Ik dacht dat die jongen verkocht was. Hij was niet echt goed bezig, maar ik vond het over het algemeen overtuigender spelen dan Tardelli. Waarom hem niet terughalen, en kijken of het nog wat wordt? We hadden toch aanvallers nodig?quote:Real Salt Lake heeft serieuze interesse in PSV-er DaMarcus Beasley. De Amerikaan speelt momenteel op uitleenbasis bij Manchester City. PSV zou Beasley voor de transferdeadline terug willen halen om hem te verkopen aan Real Salt Lake.
Nadat landgenoot Claudio Reyna zijn transfer naar de New York Red Bulls bevestigde kwam Beasley in beeld bij de club uit de Verenigde Staten. Het is niet bekend hoeveel de Eindhovenaren willen vangen voor de vleugelaanvaller.
voor zover ik weet is hij verhuurd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:20 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik dacht dat die jongen verkocht was. Hij was niet echt goed bezig, maar ik vond het over het algemeen overtuigender spelen dan Tardelli. Waarom hem niet terughalen, en kijken of het nog wat wordt? We hadden toch aanvallers nodig?
2.5 miljoen dollar geloof ikquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:53 schreef ASSpirine het volgende:
Voor hoeveel hadden we hem gekocht?
In het begin dacht ik nog dat Tardelli een verbetering was tov Beasley. Dat was waarschijnlijk meer op hoop gebaseerdquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:20 schreef Leso_Varen het volgende:
Hij was niet echt goed bezig, maar ik vond het over het algemeen overtuigender spelen dan Tardelli.
In zijn eerste jaar bij PSV vond ik hem vaak heel verdienstelijk spelen. 2e seizoen was echter bagger...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef ASSpirine het volgende:
Beasley speelde soms wel goed, maar te wisselvallig. En dan ook nog eens een lichtgewicht... Met duels kan je het niet altijd alleen van je snelheid hebben...
Inderdaad. In zijn eerste seizoen was hij soms erg belangrijk. Dat was vorig seizoen helemaal weg helaas.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In zijn eerste jaar bij PSV vond ik hem vaak heel verdienstelijk spelen. 2e seizoen was echter bagger...
Ik maak me eerst druk om Roda, dan kijken we wel verderquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:09 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat verwachten we van PSV - AZ ? AZ heeft namelijk best sterk gespeeld vanavond
Als we in Alkmaar met 3-1 winnen (Of was het dit jaar 2-1 en vorig seizoen 3-1?) dan moeten we in principe wel kunnen winnen, als de scherpte weer een beetje terug is. Die pot van donderdag was slecht, maar niemand was toen echt scherp, maar als Koemen & Co dat weer op rails krijgen, moet het best te doen zijn. Maar het balletje kan vreemd rollen. En zoals eerder gezegd: Eerst Roda, daarna zien we wel weer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:09 schreef Tallie1982 het volgende:
Roda speelde ook slecht tegen jong AZ, dus dat zegt niets. Ik verwacht een gemotiveerd PSV.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:16 schreef ganzenherder het volgende:
Zondag uit tegen Roda toch? Een van de zwaarste wedstrijden voor PSV normaal gesproken, alhoewel ze het uit een stuk beter doen dan thuis tegen hen. Maarja als er zo als gisteren gespeeld wordt zijn we al bij voorbaat kansloos![]()
Klopt, dit jaar wonnen we met 1-3 en vorig jaar 1-2 toen het binnen 10 minuten al beslist was met 0-2.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:38 schreef Leso_Varen het volgende:
Als we in Alkmaar met 3-1 winnen (Of was het dit jaar 2-1 en vorig seizoen 3-1?) dan moeten we in principe wel kunnen winnen, als de scherpte weer een beetje terug is. Die pot van donderdag was slecht, maar niemand was toen echt scherp, maar als Koemen & Co dat weer op rails krijgen, moet het best te doen zijn. Maar het balletje kan vreemd rollen. En zoals eerder gezegd: Eerst Roda, daarna zien we wel weer.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik maak me eerst druk om Roda, dan kijken we wel verder
Ik verwacht dat we eerst punten laten liggen bij Rodaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:09 schreef Tallie1982 het volgende:
En daarna pas tegen AZ punten verspelen?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verwacht dat we eerst punten laten liggen bij Roda.
Pffff wat een negativiteit hier zegquote:Op zondag 28 januari 2007 03:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik verwacht dat we eerst punten laten liggen bij Roda.
Van AZ gaan we gewoon winnen verwacht ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 04:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En daarna pas tegen AZ punten verspelen?
Mijn voorspelling voor vanmiddag baseer ik dan ook niet op de wedstrijd van afgelopen donderdag.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:24 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Pffff wat een negativiteit hier zegEEN slechte wedstrijd, en we kunnen meteen niets meer?
En straks winnen we met 2-0 van Arsenal, en we gaan meteen de CL winnen zeker![]()
Ik ga er vanuit dat afgelopen donderdag een incident was, sowieso PSV in bekerwedstrijden nooit een pretje...... Vanmiddag 3 punten, en volgende week zaterdag al helemaal tegen dat gehypte clubje![]()
Die brengen meer sfeer dan een vakkie vol jodenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:54 schreef ASroma het volgende:
weer met tientallen richting kerkrade!?!![]()
Relax, je weet wie het post tochquote:Op zondag 28 januari 2007 10:24 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Pffff wat een negativiteit hier zegEEN slechte wedstrijd, en we kunnen meteen niets meer?
En straks winnen we met 2-0 van Arsenal, en we gaan meteen de CL winnen zeker![]()
Ik ga er vanuit dat afgelopen donderdag een incident was, sowieso PSV in bekerwedstrijden nooit een pretje...... Vanmiddag 3 punten, en volgende week zaterdag al helemaal tegen dat gehypte clubje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |