Samenvatting: TS moest wiet halen voor brechtje ofzo en hij denkt dat y hem heeft laten blokkeren. Zoiets begreep ik uit verschllende posts, correct me if I'm wrong.quote:
Misschien is het handig om er een sticky van te maken in FB.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Krijg ik nou alle blocks van Brechtjes MSN achter me aan?
Koetsjiekoetsjiekroelquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:38 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als ze gewoon van me af blijft
Dat zijn er keiveel Yvonnequote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
o.a het woord kkloser, genoemd worden door een admin, vind ik toch uiterst treurigDat ze me ervoor uitscheld boeit me vrij weinig, het gaat mij erom WIE het zegt..
"Ze zal je dat wel vinden"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wtf?
Denk jij dat ik ook maar iets te zeggen heb over haar MSN, think again
Ze zal je wel een kkloser vinden ofzoot, weet ik veel.
Nah.. het kwam er op neer dat ik wiet moest halen, maar buiten dat om was t wel gewoon gezellig op msn enzoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Samenvatting: TS moest wiet halen voor brechtje ofzo en hij denkt dat y hem heeft laten blokkeren. Zoiets begreep ik uit verschllende posts, correct me if I'm wrong.
[ONZ-meet 09-02-07] Deeltje 56 - Brechtje biecht op!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan nog meneertje bijdehandquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
"Ze zal je dat wel vinden"
Da's iets anders he![]()
Ik vond kkloser een Brechtje uitspraak hoor, le-zen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
o.a het woord kkloser, genoemd worden door een admin, vind ik toch uiterst treurigDat ze me ervoor uitscheld boeit me vrij weinig, het gaat mij erom WIE het zegt..
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ONZ-meet 09-02-07] Deeltje 56 - Brechtje biecht op!
Dat was ook echt serieusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Begin je nou ook tegen mij?quote:
Ag, het stelt haar gewoon nogal treurig op, maar dat vind ik er vanquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat zijn er keiveel Yvonne. Ik ben ook geblokt.
Ik kom je wel reddenquote:
Lik m'n reet.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
JE MAG NEIT OP M'N FE3STJE KOMEN KKTSJAPPIE !
Hou je bek kankerjong.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
JE MAG NEIT OP M'N FE3STJE KOMEN KKTSJAPPIE !
Lezen is niet echt je sterkste kant hè?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:44 schreef TheSorrow het volgende:
En een vrouw van boven de 40 die ofzoow typt
quote:Wtf?
Denk jij dat ik ook maar iets te zeggen heb over haar MSN , think again
Ze zal je wel een kkloser vinden ofzoot, weet ik veel.
Wie doet hier nou stoer?quote:
het is kkjong skeetje vammequote:
Kom ook danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:49 schreef Maisnon het volgende:
Er worden toch wel filmpjes op de meet gemaakt he? Ik wil dit wel in beweging zien
Sinds jij moderator bent trek je ook je grote muil nogal vaak open, dit is de eerste x dat ik me een beetje meng in een of andere 'rel' zoals jullie het willen noemen, en ik voel mezelf niet stoer, jij kennelijk wel ... Jezelf stoer voelen op een online forumquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Sinds jij moderator bent trek je ook je grote muil nogal vaak open, dit is de eerste x dat ik me een beetje meng in een of andere 'rel' zoals jullie het willen noemen, en ik voel mezelf niet stoer, jij kennelijk wel ... Jezelf stoer voelen op een online forum
Oi, dan heb je niet goed opgelet poppetje.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Sinds jij moderator bent trek je ook je grote muil nogal vaak open, dit is de eerste x dat ik me een beetje meng in een of andere 'rel' zoals jullie het willen noemen, en ik voel mezelf niet stoer, jij kennelijk wel ... Jezelf stoer voelen op een online forum
Als je daar een stijve plasser van krijgt, waarom niet!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
![]()
muwoa muwao
mag ik m'n joker inzetten ?!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
![]()
muwoa muwao
mag ik m'n joker inzetten ?!
Ja Bio, hij heeft gelijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wat de boemerd zegt.quote:
Nee hoor bio trok normaal ook z'n muil open.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:52 schreef Biogarde het volgende:
Maar goed, je wilde chillen met chille mensen.
Lukt je aardig.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben serieus bang voor Yvonne. Maar ik heb haar dan ook al een paar keer ontmoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |