abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41302355
Waarom heeft dit geweldige programma nog geen eigen topic?

Toppresentatoren brengen de heetste nieuwtjes van de ALLERgrootste sterren!

Vandaag presenteerden Viktor Brand (wat is hij toch spontaan en lekker zichzelf!) en Nada van Nie (haar vernieuwde gebit heeft zo zijn voordelen... ze kan zo heerlijk slissen nu! En ook zij is zo spontaan en vrolijk!)

Sowieso heeft het programma de beste voice-over van Nederland. Bart Slim past gewoon bij Sjauwnieuws!

Incrowd nieuwtjes zijn het leukst. Overal duiken al die bekende en populaire SBS-presentatoren en programma's op! Zoals Rob van de Smaakpolitie of gewoon nog een keer een knaller uit Sterren Dansen Op Het IJs!

Vandaag was het heel speciaal. Ze gingen met een dame uit Big Diet op stap. Nada zei al zo lief: U kent haar nog wel van Big Diet. Ik ben alleen haar naam even vergeten... oeps
Nothing takes the past away like the future!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:37:44 #2
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_41306288
Wat een bagger programma...
echt hopeloze tv, en die presentatoren denken ook nog echt dat ze iets moois neerzetten daar
pi_41307340
Hebben ze het nog over Silvie gehad?
pi_41308501
Die Viktor had ook zn tandjes laten bleken, of het kwam doordat ie zo bruin was.
Hij deed me nogal denken aan die aflevering van Friends, waar Ross zn tanden zo laat bleken dat ze lichtgeven in het donker...
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:31:26 #5
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_41308742
Vind het ook 3x niks dat programma.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_41309738
Ik vond en vind het ook helemaal nul komma nul. Het meeste (non) 'nieuws' gaat over so called BN-ers uit de b-catagorie. Nada van Nie(ts) is zo, uh niets, daar maak ik geen woorden aan vuil. Ellemieke Vermolen kan net nog, mede door haar stunteligheid heb dat wel iets komisch. Viktor is een lekker ding, kan ook net nog, moet wat stouter worden. Geer is Geer en wordt een beetje vervelend door vrijwel altijd te eindigen met "is het niet enig." Wel weer aanvaardbaar samen met Viktor als ze uit hun rol schieten. Verder veel aangekocht uit de US als er weer eens een film gepromoot moeten worden, met een acteur die zegt wat hij/zij moet zeggen, gaap. Het is niet spannend, oubollig met die verjaardagsbloemetjes, 'thuis of tuin bij' is ook vaak bij de B-catagorietjes. Het is vooral 'gezellig' zoals ze zelf ook zeggen, maar daar zit ik niet op te wachten. Laat ik zeggen, het is leuk voor de wat mindere goden uit de glitter en glamour maar ze hebben het niveau niet van Boulevard voor zover je van niveau kan spreken in die wereld.
pi_41316241
Nada van Niets
pi_41316242
Het erge is: die doos heeft nog een contract gekregen ook!
pi_41318321
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 04:37 schreef Hapertje het volgende:
Het erge is: die doos heeft nog een contract gekregen ook!
Nou en?
Jij moet er toch niet naar kijken?

Als je een TV programma niet leuk vind, er zijn nog een een tiental anders TV zenders die je kunt bekijken. En desnoods kun je de TV uitzetten.
Ik snap nooit zo goed waarom mensen de moeite nemen om TV programma wat ze niet leuk vinden te kijken, en dan ook nog daar uitgebreid over te gaan lopen zeiken.
pi_41318689
Met andere woorden, dan kan een deel van FOK!, namelijk Soaps, Showbizz & Sterren, ook wel worden opgeheven. Als je toch alleen maar goed nieuws mag melden en/of het advies krijgt maar naar een programma te gaan kijken en anders de tv maar uit moet doen. Dat zal ff lekker worden zeg! No way dus. Ik blijf gewoon alles prijzen, afzeiken en alles waar daar tussen zit!
pi_41318843
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:15 schreef Suko het volgende:
Met andere woorden, dan kan een deel van FOK!, namelijk Soaps, Showbizz & Sterren, ook wel worden opgeheven. Als je toch alleen maar goed nieuws mag melden en/of het advies krijgt maar naar een programma te gaan kijken en anders de tv maar uit moet doen. Dat zal ff lekker worden zeg! No way dus. Ik blijf gewoon alles prijzen, afzeiken en alles waar daar tussen zit!
Ik zeg nergens dat je alleen maar goed nieuws mag melden.
Ik zeg alleen dat ik het vreemd vind dat mensen naar programmas gaan kijken die ze niet leuk vinden...
pi_41319200
Ik vind het een heerlijk fout programma om naar te kijken. Ik kijk er liever naar dan naar RTL Boulevard. De voorgekauwde grapjes en opmerkingen van Albert Verlinde vind ik allang niet leuk meer. Dat hij de show gebruikt om zijn eigen geproduceerde theatershows te promoten vind ik ook niet helemaal zuiver. Wat ik helemaal sneu vind is zijn gejank dat die shows dan niet in de prijzen vallen en die van Joop van Ende wel, dat de jury bevooroordeeld is. Nee, geef mij daarom het knullige Shownieuws van SBS maar. Lekker lachen en genieten.
pi_41319495
Mijn favoriete onderdeel is altijd "Thuis Bij", dan gaan ze langs een lokale volkszanger en vragen ze wat die in de koelkast heeft liggen
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:54:03 #14
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_41319674
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:48 schreef Urquhart het volgende:
Mijn favoriete onderdeel is altijd "Thuis Bij", dan gaan ze langs een lokale volkszanger en vragen ze wat die in de koelkast heeft liggen
Dat heb ik ook weleens gezien Maar ik kijk zelden naar SBS Shownieuws !
Geef mij Boulevard.
pi_41321640
zijn er meer mensen die meedoen met dat liedje bij de verjaardagen?
pi_41323609
Gerard is wel een toffe Shownieuws presentator .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_41323644
Hoe heet dat wijf die ook mee deed aan dat mode programma, dat is echt zo'n wijf die totaal niet kan presenteren
You know it, but hiphop actually never ever evolves
now go sit on your knees so i can put this gun in your mouth
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:14:28 #18
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_41324349
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:53 schreef mark_03 het volgende:
Gerard is wel een toffe Shownieuws presentator .
Voor zover ik gekeken hebt.
is Gerard een leuke Shownieuws presentator. Niks mis ermee
pi_41324953
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:55 schreef Elys het volgende:
Hoe heet dat wijf die ook mee deed aan dat mode programma, dat is echt zo'n wijf die totaal niet kan presenteren
Nada van Nie, Honneponnetje .

Nu ze haar tanden heeft laten bleken moet ik altijd aan Theo en Thea denken met die voorplaktanden.
pi_41333814
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:55 schreef Elys het volgende:
Die tweede politieagent heet Patty Zomer. Zij kan pas echt goed presenteren....
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:10:07 #21
15080 static
pi_41334406
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:30 schreef schatje het volgende:

[..]

Nu ze haar tanden heeft laten bleken moet ik altijd aan Theo en Thea denken met die voorplaktanden.
!
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:04:55 #22
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_41342387
Frits Barend is vorige week opa geworden !
Zijn oudste dochter Kim is vorige week bevallen van een zoontje, Sam heet het jongetje..
Kwam bij SBS Shownieuws
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:07:31 #23
15080 static
pi_41342498
Maar hier is het compleet offtopic.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:08:57 #24
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_41345978
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 22:26 schreef Jurk het volgende:
Die Viktor had ook zn tandjes laten bleken, of het kwam doordat ie zo bruin was.
Hij deed me nogal denken aan die aflevering van Friends, waar Ross zn tanden zo laat bleken dat ze lichtgeven in het donker...
dat is smienck, moet je goed kijken, soms zijn ze (o.a. die viktor heb ik het 1 keer van gezien en nog een meisje daar) niet helemaal goed afgesmienckt en dan zie je donkere en lichtere plekken door elkaar heen, heel apart.

voor de rest lekker ontspannend programma, verstand op 0, alleen de oude manier van presenteren vond ik toch leuker. ellemieke(zij komt lekker gezellig over) en viktor zijn de beste presentators.

En ik wist niet dat die voice-over die bart was. Maar ik heb hem 1 keer een live-interview zien doen en die gozer is goed! Hij deed het live interview op sbs n.a.v. die doden die waren gevallen tijdens de nijmeegse 4daagse. En alle rotte vragen die op dat moment te stellen waren, die stelde hij achter elkaar
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')