quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:36 schreef Maisnon het volgende:
Omdat het dikke verschrikkelijke wijven zijn"NiEt Fokk!uh!H Met O0NZnz!1
Wat is er met mijn zus!quote:
Waar zijn haar foto'squote:
Ze is nu een paar maanden zwanger.quote:
Wrijf het er ff lekker inquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Lees het vorige topic en het begin van deze nog even na, je hebt wat gemist..
Wrom zo sip?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft er iemand nog een mop?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft er iemand nog een mop?
Om in de vrolijkheid van dit topic te blijven, kkschool! kktentamens! kkpresentaties!quote:
Een online forum serieus nemen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Sinds jij moderator bent trek je ook je grote muil nogal vaak open, dit is de eerste x dat ik me een beetje meng in een of andere 'rel' zoals jullie het willen noemen, en ik voel mezelf niet stoer, jij kennelijk wel ... Jezelf stoer voelen op een online forum
Spuit 11quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een online forum serieus nemen.En dan ook nog het ONZ-forum.
![]()
Link?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:34 schreef -skippybal- het volgende:
Hebben jullie al mij olijke maantopic gezien? Hij heeft posts nodig![]()
Daar zijn posthstories voor. Je klikt op z'n naam en je ziet hem.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Link?. Bloedlink
.
Kunnen we niet vanaf de volgende bladzijde weer gezellig enzo zijn?
Op de meet word het pas gezellig.quote:
Mits....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Op de meet word het pas gezellig.
Verdovende middelen.quote:
Da's toch te veel moeite. Als ik aandacht wil voor een topic die ik heb gemaakt, post ik gewoon de link hier.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar zijn posthstories voor. Je klikt op z'n naam en je ziet hem..
quote:
Doe wat je wilt.quote:
Ha je mee naar de baan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Da's toch te veel moeite. Als ik aandacht wil voor een topic die ik heb gemaakt, post ik gewoon de link hier..
Dat is lekker.quote:
Das voor homo's.quote:
Kut! Hoe weten jullie dat toch allemaalquote:
Ik las het in je topic.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kut! Hoe weten jullie dat toch allemaalIk heb het net pas geleerd?
Omgquote:
Zie m'n post eronder.quote:
Doe mee met Danny's Parade!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geeft niets hoor -skippybal-, we kunnen het ook prima vinden met homo's. Niks mis mee.
Tof van jullie zeg! Vandaar dat Stofje ook komt...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geeft niets hoor -skippybal-, we kunnen het ook prima vinden met homo's. Niks mis mee.
Sorryquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een online forum serieus nemen.En dan ook nog het ONZ-forum.
![]()
Wat is dit voor waardloze kutrel?
Het is allemaal yvonne's schuld.
Sinds zij geen bier meer drinkt is er gedonder,Fok traag,halve rellen.![]()
Homo's![]()
Ja want hij weet dat ik wild word van vrijende mannen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tof van jullie zeg! Vandaar dat Stofje ook komt...
Zou je in de overgang zitten ? Het gaat toch wel weer over of moeten we aan de nieuwe jou wennen ?quote:
Past dat wel in skippy?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja want hij weet dat ik wild word van vrijende mannen..
Maar uh... Snakey komt ook.
Anywayyyyy...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja want hij weet dat ik wild word van vrijende mannen..
Maar uh... Snakey komt ook.
Je koopt geen sapje voor d'r?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:06 schreef longinus het volgende:
Drinkt yvonne geen bier meer?
Scheelt me weer een pilsje
Breng haar nou niet op ideeėnquote:
Ja wiet blijkbaarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En moet ik iets meebrengen? Voor Brechtje bijvoorbeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |