Nou en?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 04:37 schreef Hapertje het volgende:
Het erge is: die doos heeft nog een contract gekregen ook!
Ik zeg nergens dat je alleen maar goed nieuws mag melden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:15 schreef Suko het volgende:
Met andere woorden, dan kan een deel van FOK!, namelijk Soaps, Showbizz & Sterren, ook wel worden opgeheven. Als je toch alleen maar goed nieuws mag melden en/of het advies krijgt maar naar een programma te gaan kijken en anders de tv maar uit moet doen. Dat zal ff lekker worden zeg! No way dus. Ik blijf gewoon alles prijzen, afzeiken en alles waar daar tussen zit!![]()
Dat heb ik ook weleens gezienquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:48 schreef Urquhart het volgende:
Mijn favoriete onderdeel is altijd "Thuis Bij", dan gaan ze langs een lokale volkszanger en vragen ze wat die in de koelkast heeft liggen
Voor zover ik gekeken hebt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:53 schreef mark_03 het volgende:
Gerard is wel een toffe Shownieuws presentator.
Nada van Nie, Honneponnetjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:55 schreef Elys het volgende:
Hoe heet dat wijf die ook mee deed aan dat mode programma, dat is echt zo'n wijf die totaal niet kan presenteren
Die tweede politieagent heet Patty Zomer. Zij kan pas echt goed presenteren....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:55 schreef Elys het volgende:
Hoe heet dat wijf die ook mee deed aan dat mode programma, dat is echt zo'n wijf die totaal niet kan presenteren
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Nu ze haar tanden heeft laten bleken moet ik altijd aan Theo en Thea denken met die voorplaktanden.
dat is smienck, moet je goed kijken, soms zijn ze (o.a. die viktor heb ik het 1 keer van gezien en nog een meisje daar) niet helemaal goed afgesmienckt en dan zie je donkere en lichtere plekken door elkaar heen, heel apart.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:26 schreef Jurk het volgende:
Die Viktor had ook zn tandjes laten bleken, of het kwam doordat ie zo bruin was.
Hij deed me nogal denken aan die aflevering van Friends, waar Ross zn tanden zo laat bleken dat ze lichtgeven in het donker...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |