abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45639952
Maar Beestjuh, vind je het gek als je zo over straat gaat ?

Wel mooi hoor , maar ik snap die reacties wel.
pi_45640396
Hey een 2e

Thanks Zwambtenaar
pi_45640452
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:45 schreef draaijer het volgende:
Hey een 2e

Thanks Zwambtenaar
No problem .
pi_45640514
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:34 schreef zwambtenaar het volgende:

[afbeelding]

Ik vind het een mooie foto van beestjuh. Ik kan me alleen niet voorstellen dat mensen gaan fluiten en of gaan brullen naar haar. Dat is werkelijk zoooo ordinair naar mijn idee
pi_45640574
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:48 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik vind het een mooie foto van beestjuh. Ik kan me alleen niet voorstellen dat mensen gaan fluiten en of gaan brullen naar haar. Dat is werkelijk zoooo ordinair naar mijn idee
Dat is het ook, helemaal mee eens. Maar feit is, is dat het helaas zo werkt.
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:59:52 #7
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_45640941
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:48 schreef draaijer het volgende:

[..]

"men's gaze" is niks meer dan natuurlijk. en sommigen laten zich gaan. ik blijf vooral staren tot vervelens aan toe.

En als dat niet gewenst is... noujah. die schoenen zijn niet aangetrokken omdat ze zo lekker lopen...
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_45641226
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:50 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Dat is het ook, helemaal mee eens. Maar feit is, is dat het helaas zo werkt.
Wat werkt er zo zwambtie?!
pi_45641246
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:07 schreef draaijer het volgende:

[..]

Wat werkt er zo zwambtie?!
Dat er van die boeren onbenullen zijn die vrouwen naroepen . Als je als vrouw wordt nageroepen omdat je bepaalde kleding draagt, dan is dat heel vervelend en natuurlijk is het idealiter zo, dat die gasten hun mond houden, maar dat zal nooit gebeuren. Dus de enige remedie is: je er niets van aantrekken, of niet dergelijke kleding dragen.
pi_45641369
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:08 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Dat er van die boeren onbenullen zijn die vrouwen naroepen . Als je als vrouw wordt nageroepen omdat je bepaalde kleding draagt, dan is dat heel vervelend en natuurlijk is het idealiter zo, dat die gasten hun mond houden, maar dat zal nooit gebeuren. Dus de enige remedie is: je er niets van aantrekken, of niet dergelijke kleding dragen.
Dan werkt de door mij zo geprezen arrogantie competentie mogelijk wel.
  woensdag 24 januari 2007 @ 20:11:33 #11
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_45641391
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:08 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

nou ik ben niet al te aantrekkelijk, dus misschien is het omdat het niet vaak gebeurd
maar ik kan dat ook wel als compliment opvatten
als een man op straat zegt dat je mooi bent, dan is dat toch geen belediging?
zeker als ik sexy overstraat loop kan ik dat niet als een belediging opvatten.. je hebt je toch niet sexy aangekleed om genegeerd te worden
hoewel zo sexy als op bovenstaande foto niet voorkomt
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_45641536
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:11 schreef Angst het volgende:

[..]

nou ik ben niet al te aantrekkelijk, dus misschien is het omdat het niet vaak gebeurd
maar ik kan dat ook wel als compliment opvatten
als een man op straat zegt dat je mooi bent, dan is dat toch geen belediging?
zeker als ik sexy overstraat loop kan ik dat niet als een belediging opvatten.. je hebt je toch niet sexy aangekleed om genegeerd te worden
hoewel zo sexy als op bovenstaande foto niet voorkomt
Ja maar zou je iets aantrekken om dat soort uitspraken te ontlokken?
Ik kan me voorstellen dat de meeste mensen kleding aantrekken die ze fijn en of leuk vinden zitten dat ze niet zitten te wachten op gebrul van een aantal gasten.
Waarom doen vrouwen dat dan nooit of zelden. (oeps, misschien zegt dat wel wat over mij)
  woensdag 24 januari 2007 @ 20:18:29 #13
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_45641652
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:15 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat de meeste mensen kleding aantrekken die ze fijn en of leuk vinden zitten dat ze niet zitten te wachten op gebrul van een aantal gasten.
Waarom doen vrouwen dat dan nooit of zelden. (oeps, misschien zegt dat wel wat over mij)
ik trek soms wel kleding aan, opdat mannen me meer nakijken, is goed voor je ego
en kijk ja soms ben je onderweg naar iets en heb je voor die gelegenheid mooie kleding aan, dan kan ik het me voorstellen dat je het vervelend vind, maar als je boodschappen gaat doen in mooie kleiding dan doe je dat opdat mannen naar je kijken, ookal ontken je dat...
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_45641928
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:18 schreef Angst het volgende:

[..]

ik trek soms wel kleding aan, opdat mannen me meer nakijken, is goed voor je ego
en kijk ja soms ben je onderweg naar iets en heb je voor die gelegenheid mooie kleding aan, dan kan ik het me voorstellen dat je het vervelend vind, maar als je boodschappen gaat doen in mooie kleiding dan doe je dat opdat mannen naar je kijken, ookal ontken je dat...
Whoops, wat ben je streng. Jammer dat je onduidelijke foto's in je fotoboek hebt staan. Ga je daar nog verandering in brengen?
Ik kan me ook wel voorstellen dat wanneer je nagekeken wordt, dat dat goed is voor je ego..
pi_45642673
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:34 schreef zwambtenaar het volgende:

[afbeelding]

Zwammie, je verloochend jezelf! Jij haat hakken!

Trouwens, diep van binnen zijn de meeste vrouwen blij met nageroepen worden. Volgens mij vinden ze het gewoon vervelend dat er meestal ook verwacht wordt (door de schreeuwlelijk) dat je die blijdschap uit.
pi_45642781
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:15 schreef draaijer het volgende:

[..]

Om dezelfde reden als dat jij zo loopt te koketteren met jouw verworvenheden ms?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_45643519
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:47 schreef milagro het volgende:

[..]

Om dezelfde reden als dat jij zo loopt te koketteren met jouw verworvenheden ms?
Zucht.. Ik ben geraakt
  woensdag 24 januari 2007 @ 21:35:21 #18
41885 kless
pi_45644742
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:18 schreef Angst het volgende:

[..]

vrouwen keuren vrouwen (vergelijkings materiaal?) net zo goed.
zoals "wat is dat een mooie.... waar heb je die weg/watkoste die" ipv "dat zit als gegoten/dat staat je goed"

beste commentaar wat mannen kunnen geven.. euh ...mannen hoefen niks te zeggen... "men's gaze" zegt genoeg
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_45647764
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:44 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Zwammie, je verloochend jezelf! Jij haat hakken!
Nou ja, haten niet zozeer. Ik vind dat vrouwen die hakken dragen, in mijn ogen, onzeker overkomen. Alsof ze iets te compenseren hebben met een kunstmatig hulpmiddel. Maar in bepaalde gevallen vind ik het best mooi staan. Maar dan net zoals ik een theeservies mooi kan vinden, of een vogelhuisje aan een boom.
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:44 schreef Elseetje het volgende:
Trouwens, diep van binnen zijn de meeste vrouwen blij met nageroepen worden. Volgens mij vinden ze het gewoon vervelend dat er meestal ook verwacht wordt (door de schreeuwlelijk) dat je die blijdschap uit.
Als je er bewust uitdagend bijloopt, dan doe je dat met een reden lijkt mij. Het is voor een man dan erg verwarrend, wanneer hun toespelingen bot worden afgeweerd.
  woensdag 24 januari 2007 @ 23:35:42 #20
41885 kless
pi_45649145
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:57 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Nou ja, haten niet zozeer. Ik vind dat vrouwen die hakken dragen, in mijn ogen, onzeker overkomen. Alsof ze iets te compenseren hebben met een kunstmatig hulpmiddel. Maar in bepaalde gevallen vind ik het best mooi staan. Maar dan net zoals ik een theeservies mooi kan vinden, of een vogelhuisje aan een boom.
[..]

Als je er bewust uitdagend bijloopt, dan doe je dat met een reden lijkt mij. Het is voor een man dan erg verwarrend, wanneer hun toespelingen bot worden afgeweerd.
"geslaagde blauwetjes verhaal"
iGEM
pi_45653488
Echt zo'n mooi verhaal in de quote kless; ik stel voor dat mensen die er zo over denken emigreren naar een Arabisch land; kunnen we hier gewoon blijven genieten van elkaar
pi_45654083
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:57 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

[..]

Ja, want een vrouw, welke vrouw dan ook, valt op alle mannen en kleedt zich zo voor alle mannen....
pi_45654526
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:11 schreef milagro het volgende:

[..]

Ja, want een vrouw, welke vrouw dan ook, valt op alle mannen en kleedt zich zo voor alle mannen....
Natuurlijk begrijp ik wel dat een vrouw zich in dat geval met name zo kleedt, omdat ze het type man wil aantrekken waar zij zich zelf tot aangetrokken voelt. Dat lijkt mij logisch. Maar je moet dan natuurlijk niet naief zijn en denken dat je kunt voorkomen dat je reacties uitlokt bij mannen die je juist niet wilt aantrekken. Dat is inherent aan het publieke domein. Als je dat wilt voorkomen, moet je maar een zaaltje huren en dan alleen mannen uitnodigen die je aantrekkelijk vindt en dààr dan er zo bijlopen. Maar voor wat betreft het publieke domein: gewoon niet zeuren .
pi_45654549
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 08:23 schreef NiGeLaToR het volgende:
Echt zo'n mooi verhaal in de quote kless; ik stel voor dat mensen die er zo over denken emigreren naar een Arabisch land; kunnen we hier gewoon blijven genieten van elkaar
Ik zeg toch niet dat ik dergelijk gedrag goedkeur? Ik zeg alleen dat het in de praktijk gewoon zo werkt. Je kunt wel heel graag willen dat het niet zo werkt, maar dat verandert weinig aan de praktijk.
pi_45654705
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:40 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Natuurlijk begrijp ik wel dat een vrouw zich in dat geval met name zo kleedt, omdat ze het type man wil aantrekken waar zij zich zelf tot aangetrokken voelt. Dat lijkt mij logisch. Maar je moet dan natuurlijk niet naief zijn en denken dat je kunt voorkomen dat je reacties uitlokt bij mannen die je juist niet wilt aantrekken. Dat is inherent aan het publieke domein. Als je dat wilt voorkomen, moet je maar een zaaltje huren en dan alleen mannen uitnodigen die je aantrekkelijk vindt en dààr dan er zo bijlopen. Maar voor wat betreft het publieke domein: gewoon niet zeuren .
Ms heeft die vrouw wel een vriend, is ze op weg naar hem toe, of heeft ze hem net gezien en kleedt ze zich voor hem zo.

Of ms wel gewoon voor zichzelf met als bijwerking dat er ook bepaalde mannen mee aangetrokken worden, goh, zou dat zomaar kunnen.

En zou het ook zomaar kunnen zijn dat vrouwen niet verantwoordelijk zijn voor waar heren een strakke plasser van krijgen, in die zin dat IEDER kledingstuk een mans fetish kan zijn, en je dan dus ALTIJD de aandacht zou kunnen trekken en er dan sukkels als jij zijn die vinden dat vrouwen dus ook maar geen spijkerbroek aan moeten trekken, want daar in is je kont zo goed te zien, en ook maar geen enkel t-shirtje want daar tekenen je borsten zo in af, en ook maar geen laarzen want er zijn kerels die geilen op laarzen en die maak je dus zo het hoofd op hol.

Alles kan reactie uitlokken , de aandacht trekken en aangezien er zoveel mannen zijn , zijn er zoveel voorkeuren en is er dus altijd een vent die er zijn nek verdraait.

Jouw mening is meer het gevolg van een groot ego al dan niet in combinatie met een onaantrekkelijk uiterlijk en dito karakter, het niet kunnen handelen van afwijzing, en ws al heel vaak afgewezen zijn en dat dan wijten aan de vermeende aandachttrekkerij van de dames die jou ermee op het verkeerde been zetten, terwijl het gewoon je eigen frustraties zijn, waardoor je denkt dat iedere vrouwenblik, ieder bloot stukje vrouwenhuid voor jou bedoeld is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')