Dat lijkt me in dit geval volkomen gerechtvaardigd. Eerlijk gezegd denk ik dat de voetballerij er enorm gebaat bij zou zijn als een zeer groot deel van het inkomen van voetballers prestatiegericht zou zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg wordt nu huin salaris erbij gehaald
Ik denk dat we dat idd een stuk minder gaan zien nuquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:35 schreef Lemming22 het volgende:
Eens zien of al die stoere voetballers nu nog met bosjes ter aarde vallen als ze een tikje krijgen.![]()
idd, erg goeie zaakquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:35 schreef Lemming22 het volgende:
En nog even eentje voor twi, waarvan ik een quote zag uit het wedstrijdtopic:
[..]
Geen gezeik meer, doorvoetballen! Eindelijk, dit roep ik al tijden!
Eens zien of al die stoere voetballers nu nog met bosjes ter aarde vallen als ze een tikje krijgen.![]()
och, weer even een opvlieging van Farfan en Simons maakt vast wel weer een penaltyquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
3-2
gelukkig heb ik t gisteren helemaal gemist
NAC uit.. wordt heel pittig. dat zijn ook echte cupfighters, ik vrees t ergste![]()
quote:Ibrahim Afellay kiest voor Oranje.
PSV MEDIA - Ibrahim Afellay kiest ervoor om zijn interlandloopbaan voort te zetten in Oranje. De jonge middenvelder van PSV heeft dat bekend gemaakt aan bondscoach Marco van Basten. Afellay, van Marokkaanse afkomst maar in Nederland geboren, benadrukt dat zijn keuze heel moeilijk was. Een persoonlijke verklaring.
“Na één en ander zorgvuldig te hebben overwogen, heb ik besloten mijn interlandcarrière in Nederland te continueren. Ik wil hierbij benadrukken dat deze beslissing een hele moeilijke is geweest. Enerzijds heeft gevoel een rol gespeeld, anderzijds ben ik in Nederland geboren en heb ik hier mijn voetbalopleiding genoten.
Uitkomen voor Oranje of het Marokkaanse elftal is voor mij een eer. Echter het spelen voor het Nederlands elftal komt mijn ontwikkeling als speler van PSV ten goede, daar onder andere de Nederlandse competitie stilligt ten tijde van interlands van Oranje. Tot slot wil ik mijn diepste respect richting Marokko betuigen. Het verzoek aan mij om uit te komen voor het Marokkaanse nationale elftal heeft me gestreeld. Desalniettemin acht ik de keuze om in de toekomst voor het Nederlands elftal te spelen de juiste. Ik hoop dan ook op een plezierige en succesvolle tijd bij Oranje."
quote:Persoonlijke verklaring: Afellay kiest voor Nederland
26 januari 2007 13:00
Ibrahim Afellay kiest voor Oranje. PSV MEDIA - Ibrahim Afellay kiest ervoor om zijn interlandloopbaan voort te zetten in Oranje. De jonge middenvelder van PSV heeft dat bekend gemaakt aan bondscoach Marco van Basten. Afellay, van Marokkaanse afkomst maar in Nederland geboren, benadrukt dat zijn keuze heel moeilijk was. Een persoonlijke verklaring.
Verklaring van Ibrahim Afellay
“Na één en ander zorgvuldig te hebben overwogen, heb ik besloten mijn interlandcarrière in Nederland te continueren. Ik wil hierbij benadrukken dat deze beslissing een hele moeilijke is geweest. Enerzijds heeft gevoel een rol gespeeld, anderzijds ben ik in Nederland geboren en heb ik hier mijn voetbalopleiding genoten.
Uitkomen voor Oranje of het Marokkaanse elftal is voor mij een eer. Echter het spelen voor het Nederlands elftal komt mijn ontwikkeling als speler van PSV ten goede, daar onder andere de Nederlandse competitie stilligt ten tijde van interlands van Oranje. Tot slot wil ik mijn diepste respect richting Marokko betuigen. Het verzoek aan mij om uit te komen voor het Marokkaanse nationale elftal heeft me gestreeld. Desalniettemin acht ik de keuze om in de toekomst voor het Nederlands elftal te spelen de juiste. Ik hoop dan ook op een plezierige en succesvolle tijd bij Oranje."
Ibrahim Afellay, vrijdag 26 januari
© PSV NV
quote:Echter het spelen voor het Nederlands elftal komt mijn ontwikkeling als speler van PSV ten goede, daar onder andere de Nederlandse competitie stilligt ten tijde van interlands van Oranje
Lijkt me toch duidelijk.quote:
quote:
Hij zegt toch ook nergens dat dat niet zo is?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Lijkt me toch duidelijk.
Hij heeft voor Nederland gekozen omdat dat beter voor z'n carriere is.![]()
Robben is ook altijd geblesseerdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:19 schreef ganzenherder het volgende:
Als ik Afellay was had ik voor Marokko gekozen, daar heb je lekker een basisplaats normaal gesproken.Iets wat ik hem met al die blessures nog niet zie krijgen bij oranje. Steeds als hij lekker in vorm is raakt hij weer geblesseerd voor een paar weken![]()
Aisatti gaat nu waarschijnlijk ook voor Oranje kiezen denk ik, hem zie ik over een paar jaar nog wel een vaste waarde worden, maar dan moet hij toch echt meer speelminuten gaan krijgen.....
Dat is gewoon ook (nog) een betere voetballer dan Afellay en een type speler waar Oranje behoefte aan heeft.quote:
moet bijna wel dat hij naar oranje gaat, nu zn matti er ook bij zitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:48 schreef Flashwin het volgende:
Affelay in Oranje..nou nou echt wat we nodig hebben..een nieuwe Sneijder(daarbij komt dat Affelay nog blessuregevoeliger is ook)
Ik weet niet of Aissati zijn keuze al bekend heeft gemaakt, maar als hij besluit voor Oranje uit te komen zou dat pas echt goed nieuws zijn ~!
Wehe ja, na de 2-1 was die pleitequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef mcyodogg het volgende:
Die steward links, was dat de biervanger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |