abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45760369
Volgende week thuis tegen AZ al he? lijkt me niet echt het goede moment voor zon wedstrijd....
Patat Friet
pi_45760402
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:19 schreef ganzenherder het volgende:
Volgende week thuis tegen AZ al he? lijkt me niet echt het goede moment voor zon wedstrijd....
Juist wel.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_45760449
Aisatti gescoord voor Twente

Nog iets positiefs dit weekend
pi_45760476
AAH vreselijk, hebben die joden ook nog gewonnen
Patat Friet
pi_45760488
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:20 schreef Leso_Varen het volgende:
Aisatti gescoord voor Twente

Nog iets positiefs dit weekend
Ja echt goed dat hij verhuurd is en zo.... Hij is beter dan Mendéz en Culina
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45760494
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelukkig speelt Ajax gelijk (Hoop ik )
Nee dus
  zondag 28 januari 2007 @ 16:22:14 #187
159022 AminBen
El Maestro
pi_45760583
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

idd...
pi_45760600
Eerste weekend met een negatief saldo tov de concurrentie sinds 1 oktober dus.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45760603
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je moet het positief bekijken Nu kan hij zich beter ontwikkelen, en hebben wij er meer aan volgend jaar, we worden dit seizoen toch nog wel kampioen!

[/positief]
pi_45760706
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:19 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Juist wel.
Ja ze zijn dan natuurlijk heel erg gedreven om weer eens een goede pot neer te zetten. Maar als je toch ziet hoe er gespeeld is en met name de passing dan heb ik er weinig vertrouwen in
Patat Friet
pi_45760739
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:20 schreef ganzenherder het volgende:
AAH vreselijk, hebben die joden ook nog gewonnen
Godverdomme, waarom hebben die wel de veerkracht die PSV niet heeft?

Ik heb sowieso het idee dat als PSV achter komt het altijd enorm veel moeite heeft om weer op gang te komen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45760790
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb sowieso het idee dat als PSV achter komt het altijd enorm veel moeite heeft om weer op gang te komen.
Wij hebben Koeman. Dat blijft toch een arrogant kwalletje hoor.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45760899
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wij hebben Koeman. Dat blijft toch een arrogant kwalletje hoor.
Die uitspraak voor de wedstrijd tegen de Eagles vroeg ook gewoon om een kutwedstrijd
Patat Friet
  Moderator zondag 28 januari 2007 @ 16:29:06 #194
138438 crew  Pizzakoppo
pi_45760939
Jammer jongens, maar je kunt niet altijd winnen!
pi_45760942
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:24 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ja ze zijn dan natuurlijk heel erg gedreven om weer eens een goede pot neer te zetten. Maar als je toch ziet hoe er gespeeld is en met name de passing dan heb ik er weinig vertrouwen in
Tja, niemand hoeft tot het uiterste te gaan want ze staan er toch wel weer in volgende wedstrijd. Fijn, zo'n "brede" selectie....

Het idee van "we winnen toch wel en worden toch wel kampioen" zit er ook veel te veel in heb ik het idee. Koeman heeft zich ook al regelmatig daarover uitgesproken.

Afijn, er is nog maar weinig aan de hand. Mochten we volgende week van AZ verliezen dan ligt de strijd voor de titel weer open imo. De mentale tik die zoiets op zou leveren zal dan wel even doordreunen ben ik bang. Hopen dus dat de koppies volgende week weer fris zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 28 januari 2007 @ 16:29:17 #196
159022 AminBen
El Maestro
pi_45760953
Het begint me ook een beetje de strot uit te komen dat Koeman steeds een sneer geeft naar AZ en vooral zijn oude club Ajax. 1x is leuk, maar nu niet meer..

Hoe lang is het trouwens geleden dat AZ, Feyenoord en Ajax wonnen in het weekend dat PSV verloor?
pi_45760954
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:28 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Die uitspraak voor de wedstrijd tegen de Eagles vroeg ook gewoon om een kutwedstrijd
Precies, dat vond ik bijzonder irritant en niet bij een club als PSV passen. Wanneer heb je Hiddink dat horen zeggen? Die behandelde Top Oss nog met respect.
pi_45761033
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Willem II, Roda-thuis, Galatasaray heeft PSV weten om te draaien. Twente, Liverpool, Bordeaux en Roda-uit nu dus niet.
  Moderator zondag 28 januari 2007 @ 16:32:18 #199
138438 crew  Pizzakoppo
pi_45761099
Kon farfan geen penalty ronselen dit keer?
pi_45761130
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Precies, dat vond ik bijzonder irritant en niet bij een club als PSV passen. Wanneer heb je Hiddink dat horen zeggen? Die behandelde Top Oss nog met respect.
Juist. Altijd met waardigheid over de tegenstander praten. Hopleijk heeft Koeman ervan geleerd.
pi_45761207
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:30 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Willem II, Roda-thuis, Galatasaray heeft PSV weten om te draaien. Twente, Liverpool, Bordeaux en Roda-uit nu dus niet.
Je vergeet Go Ahead .
pi_45761209
Toch jammer, Koeman deed het best goed, maar zijn persoonlijkheid is niet echt top, als zijn commentaar, ik kan me voorstellen dat de groep zoiets ook niet echt positief ervaart. Maar misschien is het een incident geweest. Hopen dat het volgende week weer lukt.
pi_45761334
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je vergeet Go Ahead .
gvd, kijk ik zelf over dat clubje heen
pi_45761420
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:35 schreef Leso_Varen het volgende:
Toch jammer, Koeman deed het best goed, maar zijn persoonlijkheid is niet echt top, als zijn commentaar, ik kan me voorstellen dat de groep zoiets ook niet echt positief ervaart. Maar misschien is het een incident geweest. Hopen dat het volgende week weer lukt.
Iemands persoonlijkheid is geen incident natuurlijk. Ik hoop echt ten zeerste dat de afgelopen 2 wedstrijden niet de voorbode zijn van een dip....
  zondag 28 januari 2007 @ 16:40:06 #205
11102 knep
Mountainfreak
pi_45761450
Ok PSV dus duidelijk in een dip .
Kan iemand de topictitel veranderen in the Sun is shining behind (some) clouds .
pi_45761578
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kon farfan geen penalty ronselen dit keer?
Ook een keertje goed gespeeld ? Oh nee wacht..... Groningen had het de 1e helft moeten afmaken maar deed het niet... goed gespeeld joh!
pi_45761728
Wat vinden jullie van die dikkop van een Koeman?

Hij zeikt als Roda doorspeelt, maar jullie zouden dat voortaan altijd doen.

Echt een kneusje.
pi_45761797
Ja beetje kinderachtig. Hopen dat psv tegen az beter speelt !
pi_45761847
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:47 schreef Jasza het volgende:
Wat vinden jullie van die dikkop van een Koeman?

Hij zeikt als Roda doorspeelt, maar jullie zouden dat voortaan altijd doen.

Echt een kneusje.
Een loser .
pi_45762031
Hopelijk herpakken ze zich weer tegen AZ. Misschien is het wel beter zo ipv van lucky van Roda te winnen en straks er hard afgaan tegen AZ.
Money won is twice as sweet as money earned.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')