quote:
Degene met de meeste stemmen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:41 schreef Gezondaar het volgende:
Moeten Dizer, ik, Sven en MissBliss nu topic#1000 maken?![]()
Of één van ons?!![]()
Eigenlijk heb je geen stemrecht, hèquote:
Ik ookquote:
quote:
Juist wel. Alleen anderen mogen stemmen, niet leden van Dizhensatioblissquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je geen stemrecht, hè!
We gaan niet ineens de regels veranderen hèquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:18 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Juist wel. Alleen anderen mogen stemmen, niet leden van Dizhensatiobliss![]()
![]()
Ehm... dat doe ik toch net?!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
We gaan niet ineens de regels veranderen hè
Ik doe wel mee!quote:
Nee, dat doen we nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:25 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ehm... dat doe ik toch net?!Dus ja: dat gaan we wel doen
![]()
Nieuwe regel: PeRi maakt de #1000 OP![]()
Dat wordt echt een kut OP dan hè, pas op met wat je zegt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:25 schreef Gezondaar het volgende:
Nieuwe regel: PeRi maakt de #1000 OP![]()
Door wie?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:29 schreef Bupatih het volgende:
Er komt trouwens eindelijk weer een Elfstedentocht dit jaar. Dat werd me vannacht in m'n slaap ingefluisterd.
Mag ik niet zeggen van de Grote Magiër.quote:
Zal ik je even bellen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word echt niet goed van de telefoon hier! Hij blijft maar gaan en ik zit in m'n eentje!
*ergernis*
quote:
Ondankbaar...quote:
Zet er een leuke fancypancy ringtone in.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word echt niet goed van de telefoon hier! Hij blijft maar gaan en ik zit in m'n eentje!
*ergernis*
Je mag me best bellen, maar dan heb je wel kans dat ik je af en toe in de wacht moet zettenquote:
De werkcentrale doet alleen maarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zet er een leuke fancypancy ringtone in.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je mag me best bellen, maar dan heb je wel kans dat ik je af en toe in de wacht moet zetten.
Belachelijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De werkcentrale doet alleen maar
twiedeliedeliedeliep..... twiedeliedeliedeliep.... enz enz.
Valt niks aan in te stellen.
Ja en absoluut niet fancypancy!quote:
Tof!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:16 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe het wel, Ge.
Dan nog is het beter dan wat ik voor vrijdag zou kunnen presterenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:16 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik heb niet gezegd wat voor OP!!!@!!!!!! Dadelijk wordt het zo'n superkleine met een stom verhaaltje!!!!@!!owned!!@!
Ge!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:17 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Tof!![]()
![]()
Maarreh... "Ge"?Doe dan "Gz"
![]()
En dan met een lange e!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:35 schreef MissBliss het volgende:
Of iets van Zhenar ofzo!
Gz bekt niet lekker.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:35 schreef MissBliss het volgende:
Gz vind ik wel tof... Of iets van Zhenar ofzo!
Het is allemaal de schuld van Bupa!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:42 schreef Svensational het volgende:
Jullie schoppen mijn plannetje om Zhenar terug te krijgen in de war!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:42 schreef Svensational het volgende:
Jullie schoppen mijn plannetje om Zhenar terug te krijgen in de war!
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo![]()
![]()
Stiekem zeg ik nog altijd Zhénarquote:
mja, die wordt echt met de dag minder tofquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Bupa!
Uhuh. En gisteren liep je op msn nog te bedelen of ik m'n webcam wilde aanzetten omdat 'je weer eens iets lekkers en tofs wilde hebben om op af te trekken'.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
mja, die wordt echt met de dag minder tof.
Ga Zuigen, Roestbekquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
GZR... daar zijn diverse ranzige invullingen voor te bedenken.
Wat je dus niet deedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh. En gisteren liep je op msn nog te bedelen of ik m'n webcam wilde aanzetten omdat 'je weer eens iets lekkers en tofs wilde hebben om op af te trekken'.
Wel man:quote:
Nee, aangezien ik toen ook al met m'n oma aan het webcammen was omdat ik haar iets moest uitleggen.quote:
Dat is zó Jett.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:58 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wel man:
"Hoe vet, daar heb je Gee Zet!"
en
"Ik wil naar bed met Gee Zet"
of
"Da's pet, het is Gee Zet"
en ook:
"Gee Zet? Wat een slet!![]()
"
WTF is een "Jett"?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is zó Jett.
En bij haar is het nog toepasselijker ook.![]()
Iemand die 'vet' is, waarmee ik naar bed wil en die ook nog een slet is.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:04 schreef Bupatih het volgende:
Of als een enge ziekte waar een taboesfeer rond hangt!
Dit was de lijst van babettequote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:10 schreef Bupatih het volgende:
Blijft een leuke site, dat rijmwoordenboek.nl
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:12 schreef Bupatih het volgende:
Dus eigenlijk alles wat Gezondaar niet is.![]()
![]()
!!!!!
Een gedicht, knurftquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:07 schreef Svensational het volgende:
Hij weet niet wat dit is: sonnet
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:03 schreef Lynx666 het volgende:
Zet er een leuke fancypancy ringtone in.
Gezzyderrie.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:37 schreef Gezondaar het volgende:
Ja ja het is al goed: Gz is out of the question!
Geez...![]()
Wat dachten jullie van... Gezzy?![]()
![]()
(
)
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:41 schreef Gezondaar het volgende:
Ik krijg het idee dat... dat niemand "Gezondaar" leuk vindt!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:41 schreef Gezondaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
En dat jij ook maar een pijnlijke username-dood mag sterven.quote:
gozertquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:12 schreef Bupatih het volgende:
Dus daarom ga ik voor GZR.
GZR is jong, fris, dynamisch, mysterieus, exotisch, vernieuwend en modern.
Bij de vleet, GZR. Bij de vleet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:53 schreef Gezondaar het volgende:
Alsof jullie een betere username dan "Gezondaar" kunnen bedenken!![]()
![]()
quote:[b]Op dinsdag 23 januari 2007 15:49 schreef Bupatih En dat jij ook maar een pijnlijke username-dood mag sterven.![]()
Waar haal je dat nou weer vandaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:41 schreef Gezondaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Een gedrocht als 'Gezondaar' bedenken kan er maar 1quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:53 schreef Gezondaar het volgende:
Alsof jullie een betere username dan "Gezondaar" kunnen bedenken!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |