Nou en?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:37 schreef Hapertje het volgende:
Het erge is: die doos heeft nog een contract gekregen ook!
Ik zeg nergens dat je alleen maar goed nieuws mag melden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:15 schreef Suko het volgende:
Met andere woorden, dan kan een deel van FOK!, namelijk Soaps, Showbizz & Sterren, ook wel worden opgeheven. Als je toch alleen maar goed nieuws mag melden en/of het advies krijgt maar naar een programma te gaan kijken en anders de tv maar uit moet doen. Dat zal ff lekker worden zeg! No way dus. Ik blijf gewoon alles prijzen, afzeiken en alles waar daar tussen zit!![]()
Dat heb ik ook weleens gezienquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:48 schreef Urquhart het volgende:
Mijn favoriete onderdeel is altijd "Thuis Bij", dan gaan ze langs een lokale volkszanger en vragen ze wat die in de koelkast heeft liggen
Voor zover ik gekeken hebt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:53 schreef mark_03 het volgende:
Gerard is wel een toffe Shownieuws presentator.
Nada van Nie, Honneponnetjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:55 schreef Elys het volgende:
Hoe heet dat wijf die ook mee deed aan dat mode programma, dat is echt zo'n wijf die totaal niet kan presenteren
Die tweede politieagent heet Patty Zomer. Zij kan pas echt goed presenteren....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:55 schreef Elys het volgende:
Hoe heet dat wijf die ook mee deed aan dat mode programma, dat is echt zo'n wijf die totaal niet kan presenteren
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Nu ze haar tanden heeft laten bleken moet ik altijd aan Theo en Thea denken met die voorplaktanden.
dat is smienck, moet je goed kijken, soms zijn ze (o.a. die viktor heb ik het 1 keer van gezien en nog een meisje daar) niet helemaal goed afgesmienckt en dan zie je donkere en lichtere plekken door elkaar heen, heel apart.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:26 schreef Jurk het volgende:
Die Viktor had ook zn tandjes laten bleken, of het kwam doordat ie zo bruin was.
Hij deed me nogal denken aan die aflevering van Friends, waar Ross zn tanden zo laat bleken dat ze lichtgeven in het donker...![]()
heb je het over de late uitzending neem ik aan. doorkijkeffect Hart van Nederland.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:34 schreef static het volgende:
Vreemd genoeg meer, veel meer kijkcijfers dan Boulevard.
Jij bedoelt Bart Ettekoven... die doet het soms. Die valt nog wel mee. Maar Bart Slim doet voice-overs zoals je ze juist NIET hoort te doen! So overdone, teveel nadruk leggen op alles... die man heeft de kunst van het inspreken volgens mij NOOIT begrepen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En ik wist niet dat die voice-over die bart was. Maar ik heb hem 1 keer een live-interview zien doen en die gozer is goed! Hij deed het live interview op sbs n.a.v. die doden die waren gevallen tijdens de nijmeegse 4daagse. En alle rotte vragen die op dat moment te stellen waren, die stelde hij achter elkaar![]()
Dat is Bart Ettekoven !quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef JohnDope het volgende:
ja ik bedoel dus die gozer die vroeger in gtst (als david dacht ik ?) speelde.
Als dat ter vervanging van Nada van Nie(ts) is vind ik alles goed.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:06 schreef Urquhart het volgende:
Patty Brard heeft een contract gekregen, de komende maanden presteert zij het ook weleens
Idd, altijd met een enorme carriere achter de rug en een nieuwe hit, maar toch kent niemand zequote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:48 schreef Urquhart het volgende:
Mijn favoriete onderdeel is altijd "Thuis Bij", dan gaan ze langs een lokale volkszanger en vragen ze wat die in de koelkast heeft liggen
Ik ook, iets betere tv tochquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Me Too [afbeelding] Om half 8 kijk ik meestal naar DWDD.
Dat komt mooi uit na Boulevard![]()
Of achter je pc'tje zittenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:44 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik ook, iets betere tv tochMaar bij een saaie gast of Cafe de wereld zap ik toch echt effe naar sbs ofzo.
Die van mij geeft niks om internettenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Rond die tijd zit ik te tv-en en is de computer ingepikt door m'n vriend
die van mij niks om tv, das ook best handigquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die van mij geeft niks om internettenDus heb ik hem alleen.
![]()
Ze heet inderdaad Sjimmy, zie op de site van SBS6quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Toevallig heb ik vanavond ook gekeken
Patty Brard deed het goed.
Gerard vind ik ook altijd goed doen.
Heet die andere presentatrice Sjimmy?
En hij wordt ook presentator van een nieuwe show samen met iemand anders erbij ...quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Henk-Jan Smits wordt ook presentator van Shownieuws...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |