Anywayyyyy...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja want hij weet dat ik wild word van vrijende mannen..
Maar uh... Snakey komt ook.
Je koopt geen sapje voor d'r?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:06 schreef longinus het volgende:
Drinkt yvonne geen bier meer?
Scheelt me weer een pilsje
Breng haar nou niet op ideeënquote:
Ja wiet blijkbaarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En moet ik iets meebrengen? Voor Brechtje bijvoorbeeld?
De vraag is of ze appel-perzik of bosvruchten-mango verkopen daarquote:
Dat nemen we toch gewoon zelf mee? Een scheut vodka erin en Yvonne heeft een gezond sapje.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De vraag is of ze appel-perzik of bosvruchten-mango verkopen daar![]()
Komt(hihi)brechtje ook?quote:
Jij bent de lulquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Yvonne mag op mijn kosten hele avond sapjes drinken, non alchoholische wel teverstaan
Hoop van niet, het breezergehalte moet niet tegroot wordenquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat nemen we toch gewoon zelf mee? Een scheut vodka erin en Yvonne heeft een gezond sapje..
Ze komt toch niet, ze durft me niet onder ogen te zienquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hoop van niet, het breezergehalte moet niet tegroot worden
Je weet dat ze helemaal geen alcohol meer nuttigd ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee hoor voor Yvonne niet
Dus Yvonne non-alchoholische sapjes op mijn kosten
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je weet dat ze helemaal geen alcohol meer nuttigd ?![]()
Slim kind toch welquote:
Wil je mod worden ofzo ?quote:
Ja hoi, dit onthouden we even.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Yvonne mag op mijn kosten hele avond sapjes drinken, non alchoholische wel teverstaan
Dat heb ze van dr mama natuurlijkquote:
Liever nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wil je mod worden ofzo ?![]()
![]()
Je hebt een vrij hoge dunk van jezelfquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ze komt toch niet, ze durft me niet onder ogen te zien
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt een vrij hoge dunk van jezelf
whehe dat moet ze bij mij eens proberenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jij jat zomaar bier van mensen in de veronderstelling dat ze het van jou wel pikken
Dat zeg je nu wel maar ondertussen als het gebeurd schuif je voetje voor voetje blozend richting de bar om voor je zelf een nieuw biertje te halenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
whehe dat moet ze bij mij eens proberen
Heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
whehe dat moet ze bij mij eens proberen
Ik neem een trechter mee naar de meet.Die stop ik in je mond en dan hang ik je onder de tap.quote:
okee als ik al een bepaalde hoeveelheid van dat goddelijke gerstenat naar binnen heb gewerkt heb ik het misschien niet in de gatenquote:
Die betaal je lekker zlefquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:48 schreef purplerose het volgende:
Zeg en van wie krijg ik nou me vodka/colaatjes?
quote:
Voor wat hoort watquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:48 schreef purplerose het volgende:
Zeg en van wie krijg ik nou me vodka/colaatjes?
Heb je me tieten nog niet genoeg gezien ofzoquote:
Daar krijg je alleen breezers voorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb je me tieten nog niet genoeg gezien ofzo![]()
Das zeker 2 drankjes waard.
Neequote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Umm, ieuwquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar krijg je alleen breezers voor
*kras kras*quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hoop van niet, het breezergehalte moet niet tegroot worden
You couldn't make it up.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn santa!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Purpled00s, kan je alsjeblieft die kerstman uit je ava slopen? Dank..
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat we je tieten niet goed zien
Dit wordt de meet met én de langste topic reeks én de meeste (waarschijnlijke) komersquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:18 schreef Stofje het volgende:
Oeh, bijna deeltje 18.
Ok.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Users en mods met een quote van de lama van Delft in de ondertitel zijn gay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |