Hoe doet 'ie het hequote:JAN SMIT: NIEUWE LIEFDE ZOU YOLANTHE CABEAU VAN KARSBERGEN ZIJN!
Jan Smit heeft de smaak wat vrouwen betreft goed te pakken....En andermaal gaat Jan Smit voor een vrouw die werd verkozen tot Meest Sexy Vrouw van Nederland! Kreeg hij al Ellemieke Vermolen in zijn bed, nu lijkt Jan Smit zijn zinnen te hebben gezewt op Yolanthe Cabeau van Karsbergen, die in 2006 de titel van Meest Sexy Vrouw veroverde....
"We mogen nog niet samen op de foto." Soapactrice Yolanthe Cabau van Kasbergen verwoordde het maar al te duidelijk. Het mag blijkbaar nog niet naar buiten komen dat zij en de Volendamse zanger een relatie hebben. De 21-jarige Yolanthe en de even oude Jan werden samen gespot in het vip-gedeelte van Bob's Party Palace in Uitgeest, tijdens de nieuwjaarsparty van evenementenbureau Henk Geels.
"Yolanthe zat de hele tijd zowat bij Jan op schoot," zegt bezoeker en ooggetuige Carline de Koning (19) van Qué Pasó-tv. "Ze waren druk in gesprek en zaten aan elkaar te frummelen. Tijd om even op de foto te gaan hadden ze niet. Toen ik dat vroeg, zei Yolanthe: "Nee, dat mag nog niet."
De woordvoerders van beide BN'ers ontkennen vooralsnog dat de twee een relatie hebben. "Het is niet waar", verklaart de manager van Yolanthe Cabau van Kasbergen. "Ze kennen elkaar uit het circuit, ze kunnen samen goed door één deur. Maar er is geen sprake van een relatie."
Jaap Buijs, manager van Jan Smit, houdt een slag om de arm: "Bij mijn weten is er momenteel niks tussen die twee. Maar wat niet is, kan nog komen. Ik zei die avond nog: 'Jan, kijk uit bij wie je gaat zitten. Eén foto en je hebt er gelijk verkering mee'."
Met Yolanthe zou Jan zijn tweede 'FHM Meest Sexy Vrouw' aan de haak slaan. Zijn relatie met haar voorganger, Shownieuws-presentatrice Ellemieke Vermolen, zorgde in eerste instantie voor veel ophef. Die relatie heeft enkele maanden geduurd.
Wat een bink, hè?quote:
Jan=Hoer...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een bink, hè?Maar als een vrouw elke paar maanden een ander heeft, is ze een slet.
Dus![]()
Kijk, een medestanderquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:20 schreef David Letterman het volgende:
Jan=Hoer...
quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:27 schreef Pracissor het volgende:
Als ik die Jantje Smit op die reclameposters zie... wtf moet ze met zo'n jongetje kleuter als Jantje Smit...
Ze is wel sexy...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:31 schreef DrDentz het volgende:
Frappant. Ik denk dat Jan zelf niet weet wat sexy is en daarom alleen vrouwtjes probeert te versieren die de titel "meest sexy" gewonnen hebben. Straks komt ie uit de kast, let op![]()
Bron?quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:45 schreef cultheld het volgende:
Wat een held en hij heeft Ali B. ook al eens op z'n bek geslagen![]()
![]()
Dat speelde 2 jaar geleden geloof ik. Ze waren bij opnames voor "de zwakste schakel" en na afloop nam Jan Smit hem in de zeik. Toen begon Ali B. stoer te doen en sloeg Smit hem op zijn bekquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Bron?
Goed bezig die Jan met de vrouwtjes.![]()
Jan heeft hem niet op zijn bek geslagen, dat was een bullshit verhaal.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:48 schreef cultheld het volgende:
Dat speelde 2 jaar geleden geloof ik. Ze waren bij opnames voor "de zwakste schakel" en na afloop nam Jan Smit hem in de zeik. Toen begon Ali B. stoer te doen en sloeg Smit hem op zijn bek.
Jammer.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jan heeft hem niet op zijn bek geslagen, dat was een bullshit verhaal.
Heb de bewuste aflevering overigens gezien, was hilarisch met op het bordje "Jantje Shit"![]()
Verder is Jan natuurlijk gewoon![]()
En die Yolanthe![]()
![]()
Zijn alle vrouwen tegenwoordig leuk en knap?quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snap best wat al die knappe leuke vrouwen in Jan zien, zeg ik als knappe leuke vrouw.
Ik vind Yolanthe en Ellemieke allebei leuk en knap ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zijn alle vrouwen tegenwoordig leuk en knap?
Dus je vindt jezelf leuk en knap! Aan de hand van je wazige foto's kan ik dit nog niet zo bevestigen...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind Yolanthe en Ellemieke allebei leuk en knap ja.
Ik denk dat uiterlijk in deze werkelijk geen rol speelt...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:58 schreef Jajong het volgende:
Kolere, als dat waar is ga ik Yolanthe toevoegen op MSN, dan maak ik ook dikke kans!
Ik kan er idd niet helemaal bij met me hoofd... die Jantje heeft het fysiek van een manwijf.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Tering wat is die Yolanthe lekker.
Ik denk dat hij erop doelde dat jij een lelijk mormel bent, kan er naast zitten hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind Yolanthe en Ellemieke allebei leuk en knap ja.
Als dat zo was, had jij Natalie Portman aan de ene, en Jessica Alba aan de andere arm hangen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:15 schreef cerror het volgende:
Yolanthe? Waarom krijgen de grootste talentloze sukkels altijd de lekkerste wijven?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als dat zo was, had jij Natalie Portman aan de ene, en Jessica Alba aan de andere arm hangen.
die is raakquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:26 schreef Jajong het volgende:
Als dat zo was, had jij Natalie Portman aan de ene, en Jessica Alba aan de andere arm hangen.
[..]
Behalve Natalie Portman, die vuige israelische gratenbaal.quote:
Je hebt wel een vette avatar!quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Behalve Natalie Portman, die vuige israelische gratenbaal.
Oh no you didn't. Natalie is de heilige graal mênquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Behalve Natalie Portman, die vuige israelische gratenbaal.
Zodra ze ietwat meer gewicht heeft zeg ik a-okey. (mooi koppie heeft ze).quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh no you didn't. Natalie is de heilige graal mên!
Ze is 1.55 ofzo! En... Ze eet heel gezond.... Ofzo?quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Zodra ze ietwat meer gewicht heeft zeg ik a-okey. (mooi koppie heeft ze).
Werd die Genki Sudo uit je sig niet laatst verslagen door 'the kid'... van 1.63...quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh no you didn't. Natalie is de heilige graal mên!
Iets meer vlees mag toch wel dude?quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ze is 1.55 ofzo! En... Ze eet heel gezond.... Ofzo?.
Je bedoelt Kid Yamamoto die precies 1 regel onder hem staat? Was een controversiele stoppage btwquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:45 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Werd die Genki Sudo uit je sig niet laatst verslagen door 'the kid'... van 1.63...![]()
Normaal vind ik dat ook. Maar voor haar maak ik maar al te graag een uitzondering.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Iets meer vlees mag toch wel dude?
Als er geneukt word wil ik geen bamboe-chime-uit-de-tuin-geluid maar geklets!
Ah dat had ik neit gezien, allebei grote vechters btw!quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bedoelt Kid Yamamoto die precies 1 regel onder hem staat? Was een controversiele stoppage btw.
'T lijkt me inderdaad wel geil eens een klein, compact Joods wijf uit te wonen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Normaal vind ik dat ook. Maar voor haar maak ik maar al te graag een uitzondering.
Hij weegt 140ish pond, en walst door de 155 pond vechters alsof ze er niet staan. En in MMA/Boksen of whatever vechtsport is 15 pond een heeel groot verschilquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:49 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ah dat had ik neit gezien, allebei grote vechters btw!
Maar dat kleine ventje maakte wel indruk op me.![]()
Of je kijkt naar een PI...quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dus je vindt jezelf leuk en knap! Aan de hand van je wazige foto's kan ik dit nog niet zo bevestigen...![]()
Paar jaar terug? Nu nog steeds hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:19 schreef Urquhart het volgende:
Paar jaar terug wordt hij door heel Nederland afgekraakt als Jantje Smit, en nu loopt hij met de mooiste vrouwen weg![]()
sorry maar ik ben een vrouwquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:07 schreef cultheld het volgende:
Heerlijk: Al die gefrustreerde nerds die het niet kunnen verkroppen dat Jan Smit een lekker wijf neukt.
Ja, en dat is een probleem?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:39 schreef Roellio het volgende:
Zij heeft hetzelfde probleem als Katja Schuurman. Op tv lijkt het een enorm lekker wijf, maar in het echt zijn ze allebei 3 tot 4 koppen kleiner.
aha, dus lekkere wijven horen lang te zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:39 schreef Roellio het volgende:
Zij heeft hetzelfde probleem als Katja Schuurman. Op tv lijkt het een enorm lekker wijf, maar in het echt zijn ze allebei 3 tot 4 koppen kleiner.
Nee hoor, maar 3 turven hoog is me iets te veel (haha) van het goede.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:55 schreef Flashwin het volgende:
[..]
aha, dus lekkere wijven horen lang te zijn![]()
[..]
Eens.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef cultheld het volgende:
1.60 - 1.70 is juist perfect voor een vrouw.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef cultheld het volgende:
Ten eerste ben ik 'n van 't vrouwelijk geslacht, ten tweede ben ik níet jaloersquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:34 schreef cultheld het volgende:
Krijg je dat weer... De verheven fokkertjes die gaan oordelen over mensen die ze alleen van televisie kennen en omdat ze te lelijk zijn en/of te weinig personality hebben om ooit enige kans te maken bij dames als Yolanthe, gaan ze ze maar ordinair/dom etc. noemen. Ondertussen rukken ze uiteraard rustig.
Yolanthe ontkende het gisteren trouwens op 3FM. Ze zei wat hierboven ook al te lezen is. Maja, het is natuurlijk heel makkelijk om zoiets te ontkennen. Ach ja we zullen het wel zien. Als het wel zo is zullen ze het binnen een paar weken wel laten horen. Krijgen we weer een officieel persberichtquote:Jaap Buijs, manager van Jan Smit, houdt een slag om de arm: ,,Bij mijn weten is er momenteel niks tussen die twee. Maar wat niet is, kan nog komen. Ik zei die avond nog: 'Jan, kijk uit bij wie je gaat zitten. Eén foto en je hebt er gelijk verkering mee'."
Nu is het pure afgunst, die jongen heeft fans, succes, geld en mooie vrouwen. Wat wil een mens nog meerquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Paar jaar terug? Nu nog steeds hoor.
idd, daar had ie mij mij echt punten mee kunnen scoren. Gewoon een directe rechtse op dat domme kutsmoeltje van die Ali Baba met zijn grote bek en afwezige herseninhoud, wat zou dat heerlijk zijn geweest.quote:
Stiekem is 't een tvp'tje hè!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:03 schreef Scandalous het volgende:
Aan de andere kant, waarom reageer ik hier
zooow, mijn gedachten gewoon!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:57 schreef pleeborstel het volgende:
Ik snap wel wat Jan Smit in die dames ziet, ik snap alleen echt niet wat die dames in Jan Smit zien![]()
Ik zou er iig nog niet dood onder willen liggen![]()
Voel de jaloeziequote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:13 schreef Canisfire het volgende:
Met een Volendamse incest kop een vrouw als Yolanthe kunnen krijgen wonderen bestaan.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:28 schreef arneaux het volgende:
In de FHMstond in een interview met Yolanthe dat ze niet met elke man date waarmee ze gezien wordt.
Als t wel waar is, dan is Jan gewoon goed bezig.
Het gaat er om dat ze en BNer is en de Prive/Story/Weekend enzo de bladen wel vol moeten krijgen. Lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:07 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Alsof dat uitzonderlijk is..
Dat geldt toch gewoon voor bijna elke vrouw lijkt me!
Ja oke. Als BN'er moet je dat misschien benadrukken. Dat snap ik ook wel.. Maar ik doelde meer op zijn reactie.... "Als dat waar is..." Hehe, natuurlijk heeft ze ook weleens vriendschappelijke contacten met mannen.. Dat hebben de meeste vrouwen die ik kenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ze en BNer is en de Prive/Story/Weekend enzo de bladen wel vol moeten krijgen. Lijkt me logisch.
Ah, top.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef cultheld het volgende:
Dat jij zo'n klein mannetje bent betekent niet meteen dat iedereen dat de perfecte lengte voor een vrouw vindtquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef cultheld het volgende:
Mwah, een vriendin van me is ook iets van 1.80 en ik sluit niet uit dat er ooit nog iets tussen ons gebeurtquote:Op zondag 28 januari 2007 03:24 schreef popolon het volgende:
1.80 is beter.
Maar als je zelf een klein kereltje bent dan is 1.80 wel wat te hoog gegrepen ja.
van Maurice de Hond?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mwah, een vriendin van me is ook iets van 1.80 en ik sluit niet uit dat er ooit nog iets tussen ons gebeurt. Momenteel heb ik er echter één van 1.60 in de peiling
.
quote:
Zolang ja maar weet dat een vrouw kleiner moet zijn dan de man.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mwah, een vriendin van me is ook iets van 1.80 en ik sluit niet uit dat er ooit nog iets tussen ons gebeurt. Momenteel heb ik er echter één van 1.60 in de peiling
.
Ik begrijp je punt wel, maar dat valt in de praktijk reuze mee joh. Een vriend van me is 1.76 en z'n vriendin is 1.82 (gelukkig voor hem is ze niet zo van de hakken). Ik heb er nog niemand om zien lachenquote:Op zondag 28 januari 2007 04:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Zolang ja maar weet dat een vrouw kleiner moet zijn dan de man.
Cliche misschien maar echt, kerels met een langere vrouw, 't ziet er echt niet uit.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Iets meer vlees mag toch wel dude?
Als er geneukt word wil ik geen bamboe-chime-uit-de-tuin-geluid maar geklets!
En toch weet hij Ellemieke en Yolanthe in te pakken. Doet hij goedquote:Op zondag 28 januari 2007 05:26 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Jan Smit zonder een hoop opmaak een kop vol puisten heeft.
Klopt.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En toch weet hij Ellemieke en Yolanthe in te pakken. Doet hij goed
Hij heeft succes, geld, fans en nu ook mooie vrouwen. Daar houdt de gemiddelde Nederlander niet zo van.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:05 schreef digispeed het volgende:
Wat zit iedereen toch te zeiken op die jan smit.
leuke jongen toch !
En de gemiddelde fokker al helemaal nietquote:Op zondag 28 januari 2007 11:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij heeft succes, geld, fans en nu ook mooie vrouwen. Daar houdt de gemiddelde Nederlander niet zo van.
kan je je ook voorstellen dat mensen niet zo houden van z'n muziek en van de persoon in het algemeen?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij heeft succes, geld, fans en nu ook mooie vrouwen. Daar houdt de gemiddelde Nederlander niet zo van.
Kan ik me voorstellen, maar als ik dit topic zo lees dan gaat daar niet over. Schijnt alleen over het uiterlijk van Jan te gaan, daardoor komt het op mij vooral als afgunst over.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:00 schreef rotsbloque het volgende:
[..]
kan je je ook voorstellen dat mensen niet zo houden van z'n muziek en van de persoon in het algemeen?
Jan Smit gaat volgend jaar gewoon de hele FHM top 10 langsquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie zal de volgende scharrel van Jan worden, Katja Schuurman die Thijs voor 'm verlaat.
Gelijk heeft ze dan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie zal de volgende scharrel van Jan worden, Katja Schuurman die Thijs voor 'm verlaat.
Dat maakt ook veel uit als je met elkaar trouwtquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:26 schreef schatje het volgende:
Thijs heeft echt een dikke reet in het echt.
Katja is inderdaad veel knapper dan op televisie.
Hand in hand, kameraden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:08 schreef BVO het volgende:
Ze liepen gisteren hand in hand op het Leidseplein, dus hij lijkt het inderdaad voor elkaar te hebben.
Geen foto gemaakt??quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:08 schreef BVO het volgende:
Ze liepen gisteren hand in hand op het Leidseplein, dus hij lijkt het inderdaad voor elkaar te hebben.
Ik hoorde het ook maar op Shownieuwsquote:
punt 1; yolanthe en bah in 1 topicquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:18 schreef Aoristus het volgende:
Bah. Hij komt nu zelfs uit z'n dorp
Laten we wel wezen als hij een relatie heeft met iemand die 10 jaar ouder is,die heeft al diverse relaties gehad ,heeft samengewoond,ze worden" ontmaskerd '' terwijl ze samen in een hotelkamer zitten(sóchtends) ze overnachten regelmatig in een hotelkamer,omdat pap en mam dat gedoe niet thuis willen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ach die Jantje, veel geschreeuw, weinig wol. Het is zo'n conservatieve nog thuis wonende Volendammer die waarschijnlijk nog van geen secks voor het huwelijk is.
Bespeur ik daar enige jaloezie?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:54 schreef sanni het volgende:
Laten we wel wezen die van Kasbergen is gewoon een golddigger die anders toch thuis
zit te mokken. Die hele Hilversums kliek is toch een grote " wie kan ik nou weer neuken om mijn
marktwaarde te vergroten " hypocriete boel.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:04 schreef Suko het volgende:
Volendammers zijn roofdieren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |