Scheids was blindquote:Op zondag 28 januari 2007 17:17 schreef StarGazer het volgende:
Waar bleef de pingel vandaag jongens?
De belangrijkste kandidaten voor verder puntverlies, al kan je met de vorm van afgelopen week elke uitwedstrijd wel verliezen en thuis gelijk spelen....quote:3 /2 /2007 19:30 competitie: PSV - AZ
Zo 11 /2 /2007 14:30 competitie: Sparta - PSV
Za 17 /2 /2007 20:00 competitie: Heracles Almelo - PSV
Di 20 /2 /2007 20:45 CL: PSV - Arsenal
Za 24 /2 /2007 19:30 competitie: PSV - FC Groningen
Wo 28 /2 /2007 beker: 1/4 finale - KNVB beker
Za 3 /3 /2007 19:30 competitie: PSV - RKC Waalwijk
Wo 7 /3 /2007 20:45 CL: Arsenal - PSV
Zo 11 /3 /2007 14:30 competitie: Excelsior - PSV
Zo 18 /3 /2007 14:30 competitie: PSV - Ajax
Za 24 /3 /2007 EK-kwal: Nederland - Roemenië
Wo 28 /3 /2007 EK-kwal: Slovenië - Nederland
Za 31 /3 /2007 19:30 competitie: NAC Breda - PSV
Wo 4 /4 /2007 20:45 CL: 1/4 finale - heenwedstrijd
Za 7 /4 /2007 20:00 competitie: NEC - PSV
Wo 11 /4 /2007 20:45 CL: 1/4 finale - terugwedstrijd
Za 14 /4 /2007 19:30 competitie: PSV - FC Twente
Wo 18 /4 /2007 beker: 1/2 finale - KNVB beker
Zo 22 /4 /2007 14:30 competitie: FC Utrecht - PSV
Wo 25 /4 /2007 20:45 CL: 1/2 finale - heenwedstrijd
Zo 29 /4 /2007 14:30 competitie: PSV - Vitesse
Alsof psv de titel gaat verspelen. Zoveel uitwedstrijden hebben jullie niet meer en thuis zijn jullie tot dusver ongenaakbaar. En 8 punten is nog steeds veel.....quote:Op zondag 28 januari 2007 17:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als PSV de Champions League wint vast wel![]()
Maar als PSV de titel verspeeld, dan doe je echt iets heel fouts als coach, of je halve selectie moet geblesseerd zijn.
Vond ik wel meevallen, je mag als PSV-er best wel iets er over zeggen, zolang ze hetzelfde soort gedrag van je eigen coach maar niet goedkeurt.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet? Ik wijs alleen maar op het feit dat Ten Cate zo op zijn uitspraken werd afgezeken door de psvers die o zo blij waren met koeman.
Wat dacht je van PSV - FC Twente? Twente heeft al drie punten op PSV gepakt dit seizoen!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De belangrijkste kandidaten voor verder puntverlies, al kan je met de vorm van afgelopen week elke uitwedstrijd wel verliezen en thuis gelijk spelen....![]()
De competitie is nog geenszins beslist is iig mijn conclusie.
Puntverlies tegen twente is ook heel goed mogelijk ja.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat dacht je van PSV - FC Twente? Twente heeft al drie punten op PSV gepakt dit seizoen!
Zeg dat maar niet te hard..quote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat mij ook erg dwars zit is het feit dat Ajax zich wél aanzienlijk versterkt lijkt te hebben. Die zie ik niet meer zo snel punten verspelen.
Die zijn ook niet ongenaakbaar. Die komen vandaag bijvoorbeeld ook heel goed weg in Groningen. PSV is niet onfeilbaar, maar Ajax en AZ zeker ook niet. Ajax zal het denk ik nog lastig krijgen volgende week tegen Feyenoord.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat mij ook erg dwars zit is het feit dat Ajax zich wél aanzienlijk versterkt lijkt te hebben. Die zie ik niet meer zo snel punten verspelen.
Uit naar AZ, PSV en Twente.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zou leuk zijn als Twente landskampioen wordtquote:Op zondag 28 januari 2007 17:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die zijn ook niet ongenaakbaar. Die komen vandaag bijvoorbeeld ook heel goed weg in Groningen. PSV is niet onfeilbaar, maar Ajax en AZ zeker ook niet. Ajax zal het denk ik nog lastig krijgen volgende week tegen Feyenoord.
idd, daar ben ik ook nog wel t negatiefst over. voorlopig is er nog geen versterking voorin gekomenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zou natuurlijk schelen als Davids niveautje Reiziger blijkt te zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 17:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die zijn ook niet ongenaakbaar. Die komen vandaag bijvoorbeeld ook heel goed weg in Groningen. PSV is niet onfeilbaar, maar Ajax en AZ zeker ook niet. Ajax zal het denk ik nog lastig krijgen volgende week tegen Feyenoord.
Ik verwacht wel dat volgende week tegen az wordt gespeeld dat de stukken eraf vliegen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
idd, daar ben ik ook nog wel t negatiefst over. voorlopig is er nog geen versterking voorin gekomen
ajax haalt ook davids binnen nu... en laten we az niet uitschakelen.. vooral als ze volgende week punten weten te pakken tegen ons.
brrrr
van de andere kant, zo'n wedstrijd volgende week tegen AZ zou misschien juist op t goede moment kunnen komen, om het weer goed op te pakken (we blijven maar hoopvol)
Terwijl wij mensen hebben laten gaanquote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
en hopen dat Sun naast een gigantische marketingstunt ook een beetje een fatsoenlijke linksback blijkt te zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Terwijl wij mensen hebben laten gaan
Ik hoop dat Alcides echt een hele dikke aanwinst is !
Er werd toch ook hard geroepen dat er nog een vleugelaanvaller zou komen. Lijkt me ook niet onverdienstelijk...quote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Terwijl wij mensen hebben laten gaan
Ik hoop dat Alcides echt een hele dikke aanwinst is !
Nationaliteit, leeftijd, positie, huidige club en goede eigenschappen?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef cultheld het volgende:
PSV heeft Cavani in de peiling: Dat lijkt me een goede zaak. Steef noemde hem vorig jaar al eens.
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
en hopen dat Sun naast een gigantische marketingstunt ook een beetje een fatsoenlijke linksback blijkt te zijn
Aldus onze aardappel Fontein. Er staat dus wat op het spelquote:Wat je in elk geval niet moet doen, is zonder visie Chinese spelers halen. Want als je die vervolgens aftest en terugstuurt, betekent dat voor Chinezen enorm gezichtsverlies. Daar word je als club geheid op afgerekend
Wat voor speler is het? De gezochte vleugelaanvaller?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef cultheld het volgende:
PSV heeft Cavani in de peiling: Dat lijkt me een goede zaak. Steef noemde hem vorig jaar al eens.
Uruguayaan, 19, spits, Danubio, doelgericht en fysiek sterk.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nationaliteit, leeftijd, positie, huidige club en goede eigenschappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |