Pas maar op tijdens de meet, klaphark!quote:

Ik hou wel van wraak-sexquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:00 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Pas maar op tijdens de meet, klaphark!

quote:

Ben ik nou de enige die hier een hele enge edoch vreemd erotiserende visual bij krijgt?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]je durft het niet want dan komt yvonne en die laat je allemaal sapjes drinken
![]()

Eww. Eww. Ewwwquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die hier een hele enge edoch vreemd erotiserende visual bij krijgt?.

do you spit or swallow jogy?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die hier een hele enge edoch vreemd erotiserende visual bij krijgt?.

Smeerlap. Ik kan nu zelfs geen frikandel meer halen op station straks.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:32 schreef jogy het volgende:
[..]

Dan ga je toch een puddingbroodje halenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:38 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Smeerlap. Ik kan nu zelfs geen frikandel meer halen op station straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |