Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die ''vol'' is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald's eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos. Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar.
.
Febaux.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaat er nog ergens gegeten worden?
Agreedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Kon die ouwe zelf geen topic maken ofzo![]()
Geef ze maar aan stofje, die wil ik wel eens hopeloos op ievonne zien inhakkenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:32 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Agreed
Anywayz, ik neem mn bokshandschoenen wel mee
Je bedoelt hulpeloos.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geef ze maar aan stofje, die wil ik wel eens hopeloos op ievonne zien inhakken
Daarvoor word van te voren altijd een afmeldtopic gemaakt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kunnen we nu ook gaan voorspelen hoeveel er wel zeggen dat ze komen maar op het laatste moment hun vervoer gestolen is, opgepakt zijn, naar een verjaardag moesten, op laatste moment toch moesten werken?????
Hihihihihihi.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:34 schreef TheSorrow het volgende:
Bring it on, bitch
quote:
Reddeloos?quote:
En iedereen doet dat ook wil je zeggenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daarvoor word van te voren altijd een afmeldtopic gemaakt.
"We" Je neemt je holmaatjes mee?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:35 schreef TheSorrow het volgende:
Je bent wel erg zeker voor een 'ziek' iemand yvonne.. We stompen gewoon op de plek waar je geopereerd ben, dan ga je zo neer
Ik heb geen holmaatjes nodig voor een oud vrouwtje hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
"We" Je neemt je holmaatjes mee?
Wat een triestheid, en dat alles over eem block op MSN
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wil je op die meet wel horen giebelen als ievonne je achter je oortje kroelt![]()
Gooi er dan maar andere tieten in.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:36 schreef SiemeN het volgende:
pc-fr34k z'n tieten doen het niet meer.
Hihihihih, bloos, bloosquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wil je op die meet wel horen giebelen als ievonne je achter je oortje kroelt![]()
Ik denk dat het beter is als ze gewoon van me af blijftquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hier wel hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:36 schreef SiemeN het volgende:
pc-fr34k z'n tieten doen het niet meer.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:39 schreef SiemeN het volgende:
BRECHTJE HEEFT ME GEBLOKT! MIJN WOEDE ZAL OVER FOK! STORMEN! IK KRIJG JULLIE WEL!!!
Geloof ons nou maar, ze is gewoon tof. En lief. Of dat zonder alcohol ook is weet ik niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:38 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als ze gewoon van me af blijft
Ik herhaal wat ik net zeiquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geloof ons nou maar, ze is gewoon tof. En lief. Of dat zonder alcohol ook is weet ik niet.!
Vanwaar die woede?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:40 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik herhaal wat ik net zeiLaat ze maar met haar tengels van me afblijven
Krijg ik nou alle blocks van Brechtjes MSN achter me aan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:39 schreef SiemeN het volgende:
BRECHTJE HEEFT ME GEBLOKT! MIJN WOEDE ZAL OVER FOK! STORMEN! IK KRIJG JULLIE WEL!!!
o.a het woord kkloser, genoemd worden door een admin, vind ik toch uiterst treurigquote:
Samenvatting: TS moest wiet halen voor brechtje ofzo en hij denkt dat y hem heeft laten blokkeren. Zoiets begreep ik uit verschllende posts, correct me if I'm wrong.quote:
Misschien is het handig om er een sticky van te maken in FB.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Krijg ik nou alle blocks van Brechtjes MSN achter me aan?
Koetsjiekoetsjiekroelquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:38 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als ze gewoon van me af blijft
Dat zijn er keiveel Yvonnequote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
o.a het woord kkloser, genoemd worden door een admin, vind ik toch uiterst treurigDat ze me ervoor uitscheld boeit me vrij weinig, het gaat mij erom WIE het zegt..
"Ze zal je dat wel vinden"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wtf?
Denk jij dat ik ook maar iets te zeggen heb over haar MSN, think again
Ze zal je wel een kkloser vinden ofzoot, weet ik veel.
Nah.. het kwam er op neer dat ik wiet moest halen, maar buiten dat om was t wel gewoon gezellig op msn enzoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Samenvatting: TS moest wiet halen voor brechtje ofzo en hij denkt dat y hem heeft laten blokkeren. Zoiets begreep ik uit verschllende posts, correct me if I'm wrong.
[ONZ-meet 09-02-07] Deeltje 56 - Brechtje biecht op!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan nog meneertje bijdehandquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
"Ze zal je dat wel vinden"
Da's iets anders he![]()
Ik vond kkloser een Brechtje uitspraak hoor, le-zen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
o.a het woord kkloser, genoemd worden door een admin, vind ik toch uiterst treurigDat ze me ervoor uitscheld boeit me vrij weinig, het gaat mij erom WIE het zegt..
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ONZ-meet 09-02-07] Deeltje 56 - Brechtje biecht op!
Dat was ook echt serieusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Begin je nou ook tegen mij?quote:
Ag, het stelt haar gewoon nogal treurig op, maar dat vind ik er vanquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat zijn er keiveel Yvonne. Ik ben ook geblokt.
Ik kom je wel reddenquote:
Lik m'n reet.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
JE MAG NEIT OP M'N FE3STJE KOMEN KKTSJAPPIE !
Hou je bek kankerjong.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
JE MAG NEIT OP M'N FE3STJE KOMEN KKTSJAPPIE !
Lezen is niet echt je sterkste kant hè?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:44 schreef TheSorrow het volgende:
En een vrouw van boven de 40 die ofzoow typt
quote:Wtf?
Denk jij dat ik ook maar iets te zeggen heb over haar MSN , think again
Ze zal je wel een kkloser vinden ofzoot, weet ik veel.
Wie doet hier nou stoer?quote:
het is kkjong skeetje vammequote:
Kom ook danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:49 schreef Maisnon het volgende:
Er worden toch wel filmpjes op de meet gemaakt he? Ik wil dit wel in beweging zien
Sinds jij moderator bent trek je ook je grote muil nogal vaak open, dit is de eerste x dat ik me een beetje meng in een of andere 'rel' zoals jullie het willen noemen, en ik voel mezelf niet stoer, jij kennelijk wel ... Jezelf stoer voelen op een online forumquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Sinds jij moderator bent trek je ook je grote muil nogal vaak open, dit is de eerste x dat ik me een beetje meng in een of andere 'rel' zoals jullie het willen noemen, en ik voel mezelf niet stoer, jij kennelijk wel ... Jezelf stoer voelen op een online forum
Oi, dan heb je niet goed opgelet poppetje.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Sinds jij moderator bent trek je ook je grote muil nogal vaak open, dit is de eerste x dat ik me een beetje meng in een of andere 'rel' zoals jullie het willen noemen, en ik voel mezelf niet stoer, jij kennelijk wel ... Jezelf stoer voelen op een online forum
Als je daar een stijve plasser van krijgt, waarom niet!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
![]()
muwoa muwao
mag ik m'n joker inzetten ?!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
![]()
muwoa muwao
mag ik m'n joker inzetten ?!
Ja Bio, hij heeft gelijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wat de boemerd zegt.quote:
Nee hoor bio trok normaal ook z'n muil open.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:52 schreef Biogarde het volgende:
Maar goed, je wilde chillen met chille mensen.
Lukt je aardig.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben serieus bang voor Yvonne. Maar ik heb haar dan ook al een paar keer ontmoet.
Agreed, we houden maar es opquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:54 schreef boem-dikkie het volgende:
waar gaaat dit nou weer overvréeeede op aarde.
* rilquote:
Oh boy..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wat doet het er tijdens die meet nou om hoe iemand IRL isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:54 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zie Bio echt voor me als iemand die op de meet daadwerkelijk naar je toe komt en bij je keel grijpt... "Ej, jij deed tof tegen mij in dat topic"
Ben benieuwd hoeveel mensen er echt daadwerkelijk wat over zeggen tijdens de meet... Jaaaa je schold me uit in die rel
Correcte. Bi0 is stoer!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:55 schreef SiemeN het volgende:
Bio doet stoer man. Kkloser.
Ik begrijp werkelijk niet waar jij je zo druk over maaktquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:54 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zie Bio echt voor me als iemand die op de meet daadwerkelijk naar je toe komt en bij je keel grijpt... "Ej, jij deed tof tegen mij in dat topic"
Ben benieuwd hoeveel mensen er echt daadwerkelijk wat over zeggen tijdens de meet... Jaaaa je schold me uit in die rel
Ben al op tig meats geweest. En nee.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:54 schreef TheSorrow het volgende:
En elkaar sms-en, psst psst, Yvonne is erquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:56 schreef Nosh het volgende:
En de 9de staan ze allemaal timide met elkaar te fluisteren, en elkaar verlegen blikken toe te werpen..
Mja, ben ik kennelijk nogal goed inquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:55 schreef Biogarde het volgende:
Maar goed. Ik ga zo weer aftaaien.
TheSorrow: Sorry voor Yvonne men. Ze slikt nog medicijnen en is momenteel 24/7 stoned. Je kent dat gevoel wel denk ik.
Het was leuk. En maar happen en happen.
Dag lieffiequote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:55 schreef Biogarde het volgende:
TheSorrow: Sorry voor Yvonne men. Ze slikt nog medicijnen en is momenteel 24/7 stoned. Je kent dat gevoel wel denk ik.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:55 schreef Biogarde het volgende:
Heb ik jou ook niet al eens ontmoet? Zo'n lekkere dertigplusser waar ik ook al serieus bang voor was.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:55 schreef pussydeluxe het volgende:
Correcte. Bi0 is stoer!
Maak je nou eens niet zo druk om een uitspraak man.quote:
Om dan op die manier de laatste kans dat íemand nog met je gezien wilt worden grondig te verwoesten?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik kom nog wel ooit op een meet, zodra mijn sociale leven volledig instort
Denk je dat ik door dit voorval niet kom? Ik heb al vrij gevraagd en zulks....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maak je nou eens niet zo druk om een uitspraak man.
Wat nou als iemand je een kankerloser vind. So be it.
Lekker boeiend. Mocht je op de meat komen, krijg je bier van me.
Ja wij hebben elkaar al eens ontmoetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb ik jou ook niet al eens ontmoet? Zo'n lekkere dertigplusser waar ik ook al serieus bang voor was.
kusje op je neus voor jou danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:00 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Denk je dat ik door dit voorval niet kom? Ik heb al vrij gevraagd en zulks....
Ik vond het gewoon gaar dat t van Yvonne vandaan kwam... maarja, misverstanden en blind in rage posten ofoz, kheb geen idee...
Ik zie jullie zowieso de 9eEn nogmaals mn excuses voor mn domme hersenloze gepost
Indruk maak je iig wel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja wij hebben elkaar al eens ontmoet. Bang voor mij?
. Ik ben hartstikke lief.
Kom je ook weer?
Wil je ook bier? Meet me at the meetingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:03 schreef SiemeN het volgende:
Wat is dit voor een kutrel? Excuses en biertjes weggeven?!
Damn... slecht nieuws manvrouw.. Veel sterkte, en ik hoop dat het niets ernstigs isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:04 schreef Maisnon het volgende:
Wie zullen we nu kkloser noemen, de rel is voorbij
Mijn vader heeft trouwens misschien darmkanker, zonder grappen. Nouja, ik hoor het donderdag of er iets kwaadaardigs zit, hij moet sowieso onder het mes
Oiquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:04 schreef Maisnon het volgende:
Mijn vader heeft trouwens misschien darmkanker, zonder grappen. Nouja, ik hoor het donderdag of er iets kwaadaardigs zit, hij moet sowieso onder het mes
pick me pick mequote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:04 schreef Maisnon het volgende:
Nee. Vrijdagavond heb ik altijd dingen. En de groep is te groot. Mensenmassa's zijn eng. Zeker als het allemaal onbekenden zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Ja wij hebben elkaar al eens ontmoet. Bang voor mij?
. Ik ben hartstikke lief.
Kom je ook weer?
Homoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee. Vrijdagavond heb ik altijd dingen. En de groep is te groot. Mensenmassa's zijn eng. Zeker als het allemaal onbekenden zijn.
SiemeNquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:03 schreef SiemeN het volgende:
Wat is dit voor een kutrel? Excuses en biertjes weggeven?!
Nja, we gaan maar van het beste uit héquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Damn... slecht nieuws manvrouw.. Veel sterkte, en ik hoop dat het niets ernstigs is![]()
Jullie lachten me vanaf het begin al uit, niet?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
pick me pick me
eigenlijk moet je dagonerd of dat mokkel van em hebben
die happen gewoon nóg harder dan ditdat is echt erg
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:00 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Pas maar op tijdens de meet, klaphark!
Jij weet beter.quote:
ben je gekquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jullie lachten me vanaf het begin al uit, niet?
Ik duim iig voor je, nooit leuk als je dit soort dingen te horen krijgt...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nja, we gaan maar van het beste uit héHij verwacht zelf dat hij in het ergste geval een stoma zal krijgen... nouja, daar valt nog wel mee te leven, zolang hij het niet tussen de saté invriest.
Wie?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jullie lachten me vanaf het begin al uit, niet?
Ja ruim het eens opquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:13 schreef remlof het volgende:
omg dit topic is alweer halfvol.... en dat in drie kwartier!
je dacht toch niet echt dat ik het ging opruimen he?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:14 schreef TheSorrow het volgende:
Idd remlof, er staat veel zooi in.. Maar ook weer lachwekkend materiaal voor anderen, hoe ik mezelf zwaar voor lul zet bijv... Laat maar staan, I deserve it
Geen id, jou kennendequote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef remlof het volgende:
[..]
ja dacht toch niet echt dat ik het ging opruimen he?
Als het winter isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Yvonne, wanneer ga je stamppot voor me klaar maken?
Mag ik iemand meebrengen? Het is zo eng alleen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:17 schreef yvonne het volgende:
Als het winter is, echt winter, ik heb tot 21 maart
Wie?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mag ik iemand meebrengen? Het is zo eng alleen.
Daar heb je SiemeN voorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef remlof het volgende:
[..]
je dacht toch niet echt dat ik het ging opruimen he?
omdat ze jou niet kunnen weerstaan hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:21 schreef moemoe het volgende:
Uiteindelijk knuffelen zelfs de stoutste mensjes op de meet.
Dat vrouwmens aan wie ik te danken heb dat ik heel Nederland door kan reizen om bij Fok!kers te eten.quote:
Condooms ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En moet ik iets meebrengen? Voor Brechtje bijvoorbeeld?
Je meot niet proberen te grappig te worden als je mod bent geworden, dat mislukt danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:25 schreef SiemeN het volgende:
Vinden jullie het trouwens vervelend dat ik op 9 februari al 3 maanden niet meer gedoucht heb?
kklosaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je meot niet proberen te grappig te worden als je mod bent geworden, dat mislukt dan
zie stofje
quote:
Bron: Zaadbalkankerblogquote:*Kanker*
Een klein woordje
Met zo'n groot effect,
Een stom woordje
Doet je huilen van schrik.
Een woordje
Van 6 letters groot.
Voor de één een scheldwoord,
Voor de ander de DOOD...
Waarom staat er nou weer zo'nquote:
Ze vint je een kklosa!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:32 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Waarom staat er nou weer zo'n-kut smiley bij??
Wellicht omdat ze je al eens ontmoet heeft.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:32 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
De zaadbalkankerblogquote:
Omdat ik helemaal volschiet als ik aan je denkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:32 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Strak plan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat vrouwmens aan wie ik te danken heb dat ik heel Nederland door kan reizen om bij Fok!kers te eten.
Of Mitä, dat kan natuurlijk ook.
ahh, wat lievquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik helemaal volschiet als ik aan je denk
Als ik je post achterste voren lees zit er dan ook een evil message in ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:38 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
ahh, wat liev![]()
Speciaal voor jou, mijn 666e-post
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De zaadbalkankerblog
wie maakt zich daar druk om nog
ik ben dope en tjil check check
ievonne mag geen sjek
bier ook niet
vergiet
cola
ebole
op je oog
of een poog
ing
bling bling
ketrjing
je broer vind het niet leuk
als ik hem neuck
je pa is er nog niet mee klaar
hij is een beetje raar
hij word jaloers
als ik het doe met z'n broers
wat een stom plan
ja daar lust papa wel pap van
einde .
kusje
Duhquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:23 schreef Dribbel_ het volgende:
omdat ze jou niet kunnen weerstaan he
Sure, ik zie je de 9e!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil ook wel knuffelen ?
Een grammetje of wat voor Brechtje. Check.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:37 schreef yvonne het volgende:
Strak plan.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik doe een featering met jou ja?
Sataaaaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:38 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
ahh, wat liev![]()
Speciaal voor jou, mijn 666e-post![]()
Al klaar nu.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je meot niet proberen te grappig te worden als je mod bent geworden, dat mislukt dan
zie stofje
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:36 schreef Maisnon het volgende:
Omdat het dikke verschrikkelijke wijven zijn"NiEt Fokk!uh!H Met O0NZnz!1
Wat is er met mijn zus!quote:
Waar zijn haar foto'squote:
Ze is nu een paar maanden zwanger.quote:
Wrijf het er ff lekker inquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Lees het vorige topic en het begin van deze nog even na, je hebt wat gemist..
Wrom zo sip?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft er iemand nog een mop?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft er iemand nog een mop?
Om in de vrolijkheid van dit topic te blijven, kkschool! kktentamens! kkpresentaties!quote:
Een online forum serieus nemen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Spuit 11quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een online forum serieus nemen.En dan ook nog het ONZ-forum.
![]()
Link?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:34 schreef -skippybal- het volgende:
Hebben jullie al mij olijke maantopic gezien? Hij heeft posts nodig![]()
Daar zijn posthstories voor. Je klikt op z'n naam en je ziet hem.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Link?. Bloedlink
.
Kunnen we niet vanaf de volgende bladzijde weer gezellig enzo zijn?
Op de meet word het pas gezellig.quote:
Mits....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Op de meet word het pas gezellig.
Verdovende middelen.quote:
Da's toch te veel moeite. Als ik aandacht wil voor een topic die ik heb gemaakt, post ik gewoon de link hier.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar zijn posthstories voor. Je klikt op z'n naam en je ziet hem..
quote:
Doe wat je wilt.quote:
Ha je mee naar de baan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Da's toch te veel moeite. Als ik aandacht wil voor een topic die ik heb gemaakt, post ik gewoon de link hier..
Dat is lekker.quote:
Das voor homo's.quote:
Kut! Hoe weten jullie dat toch allemaalquote:
Ik las het in je topic.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kut! Hoe weten jullie dat toch allemaalIk heb het net pas geleerd?
Omgquote:
Zie m'n post eronder.quote:
Doe mee met Danny's Parade!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geeft niets hoor -skippybal-, we kunnen het ook prima vinden met homo's. Niks mis mee.
Tof van jullie zeg! Vandaar dat Stofje ook komt...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geeft niets hoor -skippybal-, we kunnen het ook prima vinden met homo's. Niks mis mee.
Sorryquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een online forum serieus nemen.En dan ook nog het ONZ-forum.
![]()
Wat is dit voor waardloze kutrel?
Het is allemaal yvonne's schuld.
Sinds zij geen bier meer drinkt is er gedonder,Fok traag,halve rellen.![]()
Homo's![]()
Ja want hij weet dat ik wild word van vrijende mannen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tof van jullie zeg! Vandaar dat Stofje ook komt...
Zou je in de overgang zitten ? Het gaat toch wel weer over of moeten we aan de nieuwe jou wennen ?quote:
Past dat wel in skippy?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja want hij weet dat ik wild word van vrijende mannen..
Maar uh... Snakey komt ook.
Anywayyyyy...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja want hij weet dat ik wild word van vrijende mannen..
Maar uh... Snakey komt ook.
Je koopt geen sapje voor d'r?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:06 schreef longinus het volgende:
Drinkt yvonne geen bier meer?
Scheelt me weer een pilsje
Breng haar nou niet op ideeënquote:
Ja wiet blijkbaarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De vraag is of ze appel-perzik of bosvruchten-mango verkopen daarquote:
Dat nemen we toch gewoon zelf mee? Een scheut vodka erin en Yvonne heeft een gezond sapje.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De vraag is of ze appel-perzik of bosvruchten-mango verkopen daar![]()
Komt(hihi)brechtje ook?quote:
Jij bent de lulquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Yvonne mag op mijn kosten hele avond sapjes drinken, non alchoholische wel teverstaan
Hoop van niet, het breezergehalte moet niet tegroot wordenquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat nemen we toch gewoon zelf mee? Een scheut vodka erin en Yvonne heeft een gezond sapje..
Ze komt toch niet, ze durft me niet onder ogen te zienquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hoop van niet, het breezergehalte moet niet tegroot worden
Je weet dat ze helemaal geen alcohol meer nuttigd ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee hoor voor Yvonne niet
Dus Yvonne non-alchoholische sapjes op mijn kosten
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je weet dat ze helemaal geen alcohol meer nuttigd ?![]()
Slim kind toch welquote:
Wil je mod worden ofzo ?quote:
Ja hoi, dit onthouden we even.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Yvonne mag op mijn kosten hele avond sapjes drinken, non alchoholische wel teverstaan
Dat heb ze van dr mama natuurlijkquote:
Liever nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wil je mod worden ofzo ?![]()
![]()
Je hebt een vrij hoge dunk van jezelfquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ze komt toch niet, ze durft me niet onder ogen te zien
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt een vrij hoge dunk van jezelf
whehe dat moet ze bij mij eens proberenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jij jat zomaar bier van mensen in de veronderstelling dat ze het van jou wel pikken
Dat zeg je nu wel maar ondertussen als het gebeurd schuif je voetje voor voetje blozend richting de bar om voor je zelf een nieuw biertje te halenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
whehe dat moet ze bij mij eens proberen
Heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
whehe dat moet ze bij mij eens proberen
Ik neem een trechter mee naar de meet.Die stop ik in je mond en dan hang ik je onder de tap.quote:
okee als ik al een bepaalde hoeveelheid van dat goddelijke gerstenat naar binnen heb gewerkt heb ik het misschien niet in de gatenquote:
Die betaal je lekker zlefquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:48 schreef purplerose het volgende:
Zeg en van wie krijg ik nou me vodka/colaatjes?
quote:
Voor wat hoort watquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:48 schreef purplerose het volgende:
Zeg en van wie krijg ik nou me vodka/colaatjes?
Heb je me tieten nog niet genoeg gezien ofzoquote:
Daar krijg je alleen breezers voorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb je me tieten nog niet genoeg gezien ofzo![]()
Das zeker 2 drankjes waard.
Neequote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Umm, ieuwquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar krijg je alleen breezers voor
*kras kras*quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hoop van niet, het breezergehalte moet niet tegroot worden
You couldn't make it up.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn santa!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Purpled00s, kan je alsjeblieft die kerstman uit je ava slopen? Dank..
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat we je tieten niet goed zien
Dit wordt de meet met én de langste topic reeks én de meeste (waarschijnlijke) komersquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:18 schreef Stofje het volgende:
Oeh, bijna deeltje 18.
Ok.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Users en mods met een quote van de lama van Delft in de ondertitel zijn gay.
Hihi. Je zei: "waarschijnlijk".quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit wordt de meet met én de langste topic reeks én de meeste (waarschijnlijke) komers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |