Juist wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:19 schreef ganzenherder het volgende:
Volgende week thuis tegen AZ al he? lijkt me niet echt het goede moment voor zon wedstrijd....![]()
Ja echt goed dat hij verhuurd is en zo.... Hij is beter dan Mendéz en Culinaquote:Op zondag 28 januari 2007 16:20 schreef Leso_Varen het volgende:
Aisatti gescoord voor Twente![]()
Nog iets positiefs dit weekend
Nee dusquote:Op zondag 28 januari 2007 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelukkig speelt Ajax gelijk (Hoop ik)
idd...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja echt goed dat hij verhuurd is en zo.... Hij is beter dan Mendéz en Culina![]()
![]()
Je moet het positief bekijkenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja echt goed dat hij verhuurd is en zo.... Hij is beter dan Mendéz en Culina![]()
![]()
Ja ze zijn dan natuurlijk heel erg gedreven om weer eens een goede pot neer te zetten. Maar als je toch ziet hoe er gespeeld is en met name de passing dan heb ik er weinig vertrouwen inquote:
Godverdomme, waarom hebben die wel de veerkracht die PSV niet heeft?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:20 schreef ganzenherder het volgende:
AAH vreselijk, hebben die joden ook nog gewonnen![]()
![]()
Wij hebben Koeman. Dat blijft toch een arrogant kwalletje hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Godverdomme, waarom hebben die wel de veerkracht die PSV niet heeft?
Ik heb sowieso het idee dat als PSV achter komt het altijd enorm veel moeite heeft om weer op gang te komen.
Die uitspraak voor de wedstrijd tegen de Eagles vroeg ook gewoon om een kutwedstrijdquote:Op zondag 28 januari 2007 16:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wij hebben Koeman. Dat blijft toch een arrogant kwalletje hoor.
Tja, niemand hoeft tot het uiterste te gaan want ze staan er toch wel weer in volgende wedstrijd. Fijn, zo'n "brede" selectie....quote:Op zondag 28 januari 2007 16:24 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja ze zijn dan natuurlijk heel erg gedreven om weer eens een goede pot neer te zetten. Maar als je toch ziet hoe er gespeeld is en met name de passing dan heb ik er weinig vertrouwen in![]()
Precies, dat vond ik bijzonder irritant en niet bij een club als PSV passen. Wanneer heb je Hiddink dat horen zeggen? Die behandelde Top Oss nog met respect.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die uitspraak voor de wedstrijd tegen de Eagles vroeg ook gewoon om een kutwedstrijd![]()
Willem II, Roda-thuis, Galatasaray heeft PSV weten om te draaien. Twente, Liverpool, Bordeaux en Roda-uit nu dus niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Godverdomme, waarom hebben die wel de veerkracht die PSV niet heeft?
Ik heb sowieso het idee dat als PSV achter komt het altijd enorm veel moeite heeft om weer op gang te komen.
Juist. Altijd met waardigheid over de tegenstander praten. Hopleijk heeft Koeman ervan geleerd.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Precies, dat vond ik bijzonder irritant en niet bij een club als PSV passen. Wanneer heb je Hiddink dat horen zeggen? Die behandelde Top Oss nog met respect.
Je vergeet Go Aheadquote:Op zondag 28 januari 2007 16:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Willem II, Roda-thuis, Galatasaray heeft PSV weten om te draaien. Twente, Liverpool, Bordeaux en Roda-uit nu dus niet.
gvd, kijk ik zelf over dat clubje heenquote:
Iemands persoonlijkheid is geen incident natuurlijk. Ik hoop echt ten zeerste dat de afgelopen 2 wedstrijden niet de voorbode zijn van een dip....quote:Op zondag 28 januari 2007 16:35 schreef Leso_Varen het volgende:
Toch jammer, Koeman deed het best goed, maar zijn persoonlijkheid is niet echt top, als zijn commentaar, ik kan me voorstellen dat de groep zoiets ook niet echt positief ervaart. Maar misschien is het een incident geweest. Hopen dat het volgende week weer lukt.
Ook een keertje goed gespeeldquote:Op zondag 28 januari 2007 16:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kon farfan geen penalty ronselen dit keer?
Een loserquote:Op zondag 28 januari 2007 16:47 schreef Jasza het volgende:
Wat vinden jullie van die dikkop van een Koeman?
Hij zeikt als Roda doorspeelt, maar jullie zouden dat voortaan altijd doen.
Echt een kneusje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |