ZANGER LOOPT BLAUWTJE BIJ YOLANTHE! 'Ik vind Jan Smit heel lief. Maar verliefd op hem ben ik niet' Jan Smit hoeft zich niets in zijn hoofd te halen als het gaat om het veroveren van het hart van de tot Mooiste Vrouw van Nederland gekozen Yolanthe Cabau van Karsbergen. Mooie Yolanthe, die de afgelopen weken de nieuwe vrouw in het leven van Jan Smit leek te worden na zijn stukgelopen relatie met blondine Ellemieke Vermolen, zegt namelijk Jan Smit heel lief te vinden, maar niet verliefd op hem te zijn. Volgens een Volendamse vriendin van Jan Smit heeft de zanger zijn pijlen -na de impliciete afwijzing van Yolanthe- nu gericht op de eveneens donkere Belgische zangeres Bele Perez!
Jarenlang hoorde we niets over het mogelijke liefdesleven van Jan Smit, maar de afgelopen maanden is het goed raak. Beleefde Jan Smit een van minuut ot minuut door de pers gevolgde romance met Ellemieke Vermolen (zijn Volendamse vrienden beweren dat Ellemieke haar zinnen op Jan had gezet en hij slechts 'een gewilig slachtoffer' was), nu wordt weer geschreven dat Jan Smit en Yolanthe Cabau van Karsbergen een verhouding zouden hebben. Maar dat blijkt nu ook niet waar te zijn....
Yolanthe Cabau van Kasbergen (21) is wel gek op Jan Smit (ook 21). De meest sexy vrouw van Nederland en de populairste zanger zijn een hot item. Yolanthe vertelt vandaag in De Telegraaf: "We hebben dezelfde humor en houden van lachen. En we begrijpen elkaar heel goed. Alles kunnen we tegen elkaar zeggen." De Onderweg naar Morgen-actrice bekent: "Maar we krijgen nauwelijks de kans om elkaar nog beter te leren kennen."
Is Yolanthe Cabau van Kasbergen, vorig jaar uitgeroepen tot meest sexy vrouw van Nederland, werkelijk de nieuwe liefde van Jan Smit? Beleeft de Volendamse zanger, die onlangs na enkele maanden zijn relatie met de mooie Ellemieke Vermolen verbrak, nu een geheime romance met de actrice? Omdat iedereen maar blijft speculeren vertelt Yolanthe nu haar verhaal.
De mooie Yolanthe glimlacht. "Jan is een heel lieve, nuchtere jongen. Hij is eerlijk, ik weet wat ik aan hem heb. Hij blijft gewoon zichzelf. Hij is niet arrogant en hij is vriendelijk tegen iedereen. Dat waardeer ik bijzonder in hem. Zelf kom ik uit een groot gezin en heb een zelfde soort opvoeding gehad als hij. Dat merk ik en ik vind het leuk om dat in hem te herkennen."
Yolanthe en Jan worden de laatste tijd veel samen gesignaleerd. In Volendam is het tweetal uitgebreid onderwerp van gesprek. "Jan valt op sexy vrouwen en vooral op donkere types," vertelt een stapvriendje van de befaamde Volendamse dijk. "Hij vindt zijn collega Belle Perez, met wie hij samen het TROS Muziekfeest presenteert, ook zo’n mooie vrouw. Donker vindt hij spannender dan blond. Weliswaar had hij een relatie met blondje Ellemieke Vermolen, maar dat is niet in eerste instantie van Jan uit gegaan. Zij had haar zinnen op hem gezet en heeft hem veroverd. Jan heeft het toegelaten, maar dat was diep in zijn hart niet wat hij echt wilde. Volendammers zijn roofdieren, die willen zelf op jacht."
En dus richt Jan nu zijn pijlen op de mooie Yolanthe? Yolanthe grinnikt: "Wij kennen elkaar al heel lang. We hebben elkaar via onze moeders leren kennen en ik kan het ook heel goed vinden met Jans zusjes Jenny en Monique. We zijn maatjes, logisch dat we soms met elkaar uitgaan toch? We leiden een zelfde soort leven. Werken, werken en werken," vervolgt ze. "Wij begrijpen elkaar, maar een diepe relatie? nee. We krijgen ook nauwelijks de kans om elkaar beter te leren kennen, want alles wat we samen doen, komt meteen in de krant of op tv. Heftig hoor."
Ze vertelt: "Ik zeg het daarom maar één keer heel duidelijk. Ik vind Jan heel lief. Maar verliefd op hem ben ik niet. Of Jan wel verliefd is op mij? Dat weet ik niet. Ik kan niet namens hem spreken."
Bron en
telegraaf.nl