abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 januari 2007 @ 23:08:52 #126
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_45868200
Ze liepen gisteren hand in hand op het Leidseplein, dus hij lijkt het inderdaad voor elkaar te hebben .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 31 januari 2007 @ 23:18:25 #127
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45868532
Bah. Hij komt nu zelfs uit z'n dorp
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_45868654
Nu gaat het balletje rollen voor Jan, nu willen ze (de toppers(tenminste qua uiterlijk)) allemaal.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Donald Duck held woensdag 31 januari 2007 @ 23:58:03 #129
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45869719
damn, nog steeds jaloers
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_45869783
Wie zal de volgende scharrel van Jan worden, Katja Schuurman die Thijs voor 'm verlaat .
pi_45870214
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie zal de volgende scharrel van Jan worden, Katja Schuurman die Thijs voor 'm verlaat .
Jan Smit gaat volgend jaar gewoon de hele FHM top 10 langs .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45870531
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gelijk heeft ze dan.

Thijs heeft echt een dikke reet in het echt .

Katja is inderdaad veel knapper dan op televisie .

En Jan is gewoon een leuke jongen .
pi_45871146
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:26 schreef schatje het volgende:

Thijs heeft echt een dikke reet in het echt .

Katja is inderdaad veel knapper dan op televisie .
Dat maakt ook veel uit als je met elkaar trouwt

JLo heeft dat ook trouwens, mij hoor je niet klagen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_45871263
Apart, ik dacht dat ik jouw hele bericht quote?
Kan jij als mod buiten de 5 minuten editten zonder dat er een 'edit-reden' staat?

Ik zocht overigens een topic over Hanny, maar die is er nog niet?
pi_45872885
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:08 schreef BVO het volgende:
Ze liepen gisteren hand in hand op het Leidseplein, dus hij lijkt het inderdaad voor elkaar te hebben .
Hand in hand, kameraden.
pi_45872911
Slechte zaak hoor dit topic, niet eens EEN foto van yolanthe gepost, had toch wel beter verwacht
pi_45874151
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:08 schreef BVO het volgende:
Geen foto gemaakt??
  donderdag 1 februari 2007 @ 10:56:56 #138
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_45876383
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 08:41 schreef Koningin het volgende:

[..]

Geen foto gemaakt??
Ik hoorde het ook maar op Shownieuws .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:19:50 #139
84328 Lllaura
painting pictures
pi_45886298
Jan Smit trad een paar weken geleden op in de Zeelandhallen. Hij sliep toen in het Van de Valk hotel in Goes. Een vriend kent iemand die daar werkt en die vertelde dat Ellemieke laat op de avond, na het optreden, Jan gezelschap kwam houden...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:24:03 #140
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_45886445
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:18 schreef Aoristus het volgende:
Bah. Hij komt nu zelfs uit z'n dorp
punt 1; yolanthe en bah in 1 topic
punt 2: Jantje is bijna NOOIT in Volendam, hij is ALTIJD op stap. Domme opmerking
punt 3; Volendam is een stad
punt 4: nog een kutgrap ook
punt 5; nu heb ik het opgenomen voor jan smit
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_45886490
Yolanthe is wel een lekker wijf, ik snap niet hoe die jan het voor elkaar krijgt.
pi_45911716
Al dat gezeik over hoe kan Jan nou zulke leuke meiden krijgen.
Nou als je de verhalen mag geloven is het echt een leuke sympatieke knul van 21 jaar laat die jongen lekker genieten.
Hij heeft al zo'n stuk van z'n jeugd overgeslagen.Hoe zouden jullie het vinden als je 16 bent en al je vrienden gaan stappen en meiden versieren en jij zit met Jaap Buys in de auto om in Duitsland op te treden voor (toenderetijd) voor een stel aanstaande lijken. Kom op laat hem genieten.
Yolanthe is wel een betere keus voor hem als Ellemieke,.Maar had Ylanthe nou niet een relatie met Baas B dat heeft ook in de bladen gestaan.Baas B heeft ook eens in een intevieuw gezegd dat hij die dag net een SMS'je had gehad van z'n 'droomvrouw"ivm met een leuke avond die ze gehad hadden en later verteld hij in dat intervieuw dat Yolanthe z'n droomvrouw is .En ze zijn ook diverse keren samen gespot.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 12:01:27 #143
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_45912350
Ach die Jantje, veel geschreeuw, weinig wol. Het is zo'n conservatieve nog thuis wonende Volendammer die waarschijnlijk nog van geen secks voor het huwelijk is.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 2 februari 2007 @ 12:26:43 #144
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_45913035
En het geld helpt ook wel...
Nu doe je het weer!
pi_45924920
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ach die Jantje, veel geschreeuw, weinig wol. Het is zo'n conservatieve nog thuis wonende Volendammer die waarschijnlijk nog van geen secks voor het huwelijk is.
Laten we wel wezen als hij een relatie heeft met iemand die 10 jaar ouder is,die heeft al diverse relaties gehad ,heeft samengewoond,ze worden" ontmaskerd '' terwijl ze samen in een hotelkamer zitten(sóchtends) ze overnachten regelmatig in een hotelkamer,omdat pap en mam dat gedoe niet thuis willen.
Denk je dan echt dat ze géén seks hebben gehad nou dan bestaat Sinterklaas ook.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 20:54:08 #146
167723 sanni
Acima de seu
pi_45925253
Laten we wel wezen die van Kasbergen is gewoon een golddigger die anders toch thuis
zit te mokken. Die hele Hilversums kliek is toch een grote " wie kan ik nou weer neuken om mijn
marktwaarde te vergroten "
hypocriete boel.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 11:22:37 #147
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_45937853
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 20:54 schreef sanni het volgende:
Laten we wel wezen die van Kasbergen is gewoon een golddigger die anders toch thuis
zit te mokken. Die hele Hilversums kliek is toch een grote " wie kan ik nou weer neuken om mijn
marktwaarde te vergroten "
hypocriete boel.
Bespeur ik daar enige jaloezie?
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_46031654
ZANGER LOOPT BLAUWTJE BIJ YOLANTHE!
'Ik vind Jan Smit heel lief. Maar verliefd op hem ben ik niet' Jan Smit hoeft zich niets in zijn hoofd te halen als het gaat om het veroveren van het hart van de tot Mooiste Vrouw van Nederland gekozen Yolanthe Cabau van Karsbergen. Mooie Yolanthe, die de afgelopen weken de nieuwe vrouw in het leven van Jan Smit leek te worden na zijn stukgelopen relatie met blondine Ellemieke Vermolen, zegt namelijk Jan Smit heel lief te vinden, maar niet verliefd op hem te zijn. Volgens een Volendamse vriendin van Jan Smit heeft de zanger zijn pijlen -na de impliciete afwijzing van Yolanthe- nu gericht op de eveneens donkere Belgische zangeres Bele Perez!

Jarenlang hoorde we niets over het mogelijke liefdesleven van Jan Smit, maar de afgelopen maanden is het goed raak. Beleefde Jan Smit een van minuut ot minuut door de pers gevolgde romance met Ellemieke Vermolen (zijn Volendamse vrienden beweren dat Ellemieke haar zinnen op Jan had gezet en hij slechts 'een gewilig slachtoffer' was), nu wordt weer geschreven dat Jan Smit en Yolanthe Cabau van Karsbergen een verhouding zouden hebben. Maar dat blijkt nu ook niet waar te zijn....

Yolanthe Cabau van Kasbergen (21) is wel gek op Jan Smit (ook 21). De meest sexy vrouw van Nederland en de populairste zanger zijn een hot item. Yolanthe vertelt vandaag in De Telegraaf: "We hebben dezelfde humor en houden van lachen. En we begrijpen elkaar heel goed. Alles kunnen we tegen elkaar zeggen." De Onderweg naar Morgen-actrice bekent: "Maar we krijgen nauwelijks de kans om elkaar nog beter te leren kennen."

Is Yolanthe Cabau van Kasbergen, vorig jaar uitgeroepen tot meest sexy vrouw van Nederland, werkelijk de nieuwe liefde van Jan Smit? Beleeft de Volendamse zanger, die onlangs na enkele maanden zijn relatie met de mooie Ellemieke Vermolen verbrak, nu een geheime romance met de actrice? Omdat iedereen maar blijft speculeren vertelt Yolanthe nu haar verhaal.

De mooie Yolanthe glimlacht. "Jan is een heel lieve, nuchtere jongen. Hij is eerlijk, ik weet wat ik aan hem heb. Hij blijft gewoon zichzelf. Hij is niet arrogant en hij is vriendelijk tegen iedereen. Dat waardeer ik bijzonder in hem. Zelf kom ik uit een groot gezin en heb een zelfde soort opvoeding gehad als hij. Dat merk ik en ik vind het leuk om dat in hem te herkennen."

Yolanthe en Jan worden de laatste tijd veel samen gesignaleerd. In Volendam is het tweetal uitgebreid onderwerp van gesprek. "Jan valt op sexy vrouwen en vooral op donkere types," vertelt een stapvriendje van de befaamde Volendamse dijk. "Hij vindt zijn collega Belle Perez, met wie hij samen het TROS Muziekfeest presenteert, ook zo’n mooie vrouw. Donker vindt hij spannender dan blond. Weliswaar had hij een relatie met blondje Ellemieke Vermolen, maar dat is niet in eerste instantie van Jan uit gegaan. Zij had haar zinnen op hem gezet en heeft hem veroverd. Jan heeft het toegelaten, maar dat was diep in zijn hart niet wat hij echt wilde. Volendammers zijn roofdieren, die willen zelf op jacht."

En dus richt Jan nu zijn pijlen op de mooie Yolanthe? Yolanthe grinnikt: "Wij kennen elkaar al heel lang. We hebben elkaar via onze moeders leren kennen en ik kan het ook heel goed vinden met Jans zusjes Jenny en Monique. We zijn maatjes, logisch dat we soms met elkaar uitgaan toch? We leiden een zelfde soort leven. Werken, werken en werken," vervolgt ze. "Wij begrijpen elkaar, maar een diepe relatie? nee. We krijgen ook nauwelijks de kans om elkaar beter te leren kennen, want alles wat we samen doen, komt meteen in de krant of op tv. Heftig hoor."

Ze vertelt: "Ik zeg het daarom maar één keer heel duidelijk. Ik vind Jan heel lief. Maar verliefd op hem ben ik niet. Of Jan wel verliefd is op mij? Dat weet ik niet. Ik kan niet namens hem spreken." Bron en telegraaf.nl
pi_46038796
Tja, geloven we haar?
pi_46038904
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:04 schreef Suko het volgende:
Volendammers zijn roofdieren
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')