quote:
Degene met de meeste stemmen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:41 schreef Gezondaar het volgende:
Moeten Dizer, ik, Sven en MissBliss nu topic#1000 maken?![]()
Of één van ons?!![]()
Eigenlijk heb je geen stemrecht, hèquote:
Ik ookquote:
quote:
Juist wel. Alleen anderen mogen stemmen, niet leden van Dizhensatioblissquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je geen stemrecht, hè!
We gaan niet ineens de regels veranderen hèquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:18 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Juist wel. Alleen anderen mogen stemmen, niet leden van Dizhensatiobliss![]()
![]()
Ehm... dat doe ik toch net?!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
We gaan niet ineens de regels veranderen hè
Ik doe wel mee!quote:
Nee, dat doen we nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:25 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ehm... dat doe ik toch net?!Dus ja: dat gaan we wel doen
![]()
Nieuwe regel: PeRi maakt de #1000 OP![]()
Dat wordt echt een kut OP dan hè, pas op met wat je zegt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:25 schreef Gezondaar het volgende:
Nieuwe regel: PeRi maakt de #1000 OP![]()
Door wie?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:29 schreef Bupatih het volgende:
Er komt trouwens eindelijk weer een Elfstedentocht dit jaar. Dat werd me vannacht in m'n slaap ingefluisterd.
Mag ik niet zeggen van de Grote Magiër.quote:
Zal ik je even bellen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word echt niet goed van de telefoon hier! Hij blijft maar gaan en ik zit in m'n eentje!
*ergernis*
quote:
Ondankbaar...quote:
Zet er een leuke fancypancy ringtone in.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word echt niet goed van de telefoon hier! Hij blijft maar gaan en ik zit in m'n eentje!
*ergernis*
Je mag me best bellen, maar dan heb je wel kans dat ik je af en toe in de wacht moet zettenquote:
De werkcentrale doet alleen maarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zet er een leuke fancypancy ringtone in.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je mag me best bellen, maar dan heb je wel kans dat ik je af en toe in de wacht moet zetten.
Belachelijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De werkcentrale doet alleen maar
twiedeliedeliedeliep..... twiedeliedeliedeliep.... enz enz.
Valt niks aan in te stellen.
Ja en absoluut niet fancypancy!quote:
Tof!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:16 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe het wel, Ge.
Dan nog is het beter dan wat ik voor vrijdag zou kunnen presterenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:16 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik heb niet gezegd wat voor OP!!!@!!!!!! Dadelijk wordt het zo'n superkleine met een stom verhaaltje!!!!@!!owned!!@!
Ge!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:17 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Tof!![]()
![]()
Maarreh... "Ge"?Doe dan "Gz"
![]()
En dan met een lange e!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:35 schreef MissBliss het volgende:
Of iets van Zhenar ofzo!
Gz bekt niet lekker.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:35 schreef MissBliss het volgende:
Gz vind ik wel tof... Of iets van Zhenar ofzo!
Het is allemaal de schuld van Bupa!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:42 schreef Svensational het volgende:
Jullie schoppen mijn plannetje om Zhenar terug te krijgen in de war!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:42 schreef Svensational het volgende:
Jullie schoppen mijn plannetje om Zhenar terug te krijgen in de war!
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo![]()
![]()
Stiekem zeg ik nog altijd Zhénarquote:
mja, die wordt echt met de dag minder tofquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Bupa!
Uhuh. En gisteren liep je op msn nog te bedelen of ik m'n webcam wilde aanzetten omdat 'je weer eens iets lekkers en tofs wilde hebben om op af te trekken'.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
mja, die wordt echt met de dag minder tof.
Ga Zuigen, Roestbekquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
GZR... daar zijn diverse ranzige invullingen voor te bedenken.
Wat je dus niet deedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh. En gisteren liep je op msn nog te bedelen of ik m'n webcam wilde aanzetten omdat 'je weer eens iets lekkers en tofs wilde hebben om op af te trekken'.
Wel man:quote:
Nee, aangezien ik toen ook al met m'n oma aan het webcammen was omdat ik haar iets moest uitleggen.quote:
Dat is zó Jett.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:58 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wel man:
"Hoe vet, daar heb je Gee Zet!"
en
"Ik wil naar bed met Gee Zet"
of
"Da's pet, het is Gee Zet"
en ook:
"Gee Zet? Wat een slet!![]()
"
WTF is een "Jett"?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is zó Jett.
En bij haar is het nog toepasselijker ook.![]()
Iemand die 'vet' is, waarmee ik naar bed wil en die ook nog een slet is.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:04 schreef Bupatih het volgende:
Of als een enge ziekte waar een taboesfeer rond hangt!
Dit was de lijst van babettequote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:10 schreef Bupatih het volgende:
Blijft een leuke site, dat rijmwoordenboek.nl
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:12 schreef Bupatih het volgende:
Dus eigenlijk alles wat Gezondaar niet is.![]()
![]()
!!!!!
Een gedicht, knurftquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:07 schreef Svensational het volgende:
Hij weet niet wat dit is: sonnet
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:03 schreef Lynx666 het volgende:
Zet er een leuke fancypancy ringtone in.
Gezzyderrie.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:37 schreef Gezondaar het volgende:
Ja ja het is al goed: Gz is out of the question!
Geez...![]()
Wat dachten jullie van... Gezzy?![]()
![]()
(
)
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:41 schreef Gezondaar het volgende:
Ik krijg het idee dat... dat niemand "Gezondaar" leuk vindt!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:41 schreef Gezondaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
En dat jij ook maar een pijnlijke username-dood mag sterven.quote:
gozertquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:12 schreef Bupatih het volgende:
Dus daarom ga ik voor GZR.
GZR is jong, fris, dynamisch, mysterieus, exotisch, vernieuwend en modern.
Bij de vleet, GZR. Bij de vleet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:53 schreef Gezondaar het volgende:
Alsof jullie een betere username dan "Gezondaar" kunnen bedenken!![]()
![]()
quote:[b]Op dinsdag 23 januari 2007 15:49 schreef Bupatih En dat jij ook maar een pijnlijke username-dood mag sterven.![]()
Waar haal je dat nou weer vandaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:41 schreef Gezondaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Een gedrocht als 'Gezondaar' bedenken kan er maar 1quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:53 schreef Gezondaar het volgende:
![]()
Wat wil je nog meer?quote:Bragi is de dichtersgod van de Noordse mythologie. Hij is de zoon van Odin en Gunnlod.
Bragi wordt algemeen in verband gebracht met bragr, Oudnoords voor "dichtkunst", maar ook voor "eerste verantwoordelijke", "leider".
Gewoon Zhenar, zeiksnor!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:53 schreef Gezondaar het volgende:
![]()
Ik ben nogal empatisch aangelegd. Zodoendequote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan?
Maar dat had ik eigenlijk ook bij:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:25 schreef Bupatih het volgende:
Wat een tekenfilmmoment was dit, zeg.
Dat iemand wat roept en dat er dan bij de ander spontaan iets opkomt.
Maar die zuigt als username.quote:
ZEIKSNOR!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:26 schreef Gezondaar het volgende:
Ja hallo, face it: Zhenar komt niet meer terug![]()
Leg jullie daar maar bij neer en help liever een nick te bedenken die wél leuk is![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:26 schreef Gezondaar het volgende:
Ja hallo, face it: Zhenar komt niet meer terug![]()
Leg jullie daar maar bij neer en help liever een nick te bedenken die wél leuk is![]()
Ik vind het nergens naar klinkenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:39 schreef Bupatih het volgende:
Falderappes...klinkt als 'masturberen'.
"Ga je nog van wippestein? Nee, man, ik ga vanavond maar weer eens ouderwets van falderappes!"
Falderappes...klinkt als een vrolijk liedje.
Falderappes...klinkt als vrolijkheid in een wei met dansende meisjes met staartjes in hun haar, fladderende vlinders en rondvliegende kledders sperma.
Falderappes...klinkt als het geluid van een slinky die de trap af klettert.
En laat dat nou net één van de voorwaarden zijn voor een goede naam.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het nergens naar klinken.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:39 schreef Bupatih het volgende:
slinky
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:39 schreef Bupatih het volgende:
Falderappes
Ik had Slinky toch al een keer voorgesteld als username?quote:
Die naam mist niemand toch?quote:
Nu niet meer, nee. Omdat ik jouw avatar had verzonnen!quote:
Hmmm, volgens mij ligt het meer aan de naam dan de avatarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu niet meer, nee. Omdat ik jouw avatar had verzonnen!(En LB had 'm gevonden, ja!
)
Nou, vooruit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmmm, volgens mij ligt het meer aan de naam dan de avatar![]()
Jawel, ik had Gezondaar kunnen heten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, vooruit.
Maar geef toe, slechter dan het SCHREEUWENDE ZOWIEE!!!!!! kon het haast ook niet.
Fancypancy??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:26 schreef Gezondaar het volgende:
en help liever een nick te bedenken die wél leuk is![]()
Yukquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:14 schreef Re het volgende:
ik dacht aan SmegMaster
Smegmatig, hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:14 schreef Re het volgende:
ik dacht aan SmegMaster
Die is tof!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:14 schreef Re het volgende:
ik dacht aan SmegMaster
Hihi... "uitgekauwd" [giechel]quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:36 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Die is tof!![]()
Maar raakt na een tijdje uitgekauwd, vrees ik![]()
Welke god?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:31 schreef Re het volgende:
Ik stel me voor dat God zal zeggen: verdorie, houdt op met dat gezondaar, ik heb jullie nog wel mijn enige Zoon gezonden om die zonden weg te nemen
Oh ja, what was I thinking?quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:53 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb donderdag een sollicitatiegesprek bij een beddenwinkel in een homostraat
Maar je dacht! En datis goed! Babysteps, babysteps.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:53 schreef MissBliss het volgende:
Nouquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je dacht! En datis goed! Babysteps, babysteps.
Het wordt top! Alleen nog even aangenomen wordenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:56 schreef Re het volgende:
[..]
, slapen, feesten en eten, wat een combi
Die had ik al lang eens gepost joh.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:55 schreef Re het volgende:
google search : gezondaar
bedoelt u soms: gezond haar![]()
Dit vraagt om een woordgrap.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:53 schreef MissBliss het volgende:
Ga je gang.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit vraagt om een woordgrap. [afbeelding]
Neh. Als ik er zo een-twee-drie eentje had geweten, had ik die wel meteen gepost.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die had ik al lang eens gepost joh.
0% kans op neuken dusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:53 schreef MissBliss het volgende:
Idd, maar daar kom ik wel overheenquote:
Jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Idd, maar daar kom ik wel overheen
Vertelquote:
Mij te exotischquote:
Kan je dat eten? Of wat moet je er mee doen?quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je snapt dat je mij nu ook afwijst?.
Wij heteromannen eten fruit meestal op en we stoppen het in momenten van malle geiligheid weleens in een vrouw. Wat homomannen ermee doen weet ik niet en wil ik niet weten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je dat eten? Of wat moet je er mee doen?
Dat ding heeft weerhakenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:24 schreef Dada het volgende:
[..]
Wij heteromannen eten fruit meestal op en we stoppen het in momenten van malle geiligheid weleens in een vrouw. Wat homomannen ermee doen weet ik niet en wil ik niet weten.
Geil juistquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ding heeft weerhaken. Veel plezier met dat in een vrouw duwen.
quote:
Helemaal mee eens 14.gif Ik doe tijdens de seks ook vaak het licht aan en uit, of, als ik die bij de hand heb, een stroboscoop aan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een beetje variatie kan geen kwaad, toch?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:50 schreef babette21 het volgende:
ik wilde ooit ook journalistiek doen.... wat is er mis gegaan?!?!?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ook, maar toen was ik al bijna klaar met de opleiding die ik nu doe, dus dacht ik laat ik deze maar afmaken.
Dat heb ik nou nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:24 schreef Dada het volgende:
[..]
en we stoppen het in momenten van malle geiligheid weleens in een vrouw.
Ohh wat toon je toch veel initiatief, de seks met jou is vast nooit saaiquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Helemaal mee eens 14.gif Ik doe tijdens de seks ook vaak het licht aan en uit, of, als ik die bij de hand heb, een stroboscoop aan.
Doen!quote:
Die waar zich zaad in bevindt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Peri, welk fruit heb jij al allemaal tot je genomen?
Dan heb jij een andere Fok! dan ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:23 schreef Gezondaar het volgende:
't Is nog steeds doffe ellende hier op Fok!![]()
In welk opzichtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:23 schreef Gezondaar het volgende:
't Is nog steeds doffe ellende hier op Fok!![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:24 schreef Dizer het volgende:
Ik stem ook Zhenar. En dat puur uit gebrek voor humor en tijd.
Filmacademie.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:24 schreef Paltos het volgende:
Wat moet ik volgend jaar studeren?
Hm, tja... 't gaat alweer wat sneller nu.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere Fok! dan ik.
Wijsbegeerte.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:24 schreef Paltos het volgende:
Hier wel. En inderdaad,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:27 schreef Gezondaar het volgende:
Is het inmiddels alweer veilig om silver te gebruiken ipvlight
?
![]()
Oh, hier hoort natuurlijk eenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat bruin is ook niet alles...
Ik stem voor 'Zhénar'.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:28 schreef Gezondaar het volgende:
Iedereen hier heeft het steeds over ene Zhenar waar ze op stemmen. WTF is een "Zhenar"?!![]()
Een van de vele sneue kutfeatures van lightquote:Laat koekiemonster je koekje opeten en de tijd resetten
Hou je bek ja jijquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:32 schreef Gezondaar het volgende:
[afbeelding]
[..]
Een van de vele sneue kutfeatures van light![]()
Alweer een reden om light niet te gebruikenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:33 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Stond de hele tijd in mijn menubalk![]()
Niks. Jij moet je creativiteit de vrije loop laten gaan, P. Je hebt niemand nodig die jou vertelt hoe je zus en zo moet doen. Ontdek, ga op je bek en kom terug met iets groots. Verras ons.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:24 schreef Paltos het volgende:
Met zulk advies worden bijstandtrekkers en clochards geborenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks. Jij moet je creativiteit de vrije loop laten gaan, P. Je hebt niemand nodig die jou vertelt hoe je zus en zo moet doen. Ontdek, ga op je bek en kom terug met iets groots. Verras ons.
Paltos is wel van een wat hóger niveau, hoor!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:38 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Met zulk advies worden bijstandtrekkers en clochards geboren![]()
Sinds wanneer doen we 2,5 topics in 1 dag?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:38 schreef Dizer het volgende:
Slaap lekker allen. Ik ben morgen de hele dag weg, dus waarschijnlijk maak ik 1000 niet mee
.
Ik ben wel voor een anticlimactische #1000. Niks geen toeters en bellen. Slechts 1 smiley. Of misschien 2...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben al bezig met een toffe op voor het palindromische topic #999.
Of gewoon meteen het topic overslaan en overgaan op #1001.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:40 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een anticlimactische #1000. Niks geen toeters en bellen. Slechts 1 smiley. Of misschien 2...![]()
Dat denken ze allemaal in het begin...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Paltos is wel van een wat hóger niveau, hoor!
Doe ik..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks. Jij moet je creativiteit de vrije loop laten gaan, P. Je hebt niemand nodig die jou vertelt hoe je zus en zo moet doen. Ontdek, ga op je bek en kom terug met iets groots. Verras ons.
Onderschat Paltos eens niet, doerak!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:41 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat denken ze allemaal in het begin...![]()
![]()
Ik verheug me nu al op een reunie over 10 jaar met al mijn jaargenoten om te zien hoe al die dromen kapotgeprikt zijn door de realiteit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:41 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
![]()
Als je al direct laag gaat mikken, da's ook niet echt voldoenend, denk ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:41 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
![]()
Ach ja... misschien ben jij een van de positieve uitzonderingen die zichzelf gaat zoeken in Australië en daarna terugkomt om Pabo te studeren in Meppelquote:
Ik zie dagelijks mensen langskomen met dezelfde instellingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:44 schreef Paltos het volgende:
[..]
Als je al direct laag gaat mikken, da's ook niet echt voldoenend, denk ik.![]()
Dat zijn meestal de besten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:47 schreef Paltos het volgende:
Ik vraag het omdat de school interviews organiseert met oud-leerlingen die al werken/nog studeren.
We moesten dus richtingen invullen die we wel willen gaan doen! Maar ik weet nog niets.
Ja. Dat zeg ik. Studeren. Als het niet wil lukken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:48 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik zie dagelijks mensen langskomen met dezelfde instellingEn ook soortgenoten die een paar jaar verder zijn: gedesillusioneerd, volslagen kansloos en met depressies waar zelfs het weer nog U tegen zou zeggen
![]()
Dromen, idealen en hoge latten zijn één ding... het sleutelwoord is echter: backupplan![]()
Ik wou altijd piloot worden, totdat ik zag dat je dat ook kan worden met een MBO opleidingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zijn meestal de besten.Diegenen die nog niet weten wat ze willen worden.
Je hebt ook van die gasten die al van kinds af aan weten dat ze piloot, journalist of homo willen worden.En dan zijn ze het...en dan houden ze het een aantal jaar vol, gaan ze zich vervelen, vergrijpen ze zich aan een jong mokkel, strandt hun huwelijk en gaan ze onder een brug in Waddinxveen stinkende negers pijpen in ruil voor wat wodka.
Het leven is hard!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:48 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik zie dagelijks mensen langskomen met dezelfde instellingEn ook soortgenoten die een paar jaar verder zijn: gedesillusioneerd, volslagen kansloos en met depressies waar zelfs het weer nog U tegen zou zeggen
![]()
Dromen, idealen en hoge latten zijn één ding... het sleutelwoord is echter: backupplan![]()
Mjah, anders vind ik het zo zonde van m'n tijd die ik op de universiteit verspilquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:53 schreef Bupatih het volgende:
Die denkwijze vind ik dan weer nergens op slaan.
Je vindt het leuk om piloot te worden, maar ziet er dan maar van af omdat je het ook kan worden met een MBO-opleiding?
Maar waarméé zou je het liefste rijk en beroemd willen worden?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Het leven is hard!! Maar je moet je dromen toch ooit nastreven, anders blijf je daar je hele leven zitten met een 'wat als'-gevoel. Niet dat ik specifieke dromen heb buiten rijk en beroemd worden, hihi!
![]()
Ja, kijk, daar komen die dromen dan kijken, maar die heb ik niet echt. Ik zou het liefst vanalles een beetje gedaan hebben!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar waarméé zou je het liefste rijk en beroemd willen worden?
Hoe tof!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:57 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, kijk, daar komen die dromen dan kijken, maar die heb ik niet echt. Ik zou het liefst vanalles een beetje gedaan hebben!Een jaartje succesvol wetenschappelijk onderzoeker op de Noordpool
, een jaartje archeologisch onderzoek in een oude stad, een jaartje lid van een succesvolle Italiaanse maffia, waarvoor ik m'n eigen dood moet ensceneren om eruit te geraken, ...
![]()
Ga je nog mee naar het FTR meeting? Het is nu in Amsterdamquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:48 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
![]()
Ergens wel. Maar ik mag zulke dingen niet zeggen van GroteMensenZhenar.quote:
Argh, dat is nog wel het ergste: van die "ondersteunende omstaanders" die maar blijven roepen dat iemand zijn dromen moet najagen en dat het allemaal gaat lukken als je het maar wiltquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. Dat zeg ik. Studeren. Als het niet wil lukken.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:51 schreef Bupatih het volgende:
Wahahahahahahaha, MBO!! Ik zou m'n hond er nog vanaf schoppen! Hahahahahahaa! MBO!!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:57 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, kijk, daar komen die dromen dan kijken, maar die heb ik niet echt. Ik zou het liefst vanalles een beetje gedaan hebben!Een jaartje succesvol wetenschappelijk onderzoeker op de Noordpool
, een jaartje archeologisch onderzoek in een oude stad, een jaartje lid van een succesvolle Italiaanse maffia, waarvoor ik m'n eigen dood moet ensceneren om eruit te geraken, ...
![]()
Herkenbaar?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:01 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Van die mensen die in het geniep zwelgen in de herinneringen aan alle kansen die ze misschien wel hebben laten liggen
[..]
Ja, in zo'n geval zou ik ook precies hetzelfde zeggen als jij, hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:01 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Argh, dat is nog wel het ergste: van die "ondersteunende omstaanders" die maar blijven roepen dat iemand zijn dromen moet najagen en dat het allemaal gaat lukken als je het maar wiltVan die mensen die in het geniep zwelgen in de herinneringen aan alle kansen die ze misschien wel hebben laten liggen
Dat is het leven, knakkers!
Zo zei ik vijf jaar geleden tegen een vriend die na twee jaar studeren nog geen propedeuse gehaald had (maar wel drie studies had gedaan) dat hij moest kappen met de snelste weg naar een univsersitaire rechtenstudie en zich moest richten op hetgeen hem wél goed afging en waarvan hij al wíst dat hij het leuk vond (dat was toevallig dePabo
).
Gelijk kreeg ik iedereen over mij heen: "dat ik niet zo bot kon omgaan met iemands dromen", "als hij dat nou graag wilt, dan moet hij dat doen", "hij kan het heus wel", blablablakots![]()
Inmiddels is hij achtstejaars student, is hij diverse studies verder, heeft nog steeds geen enkele propedeuse en is nu naarstig op zoek naar een kantoorbaantje maar niemand wil hem hebben omdat hij al die jaren niets "nuttigs" gepresteerd heeft gedurende zijn studententijd.
Laatst bekende hij dat hij toentertijd misschien toch maar naar mij had moeten luisteren![]()
![]()
Je komt er toch niet en je gaat een heel lang, saai, kneuzig leven leiden!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:02 schreef Bupatih het volgende:
Weet je wat het gevaarlijke is?Ik heb ergens altijd het idee gehad dat ik er wel zou komen.
Waar weet ik ook niet. Maar ér. Ergens. Somehow.
En daar word je lui en laks van.
Máár aan de andere kantheb ik ook altijd al het idee gehad dat ik niet lang te leven heb.
Nu maar hopen dat alleen dat eerste uitkomt.
Jezus man, ik ben 17, ik heb nog genoeg tijd om te gaan zwelgen in herinneringen.quote:
Wat een verhaalquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:01 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Argh, dat is nog wel het ergste: van die "ondersteunende omstaanders" die maar blijven roepen dat iemand zijn dromen moet najagen en dat het allemaal gaat lukken als je het maar wiltVan die mensen die in het geniep zwelgen in de herinneringen aan alle kansen die ze misschien wel hebben laten liggen
Dat is het leven, knakkers!
Zo zei ik vijf jaar geleden tegen een vriend die na twee jaar studeren nog geen propedeuse gehaald had (maar wel drie studies had gedaan) dat hij moest kappen met de snelste weg naar een univsersitaire rechtenstudie en zich moest richten op hetgeen hem wél goed afging en waarvan hij al wíst dat hij het leuk vond (dat was toevallig dePabo
).
Gelijk kreeg ik iedereen over mij heen: "dat ik niet zo bot kon omgaan met iemands dromen", "als hij dat nou graag wilt, dan moet hij dat doen", "hij kan het heus wel", blablablakots![]()
Inmiddels is hij achtstejaars student, is hij diverse studies verder, heeft nog steeds geen enkele propedeuse en is nu naarstig op zoek naar een kantoorbaantje maar niemand wil hem hebben omdat hij al die jaren niets "nuttigs" gepresteerd heeft gedurende zijn studententijd.
Laatst bekende hij dat hij toentertijd misschien toch maar naar mij had moeten luisteren![]()
![]()
Het is echt erop of eronder. Een tussenweg is er niet. Daar ben ik me ook al van bewust. Dus ergens probeer ik wel mijn best te doen om aan de goede kant van de weg te belanden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:04 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Je komt er toch niet en je gaat een heel lang, saai, kneuzig leven leiden!![]()
Zo, als dat geen motivatie is om wél je best te doen...![]()
Zo'n vunzige erotiekshop.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jezus man, ik ben 17, ik heb nog genoeg tijd om te gaan zwelgen in herinneringen.
En wat is Pabo?
My point is dat sommige mensen het nut van een backupplan niet inzien en bang zijn daarmee hun leven vast te zetten. En dat ze dan later bedrogen uit kunnen komen. Ofewel:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, in zo'n geval zou ik ook precies hetzelfde zeggen als jij, hoor.
So, what's your point?
Maar dan andersom:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Studeren. Als het niet wil lukken.
Ja. En met dat laatste ben ik het ook wel eens, hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
My point is dat sommige mensen het nut van een backupplan niet inzien en bang zijn daarmee hun leven vast te zetten. En dat ze dan later bedrogen uit kunnen komen. Ofewel:
[..]
Maar dan andersom:
Eerst studeren, dan (of intussen) proberen.
Sorry! Bupa en Paltos kunnen zo bezitterig zijnquote:
Waarom zeg je dan eerst het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. En met dat laatste ben ik het ook wel eens, hoor.![]()
Vorderingen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
Aha, als er één ding is wat ik niet ga worden is het wel leraar.
Omdat ik misschien niet altijd even serieus ben?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:11 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan eerst het tegenovergestelde![]()
Hier wilde ik nog op reageren: je bent idd nog te jong om te zwelgen in herinneringen, maar je lijkt wel bang te zijn om kansen te missen. Klopt dat?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jezus man, ik ben 17, ik heb nog genoeg tijd om te gaan zwelgen in herinneringen.
En wat is Pabo?
Oeh, Dr. Phil-tijd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Hier wilde ik nog op reageren: je bent idd nog te jong om te zwelgen in herinneringen, maar je lijkt wel bang te zijn om kansen te missen. Klopt dat?
LULquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:10 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Sorry! Bupa en Paltos kunnen zo bezitterig zijn![]()
Maar ik kan nietEn niet eens omdat ik naar Groningen ga, want dat is inderdaad de week erna, maar omdat er iemand bij mij komt logeren
![]()
![]()
![]()
Idealistenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef BVO het volgende:
Gewoon doen waar je zin an hebt, calculerend gedoe is zóó passé.
Waarom had je Hind dan niet te grazen genomen toen ze voor je stond op het podium?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef BVO het volgende:
Gewoon doen waar je zin an hebt, calculerend gedoe is zóó passé.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom had je Hind dan niet te grazen genomen toen ze voor je stond op het podium?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik misschien niet altijd even serieus ben?!
I know, daarom snapte ik jouw hele idealistische verhaal al nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef Bupatih het volgende:
Dude. Ik zou zoiets ook het liefste doen (eerst proberen, dan studeren). Maar ik weet ook wel dat het niet slim is. Dus studeer ik.
Das al zo lang terugquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom had je Hind dan niet te grazen genomen toen ze voor je stond op het podium?
Ik geloof oprecht in Paltos.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:16 schreef Gezondaar het volgende:
[..]Dus jij ziet het als slechts scherts en luim om Paltos een pad op te sturen van ellende en verdoemenis, waarvan hij zeer mogelijk niet van zal wederkeren?!
![]()
Nou ja...niks mis met idealen. Maar je moet wel verstandig te werk gaan en dus wel iets achter de hand hebben.quote:I know, daarom snapte ik jouw hele idealistische verhaal al niet![]()
Maar geil dat we het eens zijnNeuken?
![]()
Ja, maar nu ben je tantoehard gedisst door Brainpower!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Das al zo lang terug. Maar nú is het passé, ofwel, ik zou het nu heel anders aangepakt hebben
.
Nou ja, denk het wel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Hier wilde ik nog op reageren: je bent idd nog te jong om te zwelgen in herinneringen, maar je lijkt wel bang te zijn om kansen te missen. Klopt dat?
quote:
Idealisten zijn de klei in de bodem waarop de realisten fier victorie vieren over het levenquote:
Jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar nu ben je tantoehard gedisst door Brainpower!
Moet je ook zeker niet doen! Studeer. Omdat het moet. Omdat men dat van je verwacht. En probeer dan je droom na te leven. Lukt het niet, dan stort je je alsnog op dat saaie kantoorbaantje.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:19 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou ja, denk het wel.![]()
Maar ik ben ook wel realistisch genoeg om gewoon iets leuk te gaan studeren volgend jaar, maar al je dromen overboord gooien en je gewoon overgeven aan de alledaagsheid? Nou, nee.![]()
Wat een mooie zinquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:20 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
[..]
Idealisten zijn de klei in de bodem waarop de realisten fier victorie vieren over het leven![]()
Chickies bij de vleet elke week? In elk stadje een ander schatje en in elk bedje een ander sletje?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja. Maar....... voor haar 10 anderen. En daar pak ik het nu heel anders bij aan
.
En succes dat het heeft.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of je wordt net als zo'n piloot-wannabe die nooit piloot is geworden en dan maar modelvliegtuigjes in elkaar gaat zetten in een muf zolderkamertje. [afbeelding]
Ik heb d'r gefeliciteerd in haar fobo.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:22 schreef BVO het volgende:
Bupa, vergeet je Tania niet een felicitatie te sturen?
Mij niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb d'r gefeliciteerd in haar fobo.
WTF?! Is het Bekende FOK!kers-dag vandaag ofzo? Tania, jij, Skaai, Shirley en een paar uit ONZ!quote:
Dat is iets heel anders dan een studiekeuze maken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:19 schreef Paltos het volgende:
[..]
maar al je dromen overboord gooien en je gewoon overgeven aan de alledaagsheid? Nou, nee.![]()
Alsof Tania's en mijn verjaardag niet élk jaar op dezelfde dag gevierd wordtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WTF?! Is het Bekende FOK!kers-dag vandaag ofzo? Tania, jij, Skaai, Shirley en een paar uit ONZ!
*naar fotoboek rent*
Ik herinner me opeens een discussie over het rouwen om overleden beroemdheden, waarin ik een "nogal" idealistisch, nee, utopisch standpunt innamquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:20 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
[..]
Idealisten zijn de klei in de bodem waarop de realisten fier victorie vieren over het leven![]()
Hoezo Skaai wel? Tania is toch ook 21.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof Tania's en mijn verjaardag niet élk jaar op dezelfde dag gevierd wordt!
Skaai is zelfs in hetzelfde jaar geboren.
Linkjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:26 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik herinner me opeens een discussie over het rouwen om overleden beroemdheden, waarin ik een "nogal" idealistisch, nee, utopisch standpunt innam![]()
![]()
Dat was Zhenar, waar jij het nu over hebt, newb.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:26 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik herinner me opeens een discussie over het rouwen om overleden beroemdheden, waarin ik een "nogal" idealistisch, nee, utopisch standpunt innam![]()
![]()
Het is natuurlijk voornamelijk een uitsteltactiek.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb dat wereldreizen nooit echt gesnapt. Nou ja, tuurlijk; het is leuk en je leert veel mensen en nieuwe dingen kennen. Maar dat kan toch nooit een droom opzich zijn?
Pffff, dat is zó lang geledenquote:
Oh ja, wat een kneus was dat zegquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was Zhenar, waar jij het nu over hebt, newb.
Ja, je hoort gewoon elk jaar weer examenkandidaten zeggen: "Nou, als ík mijn examenpapiertje heb, ga ik er lekker een jaar tussenuit en ga ik de heeeeele wereld rondreizen!"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:27 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Het is natuurlijk voornamelijk een uitsteltactiek.
Maar ook een manier om jezelf te tijd te gunnen uit te vinden wat je kunt en wilt![]()
Ik heb het nooit gedaan overigens![]()
Nou, z'n opvolger zuigt nóg meer apenballen, naar het schijnt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:30 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Oh ja, wat een kneus was dat zeg![]()
Te hip, en veel kostenefficiënterquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, je hoort gewoon elk jaar weer examenkandidaten zeggen: "Nou, als ík mijn examenpapiertje heb, ga ik er lekker een jaar tussenuit en ga ik de heeeeele wereld rondreizen!"
Yeah, right. Voor je het weet, zijn ze vergeten zich in te schrijven voor een studie en staan ze een jaar lang vakken te vullen bij de plaatselijke Appie.
Ik vind uit wat ik wil (wat ik kan, weet ik immers al), terwijl ik studeer. Hoe hip is dat.
Oeh, wat ben je lekker anti-idealistischquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:33 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Te hip, en veel kostenefficiënter![]()
Maar er zijn genoeg mensen die wél de wereld doorreizen en dat optimaal benutten om ervan te groeien![]()
Het grappige is alleen, dat die mensen vaak denken dat die ervaring hun leven zo ingrijpend vormgegeven heeft. Dat is vast wel waar, maar ze vergeten dat hun leven net zo ingrijpend vorm had gekregen dankzij de ervaringen die ze thuis hadden kunnen opdoen. Wat wil je anders, in die periode van je leven?Maar we laten ze lekker in de waan
![]()
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oeh, wat ben je lekker anti-idealistisch.
Serieus?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:41 schreef Gezondaar het volgende:
Maar intussen schrijf ik wel enthousiast aan een bundel korte verhalen die ik over niet al te lange tijd hoop te publicerenDus ook ik heb mijn dromen en idealen
![]()
Ik doe zo dadelijk nog wel een post in #998.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:39 schreef Bupatih het volgende:
Post eens door, druipsnuiten.Ik wil slapen, maar eerst nog even een tvp'tje voor #998 meepikken.
Ik heb morgen een tentamen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:43 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik doe zo dadelijk nog wel een post in #998.
Moet eerst nog de nieuwe Heroes kijken![]()
En misschien 24![]()
Ik kijk nu 24 s6e3quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:43 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik doe zo dadelijk nog wel een post in #998.
Moet eerst nog de nieuwe Heroes kijken![]()
En misschien 24![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |