Lekker boeiend waarom ze op hem valt; Hij neukt haar.quote:Op zondag 15 april 2007 19:00 schreef BettyR het volgende:
Ik vind Jan ook niet lelijk hoor. Maar ik denk niet dat een vrouw als Yolanthe valt op zijn uiterlijk, want knap vind ik hem gewoon niet.
zij blijkbaar wel, hè, of lopen jouw vriendinnen altijd weg met de kerels waar jij op valt en vice versa?quote:Op zondag 15 april 2007 19:00 schreef BettyR het volgende:
Ik vind Jan ook niet lelijk hoor. Maar ik denk niet dat een vrouw als Yolanthe valt op zijn uiterlijk, want knap vind ik hem gewoon niet.
hoe weet je dat? ze kan toch ook vallen op aandacht vd media, zijn geld (lees: nieuwe huisje/villa), of zijn succes…. Dan valt het 'uiterlijk' grotendeels weg hoor..quote:Op maandag 16 april 2007 09:46 schreef milagro het volgende:
[..]
zij blijkbaar wel, hè, of lopen jouw vriendinnen altijd weg met de kerels waar jij op valt en vice versa?
Wat maakt 't nou uit wáár ze op valt bij hem.. Kennelijk valt ze op iets van hem..quote:Op maandag 16 april 2007 10:04 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hoe weet je dat? ze kan toch ook vallen op aandacht vd media, zijn geld (lees: nieuwe huisje/villa), of zijn succes…. Dan valt het 'uiterlijk' grotendeels weg hoor..
hahahahahaquote:Op zondag 15 april 2007 18:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Jan een topper
Sorry maar ze mag mij ook wel gebruiken. Don't care.quote:Op maandag 16 april 2007 16:11 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hahahahahasorry....
![]()
ik vind yolanthe trouwens ook helemaal niet zo knap eigenlijk, rare haargrens en lelijke bek.
maar volgens mij is dit geen lang leven beschoren, yolanthe gebruikt jan![]()
Afgunst.quote:Op maandag 16 april 2007 16:11 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hahahahahasorry....
![]()
ik vind yolanthe trouwens ook helemaal niet zo knap eigenlijk, rare haargrens en lelijke bek.
Tja, Jan is gewoon een leuke vent. Niet als in: lekker ding, leuke muziek, maar als in: gezellige gozer. Hij wist prima z'n mondje te roeren bij Paul de Leeuw laatst en dat kan ik wel waarderenquote:Op maandag 16 april 2007 16:11 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hahahahahasorry....
![]()
quote:
niet iedereen heeft dezelfde smaak stinkerdquote:Op maandag 16 april 2007 16:24 schreef BVO het volgende:
Altijd leuk, vrouwen die Yolanthe 'eigenlijk helemaal niet zo knap vinden'. Jaloerse biggen
.
Eigenlijk ben je gewoon een erg matige kloon.quote:Op maandag 16 april 2007 16:41 schreef roze-meisje het volgende:
[..]scherp!!!
eigenlijk ben ik heeeel erg verliefd op jan smit en dan pikt yolanthe hem in![]()
![]()
![]()
kijk helga van leur dat is wel een knappe vrouw en intelligent bovendien![]()
precies, kinderachtige lui hierquote:Op maandag 16 april 2007 16:43 schreef PLAE@ het volgende:
Ben ik gek als ik zeg dat ze lomp is op een bepaalde manier?
En niet zo knap als men hier denkt
Oke, maar daar noem je ook iemand, als ik kon kiezen tussen Yolanthe en Helga zou ik natuurlijk ook voor Helga gaan. Zowel mét als zonder bril!quote:Op maandag 16 april 2007 16:41 schreef roze-meisje het volgende:
[..]scherp!!!
eigenlijk ben ik heeeel erg verliefd op jan smit en dan pikt yolanthe hem in![]()
![]()
![]()
kijk helga van leur dat is wel een knappe vrouw en intelligent bovendien![]()
Denk je niet dat dat is omdat ze het best leuk vinden om het bekend te maken en om van het gezeik af te zijn?quote:Op zondag 15 april 2007 12:15 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Gezien de foto's en het interview hierboven hebben ze daar niet echt problemen mee
Inderdaad, en de jongens hier vinden Jan Smit natuurlijk unaniem een lelijkerdquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:21 schreef Greys het volgende:
En ik lach me kapot hier om die krengerige types die roepen dat Yolanthe een lelijke bek heeft en een rare haargrens, dat soort dingenKom op zeg, je mocht willen dat je er zo uit zag
Ik zou in elk geval tekenen voor die 'rare haargrens' van haar, als ik er die prachtige kop haar bij kreeg!
Dat dekt de lading voor nog geen 10 %quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:13 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Inderdaad, en de jongens hier vinden Jan Smit natuurlijk unaniem een lelijkerd![]()
Prachtige kop? Tja, als je van een konijnenbekkie houd wel jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat is omdat ze het best leuk vinden om het bekend te maken en om van het gezeik af te zijn?Ze weten nu zeker dat ze verliefd zijn en willen het nu wel van de daken schreeuwen. Dan snap ik best dat ze een keer een interview met foto's geven
Maar dan toch willen ze heus nog wel wat privacy om lekker saampjes te zijn af en toe, kan ik me zo voorstellen
En ik lach me kapot hier om die krengerige types die roepen dat Yolanthe een lelijke bek heeft en een rare haargrens, dat soort dingenKom op zeg, je mocht willen dat je er zo uit zag
Ik zou in elk geval tekenen voor die 'rare haargrens' van haar, als ik er die prachtige kop haar bij kreeg!
Je bent homo, gefrustreerd of allebei. I'd do her anytimequote:Op dinsdag 17 april 2007 18:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Prachtige kop? Tja, als je van een konijnenbekkie houd wel ja![]()
Hehe, die lees ik nu een paar keer. Voor het eerst gehoord, maar klinkt wel leukquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:01 schreef Greys het volgende:
bijzonder leuk opgedroogd
Ja maar natuurlijk, als je haar niks vind ben je direct homo. Als je als vrouw Brad Pitt niks vind ben je meteen lesbisch, doeidoeiquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bent homo, gefrustreerd of allebei. I'd do her anytime.
ik weet helemaal niets, behalve dat ik ook wel eens op heren val, waar anderen niet van snappen wat ik in hen zie, en ik vind de man in kwestie dan dus mega lekker en mooi en de rest.quote:Op maandag 16 april 2007 10:04 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hoe weet je dat? ze kan toch ook vallen op aandacht vd media, zijn geld (lees: nieuwe huisje/villa), of zijn succes…. Dan valt het 'uiterlijk' grotendeels weg hoor..
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:28 schreef milagro het volgende:
het zou toch net zo goed zomaar kunnen dat iemand zo mooi als Yolanthe gewoon echt gek is van die , overigens helemaal niet zo verkeerd ogende, Jan?
Het is voor jou gewoon moeilijk te behappen dat iedereen op verschillende types valt... OK, in een dronken bui schop ik haar ook mn bed niet uit maar mn type zal het nooit zijn. Heeft weinig te maken met hoe mn vriendin eruit ziet. Tja, misschien is die in de algemene opinie wel lelijker dan Yolanthe maar wel iemand waar ik meer voor ga.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:35 schreef Greys het volgende:
Ik vind Brad Pitt niets, ik val niet op dat type man. Maar ik vind hem zeker niet lelijk.
Als jij Yolanthe al een lelijke kop vindt hebben, ben ik wel heel benieuwd hoe jouw vriendin er uit ziet? Die zou ik maar meteen opgeven voor Miss World ofzo dan![]()
Oeh, dan moet ik daar maar eens in gaan bladeren.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:15 schreef Vivi het volgende:
In de nieuwe Linda staan zeer lekkere ende goed te pruimen pics van hem
Nee hoor, dan heb ik me misschien verkeerd uitgedruktquote:Op donderdag 19 april 2007 21:54 schreef Samson het volgende:
[..]
Het is voor jou gewoon moeilijk te behappen dat iedereen op verschillende types valt... OK, in een dronken bui schop ik haar ook mn bed niet uit maar mn type zal het nooit zijn. Heeft weinig te maken met hoe mn vriendin eruit ziet. Tja, misschien is die in de algemene opinie wel lelijker dan Yolanthe maar wel iemand waar ik meer voor ga.
Zooo herkenbaarquote:Op woensdag 18 april 2007 22:28 schreef milagro het volgende:
[..]
en andersom gebeurt dat ook, dat heren op mij vallen en anderen, meestal dames, niet snappen wat die meneer in mij ziet, omdat ik een......rare haargrens heb (lees : lekker slank ben en zij niet)...
Ik denk dat je daar best eens gelijk in kan hebben. Stel dat ze het af zou knippen à la Keri Russell (Felicity)10 jaar geleden, dan blijft er volgens mij best een kale boel over en is ze een stuk minder sexy.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:25 schreef Aventura het volgende:
Haar haar is haar grootste sieraad...
Wat dat betreft klinkt het vanuit Yolanthe's perspectief inderdaad heel logisch ja.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:25 schreef Aventura het volgende:
Jan is niet zo verkeerd hoor. Gebaseerd op een aantal verschijningen van hem die ik in de media heb gezien, heeft hij een vlotte babbel en is hij lekker ad rem en vol humor. Dat laatste, daar val ik ook als een blok voor hoor. En hij is zeker niet lelijk. En zo onlogisch vind ik de keuze voor/van Jolanthe niet. Ze zitten beide in het 'wereldje', hebben een volle agenda en zijn ongeveer even oud. Daar was hij denk ik wel aan toe na Ellemieke. Trouwens, ik vind Yolanthe ook niet uitzonderlijk knap. Haar haar is haar grootste sieraad...En ze heeft een geil lichaam.
Valt die rare haargrens wel minder opquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:45 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar best eens gelijk in kan hebben. Stel dat ze het af zou knippen à la Keri Russell (Felicity)10 jaar geleden, dan blijft er volgens mij best een kale boel over en is ze een stuk minder sexy.
Wie heeft het hier over een kale kop? Ik heb het over afgeknipt haar, om dat nou gelijk een kale kop te noemen...quote:Op maandag 23 april 2007 08:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Valt die rare haargrens wel minder op
Kom op zeg! Noem eens iemand die er NIET minder van wordt met een kale kop?!
Yolanthe is gewoon mooi, mooie ogen, mooi neusje, mooie mond, klaar.
quote:Op maandag 23 april 2007 04:14 schreef PLAE@ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=k_j7dwMqOXE&mode=related&search=
oeh, ik ga mijn mening herzien.
Nou, iedereen ziet er minder uit met afgeknipt haar. Zo goed dan?quote:Op maandag 23 april 2007 12:33 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over een kale kop? Ik heb het over afgeknipt haar, om dat nou gelijk een kale kop te noemen...
LOL. Ben ik niet met je eens, bij sommige mensen staat kort haar beter dan lang maar afijn, da's de oude kwestie van smaak.quote:Op maandag 23 april 2007 13:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, iedereen ziet er minder uit met afgeknipt haar. Zo goed dan?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |