Ja ruim het eens opquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:13 schreef remlof het volgende:
omg dit topic is alweer halfvol.... en dat in drie kwartier!
je dacht toch niet echt dat ik het ging opruimen he?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:14 schreef TheSorrow het volgende:
Idd remlof, er staat veel zooi in.. Maar ook weer lachwekkend materiaal voor anderen, hoe ik mezelf zwaar voor lul zet bijv... Laat maar staan, I deserve it
Geen id, jou kennendequote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef remlof het volgende:
[..]
ja dacht toch niet echt dat ik het ging opruimen he?
Als het winter isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Yvonne, wanneer ga je stamppot voor me klaar maken?
Mag ik iemand meebrengen? Het is zo eng alleen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:17 schreef yvonne het volgende:
Als het winter is, echt winter, ik heb tot 21 maart
Wie?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mag ik iemand meebrengen? Het is zo eng alleen.
Daar heb je SiemeN voorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef remlof het volgende:
[..]
je dacht toch niet echt dat ik het ging opruimen he?
omdat ze jou niet kunnen weerstaan hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:21 schreef moemoe het volgende:
Uiteindelijk knuffelen zelfs de stoutste mensjes op de meet.
Dat vrouwmens aan wie ik te danken heb dat ik heel Nederland door kan reizen om bij Fok!kers te eten.quote:
Condooms ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En moet ik iets meebrengen? Voor Brechtje bijvoorbeeld?
Je meot niet proberen te grappig te worden als je mod bent geworden, dat mislukt danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:25 schreef SiemeN het volgende:
Vinden jullie het trouwens vervelend dat ik op 9 februari al 3 maanden niet meer gedoucht heb?
kklosaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je meot niet proberen te grappig te worden als je mod bent geworden, dat mislukt dan
zie stofje
quote:
Bron: Zaadbalkankerblogquote:*Kanker*
Een klein woordje
Met zo'n groot effect,
Een stom woordje
Doet je huilen van schrik.
Een woordje
Van 6 letters groot.
Voor de één een scheldwoord,
Voor de ander de DOOD...
Waarom staat er nou weer zo'nquote:
Ze vint je een kklosa!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:32 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Waarom staat er nou weer zo'n-kut smiley bij??
Wellicht omdat ze je al eens ontmoet heeft.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:32 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
De zaadbalkankerblogquote:
Omdat ik helemaal volschiet als ik aan je denkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:32 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Strak plan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat vrouwmens aan wie ik te danken heb dat ik heel Nederland door kan reizen om bij Fok!kers te eten.
Of Mitä, dat kan natuurlijk ook.
En moet ik iets meebrengen? Voor Brechtje bijvoorbeeld?
ahh, wat lievquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik helemaal volschiet als ik aan je denk
Als ik je post achterste voren lees zit er dan ook een evil message in ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:38 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
ahh, wat liev![]()
Speciaal voor jou, mijn 666e-post
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De zaadbalkankerblog
wie maakt zich daar druk om nog
ik ben dope en tjil check check
ievonne mag geen sjek
bier ook niet
vergiet
cola
ebole
op je oog
of een poog
ing
bling bling
ketrjing
je broer vind het niet leuk
als ik hem neuck
je pa is er nog niet mee klaar
hij is een beetje raar
hij word jaloers
als ik het doe met z'n broers
wat een stom plan
ja daar lust papa wel pap van
einde .
kusje
Duhquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:23 schreef Dribbel_ het volgende:
omdat ze jou niet kunnen weerstaan he
Sure, ik zie je de 9e!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil ook wel knuffelen ?
Een grammetje of wat voor Brechtje. Check.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:37 schreef yvonne het volgende:
Strak plan.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik doe een featering met jou ja?
Sataaaaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:38 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
ahh, wat liev![]()
Speciaal voor jou, mijn 666e-post![]()
Al klaar nu.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je meot niet proberen te grappig te worden als je mod bent geworden, dat mislukt dan
zie stofje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |