abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45712571
Zondag uit tegen Roda toch? Een van de zwaarste wedstrijden voor PSV normaal gesproken, alhoewel ze het uit een stuk beter doen dan thuis tegen hen. Maarja als er zo als gisteren gespeeld wordt zijn we al bij voorbaat kansloos
Patat Friet
pi_45720682
PSV wint wel van roda
pi_45724337
weer met tientallen richting kerkrade!?!
pi_45725050
quote:
Real Salt Lake heeft serieuze interesse in PSV-er DaMarcus Beasley. De Amerikaan speelt momenteel op uitleenbasis bij Manchester City. PSV zou Beasley voor de transferdeadline terug willen halen om hem te verkopen aan Real Salt Lake.

Nadat landgenoot Claudio Reyna zijn transfer naar de New York Red Bulls bevestigde kwam Beasley in beeld bij de club uit de Verenigde Staten. Het is niet bekend hoeveel de Eindhovenaren willen vangen voor de vleugelaanvaller.
Ik dacht dat die jongen verkocht was. Hij was niet echt goed bezig, maar ik vond het over het algemeen overtuigender spelen dan Tardelli. Waarom hem niet terughalen, en kijken of het nog wat wordt? We hadden toch aanvallers nodig?
pi_45726070
Dat zal wel niet kunnen met het huurcontract. Hij speelde afgelopen weekend weer mee met City, ben benieuwd of ie mag blijven staan.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45728272
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:20 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Ik dacht dat die jongen verkocht was. Hij was niet echt goed bezig, maar ik vond het over het algemeen overtuigender spelen dan Tardelli. Waarom hem niet terughalen, en kijken of het nog wat wordt? We hadden toch aanvallers nodig?
voor zover ik weet is hij verhuurd.
schijnbaar willen ze aan hem verdienen...
zou idd niet slecht zijn om hem er voor de breedte bij te hebben op dit moment...

btw, het schijnt dat ze 3.5 miljoen voor m willen krijgen en dat Salt Lake dat ook wel wil betalen

bron

[ Bericht 14% gewijzigd door Verbal_Kint op 27-01-2007 17:02:49 ]
pi_45730038
3,5 miljoen voor Beasley? Ik ga hem wel brengen!
pi_45731797
Voor hoeveel hadden we hem gekocht?
pi_45732458
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:53 schreef ASSpirine het volgende:
Voor hoeveel hadden we hem gekocht?
2.5 miljoen dollar geloof ik
pi_45732567
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:20 schreef Leso_Varen het volgende:
Hij was niet echt goed bezig, maar ik vond het over het algemeen overtuigender spelen dan Tardelli.
In het begin dacht ik nog dat Tardelli een verbetering was tov Beasley. Dat was waarschijnlijk meer op hoop gebaseerd .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45734896
Beasley speelde soms wel goed, maar te wisselvallig. En dan ook nog eens een lichtgewicht... Met duels kan je het niet altijd alleen van je snelheid hebben...
pi_45736219
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef ASSpirine het volgende:
Beasley speelde soms wel goed, maar te wisselvallig. En dan ook nog eens een lichtgewicht... Met duels kan je het niet altijd alleen van je snelheid hebben...
In zijn eerste jaar bij PSV vond ik hem vaak heel verdienstelijk spelen. 2e seizoen was echter bagger...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45736465
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In zijn eerste jaar bij PSV vond ik hem vaak heel verdienstelijk spelen. 2e seizoen was echter bagger...
Inderdaad. In zijn eerste seizoen was hij soms erg belangrijk. Dat was vorig seizoen helemaal weg helaas.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_45740702
Wat verwachten we van PSV - AZ ? AZ heeft namelijk best sterk gespeeld vanavond
pi_45740926
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 23:09 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik maak me eerst druk om Roda, dan kijken we wel verder
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_45742122
quote:
Als we in Alkmaar met 3-1 winnen (Of was het dit jaar 2-1 en vorig seizoen 3-1?) dan moeten we in principe wel kunnen winnen, als de scherpte weer een beetje terug is. Die pot van donderdag was slecht, maar niemand was toen echt scherp, maar als Koemen & Co dat weer op rails krijgen, moet het best te doen zijn. Maar het balletje kan vreemd rollen. En zoals eerder gezegd: Eerst Roda, daarna zien we wel weer.
  zondag 28 januari 2007 @ 02:48:15 #142
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_45748055
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 23:16 schreef ganzenherder het volgende:
Zondag uit tegen Roda toch? Een van de zwaarste wedstrijden voor PSV normaal gesproken, alhoewel ze het uit een stuk beter doen dan thuis tegen hen. Maarja als er zo als gisteren gespeeld wordt zijn we al bij voorbaat kansloos
Roda speelde ook slecht tegen jong AZ, dus dat zegt niets. Ik verwacht een gemotiveerd PSV.
En Roda uit is een stuk makkelijker als thuis, uit in het nieuwe stadion hebben we nog niet verloren
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 23:38 schreef Leso_Varen het volgende:

Als we in Alkmaar met 3-1 winnen (Of was het dit jaar 2-1 en vorig seizoen 3-1?) dan moeten we in principe wel kunnen winnen, als de scherpte weer een beetje terug is. Die pot van donderdag was slecht, maar niemand was toen echt scherp, maar als Koemen & Co dat weer op rails krijgen, moet het best te doen zijn. Maar het balletje kan vreemd rollen. En zoals eerder gezegd: Eerst Roda, daarna zien we wel weer.
Klopt, dit jaar wonnen we met 1-3 en vorig jaar 1-2 toen het binnen 10 minuten al beslist was met 0-2.
pi_45748438
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 23:13 schreef dndiek het volgende:

[..]

Ik maak me eerst druk om Roda, dan kijken we wel verder
Inderdaad.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45748442
quote:
Ik verwacht dat we eerst punten laten liggen bij Roda .
pi_45749266
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En daarna pas tegen AZ punten verspelen?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 28 januari 2007 @ 10:24:32 #146
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_45750374
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Pffff wat een negativiteit hier zeg EEN slechte wedstrijd, en we kunnen meteen niets meer?
En straks winnen we met 2-0 van Arsenal, en we gaan meteen de CL winnen zeker

Ik ga er vanuit dat afgelopen donderdag een incident was, sowieso PSV in bekerwedstrijden nooit een pretje...... Vanmiddag 3 punten, en volgende week zaterdag al helemaal tegen dat gehypte clubje
pi_45750760
quote:
Op zondag 28 januari 2007 04:31 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

En daarna pas tegen AZ punten verspelen?
Van AZ gaan we gewoon winnen verwacht ik.
pi_45750853
quote:
Op zondag 28 januari 2007 10:24 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Pffff wat een negativiteit hier zeg EEN slechte wedstrijd, en we kunnen meteen niets meer?

Ik ga er vanuit dat afgelopen donderdag een incident was, sowieso PSV in bekerwedstrijden nooit een pretje...... Vanmiddag 3 punten, en volgende week zaterdag al helemaal tegen dat gehypte clubje
Mijn voorspelling voor vanmiddag baseer ik dan ook niet op de wedstrijd van afgelopen donderdag.
pi_45753840
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:54 schreef ASroma het volgende:
weer met tientallen richting kerkrade!?!
Die brengen meer sfeer dan een vakkie vol joden
  zondag 28 januari 2007 @ 13:28:09 #150
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_45754306
quote:
Op zondag 28 januari 2007 10:24 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Relax, je weet wie het post toch
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')