Mwha Ajax laat dalijk toch wel wat liggen met Ten Cate aan het roer.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het al leuk dat er al weer sommigen een beetje meer zweten nu.
Ik heb absoluut niet de illusie dat we nog kampioen zouden kunnen worden hoor. Ik moet het dus met een incidenteel verlies van jullie kant doen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mwha Ajax laat dalijk toch wel wat liggen met Ten Cate aan het roer.
Wordt tijd voor een goede bijnaam voor PSV, wat dat betreftquote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef Suijk het volgende:
Uruguyaan toch? Wordt het niet allemaal een beetje te Zuid Amerikaans zo?
Dat is het nu toch al, dus 1 speler erbij maakt toch niet uit.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef Suijk het volgende:
Goede Nederlanders zijn meestal te duur.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef Suijk het volgende:
Okee, ben benieuwdquote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Uruguayaan, 19, spits, Danubio, doelgericht en fysiek sterk.
Ik denk dat Ajax dalijk ook rustiger aan gaat doen voor de play-offsquote:Op zondag 28 januari 2007 18:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb absoluut niet de illusie dat we nog kampioen zouden kunnen worden hoor. Ik moet het dus met een incidenteel verlies van jullie kant doen.
Kijk, normaal gesproken wordt PSV idd kampioen maar door het uitblijven van versterkingen op 2 verdedigers na (waarvan ik vooral over de linksback zo mijn reserveringen heb) en het vertrek van 2 jonge, aanvallende, creatieve spelers denk ik dat het nog wel eens spannend zou kunnen worden. Dat zei ik ook al voordat we vanmiddag verloren.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het al leuk dat er al weer sommigen een beetje meer zweten nu.
hoeveel vrachtwagens geluk hadden jullie vandaag?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kon farfan geen penalty ronselen dit keer?
Hoezo?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoeveel vrachtwagens geluk hadden jullie vandaag?
Heet dat geluk?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:03 schreef the_legend_killer het volgende:
2-0 achter en dan winnen
Nee. Gewoon afgedwongen.quote:
Zal wel te brutaal zijn voor koeman.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:29 schreef StarGazer het volgende:
Waarom die Aisatti is verhuurd snap ik echt niet.
Die jongen speelt echt fantastisch.
Ik denk het.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zal wel te brutaal zijn voor koeman.
ik snap er ook niks vanquote:Op zondag 28 januari 2007 19:29 schreef StarGazer het volgende:
vandaag was ie bijzonder weergaloos jaquote:Op zondag 28 januari 2007 19:29 schreef StarGazer het volgende:
Met invalbeurten kun je ook weinig laten zien en krijg je ook geen ritme. Aissati heeft vandaag laten zien dat hij beter is dan Mendez of Culina. Over een half jaar is hij weer terug en dan mag hij wat mij betreft mooi in de basis.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
vandaag was ie bijzonder weergaloos ja
ik verwacht dat de technische staf van PSV m te wisselvallig vind.
Maar waarom laat die klote Koeman in godsnaam Mendéz ten faveure van Aissati spelen? Aissati is een geniale spelmaker, waar je eigenlijk je hele systeem omheen zou moeten bouwen. Ik zie veel overeenkomsten tussen hem en Zaráte (al is laatstgenoemde nog iets verfijnder in z'n spel). Die irritante kutKoeman wil natuurlijk persé een geslaagde aankoop hebben, dus moet en zal Edison spelenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:24 schreef Suijk het volgende:
Hij wordt bij Twente alleen maar beter. Van jullie bank niet. Over een half jaar staat 'ie moeiteloos in de basis.
Je had hem goedquote:Op zondag 28 januari 2007 11:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn voorspelling voor vanmiddag baseer ik dan ook niet op de wedstrijd van afgelopen donderdag.
Dat past niet echt in de melodie, maar ipv Fritsje Philips kan je bv wel Arnold Bruggink zingenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:07 schreef jpg97 het volgende:
Aha, en waarom staat Ronaldo er dan niet tussen ?
En wie verzint dat soort liedjes?
nou nou nou, ik ben ook enorm gecharmeerd van aissati, laat daar geen twijfel over bestaan. maar termen als 'geniale spelmaker' zijn denk ik nog niet van toepassing op dit talent, laten we daar mee wachten totdat hij dit periodes achter elkaar laat zien.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar waarom laat die klote Koeman in godsnaam Mendéz ten faveure van Aissati spelen? Aissati is een geniale spelmaker, waar je eigenlijk je hele systeem omheen zou moeten bouwen. Ik zie veel overeenkomsten tussen hem en Zaráte (al is laatstgenoemde nog iets verfijnder in z'n spel). Die irritante kutKoeman wil natuurlijk persé een geslaagde aankoop hebben, dus moet en zal Edison spelen.
Mooie woorden, dat geeft de burger moedquote:Op zondag 28 januari 2007 21:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Mensen wat een paniek!
Doe nu even relaxed, je kunt niet alles winnen en Roda JC uit is lastig. De koppies zijn were fris, de druk wordt weer hoger dus gaan we weer presteren.
Zaterdag winnen we van AZ en gooien we de competitie in het slot.
Klaar.
Wel goed te horen, maar gefeliciteerdquote:Op maandag 29 januari 2007 10:56 schreef DarkShine het volgende:
Wat een opkomst van jullie trouwens, een schamel half uitvak
Uitvak was op West inderdaad enkele keren goed te horen. Bij ons was het maar matig voor de 1-0.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wel goed te horen, maar gefeliciteerd
Als Babel niet naar Newcastle wil, dan gaa die hele deal niet door. Ik vraag me af of hij naar een club als Newcastle zou willen (ondanks het goede salaris). Als hij even wacht staat er vast een betere club op de stoep, daar Arsenal ook al interesse toonde.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
PSV lijkt weer te trekken aan Newcastle's Luque, terwijl Newcastle Babel lijkt te willen ruilen tegen Luque + enkele miljoenen
Tis all over de voetbalsites, VI.nl, voetbalzone, voetbalprimeur, fcupdate
Niet te hopen dat PSV weer naast t net vist en Ajax weer een slag slaat
ik vind persoonlijk Babel ook een beperkte voetballer. Aardige dribbelaar met een redelijk actie en dito schot. Ik zie hem persoonlijk niet echt de 'van der Meyde' status ontstijgen.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dat zo'n goede speler dan?
Nee, maar als je bij Ajax speelt en je staat bekend als 'talent', dan wekt dat nogal snel de aandacht. Van der Meyde kon ook naar Inter. En Arsenal had ook interesse in Babel en daar kun je toch beter zitten dan bij Newcastle. Ik denk dat er toch best een kans is dat Luque naar Eindhoven komt, maar of het een toevoeging is...quote:Op maandag 29 januari 2007 12:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dat zo'n goede speler dan?
We kunnen ook 4-3-3 spelen met deze selectie. Dat is in het begin van het seizoen al eens gebeurd.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:48 schreef Jasza het volgende:
Jullie hebben niets aan Luque, jullie spelen 4-4-2?
Ging goed toen hequote:Op maandag 29 januari 2007 12:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We kunnen ook 4-3-3 spelen met deze selectie. Dat is in het begin van het seizoen al eens gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |