'T lijkt me inderdaad wel geil eens een klein, compact Joods wijf uit te wonen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Normaal vind ik dat ook. Maar voor haar maak ik maar al te graag een uitzondering.
Hij weegt 140ish pond, en walst door de 155 pond vechters alsof ze er niet staan. En in MMA/Boksen of whatever vechtsport is 15 pond een heeel groot verschilquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:49 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ah dat had ik neit gezien, allebei grote vechters btw!
Maar dat kleine ventje maakte wel indruk op me.![]()
Of je kijkt naar een PI...quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dus je vindt jezelf leuk en knap! Aan de hand van je wazige foto's kan ik dit nog niet zo bevestigen...![]()
Paar jaar terug? Nu nog steeds hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:19 schreef Urquhart het volgende:
Paar jaar terug wordt hij door heel Nederland afgekraakt als Jantje Smit, en nu loopt hij met de mooiste vrouwen weg![]()
sorry maar ik ben een vrouwquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:07 schreef cultheld het volgende:
Heerlijk: Al die gefrustreerde nerds die het niet kunnen verkroppen dat Jan Smit een lekker wijf neukt.
Ja, en dat is een probleem?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:39 schreef Roellio het volgende:
Zij heeft hetzelfde probleem als Katja Schuurman. Op tv lijkt het een enorm lekker wijf, maar in het echt zijn ze allebei 3 tot 4 koppen kleiner.
aha, dus lekkere wijven horen lang te zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:39 schreef Roellio het volgende:
Zij heeft hetzelfde probleem als Katja Schuurman. Op tv lijkt het een enorm lekker wijf, maar in het echt zijn ze allebei 3 tot 4 koppen kleiner.
Nee hoor, maar 3 turven hoog is me iets te veel (haha) van het goede.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:55 schreef Flashwin het volgende:
[..]
aha, dus lekkere wijven horen lang te zijn![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als dat zo was, had jij Natalie Portman aan de ene, en Jessica Alba aan de andere arm hangen.
Eens.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef cultheld het volgende:
1.60 - 1.70 is juist perfect voor een vrouw.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef cultheld het volgende:
1.60 - 1.70 is juist perfect voor een vrouw.
Ten eerste ben ik 'n van 't vrouwelijk geslacht, ten tweede ben ik níet jaloersquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:34 schreef cultheld het volgende:
Krijg je dat weer... De verheven fokkertjes die gaan oordelen over mensen die ze alleen van televisie kennen en omdat ze te lelijk zijn en/of te weinig personality hebben om ooit enige kans te maken bij dames als Yolanthe, gaan ze ze maar ordinair/dom etc. noemen. Ondertussen rukken ze uiteraard rustig.
Yolanthe ontkende het gisteren trouwens op 3FM. Ze zei wat hierboven ook al te lezen is. Maja, het is natuurlijk heel makkelijk om zoiets te ontkennen. Ach ja we zullen het wel zien. Als het wel zo is zullen ze het binnen een paar weken wel laten horen. Krijgen we weer een officieel persberichtquote:Jaap Buijs, manager van Jan Smit, houdt een slag om de arm: ,,Bij mijn weten is er momenteel niks tussen die twee. Maar wat niet is, kan nog komen. Ik zei die avond nog: 'Jan, kijk uit bij wie je gaat zitten. Eén foto en je hebt er gelijk verkering mee'."
Nu is het pure afgunst, die jongen heeft fans, succes, geld en mooie vrouwen. Wat wil een mens nog meerquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Paar jaar terug? Nu nog steeds hoor.
idd, daar had ie mij mij echt punten mee kunnen scoren. Gewoon een directe rechtse op dat domme kutsmoeltje van die Ali Baba met zijn grote bek en afwezige herseninhoud, wat zou dat heerlijk zijn geweest.quote:
Stiekem is 't een tvp'tje hè!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:03 schreef Scandalous het volgende:
Aan de andere kant, waarom reageer ik hier
zooow, mijn gedachten gewoon!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:57 schreef pleeborstel het volgende:
Ik snap wel wat Jan Smit in die dames ziet, ik snap alleen echt niet wat die dames in Jan Smit zien![]()
Ik zou er iig nog niet dood onder willen liggen![]()
Voel de jaloeziequote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:13 schreef Canisfire het volgende:
Met een Volendamse incest kop een vrouw als Yolanthe kunnen krijgen wonderen bestaan.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:28 schreef arneaux het volgende:
In de FHMstond in een interview met Yolanthe dat ze niet met elke man date waarmee ze gezien wordt.
Als t wel waar is, dan is Jan gewoon goed bezig.
Het gaat er om dat ze en BNer is en de Prive/Story/Weekend enzo de bladen wel vol moeten krijgen. Lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:07 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Alsof dat uitzonderlijk is..
Dat geldt toch gewoon voor bijna elke vrouw lijkt me!
Ja oke. Als BN'er moet je dat misschien benadrukken. Dat snap ik ook wel.. Maar ik doelde meer op zijn reactie.... "Als dat waar is..." Hehe, natuurlijk heeft ze ook weleens vriendschappelijke contacten met mannen.. Dat hebben de meeste vrouwen die ik kenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ze en BNer is en de Prive/Story/Weekend enzo de bladen wel vol moeten krijgen. Lijkt me logisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |