Pfffft, geniet er nou maar van, want meer aandacht dan dit zul je niet meer krijgenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:04 schreef Suko het volgende:
We krijgen ook nauwelijks de kans om elkaar beter te leren kennen, want alles wat we samen doen, komt meteen in de krant of op tv. Heftig hoor."
bronquote:Yolanthes zwoele lapdance voor ’vriend’ Jan Smit
Ze zijn natuurlijk alleen maar vrienden! Yolanthe Cabau van Kasbergen en Jan Smit. Maar dat ze samen soms best innig zijn, blijkt uit deze foto’s van een nieuwjaarsfeestje bij evenementenbedrijf Geels, twee weken geleden.
Als een volleerde lapdanseres liet Yolanthe zich verleidelijk op de knie van Jan zakken. De twee 21-jarige artiesten gingen ’s nachts in de viproom minutenlang volledig in elkaar op. „Ik vind Jan lief, maar ik ben niet verliefd op hem”, zei Yolanthe gisterochtend in deze krant. We geloven haar, maar ze krijgt dan wel een Oscar voor deze zwoele veroveringsact.
Jan zegt even niks. Hoewel, gisteren maakte de Volendamse zanger wel trots bekend dat hij vier programma’s gaat maken voor de TROS. Behalve de Jan Smit-soap en de muziekfeesten gaat hij de komende twee jaar ook nog een soort talkshow onder de Spaanse zon en het nieuwe concept ’All you need is Jan’ presenteren. Van dat laatste is, getuige deze foto’s, Yolanthe in elk geval overtuigd. Jan: „Wij zijn inderdaad alleen vrienden.”
quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:14 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
bron
quote:Vermogen
In begin 2007 werd door diverse media gezegd dat Jan Smit een vermogen zou hebben van rond 15 miljoen euro. Dit zou dan beteken dat hij dan in de top 3 staat van de jongenste Nederlandse millionairs onder de 30.
Wat snap je niet aan:quote:Op donderdag 5 april 2007 22:41 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren. Ik geef ze maximaal 2 maanden.
Ik snap sowieso niet wat meiden in Jan zien. Hij ziet er zo verwijfd uit.Er lopen echt veel mooiere mannen rond in Volendam, en 6 daarvan zijn mijn collega's.
![]()
quote:http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Smit_(zanger)#Vermogen
quote:Vermogen
In begin 2007 werd door diverse media gezegd dat Jan Smit een vermogen zou hebben van rond 15 miljoen euro. Dit zou dan beteken dat hij dan in de top 3 staat van de jongenste Nederlandse millionairs onder de 30.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |