abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 april 2007 @ 18:46:48 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48355065
Ik vind Jan een topper (op z'n muziek na dan), maar ik vind Yolanthe te exotisch voor hem. Ik weet niet, het klopt gewoon niet.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 april 2007 @ 19:00:26 #202
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_48355536
Ik vind Jan ook niet lelijk hoor. Maar ik denk niet dat een vrouw als Yolanthe valt op zijn uiterlijk, want knap vind ik hem gewoon niet.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_48358405
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:00 schreef BettyR het volgende:
Ik vind Jan ook niet lelijk hoor. Maar ik denk niet dat een vrouw als Yolanthe valt op zijn uiterlijk, want knap vind ik hem gewoon niet.
Lekker boeiend waarom ze op hem valt; Hij neukt haar.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48372559
Het ziet er beter uit als met Ellemieke.

pi_48372633
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:00 schreef BettyR het volgende:
zij blijkbaar wel, hè, of lopen jouw vriendinnen altijd weg met de kerels waar jij op valt en vice versa?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48373114
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:46 schreef milagro het volgende:

[..]

zij blijkbaar wel, hè, of lopen jouw vriendinnen altijd weg met de kerels waar jij op valt en vice versa?
hoe weet je dat? ze kan toch ook vallen op aandacht vd media, zijn geld (lees: nieuwe huisje/villa), of zijn succes…. Dan valt het 'uiterlijk' grotendeels weg hoor..
Haleloeja
  maandag 16 april 2007 @ 10:36:19 #207
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_48374000
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:04 schreef Gelderland het volgende:

[..]

hoe weet je dat? ze kan toch ook vallen op aandacht vd media, zijn geld (lees: nieuwe huisje/villa), of zijn succes…. Dan valt het 'uiterlijk' grotendeels weg hoor..
Wat maakt 't nou uit wáár ze op valt bij hem.. Kennelijk valt ze op iets van hem.. Onzinnige discussie.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_48384318
quote:
Op zondag 15 april 2007 18:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Jan een topper
hahahahaha sorry....
ik vind yolanthe trouwens ook helemaal niet zo knap eigenlijk, rare haargrens en lelijke bek.
maar volgens mij is dit geen lang leven beschoren, yolanthe gebruikt jan
pi_48384443
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:11 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

hahahahaha sorry....
ik vind yolanthe trouwens ook helemaal niet zo knap eigenlijk, rare haargrens en lelijke bek.
Sorry maar ze mag mij ook wel gebruiken. Don't care.
JOHNNY HEITINGA
pi_48384586
quote:

[..]

hahahahaha sorry....
Afgunst.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 16 april 2007 @ 16:24:56 #211
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_48384648
Altijd leuk, vrouwen die Yolanthe 'eigenlijk helemaal niet zo knap vinden' . Jaloerse biggen .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 16 april 2007 @ 16:28:07 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48384722
quote:

[..]

hahahahaha sorry....
Tja, Jan is gewoon een leuke vent. Niet als in: lekker ding, leuke muziek, maar als in: gezellige gozer. Hij wist prima z'n mondje te roeren bij Paul de Leeuw laatst en dat kan ik wel waarderen .
Niet meer actief op Fok!
pi_48384823
Die afgunst hier

Jan
pi_48385113
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Afgunst.
scherp!!!
eigenlijk ben ik heeeel erg verliefd op jan smit en dan pikt yolanthe hem in

kijk helga van leur dat is wel een knappe vrouw en intelligent bovendien
pi_48385158
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:24 schreef BVO het volgende:
Altijd leuk, vrouwen die Yolanthe 'eigenlijk helemaal niet zo knap vinden' . Jaloerse biggen .
niet iedereen heeft dezelfde smaak stinkerd
pi_48385166
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:41 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

scherp!!!

Eigenlijk ben je gewoon een erg matige kloon.
  maandag 16 april 2007 @ 16:43:53 #217
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_48385213
Ben ik gek als ik zeg dat ze lomp is op een bepaalde manier?

En niet zo knap als men hier denkt
pi_48385243
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:43 schreef PLAE@ het volgende:

Ben ik gek als ik zeg dat ze lomp is op een bepaalde manier?

En niet zo knap als men hier denkt
precies, kinderachtige lui hier
  maandag 16 april 2007 @ 17:10:24 #219
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_48385947
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:41 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

scherp!!!

Oke, maar daar noem je ook iemand, als ik kon kiezen tussen Yolanthe en Helga zou ik natuurlijk ook voor Helga gaan. Zowel mét als zonder bril!
pi_48389348
Grappig dat niemand ziet hoe het echt zit in dit geval. En het ligt er zoooo dik bovenop. Jan Smit heeft al een hele tijd geen vriendin. Hij is onderhand 21 of zo? Dus het wordt wel tijd. Als rechtgeaarde jongen en in een Volendam vol met (inteelt) meiden is het dan niet echt moeilijk om je slag te slaan. Maar nee, Jan houd daar blijkbaar niet zo van. Dan ineens komt die Ellemieke op de proppen. Dat is wel een mooi plaatje en goed voor de publiciteit. Maar ja, op de lange termijn kan dat niet doorgaan natuurlijk want uiteindelijk wordt t in t echie toch niks. Dan maar ff niks en een volgende kandidaat. Jolanthe-ordi-Kabau-van-Kasbergen. Mooie naam, maar nog nooit zo'n ordinair type gezien. Het zijn natuurlijk mensen die voor geen meter bij elkaar passen. Dat ziet iedereen direct en reageert ook zo verbaasd. Dus, gewoon de volgende media stunt om Jan toch maar als vrouwgerichte jongen in de markt te houden.... het gaat tenslotte om zn carriere op dit moment. Het is nu de tijd van incasseren.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  maandag 16 april 2007 @ 21:37:41 #221
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_48395679
Ik vind ze juist wel bij elkaar passen. Vind ze allebei wel iets kamperigs hebben. Op een niet negatieve manier dan.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 april 2007 @ 14:21:12 #222
163650 Greys
pi_48417853
quote:
Op zondag 15 april 2007 12:15 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Gezien de foto's en het interview hierboven hebben ze daar niet echt problemen mee
Denk je niet dat dat is omdat ze het best leuk vinden om het bekend te maken en om van het gezeik af te zijn? Ze weten nu zeker dat ze verliefd zijn en willen het nu wel van de daken schreeuwen. Dan snap ik best dat ze een keer een interview met foto's geven Maar dan toch willen ze heus nog wel wat privacy om lekker saampjes te zijn af en toe, kan ik me zo voorstellen

En ik lach me kapot hier om die krengerige types die roepen dat Yolanthe een lelijke bek heeft en een rare haargrens, dat soort dingen Kom op zeg, je mocht willen dat je er zo uit zag
Ik zou in elk geval tekenen voor die 'rare haargrens' van haar, als ik er die prachtige kop haar bij kreeg!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:13:18 #223
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_48428172
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:21 schreef Greys het volgende:

En ik lach me kapot hier om die krengerige types die roepen dat Yolanthe een lelijke bek heeft en een rare haargrens, dat soort dingen Kom op zeg, je mocht willen dat je er zo uit zag
Ik zou in elk geval tekenen voor die 'rare haargrens' van haar, als ik er die prachtige kop haar bij kreeg!
Inderdaad, en de jongens hier vinden Jan Smit natuurlijk unaniem een lelijkerd
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:16:16 #224
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48428275
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:13 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Inderdaad, en de jongens hier vinden Jan Smit natuurlijk unaniem een lelijkerd
Dat dekt de lading voor nog geen 10 %
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_48429660
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Denk je niet dat dat is omdat ze het best leuk vinden om het bekend te maken en om van het gezeik af te zijn? Ze weten nu zeker dat ze verliefd zijn en willen het nu wel van de daken schreeuwen. Dan snap ik best dat ze een keer een interview met foto's geven Maar dan toch willen ze heus nog wel wat privacy om lekker saampjes te zijn af en toe, kan ik me zo voorstellen

Prachtige kop? Tja, als je van een konijnenbekkie houd wel ja
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 april 2007 @ 20:01:19 #226
163650 Greys
pi_48432569
Prachtige kop HAAR schreef ik toch Ik zou haar prachtige haren zo overnemen hoor!
En ik vind haar geen konijnenbekkie hebben. Prachtige meid! Maar meningen verschillen.

(Overigens vind ik Jan Smit ook geen lelijk jong, ik vind hem bijzonder leuk opgedroogd).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48432658
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:57 schreef Samson het volgende:

[..]

Prachtige kop? Tja, als je van een konijnenbekkie houd wel ja
Je bent homo, gefrustreerd of allebei. I'd do her anytime .
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:05:00 #228
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_48432721
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:01 schreef Greys het volgende:
bijzonder leuk opgedroogd
Hehe, die lees ik nu een paar keer. Voor het eerst gehoord, maar klinkt wel leuk .
Secrets never die. Only people.
pi_48433413
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je bent homo, gefrustreerd of allebei. I'd do her anytime .
Ja maar natuurlijk, als je haar niks vind ben je direct homo. Als je als vrouw Brad Pitt niks vind ben je meteen lesbisch, doeidoei

[ Bericht 18% gewijzigd door Samson op 17-04-2007 20:43:43 ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 april 2007 @ 21:35:03 #230
163650 Greys
pi_48479947
Ik vind Brad Pitt niets, ik val niet op dat type man. Maar ik vind hem zeker niet lelijk.
Als jij Yolanthe al een lelijke kop vindt hebben, ben ik wel heel benieuwd hoe jouw vriendin er uit ziet? Die zou ik maar meteen opgeven voor Miss World ofzo dan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48482153
Leuk stel, al zou ik ook wel wat met yolanthe willen
pi_48483052
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:04 schreef Gelderland het volgende:

[..]

ik weet helemaal niets, behalve dat ik ook wel eens op heren val, waar anderen niet van snappen wat ik in hen zie, en ik vind de man in kwestie dan dus mega lekker en mooi en de rest.

en andersom gebeurt dat ook, dat heren op mij vallen en anderen, meestal dames, niet snappen wat die meneer in mij ziet, omdat ik een......rare haargrens heb (lees : lekker slank ben en zij niet)...

het zou toch net zo goed zomaar kunnen dat iemand zo mooi als Yolanthe gewoon echt gek is van die , overigens helemaal niet zo verkeerd ogende, Jan?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 april 2007 @ 22:42:42 #233
163650 Greys
pi_48483733
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:28 schreef milagro het volgende:
het zou toch net zo goed zomaar kunnen dat iemand zo mooi als Yolanthe gewoon echt gek is van die , overigens helemaal niet zo verkeerd ogende, Jan?

Ze doen hier net of hij de gebochelde van de Notre Dame is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 19 april 2007 @ 21:15:27 #234
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48516093
In de nieuwe Linda staan zeer lekkere ende goed te pruimen pics van hem
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_48518258
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:35 schreef Greys het volgende:
Ik vind Brad Pitt niets, ik val niet op dat type man. Maar ik vind hem zeker niet lelijk.
Als jij Yolanthe al een lelijke kop vindt hebben, ben ik wel heel benieuwd hoe jouw vriendin er uit ziet? Die zou ik maar meteen opgeven voor Miss World ofzo dan
Het is voor jou gewoon moeilijk te behappen dat iedereen op verschillende types valt... OK, in een dronken bui schop ik haar ook mn bed niet uit maar mn type zal het nooit zijn. Heeft weinig te maken met hoe mn vriendin eruit ziet. Tja, misschien is die in de algemene opinie wel lelijker dan Yolanthe maar wel iemand waar ik meer voor ga.
pi_48529618
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:15 schreef Vivi het volgende:
In de nieuwe Linda staan zeer lekkere ende goed te pruimen pics van hem
Oeh, dan moet ik daar maar eens in gaan bladeren.
  vrijdag 20 april 2007 @ 09:45:13 #237
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48530147
Helaas staat die trol Bridget er ook op, maar goed, Ik kan ze helaas niet inscannen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 april 2007 @ 18:23:21 #238
163650 Greys
pi_48548063
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:54 schreef Samson het volgende:

[..]

Het is voor jou gewoon moeilijk te behappen dat iedereen op verschillende types valt... OK, in een dronken bui schop ik haar ook mn bed niet uit maar mn type zal het nooit zijn. Heeft weinig te maken met hoe mn vriendin eruit ziet. Tja, misschien is die in de algemene opinie wel lelijker dan Yolanthe maar wel iemand waar ik meer voor ga.
Nee hoor, dan heb ik me misschien verkeerd uitgedrukt
Ik snap juist heel goed dat iedereen op verschillende types valt! Alleen dat jij haar als lelijk bestempelt, dat kan er bij mij niet in Wel dat het je type niet is - zoals bij mij met Brad Pitt het geval is - maar lelijk kan je haar toch onmogelijk vinden?

Ik hoorde overigens ook al dat in de Linda zulke onwijs mooie foto's van Jan staan! Ben wel benieuwd!
Misschien dat er iemand een scannetje kan maken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:18:46 #239
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_48570738
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:28 schreef milagro het volgende:

[..]

en andersom gebeurt dat ook, dat heren op mij vallen en anderen, meestal dames, niet snappen wat die meneer in mij ziet, omdat ik een......rare haargrens heb (lees : lekker slank ben en zij niet)...
Zooo herkenbaar ...
Wat zijn vrouwen onderling toch heerlijk, haha.
(Maar geef toe, ze heeft gewoon een ietwat vreemde haargens.. Nee hoor, ik vind haar zeker wel mooi , snap allen die keuze voor Jan niet helemaal.. )
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:25:15 #240
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_48570903
Jan is niet zo verkeerd hoor. Gebaseerd op een aantal verschijningen van hem die ik in de media heb gezien, heeft hij een vlotte babbel en is hij lekker ad rem en vol humor. Dat laatste, daar val ik ook als een blok voor hoor. En hij is zeker niet lelijk. En zo onlogisch vind ik de keuze voor/van Jolanthe niet. Ze zitten beide in het 'wereldje', hebben een volle agenda en zijn ongeveer even oud. Daar was hij denk ik wel aan toe na Ellemieke. Trouwens, ik vind Yolanthe ook niet uitzonderlijk knap. Haar haar is haar grootste sieraad...En ze heeft een geil lichaam.
pi_48571322
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:25 schreef Aventura het volgende:
Haar haar is haar grootste sieraad...
Ik denk dat je daar best eens gelijk in kan hebben. Stel dat ze het af zou knippen à la Keri Russell (Felicity)10 jaar geleden, dan blijft er volgens mij best een kale boel over en is ze een stuk minder sexy.

Maar à la, ze zijn happy en that's the thing that matters
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:45:08 #242
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_48571325
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:25 schreef Aventura het volgende:
Jan is niet zo verkeerd hoor. Gebaseerd op een aantal verschijningen van hem die ik in de media heb gezien, heeft hij een vlotte babbel en is hij lekker ad rem en vol humor. Dat laatste, daar val ik ook als een blok voor hoor. En hij is zeker niet lelijk. En zo onlogisch vind ik de keuze voor/van Jolanthe niet. Ze zitten beide in het 'wereldje', hebben een volle agenda en zijn ongeveer even oud. Daar was hij denk ik wel aan toe na Ellemieke. Trouwens, ik vind Yolanthe ook niet uitzonderlijk knap. Haar haar is haar grootste sieraad...En ze heeft een geil lichaam.
Wat dat betreft klinkt het vanuit Yolanthe's perspectief inderdaad heel logisch ja. En ach, ik vind haar mooier dan de gemiddelde vrouw van haar leeftijd.. (iets wat mijn inziens niet voor Jan geldt wat beteft de mannen..) Daarom denk ik ook dat zoveel mensen er commentaar op hebben (lees: jaloezie richting Jan ). Maargoed, het draait ook helemaal niet allemaal daarom, dus waar bemoeit iedereen zich mee. Ik vind 't een leuk koppel.
En btw, ik val ook als een blok voor een goeie dosis adrem-heid, alleen niet op Jan.. Blijkbaar ben ik gewoon oppervlakkig..
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:48:20 #243
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_48571396
Nah, ik zou ook niet op hem vallen verder...Het is en blijft een Volendammer en daar heb ik niks mee
pi_48571465
En wat veel mensen vergeten: Yolanthe heeft ook een ontzettend geile stem
  maandag 23 april 2007 @ 04:14:01 #245
1316 PLAE@
Founded by fuckers
  maandag 23 april 2007 @ 08:17:03 #246
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48621995
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:45 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar best eens gelijk in kan hebben. Stel dat ze het af zou knippen à la Keri Russell (Felicity)10 jaar geleden, dan blijft er volgens mij best een kale boel over en is ze een stuk minder sexy.
Valt die rare haargrens wel minder op

Kom op zeg! Noem eens iemand die er NIET minder van wordt met een kale kop?!
Yolanthe is gewoon mooi, mooie ogen, mooi neusje, mooie mond, klaar.
pi_48628542
quote:
Op maandag 23 april 2007 08:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

Valt die rare haargrens wel minder op

Kom op zeg! Noem eens iemand die er NIET minder van wordt met een kale kop?!
Yolanthe is gewoon mooi, mooie ogen, mooi neusje, mooie mond, klaar.
Wie heeft het hier over een kale kop? Ik heb het over afgeknipt haar, om dat nou gelijk een kale kop te noemen...
  maandag 23 april 2007 @ 12:39:16 #248
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_48628714
quote:
Op maandag 23 april 2007 04:14 schreef PLAE@ het volgende:

http://www.youtube.com/watch?v=k_j7dwMqOXE&mode=related&search=

oeh, ik ga mijn mening herzien.
.
Secrets never die. Only people.
  maandag 23 april 2007 @ 13:03:01 #249
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48629384
quote:
Op maandag 23 april 2007 12:33 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Wie heeft het hier over een kale kop? Ik heb het over afgeknipt haar, om dat nou gelijk een kale kop te noemen...
Nou, iedereen ziet er minder uit met afgeknipt haar. Zo goed dan?
pi_48630013
quote:
Op maandag 23 april 2007 13:03 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, iedereen ziet er minder uit met afgeknipt haar. Zo goed dan?
LOL. Ben ik niet met je eens, bij sommige mensen staat kort haar beter dan lang maar afijn, da's de oude kwestie van smaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')