Ga je gang.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit vraagt om een woordgrap. [afbeelding]
Neh. Als ik er zo een-twee-drie eentje had geweten, had ik die wel meteen gepost.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die had ik al lang eens gepost joh.
0% kans op neuken dusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:53 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb donderdag een sollicitatiegesprek bij een beddenwinkel in een homostraat
Idd, maar daar kom ik wel overheenquote:
Jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Idd, maar daar kom ik wel overheen
Vertelquote:
Mij te exotischquote:
Kan je dat eten? Of wat moet je er mee doen?quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je snapt dat je mij nu ook afwijst?.
Wij heteromannen eten fruit meestal op en we stoppen het in momenten van malle geiligheid weleens in een vrouw. Wat homomannen ermee doen weet ik niet en wil ik niet weten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je dat eten? Of wat moet je er mee doen?
Dat ding heeft weerhakenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:24 schreef Dada het volgende:
[..]
Wij heteromannen eten fruit meestal op en we stoppen het in momenten van malle geiligheid weleens in een vrouw. Wat homomannen ermee doen weet ik niet en wil ik niet weten.
Geil juistquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ding heeft weerhaken. Veel plezier met dat in een vrouw duwen.
quote:
Helemaal mee eens 14.gif Ik doe tijdens de seks ook vaak het licht aan en uit, of, als ik die bij de hand heb, een stroboscoop aan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een beetje variatie kan geen kwaad, toch?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:50 schreef babette21 het volgende:
ik wilde ooit ook journalistiek doen.... wat is er mis gegaan?!?!?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ook, maar toen was ik al bijna klaar met de opleiding die ik nu doe, dus dacht ik laat ik deze maar afmaken.
Dat heb ik nou nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:24 schreef Dada het volgende:
[..]
en we stoppen het in momenten van malle geiligheid weleens in een vrouw.
Ohh wat toon je toch veel initiatief, de seks met jou is vast nooit saaiquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Helemaal mee eens 14.gif Ik doe tijdens de seks ook vaak het licht aan en uit, of, als ik die bij de hand heb, een stroboscoop aan.
Doen!quote:
Die waar zich zaad in bevindt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Peri, welk fruit heb jij al allemaal tot je genomen?
Dan heb jij een andere Fok! dan ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:23 schreef Gezondaar het volgende:
't Is nog steeds doffe ellende hier op Fok!![]()
In welk opzichtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:23 schreef Gezondaar het volgende:
't Is nog steeds doffe ellende hier op Fok!![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:24 schreef Dizer het volgende:
Ik stem ook Zhenar. En dat puur uit gebrek voor humor en tijd.
Filmacademie.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:24 schreef Paltos het volgende:
Wat moet ik volgend jaar studeren?
Hm, tja... 't gaat alweer wat sneller nu.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere Fok! dan ik.
Wijsbegeerte.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:24 schreef Paltos het volgende:
Wat moet ik volgend jaar studeren?
Hier wel. En inderdaad,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:27 schreef Gezondaar het volgende:
Is het inmiddels alweer veilig om silver te gebruiken ipvlight
?
![]()
Oh, hier hoort natuurlijk eenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat bruin is ook niet alles...
Ik stem voor 'Zhénar'.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:28 schreef Gezondaar het volgende:
Iedereen hier heeft het steeds over ene Zhenar waar ze op stemmen. WTF is een "Zhenar"?!![]()

Een van de vele sneue kutfeatures van lightquote:Laat koekiemonster je koekje opeten en de tijd resetten
Hou je bek ja jijquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:32 schreef Gezondaar het volgende:
[afbeelding]
[..]
Een van de vele sneue kutfeatures van light![]()
Alweer een reden om light niet te gebruikenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:33 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Stond de hele tijd in mijn menubalk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |