dan hang ik ook gelijk weer aan de radioquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ook niet, was een grapje! Wat veel reacties, erg om gelachen
Gelukkig maar! valt hier denk ik ook wel mee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb gelukkig wel een sociaal leven dus ik maak me nog geen zorgen
* Zhukov heeft geen sociaal leven en schakelt nou ook nog eens net NA het FOK-moment inquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb gelukkig wel een sociaal leven dus ik maak me nog geen zorgen
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:37 schreef Sorcerer8472 het volgende:
3FM start toch zomaar ineens een filosofische discussie over het leven van Fok!kers die posten in het 3FM-topic. Knap hoor
Zou ik ook niet hebben als ik 9 platen had gerequestquote:
Daaromquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Die 1tjes waren bewust en bij volle verstand getypt.![]()
![]()
Ik vind dat we er nog bekaaid vanaf komen met die omschrijving.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:37 schreef Sorcerer8472 het volgende:
3FM start toch zomaar ineens een filosofische discussie over het leven van Fok!kers die posten in het 3FM-topic. Knap hoor
Je kunt 't dadelijk nog terugluisterenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:37 schreef Zhukov het volgende:
[..]
* Zhukov heeft geen sociaal leven en schakelt nou ook nog eens net NA het FOK-moment in![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou ik ook niet hebben als ik 9 platen had gerequest![]()
Dat ga ik zeker doenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt 't dadelijk nog terugluisteren.
Ah, dus ik had het beter per ongeluk kunnen typen?quote:
Die zal ook wel snel het topic binnenwandelenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:39 schreef Toad het volgende:
Hey, waar is B.A. Trix eigenlijk? Corton is er.
Wat een vreselijke zeikplaat! tiktiktik. haha!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:41 schreef IedeK. het volgende:
Mwoa wel aardige plaat dit, tiktiktik.![]()
Na tienen die van dit uur.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:41 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Een leven? Tuurlijk heeft iedereen hier dat!
...
Maar wanneer komt die PODcast nou online?
Ik verwacht het fragment als de podcast meewerkt voor 23 uur online te hebben. Ligt eraan hoe snel die vandaag beschikbaar is (wil nog weleens verschillen).quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:41 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Een leven? Tuurlijk heeft iedereen hier dat!
...
Maar wanneer komt die PODcast nou online?
Jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef donderopman het volgende:
kan iemand er voor zorgen dat zaterdag ochtend na het 8 uur journaal Telepopmusic - just breathe word gedraait![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:42 schreef Rhanna het volgende:Ik zou er geil van worden om bekeken te worden
Neehee, dat was een grapquote:
hehe thuis is dat geen probleem maar op het werk gaat dat wat moeilijker en het start de dag dan zo lekkerquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja
cd kopen en dat nummer zelf opzetten
me 2. Al is Corton nog prima aan te horen. Alleen die boze-negermuziek (grappig bedoeld ... die er soms op is, vind ik helemaal nietsquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:43 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Ik schakel alleen over zodra die irritante cultureel-verplichte hiphopprogramma's 's avondslaat beginnen...
Goed he!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Nutteloze post: de kat van Sirolf beweegt precies mee op het ritme van Sweet Like Chocolate
Ik ga kijken wat ik voor je kan doen :-)quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef donderopman het volgende:
kan iemand er voor zorgen dat zaterdag ochtend na het 8 uur journaal Telepopmusic - just breathe word gedraait![]()
Da's beter dan vriendjes op Hyves zou ik zo zeggenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:43 schreef Toad het volgende:
Stiekem vind Michiel het wel leuk volgens mij, al die vriendjes op FOK.
Het is een samenzwering!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Nutteloze post: de kat van Sirolf beweegt precies mee op het ritme van Sweet Like Chocolate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |