Ja. En met dat laatste ben ik het ook wel eens, hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
My point is dat sommige mensen het nut van een backupplan niet inzien en bang zijn daarmee hun leven vast te zetten. En dat ze dan later bedrogen uit kunnen komen. Ofewel:
[..]
Maar dan andersom:
Eerst studeren, dan (of intussen) proberen.
Sorry! Bupa en Paltos kunnen zo bezitterig zijnquote:
Waarom zeg je dan eerst het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. En met dat laatste ben ik het ook wel eens, hoor.![]()
Vorderingen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
Aha, als er één ding is wat ik niet ga worden is het wel leraar.
Omdat ik misschien niet altijd even serieus ben?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:11 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan eerst het tegenovergestelde![]()
Hier wilde ik nog op reageren: je bent idd nog te jong om te zwelgen in herinneringen, maar je lijkt wel bang te zijn om kansen te missen. Klopt dat?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jezus man, ik ben 17, ik heb nog genoeg tijd om te gaan zwelgen in herinneringen.
En wat is Pabo?
Oeh, Dr. Phil-tijd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Hier wilde ik nog op reageren: je bent idd nog te jong om te zwelgen in herinneringen, maar je lijkt wel bang te zijn om kansen te missen. Klopt dat?
LULquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:10 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Sorry! Bupa en Paltos kunnen zo bezitterig zijn![]()
Maar ik kan nietEn niet eens omdat ik naar Groningen ga, want dat is inderdaad de week erna, maar omdat er iemand bij mij komt logeren
![]()
![]()
![]()
Idealistenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef BVO het volgende:
Gewoon doen waar je zin an hebt, calculerend gedoe is zóó passé.
Waarom had je Hind dan niet te grazen genomen toen ze voor je stond op het podium?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef BVO het volgende:
Gewoon doen waar je zin an hebt, calculerend gedoe is zóó passé.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom had je Hind dan niet te grazen genomen toen ze voor je stond op het podium?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik misschien niet altijd even serieus ben?!
I know, daarom snapte ik jouw hele idealistische verhaal al nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef Bupatih het volgende:
Dude. Ik zou zoiets ook het liefste doen (eerst proberen, dan studeren). Maar ik weet ook wel dat het niet slim is. Dus studeer ik.
Das al zo lang terugquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom had je Hind dan niet te grazen genomen toen ze voor je stond op het podium?
Ik geloof oprecht in Paltos.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:16 schreef Gezondaar het volgende:
[..]Dus jij ziet het als slechts scherts en luim om Paltos een pad op te sturen van ellende en verdoemenis, waarvan hij zeer mogelijk niet van zal wederkeren?!
![]()
Nou ja...niks mis met idealen. Maar je moet wel verstandig te werk gaan en dus wel iets achter de hand hebben.quote:I know, daarom snapte ik jouw hele idealistische verhaal al niet![]()
Maar geil dat we het eens zijnNeuken?
![]()
Ja, maar nu ben je tantoehard gedisst door Brainpower!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Das al zo lang terug. Maar nú is het passé, ofwel, ik zou het nu heel anders aangepakt hebben
.
Nou ja, denk het wel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Hier wilde ik nog op reageren: je bent idd nog te jong om te zwelgen in herinneringen, maar je lijkt wel bang te zijn om kansen te missen. Klopt dat?
quote:
Idealisten zijn de klei in de bodem waarop de realisten fier victorie vieren over het levenquote:
Jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar nu ben je tantoehard gedisst door Brainpower!
Moet je ook zeker niet doen! Studeer. Omdat het moet. Omdat men dat van je verwacht. En probeer dan je droom na te leven. Lukt het niet, dan stort je je alsnog op dat saaie kantoorbaantje.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:19 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou ja, denk het wel.![]()
Maar ik ben ook wel realistisch genoeg om gewoon iets leuk te gaan studeren volgend jaar, maar al je dromen overboord gooien en je gewoon overgeven aan de alledaagsheid? Nou, nee.![]()
Wat een mooie zinquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:20 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
[..]
Idealisten zijn de klei in de bodem waarop de realisten fier victorie vieren over het leven![]()
Chickies bij de vleet elke week? In elk stadje een ander schatje en in elk bedje een ander sletje?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja. Maar....... voor haar 10 anderen. En daar pak ik het nu heel anders bij aan
.
En succes dat het heeft.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of je wordt net als zo'n piloot-wannabe die nooit piloot is geworden en dan maar modelvliegtuigjes in elkaar gaat zetten in een muf zolderkamertje. [afbeelding]
Ik heb d'r gefeliciteerd in haar fobo.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:22 schreef BVO het volgende:
Bupa, vergeet je Tania niet een felicitatie te sturen?
Mij niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb d'r gefeliciteerd in haar fobo.
WTF?! Is het Bekende FOK!kers-dag vandaag ofzo? Tania, jij, Skaai, Shirley en een paar uit ONZ!quote:
Dat is iets heel anders dan een studiekeuze maken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:19 schreef Paltos het volgende:
[..]
maar al je dromen overboord gooien en je gewoon overgeven aan de alledaagsheid? Nou, nee.![]()
Alsof Tania's en mijn verjaardag niet élk jaar op dezelfde dag gevierd wordtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WTF?! Is het Bekende FOK!kers-dag vandaag ofzo? Tania, jij, Skaai, Shirley en een paar uit ONZ!
*naar fotoboek rent*
Ik herinner me opeens een discussie over het rouwen om overleden beroemdheden, waarin ik een "nogal" idealistisch, nee, utopisch standpunt innamquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:20 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
[..]
Idealisten zijn de klei in de bodem waarop de realisten fier victorie vieren over het leven![]()
Hoezo Skaai wel? Tania is toch ook 21.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof Tania's en mijn verjaardag niet élk jaar op dezelfde dag gevierd wordt!
Skaai is zelfs in hetzelfde jaar geboren.
Linkjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:26 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik herinner me opeens een discussie over het rouwen om overleden beroemdheden, waarin ik een "nogal" idealistisch, nee, utopisch standpunt innam![]()
![]()
Dat was Zhenar, waar jij het nu over hebt, newb.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:26 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik herinner me opeens een discussie over het rouwen om overleden beroemdheden, waarin ik een "nogal" idealistisch, nee, utopisch standpunt innam![]()
![]()
Het is natuurlijk voornamelijk een uitsteltactiek.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb dat wereldreizen nooit echt gesnapt. Nou ja, tuurlijk; het is leuk en je leert veel mensen en nieuwe dingen kennen. Maar dat kan toch nooit een droom opzich zijn?
Pffff, dat is zó lang geledenquote:
Oh ja, wat een kneus was dat zegquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was Zhenar, waar jij het nu over hebt, newb.
Ja, je hoort gewoon elk jaar weer examenkandidaten zeggen: "Nou, als ík mijn examenpapiertje heb, ga ik er lekker een jaar tussenuit en ga ik de heeeeele wereld rondreizen!"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:27 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Het is natuurlijk voornamelijk een uitsteltactiek.
Maar ook een manier om jezelf te tijd te gunnen uit te vinden wat je kunt en wilt![]()
Ik heb het nooit gedaan overigens![]()
Nou, z'n opvolger zuigt nóg meer apenballen, naar het schijnt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:30 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Oh ja, wat een kneus was dat zeg![]()
Te hip, en veel kostenefficiënterquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, je hoort gewoon elk jaar weer examenkandidaten zeggen: "Nou, als ík mijn examenpapiertje heb, ga ik er lekker een jaar tussenuit en ga ik de heeeeele wereld rondreizen!"
Yeah, right. Voor je het weet, zijn ze vergeten zich in te schrijven voor een studie en staan ze een jaar lang vakken te vullen bij de plaatselijke Appie.
Ik vind uit wat ik wil (wat ik kan, weet ik immers al), terwijl ik studeer. Hoe hip is dat.
Oeh, wat ben je lekker anti-idealistischquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:33 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Te hip, en veel kostenefficiënter![]()
Maar er zijn genoeg mensen die wél de wereld doorreizen en dat optimaal benutten om ervan te groeien![]()
Het grappige is alleen, dat die mensen vaak denken dat die ervaring hun leven zo ingrijpend vormgegeven heeft. Dat is vast wel waar, maar ze vergeten dat hun leven net zo ingrijpend vorm had gekregen dankzij de ervaringen die ze thuis hadden kunnen opdoen. Wat wil je anders, in die periode van je leven?Maar we laten ze lekker in de waan
![]()
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oeh, wat ben je lekker anti-idealistisch.
Serieus?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:41 schreef Gezondaar het volgende:
Maar intussen schrijf ik wel enthousiast aan een bundel korte verhalen die ik over niet al te lange tijd hoop te publicerenDus ook ik heb mijn dromen en idealen
![]()
Ik doe zo dadelijk nog wel een post in #998.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:39 schreef Bupatih het volgende:
Post eens door, druipsnuiten.Ik wil slapen, maar eerst nog even een tvp'tje voor #998 meepikken.
Ik heb morgen een tentamen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:43 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik doe zo dadelijk nog wel een post in #998.
Moet eerst nog de nieuwe Heroes kijken![]()
En misschien 24![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |