abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46039029
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:53 schreef Scandalous het volgende:

[..]
Ik wilde em ook al quoten
pi_46040570
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:50 schreef Koningin het volgende:
Tja, geloven we haar?
Nee
pi_46040714
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:04 schreef Suko het volgende:
We krijgen ook nauwelijks de kans om elkaar beter te leren kennen, want alles wat we samen doen, komt meteen in de krant of op tv. Heftig hoor."
Pfffft, geniet er nou maar van, want meer aandacht dan dit zul je niet meer krijgen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_46042043
Ik zou het erop kunnen.
JOHNNY HEITINGA
pi_46042494
Op jantje?
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_46065802

quote:
Yolanthes zwoele lapdance voor ’vriend’ Jan Smit

Ze zijn natuurlijk alleen maar vrienden! Yolanthe Cabau van Kasbergen en Jan Smit. Maar dat ze samen soms best innig zijn, blijkt uit deze foto’s van een nieuwjaarsfeestje bij evenementenbedrijf Geels, twee weken geleden.
Als een volleerde lapdanseres liet Yolanthe zich verleidelijk op de knie van Jan zakken. De twee 21-jarige artiesten gingen ’s nachts in de viproom minutenlang volledig in elkaar op. „Ik vind Jan lief, maar ik ben niet verliefd op hem”, zei Yolanthe gisterochtend in deze krant. We geloven haar, maar ze krijgt dan wel een Oscar voor deze zwoele veroveringsact.
Jan zegt even niks. Hoewel, gisteren maakte de Volendamse zanger wel trots bekend dat hij vier programma’s gaat maken voor de TROS. Behalve de Jan Smit-soap en de muziekfeesten gaat hij de komende twee jaar ook nog een soort talkshow onder de Spaanse zon en het nieuwe concept ’All you need is Jan’ presenteren. Van dat laatste is, getuige deze foto’s, Yolanthe in elk geval overtuigd. Jan: „Wij zijn inderdaad alleen vrienden.”
bron
pi_46067084
quote:

Daarom geloof ik haar niet.
  woensdag 7 februari 2007 @ 10:30:19 #158
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46067363
Wat is daar nou weer bijzonder aan, zo dans ik ook vaak genoeg met vriendinnen. Als mensen dat al een lapdance noemen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_46072231
quote:
Volendammers zijn roofdieren, die willen zelf op jacht."

pi_46073655
Die Jan
pi_46246261
Dalijk bij RTL Boulevard: ze zijn samen gezien!
  zondag 18 februari 2007 @ 02:04:30 #162
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46416852
Eerst vond ik jan een lul maar nu is hij mijn held.
A.F.C. Ajax
pi_46417276
jantje shit neukt gewoon alles wat ook los en vast zit

Zou mij niet verbazen als hij dalijk met gonorroe aankomt ofzo
k heb tweemaal met hem mogen werken in maastricht ( toen was hij met Ellemiek ) maar het blijft een klein sulletje
pi_46856684
De reden waarom Ellemiek met 'm had...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Smit_(zanger)#Vermogen
quote:
Vermogen
In begin 2007 werd door diverse media gezegd dat Jan Smit een vermogen zou hebben van rond 15 miljoen euro. Dit zou dan beteken dat hij dan in de top 3 staat van de jongenste Nederlandse millionairs onder de 30.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 19:55:37 #165
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_46857167
Jan is de witwasser van Volendam natuurlijk. Bah, wat een naar mannetje.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_48031310
En betrapt:

Er staat ook een filmpje op www.story.nl
  donderdag 5 april 2007 @ 12:49:52 #167
135182 Uccella
You would if you could
pi_48038820
'We couldn't have more excitement if Elvis walked in and asked for a chip sandwich.'
pi_48038889
kan iemand niet ff de story kopen, ik wil weten waarom een verbitterde Wendy twijfelt aan haar relatie met Chris
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48038957
En ik wil het verhaal over de ex van Annie Schilder eigenlijk wel lezen

Aww die arme Ellemieke Vermolen moet nu steeds over Jan z'n nieuwe liefde praten bij Shownieuws
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_48038983
Die Jan
pi_48040511
Ik heb net effe door de Story gebladerd....sorry niet naar dat stukje van Wendy gekeken.
Maar ik vind Jan er wel moe uit zien, wallen onder zijn ogen en dat lange haar kan echt niet.
pi_48053585
Mwah, heb ze in dat filmpje of op fotos' niet innig zien zoenen ofzo, kunnen net zo goed twee goede vrienden zijn (al geloof ik daar niet zo in, maar da's persoonlijk ).
pi_48054878
Goed bezig Jan!
pi_48061042
Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren. Ik geef ze maximaal 2 maanden.

Ik snap sowieso niet wat meiden in Jan zien. Hij ziet er zo verwijfd uit. Er lopen echt veel mooiere mannen rond in Volendam, en 6 daarvan zijn mijn collega's.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_48061277
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:41 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren. Ik geef ze maximaal 2 maanden.

Ik snap sowieso niet wat meiden in Jan zien. Hij ziet er zo verwijfd uit. Er lopen echt veel mooiere mannen rond in Volendam, en 6 daarvan zijn mijn collega's.
Wat snap je niet aan:
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Smit_(zanger)#Vermogen
quote:Vermogen
In begin 2007 werd door diverse media gezegd dat Jan Smit een vermogen zou hebben van rond 15 miljoen euro. Dit zou dan beteken dat hij dan in de top 3 staat van de jongenste Nederlandse millionairs onder de 30.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')