PASCAL!!!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeie titel, alleen een X-tal kruisjes hier.
3-0 morgen.
hoe minder, hoe beter
zonder -quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:30 schreef Radegast het volgende:
die Xiang-Sun is een linksback ofniet?
quote:24/1/2007 - Cocu: nog te vroeg voor afbouwen in Azie of Amerika
In een uitgebreid interview met Voetbal International laat PSV aanvoerder Cocu weten dat hij in zijn achterhoofd nog wel een avontuur heeft zitten zoals De Boertjes in Saudi-Arabie en Waterreus in de Verenigde Staten. Daarvoor voelt hij zich nu echter nog te goed.
PSV Netwerk
'Tegen het eind van het seizoen bekijk ik hoe het ervoor staat, want ik moet nog wel een gretigheid hebben om doelen na te streven. Als PSV de Champions League wint, mis je die honger misschien. In dat geval kan ik er niet voor honderd procent achter staan om bij te tekenen. De derde titel op rij is in zicht, dat is natuurlijk heel speciaal. Maar daarna kan er veel veranderen, dat wil ik ook eens aanzien. Ik was deze zomer niet blij met het vertrek van Vennegoor of Hesselink en Andre Ooijer. Hoe gaat dat na dit seizoen? Je krijgt niet ieder jaar de garantie dat het met nieuwe spelers meteen weer op rolletjes loopt. Op dit moment is het fysiek geen probleem om door te gaan. Ik begrijp ook wel dat de club niet wil wachten tot juli, dat is logisch. In de loop van het seizoen, zo rond april, zal ik eens met de trainer om de tafel gaan zitten, Een avontuur zoals David Beckham? Dat speelt wel eens in mijn achterhoofd. een periode in het buitenland is een verrijking van je leven, maar ik ben nog zo hongerig. Zolang ik het maximale niveau aankan, vind ik het zonde om in Amerika, Saudi-Arabie of Japan te spelen.'
Nu nog een club die hem wil.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:15 schreef Neoktheone het volgende:
Nou, Addo zijn geduld is nu dus op (na jaaaaaaren)
Addo wil weg bij PSV
Zeer zekerquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:54 schreef rubbereend het volgende:
Ball is op stage bij Manchester City......... duimen jullie ook allemaal mee?
Dat hangt er maar vanaf waar je heengaat denk ik. Als we Waterreus mogen geloven kon ie meerdere malen zo veel bij AZ verdienen dan in Amerika... maar misschien ligt dat weer anders bij Cocu marketingtechnisch (alhoewel, het is ook geen Beckham natuurlijkquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:45 schreef Suijk het volgende:
Een verrijking van je leven inderdaad, Phillip.
Jammer, dan moeten we weer aankijken tegen Culina, Addo en consorten die als B-keus speeltijd krijgenquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:19 schreef dndiek het volgende:
Nieuwelingen Alcides en Sun worden volgens Koeman eind deze week verwacht, ze wachten nog op hun juiste papieren. Dus die gaan niet spelen
quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Jammer, dan moeten we weer aankijken tegen Culina, Addo en consorten die als B-keus speeltijd krijgen![]()
quote:PSV zal vanavond in de bekerwedstrijd tegen Go Ahead Eagles niemand sparen. Ronald Koeman heeft laten weten aan te treden met het sterkst mogelijke elftal, waarin ook plek is voor Patrick Kluivert.
'We zijn de tweede seizoenshelft goed begonnen, in alle opzichten. Die lijn willen we doortrekken. Dus alleen als de stand het bij rust toelaat, gaan we drie keer wisselen', aldus de trainer op de clubwebsite. 'Go Ahead Eagles is een leuk voetballende ploeg, maar tegen een PSV in normale doen zijn ze in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot.'
Vind ik dan wel weer tof. Gewoon lekker knallen, ook al is het een ploeg die op papier een stuk minder kwaliteit heeft.quote:
In de VS kan een speler per team meer verdienen dan het salarisplafond. Daarom kan Beckham zo gruwelijk veel verdienen en Waterreus niet. Cocu zou dus wel bakken met geld kunnen verdienen in de VSquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:01 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Dat hangt er maar vanaf waar je heengaat denk ik. Als we Waterreus mogen geloven kon ie meerdere malen zo veel bij AZ verdienen dan in Amerika... maar misschien ligt dat weer anders bij Cocu marketingtechnisch (alhoewel, het is ook geen Beckham natuurlijk)
In Qatar en dat soort olielanden is het natuurlijk wel vet verdienen
Was al een maand geleden ofzo bekend..quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:15 schreef Neoktheone het volgende:
Nou, Addo zijn geduld is nu dus op (na jaaaaaaren)
Addo wil weg bij PSV
Ja, zijn goede werk komt dan ook vooral buiten het veldquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:33 schreef rubbereend het volgende:
Addo........... de man die naast een doel ligt in een poging de bal uit de goal te houden
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, zijn goede werk komt dan ook vooral buiten het veld![]()
Toch vind ik het jammer dat hij geen echte kans heeft gekregen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:54 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind het altijd jammer als hij van die bank af komt om te spelenquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:20 schreef Neoktheone het volgende:
Addo zit al jaren bij PSV en zit meestal op de bank en dat zonder mokken of morren. Vind het eigenlijk wel jamer dat hij nou weg wil. Ook al heeft hij meerdere malen bewezen te kort te komen.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Benieuwd of het stadion vanavond ook uitverkocht is.
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Benieuwd of het stadion vanavond ook uitverkocht is.
quote:25/1/2007 - Grote supporterschare naar Arsenal
PSV weet zich woensdag 7 maart wederom gesteund door een enorm grote supportersschare vanuit Nederland. Ondanks de dure entreekaarten (¤ 72,50) kan PSV ver voordat de wedstrijd wordt gespeeld, melden dat de wedstrijd volledig is uitverkocht. Meer dan 3.000 PSV-supporters zullen afreizen naar Londen om de landskampioen naar de kwartfinale van de Champions League te helpen. In de Nederlandse competitie hoeven de bezoekersvakken niet groter te zijn dan 1.600 plaatsen. In Europa zijn clubs echter verplicht minimaal 5% van de totale stadioncapaciteit beschikbaar te stellen. Het nieuwe Emirats stadium heeft een totale capaciteit van 60.000. Ook tegen Liverpool, Schalke, AC Milan, Lyon en AS Monaco werd PSV al gesteund door een enorme supportersschare. Arsenal neemt twee weken eerder 1.600 supporters mee naar Eindhoven. [
Pardon? Addo, degelijk??quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:51 schreef Stommie het volgende:
addo is toch speciaal gevalletje, en als ie echt nodig is, speelt ie meestal ook wel degelijk..
t gaat trouwens 4 - 0 worden tegen GA
voor iemand die eric addo heet..quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:09 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Pardon? Addo, degelijk??
OP update is gevraagd... heb wat linkjes moeten veranderenquote:
Feyenoord?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:33 schreef ganzenherder het volgende:
Gun hem een leuke subtopclub voor al die jaren!![]()
of dat zo leuk is weet ik nietquote:
Ik ga ook niet:quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:26 schreef Daemician het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.![]()
Ook al zijn de kaarten zo goedkoop. Het is koud buiten, het is een wedstrijd die - met alle respect voor Go Ahead - toch wel gewonnen zal worden door PSV en de wedstrijd wordt geloof ik live uitgezonden op 10.
Ikzelf ga ook niet. Maar goed, dat heeft meer te maken met het feit dat ik gewoon geen tijd heb.![]()
Dat zou leuk zijn, genoeg verdedigers achter de hand en weer een kastje vrijquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:54 schreef rubbereend het volgende:
Mijn gevoel was terecht zo te zien. Ik heb net de laatste 10-15 minuten van de eerste helft gezien, nou, dramaquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:11 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat voor een uitslag verwachten jullie morgen? Ik heb een beetje een gemengd gevoel, misschien dat PSV GAE wel kan onderschatten. Ik weet het niet, mij gevoel is niet goed![]()
Enkel voor de toeschouwers die Go Ahead een warm hart toedragen, of het mooi gevonden zouden hebben om Go Ahead te zien stunten (het neutrale publiek waarschijnlijk).quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:41 schreef Lemming22 het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd! Lekker fanatiek, goed fel, mooi verzorgd aanvallend spel met zuivere passing, heerlijk om naar te kijken!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:01 schreef Frasier het volgende:
MAZZEL PSV!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekker PSV he
quote:
Een klein foutje, en gelijk is Gomes niet zo betrouwbaar meerquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:00 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dat lukt nooit, PSV heeft Gomez.
Hoewel...
Na de 0-1 van GAEquote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:01 schreef dronkeykong het volgende:
Tsjonge....zwijnen die lampies weer
Na de 1-1.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef Cheiron het volgende:
Wat een smerige hoerenscheids. Blijft een gare kutclub.
Grappigquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:08 schreef pekel het volgende:
Ik wacht op de SMS-balk onder in beeld. "Hoeveel strafschoppen zal PSV nog krijgen? SMS STR 1 voor 1 strafschop, SMS STR 2 voor 2 strafschoppen of SMS STR 3 voor 3 strafschoppen naar 4040, en maak kans op kaarten voor de bekerfinale tussen PSV en Ajax!"
Surequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef twi het volgende:
Wie had 't anders verwacht van PSV dan? Ze zouden nog doorspelen als er een speler met een hartverzakking in elkaar stort
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:17 schreef Nashje het volgende:
Van Dongen gore KKdebiel ben je ook he
Na de 2-1quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:18 schreef SoupNazi het volgende:
Door je schwalbe homo
Dream onquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef koningdavid het volgende:
Jammer, maar goed:
PSV heeft enorm veel moeite om te winnen van Go Ahead
Ajax wint makkelijk van Haarlem
Conclusie:
Ajax is beter dan PSV
Ajax wordt landskampioen.
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jezus hoe triest kan je zijn om ineens te denken dat die ajaciedjes kampioen gaan worden omdat PSV eens een keer slecht speelt.Lik mijn bolle anus hahaha. Echt fucking zielig.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Woede tegen jullie dikke mongolen.Trieste fuckers.Ik ga toch ook niet in jullie Ajax wedstrijden fokken.
cabron.
Als je al zo'n hekel aan PSV hebt, waarom kijk je dan uberhauptquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef SoupNazi het volgende:
En de tv is uit. Kutscheids.
Oja, het stadion was ook halfleeg en de meeste PSV supporters beginnen pas sfeer te maken in de CL en de topwedstrijden helaasquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:30 schreef Kluupkluup het volgende:
Nog even een note:
Die 'harde kern' van PSV vond ik wel érg klein. Ik weet niet of het op TV te horen was maar in het stadion hoorde je alleen Eagles klassiekers als "Wie niet springt die is voor Zwolle" en "Eagles Deventuuhr, Eagles Deventuuhr" afijn.. Mooi avondje dus, helaas dat de 3-3 niet viel..
maargoed.. we konden in ieder geval rustig met onze sjaaltjes en shirts tussen het PSV publiek zitten en een praatje maken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Oja, het stadion was ook halfleeg en de meeste PSV supporters beginnen pas sfeer te maken in de CL en de topwedstrijden helaas![]()
22.000 mensen waren er. Waarvan een vierde uit Deventerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Oja, het stadion was ook halfleeg en de meeste PSV supporters beginnen pas sfeer te maken in de CL en de topwedstrijden helaas![]()
Bekerwedstrijden.... = ander publiek. De gemiddelde leeftijd op oost vandaag was een stuk lager als normaalquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:30 schreef Kluupkluup het volgende:
Leuk avondje eindhoven.. Iedereen blij nu toch?
Wij mooi 2 keer scoren tegen Gomes en PSV door..
Nog even een note:
Die 'harde kern' van PSV vond ik wel érg klein. Ik weet niet of het op TV te horen was maar in het stadion hoorde je alleen Eagles klassiekers als "Wie niet springt die is voor Zwolle" en "Eagles Deventuuhr, Eagles Deventuuhr" afijn.. Mooi avondje dus, helaas dat de 3-3 niet viel..
was wel veel sfeer op oostquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:53 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Bekerwedstrijden.... = ander publiek. De gemiddelde leeftijd op oost vandaag was een stuk lager als normaal![]()
En 25.000 vind ik nog een mooi aantal, gisteren in de Arena zater en bv 20.000.
En kansloze joodjes die op PSV schelden, heerlijk..... ik kan me trouwens genoeg wedstrijden herinneren waarin Ajax ook met mazzel weg is gekomen (o.a. Roda thuis voor de beker en Groningen uit voor de play offs).![]()
En ik kan me in de voorbereiding ook nog een wedstrijd herinneren waarin Ajax werd verslagen door Spakenburg![]()
![]()
dat is toch ook het leukst? dat je gewoon naast elkaar kan zitten en beetje ouwehoerenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:36 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
maargoed.. we konden in ieder geval rustig met onze sjaaltjes en shirts tussen het PSV publiek zitten en een praatje maken.
Ik ben ook voor PSV eigenlijk, maargoed, als Eagles er dan tegen moet, dán maar voor de Eagles
omg wordt nu huin salaris erbij gehaaldquote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo..... Dit was echt te triest voor woorden.... Blijkt maar weer dat we niet moeten denken dat we het "op kwaliteit" wel eventjes kunnen doen tegen de mindere tegenstanders. Die kwaliteit hebben we dus gewoon niet. Werken godverdomme lamme kutmiljonairs!!![]()
Ja, ga GA Eagles thuis even vergelijken met Roda en Groningen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:53 schreef BruggiKeane het volgende:
En kansloze joodjes die op PSV schelden, heerlijk..... ik kan me trouwens genoeg wedstrijden herinneren waarin Ajax ook met mazzel weg is gekomen (o.a. Roda thuis voor de beker en Groningen uit voor de play offs).![]()
Werken voor je gekd ole ole!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg wordt nu huin salaris erbij gehaald
Geen gezeik meer, doorvoetballen! Eindelijk, dit roep ik al tijden!quote:26/1/2007 - Koeman: bal vanaf nu niet meer uit het veld bij blessure
(Gepost door RvN)
BRON: De Telegraaf
PSV ging tegen Go Ahead Eagles door toen een speler van die club op de grond lag met een blessure. Dat leverde boze reacties op bij de tegenstander. Ronald Koeman liet na afloop echter weten dat dat de nieuwe norm is. Alle clubs in het betaald voetbal hebben een schrijven hebben gekregen van de KNVB waarin dat kenbaar is. „De scheidsrechter is voortaan degene die beslist”, aldus Koeman. „Ik heb dat de afgelopen week in alle talen aan mijn selectie verteld en we hebben daar ook afspraken over gemaakt. Wij spelen de bal niet meer uit als een tegenstander geblesseerd op de grond ligt. Alleen als het duidelijk is dat een voetballer er écht ernstig aan toe is,” aldus Koeman in De Telegraaf. De KNVB bevestigde dat.
Dat lijkt me in dit geval volkomen gerechtvaardigd. Eerlijk gezegd denk ik dat de voetballerij er enorm gebaat bij zou zijn als een zeer groot deel van het inkomen van voetballers prestatiegericht zou zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg wordt nu huin salaris erbij gehaald
Ik denk dat we dat idd een stuk minder gaan zien nuquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:35 schreef Lemming22 het volgende:
Eens zien of al die stoere voetballers nu nog met bosjes ter aarde vallen als ze een tikje krijgen.![]()
idd, erg goeie zaakquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:35 schreef Lemming22 het volgende:
En nog even eentje voor twi, waarvan ik een quote zag uit het wedstrijdtopic:
[..]
Geen gezeik meer, doorvoetballen! Eindelijk, dit roep ik al tijden!
Eens zien of al die stoere voetballers nu nog met bosjes ter aarde vallen als ze een tikje krijgen.![]()
och, weer even een opvlieging van Farfan en Simons maakt vast wel weer een penaltyquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
3-2
gelukkig heb ik t gisteren helemaal gemist
NAC uit.. wordt heel pittig. dat zijn ook echte cupfighters, ik vrees t ergste![]()
quote:Ibrahim Afellay kiest voor Oranje.
PSV MEDIA - Ibrahim Afellay kiest ervoor om zijn interlandloopbaan voort te zetten in Oranje. De jonge middenvelder van PSV heeft dat bekend gemaakt aan bondscoach Marco van Basten. Afellay, van Marokkaanse afkomst maar in Nederland geboren, benadrukt dat zijn keuze heel moeilijk was. Een persoonlijke verklaring.
“Na één en ander zorgvuldig te hebben overwogen, heb ik besloten mijn interlandcarrière in Nederland te continueren. Ik wil hierbij benadrukken dat deze beslissing een hele moeilijke is geweest. Enerzijds heeft gevoel een rol gespeeld, anderzijds ben ik in Nederland geboren en heb ik hier mijn voetbalopleiding genoten.
Uitkomen voor Oranje of het Marokkaanse elftal is voor mij een eer. Echter het spelen voor het Nederlands elftal komt mijn ontwikkeling als speler van PSV ten goede, daar onder andere de Nederlandse competitie stilligt ten tijde van interlands van Oranje. Tot slot wil ik mijn diepste respect richting Marokko betuigen. Het verzoek aan mij om uit te komen voor het Marokkaanse nationale elftal heeft me gestreeld. Desalniettemin acht ik de keuze om in de toekomst voor het Nederlands elftal te spelen de juiste. Ik hoop dan ook op een plezierige en succesvolle tijd bij Oranje."
quote:Persoonlijke verklaring: Afellay kiest voor Nederland
26 januari 2007 13:00
Ibrahim Afellay kiest voor Oranje. PSV MEDIA - Ibrahim Afellay kiest ervoor om zijn interlandloopbaan voort te zetten in Oranje. De jonge middenvelder van PSV heeft dat bekend gemaakt aan bondscoach Marco van Basten. Afellay, van Marokkaanse afkomst maar in Nederland geboren, benadrukt dat zijn keuze heel moeilijk was. Een persoonlijke verklaring.
Verklaring van Ibrahim Afellay
“Na één en ander zorgvuldig te hebben overwogen, heb ik besloten mijn interlandcarrière in Nederland te continueren. Ik wil hierbij benadrukken dat deze beslissing een hele moeilijke is geweest. Enerzijds heeft gevoel een rol gespeeld, anderzijds ben ik in Nederland geboren en heb ik hier mijn voetbalopleiding genoten.
Uitkomen voor Oranje of het Marokkaanse elftal is voor mij een eer. Echter het spelen voor het Nederlands elftal komt mijn ontwikkeling als speler van PSV ten goede, daar onder andere de Nederlandse competitie stilligt ten tijde van interlands van Oranje. Tot slot wil ik mijn diepste respect richting Marokko betuigen. Het verzoek aan mij om uit te komen voor het Marokkaanse nationale elftal heeft me gestreeld. Desalniettemin acht ik de keuze om in de toekomst voor het Nederlands elftal te spelen de juiste. Ik hoop dan ook op een plezierige en succesvolle tijd bij Oranje."
Ibrahim Afellay, vrijdag 26 januari
© PSV NV
quote:Echter het spelen voor het Nederlands elftal komt mijn ontwikkeling als speler van PSV ten goede, daar onder andere de Nederlandse competitie stilligt ten tijde van interlands van Oranje
Lijkt me toch duidelijk.quote:
quote:
Hij zegt toch ook nergens dat dat niet zo is?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Lijkt me toch duidelijk.
Hij heeft voor Nederland gekozen omdat dat beter voor z'n carriere is.![]()
Robben is ook altijd geblesseerdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:19 schreef ganzenherder het volgende:
Als ik Afellay was had ik voor Marokko gekozen, daar heb je lekker een basisplaats normaal gesproken.Iets wat ik hem met al die blessures nog niet zie krijgen bij oranje. Steeds als hij lekker in vorm is raakt hij weer geblesseerd voor een paar weken![]()
Aisatti gaat nu waarschijnlijk ook voor Oranje kiezen denk ik, hem zie ik over een paar jaar nog wel een vaste waarde worden, maar dan moet hij toch echt meer speelminuten gaan krijgen.....
Dat is gewoon ook (nog) een betere voetballer dan Afellay en een type speler waar Oranje behoefte aan heeft.quote:
moet bijna wel dat hij naar oranje gaat, nu zn matti er ook bij zitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:48 schreef Flashwin het volgende:
Affelay in Oranje..nou nou echt wat we nodig hebben..een nieuwe Sneijder(daarbij komt dat Affelay nog blessuregevoeliger is ook)
Ik weet niet of Aissati zijn keuze al bekend heeft gemaakt, maar als hij besluit voor Oranje uit te komen zou dat pas echt goed nieuws zijn ~!
Wehe ja, na de 2-1 was die pleitequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef mcyodogg het volgende:
Die steward links, was dat de biervanger?
En 1 maal in de twee jaar tijdens je winterstop in Afrika rond trippen voor de Afrika cup.. en met wat mazzel zit je op d ebank omdat de coach een tip heeft gehad over een andere keeper of speler waarvan de pa ook een zak geld mee brengt enzo.. Liever in Oranje dusquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:19 schreef ganzenherder het volgende:
Als ik Afellay was had ik voor Marokko gekozen, daar heb je lekker een basisplaats normaal gesproken.Iets wat ik hem met al die blessures nog niet zie krijgen bij oranje. Steeds als hij lekker in vorm is raakt hij weer geblesseerd voor een paar weken![]()
Aisatti gaat nu waarschijnlijk ook voor Oranje kiezen denk ik, hem zie ik over een paar jaar nog wel een vaste waarde worden, maar dan moet hij toch echt meer speelminuten gaan krijgen.....
Hij is vast 6 maal in Marokko geweest met zijn hele familie.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:35 schreef mcyodogg het volgende:
Datis helemaal niets nieuws hoor. Hij zie destijds al dat het een keuze was tussen zijn hart (Marokko) en zijn verstand (Nederland)
Ik ben blij dat ie een keuze gemaakt heeft, zal niet makkelijk zijn geweest.
Ik dacht dat die jongen verkocht was. Hij was niet echt goed bezig, maar ik vond het over het algemeen overtuigender spelen dan Tardelli. Waarom hem niet terughalen, en kijken of het nog wat wordt? We hadden toch aanvallers nodig?quote:Real Salt Lake heeft serieuze interesse in PSV-er DaMarcus Beasley. De Amerikaan speelt momenteel op uitleenbasis bij Manchester City. PSV zou Beasley voor de transferdeadline terug willen halen om hem te verkopen aan Real Salt Lake.
Nadat landgenoot Claudio Reyna zijn transfer naar de New York Red Bulls bevestigde kwam Beasley in beeld bij de club uit de Verenigde Staten. Het is niet bekend hoeveel de Eindhovenaren willen vangen voor de vleugelaanvaller.
voor zover ik weet is hij verhuurd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:20 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik dacht dat die jongen verkocht was. Hij was niet echt goed bezig, maar ik vond het over het algemeen overtuigender spelen dan Tardelli. Waarom hem niet terughalen, en kijken of het nog wat wordt? We hadden toch aanvallers nodig?
2.5 miljoen dollar geloof ikquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:53 schreef ASSpirine het volgende:
Voor hoeveel hadden we hem gekocht?
In het begin dacht ik nog dat Tardelli een verbetering was tov Beasley. Dat was waarschijnlijk meer op hoop gebaseerdquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:20 schreef Leso_Varen het volgende:
Hij was niet echt goed bezig, maar ik vond het over het algemeen overtuigender spelen dan Tardelli.
In zijn eerste jaar bij PSV vond ik hem vaak heel verdienstelijk spelen. 2e seizoen was echter bagger...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef ASSpirine het volgende:
Beasley speelde soms wel goed, maar te wisselvallig. En dan ook nog eens een lichtgewicht... Met duels kan je het niet altijd alleen van je snelheid hebben...
Inderdaad. In zijn eerste seizoen was hij soms erg belangrijk. Dat was vorig seizoen helemaal weg helaas.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In zijn eerste jaar bij PSV vond ik hem vaak heel verdienstelijk spelen. 2e seizoen was echter bagger...
Ik maak me eerst druk om Roda, dan kijken we wel verderquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:09 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat verwachten we van PSV - AZ ? AZ heeft namelijk best sterk gespeeld vanavond
Als we in Alkmaar met 3-1 winnen (Of was het dit jaar 2-1 en vorig seizoen 3-1?) dan moeten we in principe wel kunnen winnen, als de scherpte weer een beetje terug is. Die pot van donderdag was slecht, maar niemand was toen echt scherp, maar als Koemen & Co dat weer op rails krijgen, moet het best te doen zijn. Maar het balletje kan vreemd rollen. En zoals eerder gezegd: Eerst Roda, daarna zien we wel weer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:09 schreef Tallie1982 het volgende:
Roda speelde ook slecht tegen jong AZ, dus dat zegt niets. Ik verwacht een gemotiveerd PSV.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:16 schreef ganzenherder het volgende:
Zondag uit tegen Roda toch? Een van de zwaarste wedstrijden voor PSV normaal gesproken, alhoewel ze het uit een stuk beter doen dan thuis tegen hen. Maarja als er zo als gisteren gespeeld wordt zijn we al bij voorbaat kansloos![]()
Klopt, dit jaar wonnen we met 1-3 en vorig jaar 1-2 toen het binnen 10 minuten al beslist was met 0-2.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:38 schreef Leso_Varen het volgende:
Als we in Alkmaar met 3-1 winnen (Of was het dit jaar 2-1 en vorig seizoen 3-1?) dan moeten we in principe wel kunnen winnen, als de scherpte weer een beetje terug is. Die pot van donderdag was slecht, maar niemand was toen echt scherp, maar als Koemen & Co dat weer op rails krijgen, moet het best te doen zijn. Maar het balletje kan vreemd rollen. En zoals eerder gezegd: Eerst Roda, daarna zien we wel weer.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik maak me eerst druk om Roda, dan kijken we wel verder
Ik verwacht dat we eerst punten laten liggen bij Rodaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:09 schreef Tallie1982 het volgende:
En daarna pas tegen AZ punten verspelen?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verwacht dat we eerst punten laten liggen bij Roda.
Pffff wat een negativiteit hier zegquote:Op zondag 28 januari 2007 03:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik verwacht dat we eerst punten laten liggen bij Roda.
Van AZ gaan we gewoon winnen verwacht ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 04:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En daarna pas tegen AZ punten verspelen?
Mijn voorspelling voor vanmiddag baseer ik dan ook niet op de wedstrijd van afgelopen donderdag.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:24 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Pffff wat een negativiteit hier zegEEN slechte wedstrijd, en we kunnen meteen niets meer?
En straks winnen we met 2-0 van Arsenal, en we gaan meteen de CL winnen zeker![]()
Ik ga er vanuit dat afgelopen donderdag een incident was, sowieso PSV in bekerwedstrijden nooit een pretje...... Vanmiddag 3 punten, en volgende week zaterdag al helemaal tegen dat gehypte clubje![]()
Die brengen meer sfeer dan een vakkie vol jodenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:54 schreef ASroma het volgende:
weer met tientallen richting kerkrade!?!![]()
Relax, je weet wie het post tochquote:Op zondag 28 januari 2007 10:24 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Pffff wat een negativiteit hier zegEEN slechte wedstrijd, en we kunnen meteen niets meer?
En straks winnen we met 2-0 van Arsenal, en we gaan meteen de CL winnen zeker![]()
Ik ga er vanuit dat afgelopen donderdag een incident was, sowieso PSV in bekerwedstrijden nooit een pretje...... Vanmiddag 3 punten, en volgende week zaterdag al helemaal tegen dat gehypte clubje![]()
Pcies! Ik ben er voor het tegengas geven.quote:
Maar AZ heeft gisteren gewonnenquote:Op zondag 28 januari 2007 15:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
ah joh, ajax staat ook achter, 2-0 zelfs
Ze zingen verschillende PSV-ers van vroeger.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:44 schreef jpg97 het volgende:
Wat zingen de psv supporters eigenlijk
Ik versta zoiets als: " Ooooh Lucky Nilis, Lucky Nilis, Oladiooooooh "
Niet meer, het wordt dus waarschijnlijk een slecht weekend voor PSV. Verliezen, en beide concurrenten lopen inquote:Op zondag 28 januari 2007 15:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
ah joh, ajax staat ook achter, 2-0 zelfs
Klopt. Nu nog de lastige uitwedstrijden overleven in Breda en Utrecht en wellicht Almelo en Nijmegen en dan zit het wel goed.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, Roda uit is nou eenmaal een lastige wedstrijd voor de topclubs. Onverwacht is het niet.
Vandaag was dus niet meestal...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:14 schreef dndiek het volgende:
Roda uit is een lastige met meestal een goed resultaat
laatste nederlaag daar 1997 2007
Zat er wel een keer in. Ik baal er natuurlijk wel van, maar er is nog niks aan de hand om de titel te prolongeren. Daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:15 schreef Suijk het volgende:
Eindelijk!
Uiteraard. Al hoop ik niet dat het een incidentje is.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zat er wel een keer in. Ik baal er natuurlijk wel van, maar er is nog niks aan de hand om de titel te prolongeren. Daar gaat het uiteindelijk om.
Juist wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:19 schreef ganzenherder het volgende:
Volgende week thuis tegen AZ al he? lijkt me niet echt het goede moment voor zon wedstrijd....![]()
Ja echt goed dat hij verhuurd is en zo.... Hij is beter dan Mendéz en Culinaquote:Op zondag 28 januari 2007 16:20 schreef Leso_Varen het volgende:
Aisatti gescoord voor Twente![]()
Nog iets positiefs dit weekend
Nee dusquote:Op zondag 28 januari 2007 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelukkig speelt Ajax gelijk (Hoop ik)
idd...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja echt goed dat hij verhuurd is en zo.... Hij is beter dan Mendéz en Culina![]()
![]()
Je moet het positief bekijkenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja echt goed dat hij verhuurd is en zo.... Hij is beter dan Mendéz en Culina![]()
![]()
Ja ze zijn dan natuurlijk heel erg gedreven om weer eens een goede pot neer te zetten. Maar als je toch ziet hoe er gespeeld is en met name de passing dan heb ik er weinig vertrouwen inquote:
Godverdomme, waarom hebben die wel de veerkracht die PSV niet heeft?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:20 schreef ganzenherder het volgende:
AAH vreselijk, hebben die joden ook nog gewonnen![]()
![]()
Wij hebben Koeman. Dat blijft toch een arrogant kwalletje hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Godverdomme, waarom hebben die wel de veerkracht die PSV niet heeft?
Ik heb sowieso het idee dat als PSV achter komt het altijd enorm veel moeite heeft om weer op gang te komen.
Die uitspraak voor de wedstrijd tegen de Eagles vroeg ook gewoon om een kutwedstrijdquote:Op zondag 28 januari 2007 16:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wij hebben Koeman. Dat blijft toch een arrogant kwalletje hoor.
Tja, niemand hoeft tot het uiterste te gaan want ze staan er toch wel weer in volgende wedstrijd. Fijn, zo'n "brede" selectie....quote:Op zondag 28 januari 2007 16:24 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja ze zijn dan natuurlijk heel erg gedreven om weer eens een goede pot neer te zetten. Maar als je toch ziet hoe er gespeeld is en met name de passing dan heb ik er weinig vertrouwen in![]()
Precies, dat vond ik bijzonder irritant en niet bij een club als PSV passen. Wanneer heb je Hiddink dat horen zeggen? Die behandelde Top Oss nog met respect.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die uitspraak voor de wedstrijd tegen de Eagles vroeg ook gewoon om een kutwedstrijd![]()
Willem II, Roda-thuis, Galatasaray heeft PSV weten om te draaien. Twente, Liverpool, Bordeaux en Roda-uit nu dus niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Godverdomme, waarom hebben die wel de veerkracht die PSV niet heeft?
Ik heb sowieso het idee dat als PSV achter komt het altijd enorm veel moeite heeft om weer op gang te komen.
Juist. Altijd met waardigheid over de tegenstander praten. Hopleijk heeft Koeman ervan geleerd.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Precies, dat vond ik bijzonder irritant en niet bij een club als PSV passen. Wanneer heb je Hiddink dat horen zeggen? Die behandelde Top Oss nog met respect.
Je vergeet Go Aheadquote:Op zondag 28 januari 2007 16:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Willem II, Roda-thuis, Galatasaray heeft PSV weten om te draaien. Twente, Liverpool, Bordeaux en Roda-uit nu dus niet.
gvd, kijk ik zelf over dat clubje heenquote:
Iemands persoonlijkheid is geen incident natuurlijk. Ik hoop echt ten zeerste dat de afgelopen 2 wedstrijden niet de voorbode zijn van een dip....quote:Op zondag 28 januari 2007 16:35 schreef Leso_Varen het volgende:
Toch jammer, Koeman deed het best goed, maar zijn persoonlijkheid is niet echt top, als zijn commentaar, ik kan me voorstellen dat de groep zoiets ook niet echt positief ervaart. Maar misschien is het een incident geweest. Hopen dat het volgende week weer lukt.
Ook een keertje goed gespeeldquote:Op zondag 28 januari 2007 16:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kon farfan geen penalty ronselen dit keer?
Een loserquote:Op zondag 28 januari 2007 16:47 schreef Jasza het volgende:
Wat vinden jullie van die dikkop van een Koeman?
Hij zeikt als Roda doorspeelt, maar jullie zouden dat voortaan altijd doen.
Echt een kneusje.
Waar zeggen we dat we het eens zijn met Koemans gedrag?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef Erwtensoep het volgende:
En dan vinden jullie Ten Cate kinderachtig
Wat een jankzak zeg. Hij deed veel fout bij Ajax, maar hij bleef wel altijd sjiek in de media.
Ten Cate topic.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar zeggen we dat we het eens zijn met Koemans gedrag?
Ik weet niet of Stevens nog trek heeft in een avontuur bij PSV..Hij is deze zomer niet netjes behandeld. Ben het overigens wel eens met je opmerking. Begin me steeds meer te storen aan Koeman...quote:Op zondag 28 januari 2007 17:06 schreef cultheld het volgende:
Stevens zou het waarschijnlijk even goed (en wellicht beter) doen bij PSV en niet met trieste opmerkingen komen als "De Eagles zijn kansloos tegen ons" en "die bal werd niet uitgespeeld na een blessure van ons" (nadat ie kort er voor aangeeft dat ze geen ballen meer uitspelen bij blessures, behalve bij een beenbreuk of zo).
Daar is al bijna een maand niet meer in gereageerd, dus kan daar onmogelijk gezegd worden dat we eens zijn met wat Ronald de laatste weken heeft gezegdquote:
Mwah, dat maakt ook geen verschil, in beide gevallen verlies je 3 punten. Maar de noodzaak van een overwinning tegen AZ is nu wel wat groter. We hebben een buffer nodig voor lastige uitwedstrijden, als we verliezen van AZ wordt die buffer wel heel snel kleiner.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef neilpad het volgende:
Hopelijk herpakken ze zich weer tegen AZ. Misschien is het wel beter zo ipv van lucky van Roda te winnen en straks er hard afgaan tegen AZ.
Zeg ik toch ook niet? Ik wijs alleen maar op het feit dat Ten Cate zo op zijn uitspraken werd afgezeken door de psvers die o zo blij waren met koeman.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar is al bijna een maand niet meer in gereageerd, dus kan daar onmogelijk gezegd worden dat we eens zijn met wat Ronald de laatste weken heeft gezegd
Er zit nu wel een nieuwe voorzitter he.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:11 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik weet niet of Stevens nog trek heeft in een avontuur bij PSV..Hij is deze zomer niet netjes behandeld. Ben het overigens wel eens met je opmerking. Begin me steeds meer te storen aan Koeman...
Ik ben benieuwd wat er zou gebeuren als PSV de titel nog mocht verspelen. Zou hij dan mogen blijven?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Er zit nu wel een nieuwe voorzitter he.
Maar ik ga nu niet Koeman afschrijven, hij kan rustig zijn contract uitdienen als PSV niet instort.
Ik ben blij met Koeman vanwege de resultataten, en Ten Cate blijft natuurlijk een kwal.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet? Ik wijs alleen maar op het feit dat Ten Cate zo op zijn uitspraken werd afgezeken door de psvers die o zo blij waren met koeman.
Als PSV de Champions League wint vast welquote:Op zondag 28 januari 2007 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er zou gebeuren als PSV de titel nog mocht verspelen. Zou hij dan mogen blijven?
Scheids was blindquote:Op zondag 28 januari 2007 17:17 schreef StarGazer het volgende:
Waar bleef de pingel vandaag jongens?
De belangrijkste kandidaten voor verder puntverlies, al kan je met de vorm van afgelopen week elke uitwedstrijd wel verliezen en thuis gelijk spelen....quote:3 /2 /2007 19:30 competitie: PSV - AZ
Zo 11 /2 /2007 14:30 competitie: Sparta - PSV
Za 17 /2 /2007 20:00 competitie: Heracles Almelo - PSV
Di 20 /2 /2007 20:45 CL: PSV - Arsenal
Za 24 /2 /2007 19:30 competitie: PSV - FC Groningen
Wo 28 /2 /2007 beker: 1/4 finale - KNVB beker
Za 3 /3 /2007 19:30 competitie: PSV - RKC Waalwijk
Wo 7 /3 /2007 20:45 CL: Arsenal - PSV
Zo 11 /3 /2007 14:30 competitie: Excelsior - PSV
Zo 18 /3 /2007 14:30 competitie: PSV - Ajax
Za 24 /3 /2007 EK-kwal: Nederland - Roemenië
Wo 28 /3 /2007 EK-kwal: Slovenië - Nederland
Za 31 /3 /2007 19:30 competitie: NAC Breda - PSV
Wo 4 /4 /2007 20:45 CL: 1/4 finale - heenwedstrijd
Za 7 /4 /2007 20:00 competitie: NEC - PSV
Wo 11 /4 /2007 20:45 CL: 1/4 finale - terugwedstrijd
Za 14 /4 /2007 19:30 competitie: PSV - FC Twente
Wo 18 /4 /2007 beker: 1/2 finale - KNVB beker
Zo 22 /4 /2007 14:30 competitie: FC Utrecht - PSV
Wo 25 /4 /2007 20:45 CL: 1/2 finale - heenwedstrijd
Zo 29 /4 /2007 14:30 competitie: PSV - Vitesse
Alsof psv de titel gaat verspelen. Zoveel uitwedstrijden hebben jullie niet meer en thuis zijn jullie tot dusver ongenaakbaar. En 8 punten is nog steeds veel.....quote:Op zondag 28 januari 2007 17:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als PSV de Champions League wint vast wel![]()
Maar als PSV de titel verspeeld, dan doe je echt iets heel fouts als coach, of je halve selectie moet geblesseerd zijn.
Vond ik wel meevallen, je mag als PSV-er best wel iets er over zeggen, zolang ze hetzelfde soort gedrag van je eigen coach maar niet goedkeurt.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet? Ik wijs alleen maar op het feit dat Ten Cate zo op zijn uitspraken werd afgezeken door de psvers die o zo blij waren met koeman.
Wat dacht je van PSV - FC Twente? Twente heeft al drie punten op PSV gepakt dit seizoen!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De belangrijkste kandidaten voor verder puntverlies, al kan je met de vorm van afgelopen week elke uitwedstrijd wel verliezen en thuis gelijk spelen....![]()
De competitie is nog geenszins beslist is iig mijn conclusie.
Puntverlies tegen twente is ook heel goed mogelijk ja.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat dacht je van PSV - FC Twente? Twente heeft al drie punten op PSV gepakt dit seizoen!
Zeg dat maar niet te hard..quote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat mij ook erg dwars zit is het feit dat Ajax zich wél aanzienlijk versterkt lijkt te hebben. Die zie ik niet meer zo snel punten verspelen.
Die zijn ook niet ongenaakbaar. Die komen vandaag bijvoorbeeld ook heel goed weg in Groningen. PSV is niet onfeilbaar, maar Ajax en AZ zeker ook niet. Ajax zal het denk ik nog lastig krijgen volgende week tegen Feyenoord.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat mij ook erg dwars zit is het feit dat Ajax zich wél aanzienlijk versterkt lijkt te hebben. Die zie ik niet meer zo snel punten verspelen.
Uit naar AZ, PSV en Twente.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zou leuk zijn als Twente landskampioen wordtquote:Op zondag 28 januari 2007 17:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die zijn ook niet ongenaakbaar. Die komen vandaag bijvoorbeeld ook heel goed weg in Groningen. PSV is niet onfeilbaar, maar Ajax en AZ zeker ook niet. Ajax zal het denk ik nog lastig krijgen volgende week tegen Feyenoord.
idd, daar ben ik ook nog wel t negatiefst over. voorlopig is er nog geen versterking voorin gekomenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zou natuurlijk schelen als Davids niveautje Reiziger blijkt te zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 17:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die zijn ook niet ongenaakbaar. Die komen vandaag bijvoorbeeld ook heel goed weg in Groningen. PSV is niet onfeilbaar, maar Ajax en AZ zeker ook niet. Ajax zal het denk ik nog lastig krijgen volgende week tegen Feyenoord.
Ik verwacht wel dat volgende week tegen az wordt gespeeld dat de stukken eraf vliegen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
idd, daar ben ik ook nog wel t negatiefst over. voorlopig is er nog geen versterking voorin gekomen
ajax haalt ook davids binnen nu... en laten we az niet uitschakelen.. vooral als ze volgende week punten weten te pakken tegen ons.
brrrr
van de andere kant, zo'n wedstrijd volgende week tegen AZ zou misschien juist op t goede moment kunnen komen, om het weer goed op te pakken (we blijven maar hoopvol)
Terwijl wij mensen hebben laten gaanquote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
en hopen dat Sun naast een gigantische marketingstunt ook een beetje een fatsoenlijke linksback blijkt te zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Terwijl wij mensen hebben laten gaan
Ik hoop dat Alcides echt een hele dikke aanwinst is !
Er werd toch ook hard geroepen dat er nog een vleugelaanvaller zou komen. Lijkt me ook niet onverdienstelijk...quote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Terwijl wij mensen hebben laten gaan
Ik hoop dat Alcides echt een hele dikke aanwinst is !
Nationaliteit, leeftijd, positie, huidige club en goede eigenschappen?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef cultheld het volgende:
PSV heeft Cavani in de peiling: Dat lijkt me een goede zaak. Steef noemde hem vorig jaar al eens.
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
en hopen dat Sun naast een gigantische marketingstunt ook een beetje een fatsoenlijke linksback blijkt te zijn
Aldus onze aardappel Fontein. Er staat dus wat op het spelquote:Wat je in elk geval niet moet doen, is zonder visie Chinese spelers halen. Want als je die vervolgens aftest en terugstuurt, betekent dat voor Chinezen enorm gezichtsverlies. Daar word je als club geheid op afgerekend
Wat voor speler is het? De gezochte vleugelaanvaller?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef cultheld het volgende:
PSV heeft Cavani in de peiling: Dat lijkt me een goede zaak. Steef noemde hem vorig jaar al eens.
Uruguayaan, 19, spits, Danubio, doelgericht en fysiek sterk.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nationaliteit, leeftijd, positie, huidige club en goede eigenschappen?
Mwha Ajax laat dalijk toch wel wat liggen met Ten Cate aan het roer.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het al leuk dat er al weer sommigen een beetje meer zweten nu.
Ik heb absoluut niet de illusie dat we nog kampioen zouden kunnen worden hoor. Ik moet het dus met een incidenteel verlies van jullie kant doen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mwha Ajax laat dalijk toch wel wat liggen met Ten Cate aan het roer.
Wordt tijd voor een goede bijnaam voor PSV, wat dat betreftquote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef Suijk het volgende:
Uruguyaan toch? Wordt het niet allemaal een beetje te Zuid Amerikaans zo?
Dat is het nu toch al, dus 1 speler erbij maakt toch niet uit.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef Suijk het volgende:
Goede Nederlanders zijn meestal te duur.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef Suijk het volgende:
Okee, ben benieuwdquote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Uruguayaan, 19, spits, Danubio, doelgericht en fysiek sterk.
Ik denk dat Ajax dalijk ook rustiger aan gaat doen voor de play-offsquote:Op zondag 28 januari 2007 18:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb absoluut niet de illusie dat we nog kampioen zouden kunnen worden hoor. Ik moet het dus met een incidenteel verlies van jullie kant doen.
Kijk, normaal gesproken wordt PSV idd kampioen maar door het uitblijven van versterkingen op 2 verdedigers na (waarvan ik vooral over de linksback zo mijn reserveringen heb) en het vertrek van 2 jonge, aanvallende, creatieve spelers denk ik dat het nog wel eens spannend zou kunnen worden. Dat zei ik ook al voordat we vanmiddag verloren.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het al leuk dat er al weer sommigen een beetje meer zweten nu.
hoeveel vrachtwagens geluk hadden jullie vandaag?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kon farfan geen penalty ronselen dit keer?
Hoezo?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoeveel vrachtwagens geluk hadden jullie vandaag?
Heet dat geluk?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:03 schreef the_legend_killer het volgende:
2-0 achter en dan winnen
Nee. Gewoon afgedwongen.quote:
Zal wel te brutaal zijn voor koeman.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:29 schreef StarGazer het volgende:
Waarom die Aisatti is verhuurd snap ik echt niet.
Die jongen speelt echt fantastisch.
Ik denk het.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zal wel te brutaal zijn voor koeman.
ik snap er ook niks vanquote:Op zondag 28 januari 2007 19:29 schreef StarGazer het volgende:
vandaag was ie bijzonder weergaloos jaquote:Op zondag 28 januari 2007 19:29 schreef StarGazer het volgende:
Met invalbeurten kun je ook weinig laten zien en krijg je ook geen ritme. Aissati heeft vandaag laten zien dat hij beter is dan Mendez of Culina. Over een half jaar is hij weer terug en dan mag hij wat mij betreft mooi in de basis.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
vandaag was ie bijzonder weergaloos ja
ik verwacht dat de technische staf van PSV m te wisselvallig vind.
Maar waarom laat die klote Koeman in godsnaam Mendéz ten faveure van Aissati spelen? Aissati is een geniale spelmaker, waar je eigenlijk je hele systeem omheen zou moeten bouwen. Ik zie veel overeenkomsten tussen hem en Zaráte (al is laatstgenoemde nog iets verfijnder in z'n spel). Die irritante kutKoeman wil natuurlijk persé een geslaagde aankoop hebben, dus moet en zal Edison spelenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:24 schreef Suijk het volgende:
Hij wordt bij Twente alleen maar beter. Van jullie bank niet. Over een half jaar staat 'ie moeiteloos in de basis.
Je had hem goedquote:Op zondag 28 januari 2007 11:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn voorspelling voor vanmiddag baseer ik dan ook niet op de wedstrijd van afgelopen donderdag.
Dat past niet echt in de melodie, maar ipv Fritsje Philips kan je bv wel Arnold Bruggink zingenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:07 schreef jpg97 het volgende:
Aha, en waarom staat Ronaldo er dan niet tussen ?
En wie verzint dat soort liedjes?
nou nou nou, ik ben ook enorm gecharmeerd van aissati, laat daar geen twijfel over bestaan. maar termen als 'geniale spelmaker' zijn denk ik nog niet van toepassing op dit talent, laten we daar mee wachten totdat hij dit periodes achter elkaar laat zien.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar waarom laat die klote Koeman in godsnaam Mendéz ten faveure van Aissati spelen? Aissati is een geniale spelmaker, waar je eigenlijk je hele systeem omheen zou moeten bouwen. Ik zie veel overeenkomsten tussen hem en Zaráte (al is laatstgenoemde nog iets verfijnder in z'n spel). Die irritante kutKoeman wil natuurlijk persé een geslaagde aankoop hebben, dus moet en zal Edison spelen.
Mooie woorden, dat geeft de burger moedquote:Op zondag 28 januari 2007 21:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Mensen wat een paniek!
Doe nu even relaxed, je kunt niet alles winnen en Roda JC uit is lastig. De koppies zijn were fris, de druk wordt weer hoger dus gaan we weer presteren.
Zaterdag winnen we van AZ en gooien we de competitie in het slot.
Klaar.
Wel goed te horen, maar gefeliciteerdquote:Op maandag 29 januari 2007 10:56 schreef DarkShine het volgende:
Wat een opkomst van jullie trouwens, een schamel half uitvak
Uitvak was op West inderdaad enkele keren goed te horen. Bij ons was het maar matig voor de 1-0.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wel goed te horen, maar gefeliciteerd
Als Babel niet naar Newcastle wil, dan gaa die hele deal niet door. Ik vraag me af of hij naar een club als Newcastle zou willen (ondanks het goede salaris). Als hij even wacht staat er vast een betere club op de stoep, daar Arsenal ook al interesse toonde.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
PSV lijkt weer te trekken aan Newcastle's Luque, terwijl Newcastle Babel lijkt te willen ruilen tegen Luque + enkele miljoenen
Tis all over de voetbalsites, VI.nl, voetbalzone, voetbalprimeur, fcupdate
Niet te hopen dat PSV weer naast t net vist en Ajax weer een slag slaat
ik vind persoonlijk Babel ook een beperkte voetballer. Aardige dribbelaar met een redelijk actie en dito schot. Ik zie hem persoonlijk niet echt de 'van der Meyde' status ontstijgen.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dat zo'n goede speler dan?
Nee, maar als je bij Ajax speelt en je staat bekend als 'talent', dan wekt dat nogal snel de aandacht. Van der Meyde kon ook naar Inter. En Arsenal had ook interesse in Babel en daar kun je toch beter zitten dan bij Newcastle. Ik denk dat er toch best een kans is dat Luque naar Eindhoven komt, maar of het een toevoeging is...quote:Op maandag 29 januari 2007 12:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dat zo'n goede speler dan?
We kunnen ook 4-3-3 spelen met deze selectie. Dat is in het begin van het seizoen al eens gebeurd.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:48 schreef Jasza het volgende:
Jullie hebben niets aan Luque, jullie spelen 4-4-2?
Ging goed toen hequote:Op maandag 29 januari 2007 12:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We kunnen ook 4-3-3 spelen met deze selectie. Dat is in het begin van het seizoen al eens gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |