Hoe doet 'ie het hequote:JAN SMIT: NIEUWE LIEFDE ZOU YOLANTHE CABEAU VAN KARSBERGEN ZIJN!
Jan Smit heeft de smaak wat vrouwen betreft goed te pakken....En andermaal gaat Jan Smit voor een vrouw die werd verkozen tot Meest Sexy Vrouw van Nederland! Kreeg hij al Ellemieke Vermolen in zijn bed, nu lijkt Jan Smit zijn zinnen te hebben gezewt op Yolanthe Cabeau van Karsbergen, die in 2006 de titel van Meest Sexy Vrouw veroverde....
"We mogen nog niet samen op de foto." Soapactrice Yolanthe Cabau van Kasbergen verwoordde het maar al te duidelijk. Het mag blijkbaar nog niet naar buiten komen dat zij en de Volendamse zanger een relatie hebben. De 21-jarige Yolanthe en de even oude Jan werden samen gespot in het vip-gedeelte van Bob's Party Palace in Uitgeest, tijdens de nieuwjaarsparty van evenementenbureau Henk Geels.
"Yolanthe zat de hele tijd zowat bij Jan op schoot," zegt bezoeker en ooggetuige Carline de Koning (19) van Qué Pasó-tv. "Ze waren druk in gesprek en zaten aan elkaar te frummelen. Tijd om even op de foto te gaan hadden ze niet. Toen ik dat vroeg, zei Yolanthe: "Nee, dat mag nog niet."
De woordvoerders van beide BN'ers ontkennen vooralsnog dat de twee een relatie hebben. "Het is niet waar", verklaart de manager van Yolanthe Cabau van Kasbergen. "Ze kennen elkaar uit het circuit, ze kunnen samen goed door één deur. Maar er is geen sprake van een relatie."
Jaap Buijs, manager van Jan Smit, houdt een slag om de arm: "Bij mijn weten is er momenteel niks tussen die twee. Maar wat niet is, kan nog komen. Ik zei die avond nog: 'Jan, kijk uit bij wie je gaat zitten. Eén foto en je hebt er gelijk verkering mee'."
Met Yolanthe zou Jan zijn tweede 'FHM Meest Sexy Vrouw' aan de haak slaan. Zijn relatie met haar voorganger, Shownieuws-presentatrice Ellemieke Vermolen, zorgde in eerste instantie voor veel ophef. Die relatie heeft enkele maanden geduurd.
Wat een bink, hè?quote:
Jan=Hoer...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een bink, hè?Maar als een vrouw elke paar maanden een ander heeft, is ze een slet.
Dus![]()
Kijk, een medestanderquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:20 schreef David Letterman het volgende:
Jan=Hoer...
quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:27 schreef Pracissor het volgende:
Als ik die Jantje Smit op die reclameposters zie... wtf moet ze met zo'n jongetje kleuter als Jantje Smit...
Ze is wel sexy...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:31 schreef DrDentz het volgende:
Frappant. Ik denk dat Jan zelf niet weet wat sexy is en daarom alleen vrouwtjes probeert te versieren die de titel "meest sexy" gewonnen hebben. Straks komt ie uit de kast, let op![]()
Bron?quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:45 schreef cultheld het volgende:
Wat een held en hij heeft Ali B. ook al eens op z'n bek geslagen![]()
![]()
Dat speelde 2 jaar geleden geloof ik. Ze waren bij opnames voor "de zwakste schakel" en na afloop nam Jan Smit hem in de zeik. Toen begon Ali B. stoer te doen en sloeg Smit hem op zijn bekquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Bron?
Goed bezig die Jan met de vrouwtjes.![]()
Jan heeft hem niet op zijn bek geslagen, dat was een bullshit verhaal.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:48 schreef cultheld het volgende:
Dat speelde 2 jaar geleden geloof ik. Ze waren bij opnames voor "de zwakste schakel" en na afloop nam Jan Smit hem in de zeik. Toen begon Ali B. stoer te doen en sloeg Smit hem op zijn bek.
Jammer.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jan heeft hem niet op zijn bek geslagen, dat was een bullshit verhaal.
Heb de bewuste aflevering overigens gezien, was hilarisch met op het bordje "Jantje Shit"![]()
Verder is Jan natuurlijk gewoon![]()
En die Yolanthe![]()
![]()
Zijn alle vrouwen tegenwoordig leuk en knap?quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snap best wat al die knappe leuke vrouwen in Jan zien, zeg ik als knappe leuke vrouw.
Ik vind Yolanthe en Ellemieke allebei leuk en knap ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zijn alle vrouwen tegenwoordig leuk en knap?
Dus je vindt jezelf leuk en knap! Aan de hand van je wazige foto's kan ik dit nog niet zo bevestigen...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind Yolanthe en Ellemieke allebei leuk en knap ja.
Ik denk dat uiterlijk in deze werkelijk geen rol speelt...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:58 schreef Jajong het volgende:
Kolere, als dat waar is ga ik Yolanthe toevoegen op MSN, dan maak ik ook dikke kans!
Ik kan er idd niet helemaal bij met me hoofd... die Jantje heeft het fysiek van een manwijf.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Tering wat is die Yolanthe lekker.
Ik denk dat hij erop doelde dat jij een lelijk mormel bent, kan er naast zitten hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind Yolanthe en Ellemieke allebei leuk en knap ja.
Als dat zo was, had jij Natalie Portman aan de ene, en Jessica Alba aan de andere arm hangen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:15 schreef cerror het volgende:
Yolanthe? Waarom krijgen de grootste talentloze sukkels altijd de lekkerste wijven?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als dat zo was, had jij Natalie Portman aan de ene, en Jessica Alba aan de andere arm hangen.
die is raakquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:26 schreef Jajong het volgende:
Als dat zo was, had jij Natalie Portman aan de ene, en Jessica Alba aan de andere arm hangen.
[..]
Behalve Natalie Portman, die vuige israelische gratenbaal.quote:
Je hebt wel een vette avatar!quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Behalve Natalie Portman, die vuige israelische gratenbaal.
Oh no you didn't. Natalie is de heilige graal mênquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Behalve Natalie Portman, die vuige israelische gratenbaal.
Zodra ze ietwat meer gewicht heeft zeg ik a-okey. (mooi koppie heeft ze).quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh no you didn't. Natalie is de heilige graal mên!
Ze is 1.55 ofzo! En... Ze eet heel gezond.... Ofzo?quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Zodra ze ietwat meer gewicht heeft zeg ik a-okey. (mooi koppie heeft ze).
Werd die Genki Sudo uit je sig niet laatst verslagen door 'the kid'... van 1.63...quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh no you didn't. Natalie is de heilige graal mên!
Iets meer vlees mag toch wel dude?quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ze is 1.55 ofzo! En... Ze eet heel gezond.... Ofzo?.
Je bedoelt Kid Yamamoto die precies 1 regel onder hem staat? Was een controversiele stoppage btwquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:45 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Werd die Genki Sudo uit je sig niet laatst verslagen door 'the kid'... van 1.63...![]()
Normaal vind ik dat ook. Maar voor haar maak ik maar al te graag een uitzondering.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Iets meer vlees mag toch wel dude?
Als er geneukt word wil ik geen bamboe-chime-uit-de-tuin-geluid maar geklets!
Ah dat had ik neit gezien, allebei grote vechters btw!quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bedoelt Kid Yamamoto die precies 1 regel onder hem staat? Was een controversiele stoppage btw.
'T lijkt me inderdaad wel geil eens een klein, compact Joods wijf uit te wonen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Normaal vind ik dat ook. Maar voor haar maak ik maar al te graag een uitzondering.
Hij weegt 140ish pond, en walst door de 155 pond vechters alsof ze er niet staan. En in MMA/Boksen of whatever vechtsport is 15 pond een heeel groot verschilquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:49 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ah dat had ik neit gezien, allebei grote vechters btw!
Maar dat kleine ventje maakte wel indruk op me.![]()
Of je kijkt naar een PI...quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dus je vindt jezelf leuk en knap! Aan de hand van je wazige foto's kan ik dit nog niet zo bevestigen...![]()
Paar jaar terug? Nu nog steeds hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:19 schreef Urquhart het volgende:
Paar jaar terug wordt hij door heel Nederland afgekraakt als Jantje Smit, en nu loopt hij met de mooiste vrouwen weg![]()
sorry maar ik ben een vrouwquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:07 schreef cultheld het volgende:
Heerlijk: Al die gefrustreerde nerds die het niet kunnen verkroppen dat Jan Smit een lekker wijf neukt.
Ja, en dat is een probleem?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:39 schreef Roellio het volgende:
Zij heeft hetzelfde probleem als Katja Schuurman. Op tv lijkt het een enorm lekker wijf, maar in het echt zijn ze allebei 3 tot 4 koppen kleiner.
aha, dus lekkere wijven horen lang te zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:39 schreef Roellio het volgende:
Zij heeft hetzelfde probleem als Katja Schuurman. Op tv lijkt het een enorm lekker wijf, maar in het echt zijn ze allebei 3 tot 4 koppen kleiner.
Nee hoor, maar 3 turven hoog is me iets te veel (haha) van het goede.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:55 schreef Flashwin het volgende:
[..]
aha, dus lekkere wijven horen lang te zijn![]()
[..]
Eens.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef cultheld het volgende:
1.60 - 1.70 is juist perfect voor een vrouw.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef cultheld het volgende:
Ten eerste ben ik 'n van 't vrouwelijk geslacht, ten tweede ben ik níet jaloersquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:34 schreef cultheld het volgende:
Krijg je dat weer... De verheven fokkertjes die gaan oordelen over mensen die ze alleen van televisie kennen en omdat ze te lelijk zijn en/of te weinig personality hebben om ooit enige kans te maken bij dames als Yolanthe, gaan ze ze maar ordinair/dom etc. noemen. Ondertussen rukken ze uiteraard rustig.
Yolanthe ontkende het gisteren trouwens op 3FM. Ze zei wat hierboven ook al te lezen is. Maja, het is natuurlijk heel makkelijk om zoiets te ontkennen. Ach ja we zullen het wel zien. Als het wel zo is zullen ze het binnen een paar weken wel laten horen. Krijgen we weer een officieel persberichtquote:Jaap Buijs, manager van Jan Smit, houdt een slag om de arm: ,,Bij mijn weten is er momenteel niks tussen die twee. Maar wat niet is, kan nog komen. Ik zei die avond nog: 'Jan, kijk uit bij wie je gaat zitten. Eén foto en je hebt er gelijk verkering mee'."
Nu is het pure afgunst, die jongen heeft fans, succes, geld en mooie vrouwen. Wat wil een mens nog meerquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Paar jaar terug? Nu nog steeds hoor.
idd, daar had ie mij mij echt punten mee kunnen scoren. Gewoon een directe rechtse op dat domme kutsmoeltje van die Ali Baba met zijn grote bek en afwezige herseninhoud, wat zou dat heerlijk zijn geweest.quote:
Stiekem is 't een tvp'tje hè!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:03 schreef Scandalous het volgende:
Aan de andere kant, waarom reageer ik hier
zooow, mijn gedachten gewoon!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:57 schreef pleeborstel het volgende:
Ik snap wel wat Jan Smit in die dames ziet, ik snap alleen echt niet wat die dames in Jan Smit zien![]()
Ik zou er iig nog niet dood onder willen liggen![]()
Voel de jaloeziequote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:13 schreef Canisfire het volgende:
Met een Volendamse incest kop een vrouw als Yolanthe kunnen krijgen wonderen bestaan.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:28 schreef arneaux het volgende:
In de FHMstond in een interview met Yolanthe dat ze niet met elke man date waarmee ze gezien wordt.
Als t wel waar is, dan is Jan gewoon goed bezig.
Het gaat er om dat ze en BNer is en de Prive/Story/Weekend enzo de bladen wel vol moeten krijgen. Lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:07 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Alsof dat uitzonderlijk is..
Dat geldt toch gewoon voor bijna elke vrouw lijkt me!
Ja oke. Als BN'er moet je dat misschien benadrukken. Dat snap ik ook wel.. Maar ik doelde meer op zijn reactie.... "Als dat waar is..." Hehe, natuurlijk heeft ze ook weleens vriendschappelijke contacten met mannen.. Dat hebben de meeste vrouwen die ik kenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ze en BNer is en de Prive/Story/Weekend enzo de bladen wel vol moeten krijgen. Lijkt me logisch.
Ah, top.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef cultheld het volgende:
Dat jij zo'n klein mannetje bent betekent niet meteen dat iedereen dat de perfecte lengte voor een vrouw vindtquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef cultheld het volgende:
Mwah, een vriendin van me is ook iets van 1.80 en ik sluit niet uit dat er ooit nog iets tussen ons gebeurtquote:Op zondag 28 januari 2007 03:24 schreef popolon het volgende:
1.80 is beter.
Maar als je zelf een klein kereltje bent dan is 1.80 wel wat te hoog gegrepen ja.
van Maurice de Hond?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mwah, een vriendin van me is ook iets van 1.80 en ik sluit niet uit dat er ooit nog iets tussen ons gebeurt. Momenteel heb ik er echter één van 1.60 in de peiling
.
quote:
Zolang ja maar weet dat een vrouw kleiner moet zijn dan de man.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mwah, een vriendin van me is ook iets van 1.80 en ik sluit niet uit dat er ooit nog iets tussen ons gebeurt. Momenteel heb ik er echter één van 1.60 in de peiling
.
Ik begrijp je punt wel, maar dat valt in de praktijk reuze mee joh. Een vriend van me is 1.76 en z'n vriendin is 1.82 (gelukkig voor hem is ze niet zo van de hakken). Ik heb er nog niemand om zien lachenquote:Op zondag 28 januari 2007 04:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Zolang ja maar weet dat een vrouw kleiner moet zijn dan de man.
Cliche misschien maar echt, kerels met een langere vrouw, 't ziet er echt niet uit.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Iets meer vlees mag toch wel dude?
Als er geneukt word wil ik geen bamboe-chime-uit-de-tuin-geluid maar geklets!
En toch weet hij Ellemieke en Yolanthe in te pakken. Doet hij goedquote:Op zondag 28 januari 2007 05:26 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Jan Smit zonder een hoop opmaak een kop vol puisten heeft.
Klopt.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En toch weet hij Ellemieke en Yolanthe in te pakken. Doet hij goed
Hij heeft succes, geld, fans en nu ook mooie vrouwen. Daar houdt de gemiddelde Nederlander niet zo van.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:05 schreef digispeed het volgende:
Wat zit iedereen toch te zeiken op die jan smit.
leuke jongen toch !
En de gemiddelde fokker al helemaal nietquote:Op zondag 28 januari 2007 11:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij heeft succes, geld, fans en nu ook mooie vrouwen. Daar houdt de gemiddelde Nederlander niet zo van.
kan je je ook voorstellen dat mensen niet zo houden van z'n muziek en van de persoon in het algemeen?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij heeft succes, geld, fans en nu ook mooie vrouwen. Daar houdt de gemiddelde Nederlander niet zo van.
Kan ik me voorstellen, maar als ik dit topic zo lees dan gaat daar niet over. Schijnt alleen over het uiterlijk van Jan te gaan, daardoor komt het op mij vooral als afgunst over.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:00 schreef rotsbloque het volgende:
[..]
kan je je ook voorstellen dat mensen niet zo houden van z'n muziek en van de persoon in het algemeen?
Jan Smit gaat volgend jaar gewoon de hele FHM top 10 langsquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie zal de volgende scharrel van Jan worden, Katja Schuurman die Thijs voor 'm verlaat.
Gelijk heeft ze dan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie zal de volgende scharrel van Jan worden, Katja Schuurman die Thijs voor 'm verlaat.
Dat maakt ook veel uit als je met elkaar trouwtquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:26 schreef schatje het volgende:
Thijs heeft echt een dikke reet in het echt.
Katja is inderdaad veel knapper dan op televisie.
Hand in hand, kameraden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:08 schreef BVO het volgende:
Ze liepen gisteren hand in hand op het Leidseplein, dus hij lijkt het inderdaad voor elkaar te hebben.
Geen foto gemaakt??quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:08 schreef BVO het volgende:
Ze liepen gisteren hand in hand op het Leidseplein, dus hij lijkt het inderdaad voor elkaar te hebben.
Ik hoorde het ook maar op Shownieuwsquote:
punt 1; yolanthe en bah in 1 topicquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:18 schreef Aoristus het volgende:
Bah. Hij komt nu zelfs uit z'n dorp
Laten we wel wezen als hij een relatie heeft met iemand die 10 jaar ouder is,die heeft al diverse relaties gehad ,heeft samengewoond,ze worden" ontmaskerd '' terwijl ze samen in een hotelkamer zitten(sóchtends) ze overnachten regelmatig in een hotelkamer,omdat pap en mam dat gedoe niet thuis willen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ach die Jantje, veel geschreeuw, weinig wol. Het is zo'n conservatieve nog thuis wonende Volendammer die waarschijnlijk nog van geen secks voor het huwelijk is.
Bespeur ik daar enige jaloezie?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:54 schreef sanni het volgende:
Laten we wel wezen die van Kasbergen is gewoon een golddigger die anders toch thuis
zit te mokken. Die hele Hilversums kliek is toch een grote " wie kan ik nou weer neuken om mijn
marktwaarde te vergroten " hypocriete boel.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:04 schreef Suko het volgende:
Volendammers zijn roofdieren
Pfffft, geniet er nou maar van, want meer aandacht dan dit zul je niet meer krijgenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:04 schreef Suko het volgende:
We krijgen ook nauwelijks de kans om elkaar beter te leren kennen, want alles wat we samen doen, komt meteen in de krant of op tv. Heftig hoor."
bronquote:Yolanthes zwoele lapdance voor ’vriend’ Jan Smit
Ze zijn natuurlijk alleen maar vrienden! Yolanthe Cabau van Kasbergen en Jan Smit. Maar dat ze samen soms best innig zijn, blijkt uit deze foto’s van een nieuwjaarsfeestje bij evenementenbedrijf Geels, twee weken geleden.
Als een volleerde lapdanseres liet Yolanthe zich verleidelijk op de knie van Jan zakken. De twee 21-jarige artiesten gingen ’s nachts in de viproom minutenlang volledig in elkaar op. „Ik vind Jan lief, maar ik ben niet verliefd op hem”, zei Yolanthe gisterochtend in deze krant. We geloven haar, maar ze krijgt dan wel een Oscar voor deze zwoele veroveringsact.
Jan zegt even niks. Hoewel, gisteren maakte de Volendamse zanger wel trots bekend dat hij vier programma’s gaat maken voor de TROS. Behalve de Jan Smit-soap en de muziekfeesten gaat hij de komende twee jaar ook nog een soort talkshow onder de Spaanse zon en het nieuwe concept ’All you need is Jan’ presenteren. Van dat laatste is, getuige deze foto’s, Yolanthe in elk geval overtuigd. Jan: „Wij zijn inderdaad alleen vrienden.”
quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:14 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
bron
quote:Vermogen
In begin 2007 werd door diverse media gezegd dat Jan Smit een vermogen zou hebben van rond 15 miljoen euro. Dit zou dan beteken dat hij dan in de top 3 staat van de jongenste Nederlandse millionairs onder de 30.
Wat snap je niet aan:quote:Op donderdag 5 april 2007 22:41 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren. Ik geef ze maximaal 2 maanden.
Ik snap sowieso niet wat meiden in Jan zien. Hij ziet er zo verwijfd uit.Er lopen echt veel mooiere mannen rond in Volendam, en 6 daarvan zijn mijn collega's.
![]()
quote:http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Smit_(zanger)#Vermogen
quote:Vermogen
In begin 2007 werd door diverse media gezegd dat Jan Smit een vermogen zou hebben van rond 15 miljoen euro. Dit zou dan beteken dat hij dan in de top 3 staat van de jongenste Nederlandse millionairs onder de 30.
[Offtopic]Daaronder zitten toch niet Tom en Hen toevallig?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:41 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren. Ik geef ze maximaal 2 maanden.
Ik snap sowieso niet wat meiden in Jan zien. Hij ziet er zo verwijfd uit.Er lopen echt veel mooiere mannen rond in Volendam, en 6 daarvan zijn mijn collega's.
![]()
[offtopic]Jups. Die twee zijn wel erg berucht volgens mij.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef Coolfool het volgende:
[..]
[Offtopic]Daaronder zitten toch niet Tom en Hen toevallig?
Dat snap ik wel. Maar dan nog. Ik zou hem nog niet hoeven, al zou hij mij het dubbele geven.quote:
Ik vind Jan niet lelijk hoor.... best wel leuk... Maar Simon is leukerquote:Op donderdag 5 april 2007 22:41 schreef MizzEnroe het volgende:
![]()
quote:Jan en Yolanthe dus toch een paar!
AMSTERDAM - Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen zijn echt een paar! Waar maanden over werd gespeculeerd, klopt. In een exclusief interview op Pagina Privé vertellen ze vandaag over hun liefde.
„We wilden eerst heel erg zeker zijn van elkaar, voordat we het aan de grote klok hingen. Nu is het duidelijk. We zijn verliefd, en iedereen mag het weten!” zeggen de populaire zanger en zijn ONM-actrice.
„In Volendam zwaait iedereen naar ons, dus dat zit wel goed”, vertelt Yolanthe.
„Deze week is er de eerste paal van mijn huis geslagen”, zegt Jan. „Het duurt een jaar voordat het klaar is. Dus we hebben ruim de tijd".
Na de quote van Dos37 erboven vind ik dit een rare zin van Jan.quote:„Deze week is er de eerste paal van mijn huis geslagen”, zegt Jan. „Het duurt een jaar voordat het klaar is. Dus we hebben ruim de tijd".
Gezien de foto's en het interview hierboven hebben ze daar niet echt problemen meequote:Op zondag 15 april 2007 11:11 schreef Greys het volgende:
Het is dus toch zo. En ik vind ze schattig samen en wens ze het beste.
Hoop dat hun prille relatie bestand is tegen de pers en de aandacht, dat ze ook af en toe even lekker de kans krijgen om onbespied bij elkaar te zijn![]()
Media aandachtquote:Op zondag 15 april 2007 17:23 schreef BettyR het volgende:
Yolanthe is een mooie vrouw, maar ik begrijp als vrouw zijnde niet wat ze in Jan ziet. Geld denk ik, want Jan is nou niet bepaald je-van-het.
Lekker boeiend waarom ze op hem valt; Hij neukt haar.quote:Op zondag 15 april 2007 19:00 schreef BettyR het volgende:
Ik vind Jan ook niet lelijk hoor. Maar ik denk niet dat een vrouw als Yolanthe valt op zijn uiterlijk, want knap vind ik hem gewoon niet.
zij blijkbaar wel, hè, of lopen jouw vriendinnen altijd weg met de kerels waar jij op valt en vice versa?quote:Op zondag 15 april 2007 19:00 schreef BettyR het volgende:
Ik vind Jan ook niet lelijk hoor. Maar ik denk niet dat een vrouw als Yolanthe valt op zijn uiterlijk, want knap vind ik hem gewoon niet.
hoe weet je dat? ze kan toch ook vallen op aandacht vd media, zijn geld (lees: nieuwe huisje/villa), of zijn succes…. Dan valt het 'uiterlijk' grotendeels weg hoor..quote:Op maandag 16 april 2007 09:46 schreef milagro het volgende:
[..]
zij blijkbaar wel, hè, of lopen jouw vriendinnen altijd weg met de kerels waar jij op valt en vice versa?
Wat maakt 't nou uit wáár ze op valt bij hem.. Kennelijk valt ze op iets van hem..quote:Op maandag 16 april 2007 10:04 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hoe weet je dat? ze kan toch ook vallen op aandacht vd media, zijn geld (lees: nieuwe huisje/villa), of zijn succes…. Dan valt het 'uiterlijk' grotendeels weg hoor..
hahahahahaquote:Op zondag 15 april 2007 18:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Jan een topper
Sorry maar ze mag mij ook wel gebruiken. Don't care.quote:Op maandag 16 april 2007 16:11 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hahahahahasorry....
![]()
ik vind yolanthe trouwens ook helemaal niet zo knap eigenlijk, rare haargrens en lelijke bek.
maar volgens mij is dit geen lang leven beschoren, yolanthe gebruikt jan![]()
Afgunst.quote:Op maandag 16 april 2007 16:11 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hahahahahasorry....
![]()
ik vind yolanthe trouwens ook helemaal niet zo knap eigenlijk, rare haargrens en lelijke bek.
Tja, Jan is gewoon een leuke vent. Niet als in: lekker ding, leuke muziek, maar als in: gezellige gozer. Hij wist prima z'n mondje te roeren bij Paul de Leeuw laatst en dat kan ik wel waarderenquote:Op maandag 16 april 2007 16:11 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hahahahahasorry....
![]()
quote:
niet iedereen heeft dezelfde smaak stinkerdquote:Op maandag 16 april 2007 16:24 schreef BVO het volgende:
Altijd leuk, vrouwen die Yolanthe 'eigenlijk helemaal niet zo knap vinden'. Jaloerse biggen
.
Eigenlijk ben je gewoon een erg matige kloon.quote:Op maandag 16 april 2007 16:41 schreef roze-meisje het volgende:
[..]scherp!!!
eigenlijk ben ik heeeel erg verliefd op jan smit en dan pikt yolanthe hem in![]()
![]()
![]()
kijk helga van leur dat is wel een knappe vrouw en intelligent bovendien![]()
precies, kinderachtige lui hierquote:Op maandag 16 april 2007 16:43 schreef PLAE@ het volgende:
Ben ik gek als ik zeg dat ze lomp is op een bepaalde manier?
En niet zo knap als men hier denkt
Oke, maar daar noem je ook iemand, als ik kon kiezen tussen Yolanthe en Helga zou ik natuurlijk ook voor Helga gaan. Zowel mét als zonder bril!quote:Op maandag 16 april 2007 16:41 schreef roze-meisje het volgende:
[..]scherp!!!
eigenlijk ben ik heeeel erg verliefd op jan smit en dan pikt yolanthe hem in![]()
![]()
![]()
kijk helga van leur dat is wel een knappe vrouw en intelligent bovendien![]()
Denk je niet dat dat is omdat ze het best leuk vinden om het bekend te maken en om van het gezeik af te zijn?quote:Op zondag 15 april 2007 12:15 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Gezien de foto's en het interview hierboven hebben ze daar niet echt problemen mee
Inderdaad, en de jongens hier vinden Jan Smit natuurlijk unaniem een lelijkerdquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:21 schreef Greys het volgende:
En ik lach me kapot hier om die krengerige types die roepen dat Yolanthe een lelijke bek heeft en een rare haargrens, dat soort dingenKom op zeg, je mocht willen dat je er zo uit zag
Ik zou in elk geval tekenen voor die 'rare haargrens' van haar, als ik er die prachtige kop haar bij kreeg!
Dat dekt de lading voor nog geen 10 %quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:13 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Inderdaad, en de jongens hier vinden Jan Smit natuurlijk unaniem een lelijkerd![]()
Prachtige kop? Tja, als je van een konijnenbekkie houd wel jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat is omdat ze het best leuk vinden om het bekend te maken en om van het gezeik af te zijn?Ze weten nu zeker dat ze verliefd zijn en willen het nu wel van de daken schreeuwen. Dan snap ik best dat ze een keer een interview met foto's geven
Maar dan toch willen ze heus nog wel wat privacy om lekker saampjes te zijn af en toe, kan ik me zo voorstellen
En ik lach me kapot hier om die krengerige types die roepen dat Yolanthe een lelijke bek heeft en een rare haargrens, dat soort dingenKom op zeg, je mocht willen dat je er zo uit zag
Ik zou in elk geval tekenen voor die 'rare haargrens' van haar, als ik er die prachtige kop haar bij kreeg!
Je bent homo, gefrustreerd of allebei. I'd do her anytimequote:Op dinsdag 17 april 2007 18:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Prachtige kop? Tja, als je van een konijnenbekkie houd wel ja![]()
Hehe, die lees ik nu een paar keer. Voor het eerst gehoord, maar klinkt wel leukquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:01 schreef Greys het volgende:
bijzonder leuk opgedroogd
Ja maar natuurlijk, als je haar niks vind ben je direct homo. Als je als vrouw Brad Pitt niks vind ben je meteen lesbisch, doeidoeiquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bent homo, gefrustreerd of allebei. I'd do her anytime.
ik weet helemaal niets, behalve dat ik ook wel eens op heren val, waar anderen niet van snappen wat ik in hen zie, en ik vind de man in kwestie dan dus mega lekker en mooi en de rest.quote:Op maandag 16 april 2007 10:04 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hoe weet je dat? ze kan toch ook vallen op aandacht vd media, zijn geld (lees: nieuwe huisje/villa), of zijn succes…. Dan valt het 'uiterlijk' grotendeels weg hoor..
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:28 schreef milagro het volgende:
het zou toch net zo goed zomaar kunnen dat iemand zo mooi als Yolanthe gewoon echt gek is van die , overigens helemaal niet zo verkeerd ogende, Jan?
Het is voor jou gewoon moeilijk te behappen dat iedereen op verschillende types valt... OK, in een dronken bui schop ik haar ook mn bed niet uit maar mn type zal het nooit zijn. Heeft weinig te maken met hoe mn vriendin eruit ziet. Tja, misschien is die in de algemene opinie wel lelijker dan Yolanthe maar wel iemand waar ik meer voor ga.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:35 schreef Greys het volgende:
Ik vind Brad Pitt niets, ik val niet op dat type man. Maar ik vind hem zeker niet lelijk.
Als jij Yolanthe al een lelijke kop vindt hebben, ben ik wel heel benieuwd hoe jouw vriendin er uit ziet? Die zou ik maar meteen opgeven voor Miss World ofzo dan![]()
Oeh, dan moet ik daar maar eens in gaan bladeren.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:15 schreef Vivi het volgende:
In de nieuwe Linda staan zeer lekkere ende goed te pruimen pics van hem
Nee hoor, dan heb ik me misschien verkeerd uitgedruktquote:Op donderdag 19 april 2007 21:54 schreef Samson het volgende:
[..]
Het is voor jou gewoon moeilijk te behappen dat iedereen op verschillende types valt... OK, in een dronken bui schop ik haar ook mn bed niet uit maar mn type zal het nooit zijn. Heeft weinig te maken met hoe mn vriendin eruit ziet. Tja, misschien is die in de algemene opinie wel lelijker dan Yolanthe maar wel iemand waar ik meer voor ga.
Zooo herkenbaarquote:Op woensdag 18 april 2007 22:28 schreef milagro het volgende:
[..]
en andersom gebeurt dat ook, dat heren op mij vallen en anderen, meestal dames, niet snappen wat die meneer in mij ziet, omdat ik een......rare haargrens heb (lees : lekker slank ben en zij niet)...
Ik denk dat je daar best eens gelijk in kan hebben. Stel dat ze het af zou knippen à la Keri Russell (Felicity)10 jaar geleden, dan blijft er volgens mij best een kale boel over en is ze een stuk minder sexy.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:25 schreef Aventura het volgende:
Haar haar is haar grootste sieraad...
Wat dat betreft klinkt het vanuit Yolanthe's perspectief inderdaad heel logisch ja.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:25 schreef Aventura het volgende:
Jan is niet zo verkeerd hoor. Gebaseerd op een aantal verschijningen van hem die ik in de media heb gezien, heeft hij een vlotte babbel en is hij lekker ad rem en vol humor. Dat laatste, daar val ik ook als een blok voor hoor. En hij is zeker niet lelijk. En zo onlogisch vind ik de keuze voor/van Jolanthe niet. Ze zitten beide in het 'wereldje', hebben een volle agenda en zijn ongeveer even oud. Daar was hij denk ik wel aan toe na Ellemieke. Trouwens, ik vind Yolanthe ook niet uitzonderlijk knap. Haar haar is haar grootste sieraad...En ze heeft een geil lichaam.
Valt die rare haargrens wel minder opquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:45 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar best eens gelijk in kan hebben. Stel dat ze het af zou knippen à la Keri Russell (Felicity)10 jaar geleden, dan blijft er volgens mij best een kale boel over en is ze een stuk minder sexy.
Wie heeft het hier over een kale kop? Ik heb het over afgeknipt haar, om dat nou gelijk een kale kop te noemen...quote:Op maandag 23 april 2007 08:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Valt die rare haargrens wel minder op
Kom op zeg! Noem eens iemand die er NIET minder van wordt met een kale kop?!
Yolanthe is gewoon mooi, mooie ogen, mooi neusje, mooie mond, klaar.
quote:Op maandag 23 april 2007 04:14 schreef PLAE@ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=k_j7dwMqOXE&mode=related&search=
oeh, ik ga mijn mening herzien.
Nou, iedereen ziet er minder uit met afgeknipt haar. Zo goed dan?quote:Op maandag 23 april 2007 12:33 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over een kale kop? Ik heb het over afgeknipt haar, om dat nou gelijk een kale kop te noemen...
LOL. Ben ik niet met je eens, bij sommige mensen staat kort haar beter dan lang maar afijn, da's de oude kwestie van smaak.quote:Op maandag 23 april 2007 13:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, iedereen ziet er minder uit met afgeknipt haar. Zo goed dan?![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 04:14 schreef PLAE@ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=k_j7dwMqOXE&mode=related&search=
oeh, ik ga mijn mening herzien.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:52 schreef Urquhart het volgende:
Zal Yolanthe vroeger ook Pittige Tijden hebben gekeken
http://www.youtube.com/watch?v=L_NDLHn_R8w (2.10 minuut)
quote:Mannen boos op Yolanthe
Veel mannelijke Nederlanders zijn woedend op Yolanthe Cabau van Kasbergen sinds ze het met Jantje Smit doet.
"Ik krijg dagelijks brieven van jongens die me vragen waarom ik voor Jan heb gekozen. Ze schrijven: ik vond je zo leuk en nu vind ik je niet meer leuk", aldus de 22-jarige actrice die bekend werd in de soap Onderweg Naar Morgen.
Na maanden van speculaties gaf het koppel onlangs toe wel degelijk een relatie te hebben. Na een vrij korte relatie met Ellemieke Vermolen (die momenteel ook weer bezet is) sloeg Jantje Smit het volgende mokkel aan de haak. "Je kunt nu eenmaal niet eeuwig vrijgezel blijven. Verliefd worden houd je niet tegen", aldus Yolanthe.
Eensch.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:35 schreef cultheld het volgende:
Fans van een BN'er zijn per definitie sneu.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:35 schreef cultheld het volgende:
Fans van een BN'er zijn per definitie sneu.
Omgquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:52 schreef Urquhart het volgende:
Zal Yolanthe vroeger ook Pittige Tijden hebben gekeken
http://www.youtube.com/watch?v=L_NDLHn_R8w (2.10 minuut)
pff, kunnen ze niet gewoon met rust gelaten wordenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ze waren afgelopen zaterdag gezellig samen aan het winkelen bij de Ikea in Barendrecht
Ik heb ze zelf niet gezien, maar mijn tante die er werkt staat samen met Yolanthe en Jan op de foto....
"ja die kast is wel leuk voor die kamer" zeiden ze....
Gaan ze samenwonen ofzo?
Mijn tante heeft het vriendelijk gevraagd.... en ze zei als je er geen tijd voor heb dan snap ik dat. En toen mocht ze gewoon met hem en Yolanthe op de foto.... jaloers??? Dat jij ze nie tegen ben gekomenquote:Op maandag 28 mei 2007 18:27 schreef Landgeld het volgende:
[..]
pff, kunnen ze niet gewoon met rust gelaten worden![]()
Yolanthe heeft toch net een app. gekocht, die is ze aan 't inrichtenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ze waren afgelopen zaterdag gezellig samen aan het winkelen bij de Ikea in Barendrecht
Ik heb ze zelf niet gezien, maar mijn tante die er werkt staat samen met Yolanthe en Jan op de foto....
"ja die kast is wel leuk voor die kamer" zeiden ze....
Gaan ze samenwonen ofzo?
ik zou denk ik niet jaloers zijn (als is het leuk ze een x te zien) maar ik zou meer iets hebben 'laat ze maar lekker met rust'. Die 2 hebben al zo weinig 'vrijheid'. Tuurlijk; risico v/h vak, maar gaan ze een x uit zou ik zoiets hebben van laat ze maar lekker!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn tante heeft het vriendelijk gevraagd.... en ze zei als je er geen tijd voor heb dan snap ik dat. En toen mocht ze gewoon met hem en Yolanthe op de foto.... jaloers??? Dat jij ze nie tegen ben gekomen
Waarom moet je nu meteen voor 'jaloers' bestempeld als je van mening bent dat ze beter met rust kunnen worden gelaten.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn tante heeft het vriendelijk gevraagd.... en ze zei als je er geen tijd voor heb dan snap ik dat. En toen mocht ze gewoon met hem en Yolanthe op de foto.... jaloers??? Dat jij ze nie tegen ben gekomen
Tuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:27 schreef nonserviam het volgende:
En wat ga je dan doen met die foto? Komt ie op de schouw ?![]()
quote:Jantje wil trouwen
Jantje Smit is goed verliefd op zijn Yolanthe. Langzamerhand begint hij echter te merken dat vrijwel de gehele mannelijke bevolking van Nederland zo jaloers als de pest is. En daarom wil 'het kneusje van Volendam', zoals menigeen hem inmiddels noemt, snel trouwen.
"Het gaat nu gewoon erg goed. Ik kan niet in de toekomst kijken, maar als dit zo blijft, dan zou dat zomaar kunnen. Als wij gaan trouwen, dan is dat hopelijk voor de rest van mijn leven", aldus de 'zanger'. Jantje heeft het aantal optredens gehalveerd om meer tijd met zijn vlam door te brengen. "Ik heb gewoon veel meer tijd voor een privéleven, ook met mijn vrienden en ouders", aldus Volendams trots.
quote:Yolanthe vindt Jan Smit een boer
Uitgegeven: 4 juni 2007 20:13
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen vindt haar liefje Jan Smit een boer. "Maar dat vind ik juist leuk aan hem", grapte ze maandag in RTL Boulevard.
Het kersverse koppel gaf in het showbizzprogramma van RTL voor het eerst samen een interview.
De boerse gewoontes van haar zingende vriend waren voor de 22-jarige soapactrice wel even wennen. "Als ik zeg: 'ik vind je lief', antwoordt hij met: 'gelukkig wel'", zo legde de sexy krullenbol uit.
Droog
In het begin dacht ik: wat droog, maar nu ben ik eraan gewend." Spiritueel zitten de twee jonge geliefden wel op één lijn. "Ik ben heel gelovig", zei Yolanthe. "Jan heeft dat wat minder, maar we zijn allebei katholiek."
In april werd, na hevige speculaties, duidelijk dat de jonge BN'ers elkaar gevonden hadden. Al na enkele maanden denkt de 21-jarige Smit in Yolanthe de ware te hebben gevonden.
Wat hem betreft, ligt een huwelijk in het verschiet. "Het gaat nu gewoon erg goed", zei hij vorige week. "Ik kan niet in de toekomst kijken, maar als dit zo blijft, dan zou dat zomaar kunnen."
Nu.nl
Op wat voor manier bedoel je precies?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:45 schreef Vivi het volgende:
Ik denk dat Yolanthe gewoon heel erg slim bezig is..
Dankequote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Koningin je klikt dan links op RTL Boulevard onder een foto van Daphne !
Het ging er niet om DAT ze op hem valt, maar WAAROM ze juist op hem valt.....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Op wat voor manier bedoel je precies?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |