abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45761207
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:30 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Willem II, Roda-thuis, Galatasaray heeft PSV weten om te draaien. Twente, Liverpool, Bordeaux en Roda-uit nu dus niet.
Je vergeet Go Ahead .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45761209
Toch jammer, Koeman deed het best goed, maar zijn persoonlijkheid is niet echt top, als zijn commentaar, ik kan me voorstellen dat de groep zoiets ook niet echt positief ervaart. Maar misschien is het een incident geweest. Hopen dat het volgende week weer lukt.
pi_45761334
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je vergeet Go Ahead .
gvd, kijk ik zelf over dat clubje heen
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45761420
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:35 schreef Leso_Varen het volgende:
Toch jammer, Koeman deed het best goed, maar zijn persoonlijkheid is niet echt top, als zijn commentaar, ik kan me voorstellen dat de groep zoiets ook niet echt positief ervaart. Maar misschien is het een incident geweest. Hopen dat het volgende week weer lukt.
Iemands persoonlijkheid is geen incident natuurlijk. Ik hoop echt ten zeerste dat de afgelopen 2 wedstrijden niet de voorbode zijn van een dip....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 28 januari 2007 @ 16:40:06 #205
11102 knep
Mountainfreak
pi_45761450
Ok PSV dus duidelijk in een dip .
Kan iemand de topictitel veranderen in the Sun is shining behind (some) clouds .
pi_45761578
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kon farfan geen penalty ronselen dit keer?
Ook een keertje goed gespeeld ? Oh nee wacht..... Groningen had het de 1e helft moeten afmaken maar deed het niet... goed gespeeld joh!
pi_45761728
Wat vinden jullie van die dikkop van een Koeman?

Hij zeikt als Roda doorspeelt, maar jullie zouden dat voortaan altijd doen.

Echt een kneusje.
pi_45761797
Ja beetje kinderachtig. Hopen dat psv tegen az beter speelt !
pi_45761847
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:47 schreef Jasza het volgende:
Wat vinden jullie van die dikkop van een Koeman?

Hij zeikt als Roda doorspeelt, maar jullie zouden dat voortaan altijd doen.

Echt een kneusje.
Een loser .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45762031
Hopelijk herpakken ze zich weer tegen AZ. Misschien is het wel beter zo ipv van lucky van Roda te winnen en straks er hard afgaan tegen AZ.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_45762261
Er is nog geen man overboord. Er mag best een keer verloren worden. Is misschien ook beter voor de spelers. Weten die ook weer dat ze niet onverslaanbaar zijn. Hopenlijk keren ze het matige tijd tegen AZ...
We sure are cute for two ugly people.
pi_45762277
En dan vinden jullie Ten Cate kinderachtig

Wat een jankzak zeg. Hij deed veel fout bij Ajax, maar hij bleef wel altijd sjiek in de media.
Houd van een lijntje.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:03:26 #213
11102 knep
Mountainfreak
pi_45762400
Koeman heb ik altijd mijn bedenkingen bij gehad .
Echt een geval voordeel van de twijfel dus, nu is dat een beetje aan het omslaan .
pi_45762507
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef Erwtensoep het volgende:
En dan vinden jullie Ten Cate kinderachtig

Wat een jankzak zeg. Hij deed veel fout bij Ajax, maar hij bleef wel altijd sjiek in de media.
Waar zeggen we dat we het eens zijn met Koemans gedrag?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_45762513
Stevens zou het waarschijnlijk even goed (en wellicht beter) doen bij PSV en niet met trieste opmerkingen komen als "De Eagles zijn kansloos tegen ons" en "die bal werd niet uitgespeeld na een blessure van ons" (nadat ie kort er voor aangeeft dat ze geen ballen meer uitspelen bij blessures, behalve bij een beenbreuk of zo).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45762531
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:06 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Waar zeggen we dat we het eens zijn met Koemans gedrag?
Ten Cate topic.
Houd van een lijntje.
pi_45762661
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:06 schreef cultheld het volgende:
Stevens zou het waarschijnlijk even goed (en wellicht beter) doen bij PSV en niet met trieste opmerkingen komen als "De Eagles zijn kansloos tegen ons" en "die bal werd niet uitgespeeld na een blessure van ons" (nadat ie kort er voor aangeeft dat ze geen ballen meer uitspelen bij blessures, behalve bij een beenbreuk of zo).
Ik weet niet of Stevens nog trek heeft in een avontuur bij PSV..Hij is deze zomer niet netjes behandeld. Ben het overigens wel eens met je opmerking. Begin me steeds meer te storen aan Koeman...
We sure are cute for two ugly people.
pi_45762662
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:07 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ten Cate topic.
Daar is al bijna een maand niet meer in gereageerd, dus kan daar onmogelijk gezegd worden dat we eens zijn met wat Ronald de laatste weken heeft gezegd
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_45762706
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef neilpad het volgende:
Hopelijk herpakken ze zich weer tegen AZ. Misschien is het wel beter zo ipv van lucky van Roda te winnen en straks er hard afgaan tegen AZ.
Mwah, dat maakt ook geen verschil, in beide gevallen verlies je 3 punten. Maar de noodzaak van een overwinning tegen AZ is nu wel wat groter. We hebben een buffer nodig voor lastige uitwedstrijden, als we verliezen van AZ wordt die buffer wel heel snel kleiner.

Koeman moet zich eens achter de oren krabben of het allemaal wel zo verstandig is wat ie zegt ja...
pi_45762772
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:11 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Daar is al bijna een maand niet meer in gereageerd, dus kan daar onmogelijk gezegd worden dat we eens zijn met wat Ronald de laatste weken heeft gezegd
Zeg ik toch ook niet? Ik wijs alleen maar op het feit dat Ten Cate zo op zijn uitspraken werd afgezeken door de psvers die o zo blij waren met koeman.
Houd van een lijntje.
pi_45762796
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:11 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ik weet niet of Stevens nog trek heeft in een avontuur bij PSV..Hij is deze zomer niet netjes behandeld. Ben het overigens wel eens met je opmerking. Begin me steeds meer te storen aan Koeman...
Er zit nu wel een nieuwe voorzitter he.

Maar ik ga nu niet Koeman afschrijven, hij kan rustig zijn contract uitdienen als PSV niet instort. En als hij nu meer een gentleman wordt in de media zijn we op de goede weg. Maar ja, veranderen mensen?
pi_45762838
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:14 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Er zit nu wel een nieuwe voorzitter he.

Maar ik ga nu niet Koeman afschrijven, hij kan rustig zijn contract uitdienen als PSV niet instort.
Ik ben benieuwd wat er zou gebeuren als PSV de titel nog mocht verspelen. Zou hij dan mogen blijven?
pi_45762839
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:14 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Zeg ik toch ook niet? Ik wijs alleen maar op het feit dat Ten Cate zo op zijn uitspraken werd afgezeken door de psvers die o zo blij waren met koeman.
Ik ben blij met Koeman vanwege de resultataten, en Ten Cate blijft natuurlijk een kwal.
pi_45762913
Waar bleef de pingel vandaag jongens?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_45762919
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat er zou gebeuren als PSV de titel nog mocht verspelen. Zou hij dan mogen blijven?
Als PSV de Champions League wint vast wel

Maar als PSV de titel verspeeld, dan doe je echt iets heel fouts als coach, of je halve selectie moet geblesseerd zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')