Terwijl wij mensen hebben laten gaanquote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat mij ook erg dwars zit is het feit dat Ajax zich wél aanzienlijk versterkt lijkt te hebben. Die zie ik niet meer zo snel punten verspelen.
en hopen dat Sun naast een gigantische marketingstunt ook een beetje een fatsoenlijke linksback blijkt te zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Terwijl wij mensen hebben laten gaan
Ik hoop dat Alcides echt een hele dikke aanwinst is !
Er werd toch ook hard geroepen dat er nog een vleugelaanvaller zou komen. Lijkt me ook niet onverdienstelijk...quote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Terwijl wij mensen hebben laten gaan
Ik hoop dat Alcides echt een hele dikke aanwinst is !
Nationaliteit, leeftijd, positie, huidige club en goede eigenschappen?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef cultheld het volgende:
PSV heeft Cavani in de peiling: Dat lijkt me een goede zaak. Steef noemde hem vorig jaar al eens.
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
en hopen dat Sun naast een gigantische marketingstunt ook een beetje een fatsoenlijke linksback blijkt te zijn
Aldus onze aardappel Fontein. Er staat dus wat op het spelquote:Wat je in elk geval niet moet doen, is zonder visie Chinese spelers halen. Want als je die vervolgens aftest en terugstuurt, betekent dat voor Chinezen enorm gezichtsverlies. Daar word je als club geheid op afgerekend
Wat voor speler is het? De gezochte vleugelaanvaller?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef cultheld het volgende:
PSV heeft Cavani in de peiling: Dat lijkt me een goede zaak. Steef noemde hem vorig jaar al eens.
Uruguayaan, 19, spits, Danubio, doelgericht en fysiek sterk.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nationaliteit, leeftijd, positie, huidige club en goede eigenschappen?
Mwha Ajax laat dalijk toch wel wat liggen met Ten Cate aan het roer.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het al leuk dat er al weer sommigen een beetje meer zweten nu.
Ik heb absoluut niet de illusie dat we nog kampioen zouden kunnen worden hoor. Ik moet het dus met een incidenteel verlies van jullie kant doen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mwha Ajax laat dalijk toch wel wat liggen met Ten Cate aan het roer.
Wordt tijd voor een goede bijnaam voor PSV, wat dat betreftquote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef Suijk het volgende:
Uruguyaan toch? Wordt het niet allemaal een beetje te Zuid Amerikaans zo?
Dat is het nu toch al, dus 1 speler erbij maakt toch niet uit.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef Suijk het volgende:
Goede Nederlanders zijn meestal te duur.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef Suijk het volgende:
Okee, ben benieuwdquote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Uruguayaan, 19, spits, Danubio, doelgericht en fysiek sterk.
Ik denk dat Ajax dalijk ook rustiger aan gaat doen voor de play-offsquote:Op zondag 28 januari 2007 18:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb absoluut niet de illusie dat we nog kampioen zouden kunnen worden hoor. Ik moet het dus met een incidenteel verlies van jullie kant doen.
Kijk, normaal gesproken wordt PSV idd kampioen maar door het uitblijven van versterkingen op 2 verdedigers na (waarvan ik vooral over de linksback zo mijn reserveringen heb) en het vertrek van 2 jonge, aanvallende, creatieve spelers denk ik dat het nog wel eens spannend zou kunnen worden. Dat zei ik ook al voordat we vanmiddag verloren.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het al leuk dat er al weer sommigen een beetje meer zweten nu.
hoeveel vrachtwagens geluk hadden jullie vandaag?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kon farfan geen penalty ronselen dit keer?
Hoezo?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoeveel vrachtwagens geluk hadden jullie vandaag?
Heet dat geluk?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:03 schreef the_legend_killer het volgende:
2-0 achter en dan winnen
Nee. Gewoon afgedwongen.quote:
Zal wel te brutaal zijn voor koeman.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:29 schreef StarGazer het volgende:
Waarom die Aisatti is verhuurd snap ik echt niet.
Die jongen speelt echt fantastisch.
Ik denk het.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zal wel te brutaal zijn voor koeman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |