quote:
Degene met de meeste stemmen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:41 schreef Gezondaar het volgende:
Moeten Dizer, ik, Sven en MissBliss nu topic#1000 maken?![]()
Of één van ons?!![]()
Eigenlijk heb je geen stemrecht, hèquote:
Ik ookquote:
quote:
Juist wel. Alleen anderen mogen stemmen, niet leden van Dizhensatioblissquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je geen stemrecht, hè!
We gaan niet ineens de regels veranderen hèquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:18 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Juist wel. Alleen anderen mogen stemmen, niet leden van Dizhensatiobliss![]()
![]()
Ehm... dat doe ik toch net?!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
We gaan niet ineens de regels veranderen hè
Ik doe wel mee!quote:
Nee, dat doen we nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:25 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ehm... dat doe ik toch net?!Dus ja: dat gaan we wel doen
![]()
Nieuwe regel: PeRi maakt de #1000 OP![]()
Dat wordt echt een kut OP dan hè, pas op met wat je zegt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:25 schreef Gezondaar het volgende:
Nieuwe regel: PeRi maakt de #1000 OP![]()
Door wie?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:29 schreef Bupatih het volgende:
Er komt trouwens eindelijk weer een Elfstedentocht dit jaar. Dat werd me vannacht in m'n slaap ingefluisterd.
Mag ik niet zeggen van de Grote Magiër.quote:
Zal ik je even bellen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word echt niet goed van de telefoon hier! Hij blijft maar gaan en ik zit in m'n eentje!
*ergernis*
quote:
Ondankbaar...quote:
Zet er een leuke fancypancy ringtone in.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word echt niet goed van de telefoon hier! Hij blijft maar gaan en ik zit in m'n eentje!
*ergernis*
Je mag me best bellen, maar dan heb je wel kans dat ik je af en toe in de wacht moet zettenquote:
De werkcentrale doet alleen maarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zet er een leuke fancypancy ringtone in.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je mag me best bellen, maar dan heb je wel kans dat ik je af en toe in de wacht moet zetten.
Belachelijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De werkcentrale doet alleen maar
twiedeliedeliedeliep..... twiedeliedeliedeliep.... enz enz.
Valt niks aan in te stellen.
Ja en absoluut niet fancypancy!quote:
Tof!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:16 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe het wel, Ge.
Dan nog is het beter dan wat ik voor vrijdag zou kunnen presterenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:16 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik heb niet gezegd wat voor OP!!!@!!!!!! Dadelijk wordt het zo'n superkleine met een stom verhaaltje!!!!@!!owned!!@!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |