Agreed, we houden maar es opquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:54 schreef boem-dikkie het volgende:
waar gaaat dit nou weer overvréeeede op aarde.
* rilquote:
Oh boy..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Sinds jij moderator bent trek je ook je grote muil nogal vaak open, dit is de eerste x dat ik me een beetje meng in een of andere 'rel' zoals jullie het willen noemen, en ik voel mezelf niet stoer, jij kennelijk wel ... Jezelf stoer voelen op een online forum
Wat doet het er tijdens die meet nou om hoe iemand IRL isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:54 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zie Bio echt voor me als iemand die op de meet daadwerkelijk naar je toe komt en bij je keel grijpt... "Ej, jij deed tof tegen mij in dat topic"
Ben benieuwd hoeveel mensen er echt daadwerkelijk wat over zeggen tijdens de meet... Jaaaa je schold me uit in die rel
Correcte. Bi0 is stoer!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:55 schreef SiemeN het volgende:
Bio doet stoer man. Kkloser.
Ik begrijp werkelijk niet waar jij je zo druk over maaktquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:54 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zie Bio echt voor me als iemand die op de meet daadwerkelijk naar je toe komt en bij je keel grijpt... "Ej, jij deed tof tegen mij in dat topic"
Ben benieuwd hoeveel mensen er echt daadwerkelijk wat over zeggen tijdens de meet... Jaaaa je schold me uit in die rel
Ben al op tig meats geweest. En nee.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:54 schreef TheSorrow het volgende:
En elkaar sms-en, psst psst, Yvonne is erquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:56 schreef Nosh het volgende:
En de 9de staan ze allemaal timide met elkaar te fluisteren, en elkaar verlegen blikken toe te werpen..
Mja, ben ik kennelijk nogal goed inquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:55 schreef Biogarde het volgende:
Maar goed. Ik ga zo weer aftaaien.
TheSorrow: Sorry voor Yvonne men. Ze slikt nog medicijnen en is momenteel 24/7 stoned. Je kent dat gevoel wel denk ik.
Het was leuk. En maar happen en happen.
Dag lieffiequote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:55 schreef Biogarde het volgende:
TheSorrow: Sorry voor Yvonne men. Ze slikt nog medicijnen en is momenteel 24/7 stoned. Je kent dat gevoel wel denk ik.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:55 schreef Biogarde het volgende:
Heb ik jou ook niet al eens ontmoet? Zo'n lekkere dertigplusser waar ik ook al serieus bang voor was.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:55 schreef pussydeluxe het volgende:
Correcte. Bi0 is stoer!
Maak je nou eens niet zo druk om een uitspraak man.quote:
Om dan op die manier de laatste kans dat íemand nog met je gezien wilt worden grondig te verwoesten?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik kom nog wel ooit op een meet, zodra mijn sociale leven volledig instort
Denk je dat ik door dit voorval niet kom? Ik heb al vrij gevraagd en zulks....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maak je nou eens niet zo druk om een uitspraak man.
Wat nou als iemand je een kankerloser vind. So be it.
Lekker boeiend. Mocht je op de meat komen, krijg je bier van me.
Ja wij hebben elkaar al eens ontmoetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb ik jou ook niet al eens ontmoet? Zo'n lekkere dertigplusser waar ik ook al serieus bang voor was.
kusje op je neus voor jou danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:00 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Denk je dat ik door dit voorval niet kom? Ik heb al vrij gevraagd en zulks....
Ik vond het gewoon gaar dat t van Yvonne vandaan kwam... maarja, misverstanden en blind in rage posten ofoz, kheb geen idee...
Ik zie jullie zowieso de 9eEn nogmaals mn excuses voor mn domme hersenloze gepost
Indruk maak je iig wel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja wij hebben elkaar al eens ontmoet. Bang voor mij?
. Ik ben hartstikke lief.
Kom je ook weer?
Wil je ook bier? Meet me at the meetingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:03 schreef SiemeN het volgende:
Wat is dit voor een kutrel? Excuses en biertjes weggeven?!
Damn... slecht nieuws manvrouw.. Veel sterkte, en ik hoop dat het niets ernstigs isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:04 schreef Maisnon het volgende:
Wie zullen we nu kkloser noemen, de rel is voorbij
Mijn vader heeft trouwens misschien darmkanker, zonder grappen. Nouja, ik hoor het donderdag of er iets kwaadaardigs zit, hij moet sowieso onder het mes
Oiquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:04 schreef Maisnon het volgende:
Mijn vader heeft trouwens misschien darmkanker, zonder grappen. Nouja, ik hoor het donderdag of er iets kwaadaardigs zit, hij moet sowieso onder het mes
pick me pick mequote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:04 schreef Maisnon het volgende:
Nee. Vrijdagavond heb ik altijd dingen. En de groep is te groot. Mensenmassa's zijn eng. Zeker als het allemaal onbekenden zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Ja wij hebben elkaar al eens ontmoet. Bang voor mij?
. Ik ben hartstikke lief.
Kom je ook weer?
Homoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee. Vrijdagavond heb ik altijd dingen. En de groep is te groot. Mensenmassa's zijn eng. Zeker als het allemaal onbekenden zijn.
SiemeNquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:03 schreef SiemeN het volgende:
Wat is dit voor een kutrel? Excuses en biertjes weggeven?!
Nja, we gaan maar van het beste uit héquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Damn... slecht nieuws manvrouw.. Veel sterkte, en ik hoop dat het niets ernstigs is![]()
Jullie lachten me vanaf het begin al uit, niet?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
pick me pick me
eigenlijk moet je dagonerd of dat mokkel van em hebben
die happen gewoon nóg harder dan ditdat is echt erg
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:00 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Pas maar op tijdens de meet, klaphark!
Jij weet beter.quote:
ben je gekquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jullie lachten me vanaf het begin al uit, niet?
Ik duim iig voor je, nooit leuk als je dit soort dingen te horen krijgt...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nja, we gaan maar van het beste uit héHij verwacht zelf dat hij in het ergste geval een stoma zal krijgen... nouja, daar valt nog wel mee te leven, zolang hij het niet tussen de saté invriest.
Wie?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jullie lachten me vanaf het begin al uit, niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |