Je vergeet Go Aheadquote:Op zondag 28 januari 2007 16:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Willem II, Roda-thuis, Galatasaray heeft PSV weten om te draaien. Twente, Liverpool, Bordeaux en Roda-uit nu dus niet.
gvd, kijk ik zelf over dat clubje heenquote:
Iemands persoonlijkheid is geen incident natuurlijk. Ik hoop echt ten zeerste dat de afgelopen 2 wedstrijden niet de voorbode zijn van een dip....quote:Op zondag 28 januari 2007 16:35 schreef Leso_Varen het volgende:
Toch jammer, Koeman deed het best goed, maar zijn persoonlijkheid is niet echt top, als zijn commentaar, ik kan me voorstellen dat de groep zoiets ook niet echt positief ervaart. Maar misschien is het een incident geweest. Hopen dat het volgende week weer lukt.
Ook een keertje goed gespeeldquote:Op zondag 28 januari 2007 16:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kon farfan geen penalty ronselen dit keer?
Een loserquote:Op zondag 28 januari 2007 16:47 schreef Jasza het volgende:
Wat vinden jullie van die dikkop van een Koeman?
Hij zeikt als Roda doorspeelt, maar jullie zouden dat voortaan altijd doen.
Echt een kneusje.
Waar zeggen we dat we het eens zijn met Koemans gedrag?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef Erwtensoep het volgende:
En dan vinden jullie Ten Cate kinderachtig
Wat een jankzak zeg. Hij deed veel fout bij Ajax, maar hij bleef wel altijd sjiek in de media.
Ten Cate topic.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar zeggen we dat we het eens zijn met Koemans gedrag?
Ik weet niet of Stevens nog trek heeft in een avontuur bij PSV..Hij is deze zomer niet netjes behandeld. Ben het overigens wel eens met je opmerking. Begin me steeds meer te storen aan Koeman...quote:Op zondag 28 januari 2007 17:06 schreef cultheld het volgende:
Stevens zou het waarschijnlijk even goed (en wellicht beter) doen bij PSV en niet met trieste opmerkingen komen als "De Eagles zijn kansloos tegen ons" en "die bal werd niet uitgespeeld na een blessure van ons" (nadat ie kort er voor aangeeft dat ze geen ballen meer uitspelen bij blessures, behalve bij een beenbreuk of zo).
Daar is al bijna een maand niet meer in gereageerd, dus kan daar onmogelijk gezegd worden dat we eens zijn met wat Ronald de laatste weken heeft gezegdquote:
Mwah, dat maakt ook geen verschil, in beide gevallen verlies je 3 punten. Maar de noodzaak van een overwinning tegen AZ is nu wel wat groter. We hebben een buffer nodig voor lastige uitwedstrijden, als we verliezen van AZ wordt die buffer wel heel snel kleiner.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef neilpad het volgende:
Hopelijk herpakken ze zich weer tegen AZ. Misschien is het wel beter zo ipv van lucky van Roda te winnen en straks er hard afgaan tegen AZ.
Zeg ik toch ook niet? Ik wijs alleen maar op het feit dat Ten Cate zo op zijn uitspraken werd afgezeken door de psvers die o zo blij waren met koeman.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar is al bijna een maand niet meer in gereageerd, dus kan daar onmogelijk gezegd worden dat we eens zijn met wat Ronald de laatste weken heeft gezegd
Er zit nu wel een nieuwe voorzitter he.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:11 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik weet niet of Stevens nog trek heeft in een avontuur bij PSV..Hij is deze zomer niet netjes behandeld. Ben het overigens wel eens met je opmerking. Begin me steeds meer te storen aan Koeman...
Ik ben benieuwd wat er zou gebeuren als PSV de titel nog mocht verspelen. Zou hij dan mogen blijven?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Er zit nu wel een nieuwe voorzitter he.
Maar ik ga nu niet Koeman afschrijven, hij kan rustig zijn contract uitdienen als PSV niet instort.
Ik ben blij met Koeman vanwege de resultataten, en Ten Cate blijft natuurlijk een kwal.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet? Ik wijs alleen maar op het feit dat Ten Cate zo op zijn uitspraken werd afgezeken door de psvers die o zo blij waren met koeman.
Als PSV de Champions League wint vast welquote:Op zondag 28 januari 2007 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er zou gebeuren als PSV de titel nog mocht verspelen. Zou hij dan mogen blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |