je heb ook een nieuwe avaquote:
Dus je bent een heel goede meesteres?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:26 schreef Jojoortje het volgende:
Jippiee! Ik had stagebezoek vanochtend en het is als een 'heel goed' beoordeeld!![]()
![]()
JA!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dus je bent een heel goede meesteres?![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:26 schreef Jojoortje het volgende:
Jippiee! Ik had stagebezoek vanochtend en het is als een 'heel goed' beoordeeld!![]()
![]()
?? vertel???quote:
Hoe staat het met jouw tentamens?quote:
Uhm, een beetje onduidelijkquote:
hmmquote:
Uhm ja uh... kan ik niet echt op ingaan hierquote:
ah..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:56 schreef MaJo het volgende:
Uhm ja uh... kan ik niet echt op ingaan hier![]()
Nou, hier niet hoorquote:
eh, dat is een beetje onduidelijk nogquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
was het niks met dat oud&nieuw geval?
hoe lang is een tijdje dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
eh, dat is een beetje onduidelijk nog![]()
en dat blijft het ook nog wel een tijdje, want hij gaat naar het buitenland.![]()
Een paar maandenquote:
Ik snap het, maar toch balen dat dat nu niet de kans kan krijgenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een paar maanden![]()
Maar we hadden ook niet echt iets. Dus dat wat we niet echt hadden, dat krijgt nu ook niet de kans zich te ontwikkelen tot wel iets. Snap je?Pff, op de basisschool was het allemaal veel makkelijker:
Wil je verkering met me?![]()
Ja![]()
Oke!![]()
*gaan weer verder met knikkeren..
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik snap het, maar toch balen dat dat nu niet de kans kan krijgen
Basisschool-relaties zijn inderdaad makkelijker, dus Jojoortje hoeft geen moeite te doen
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Als ze bij de kleuters komt helemaal niet. Die willen allemaal met hun juf trouwen.![]()
Ze is te druk voor je?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:34 schreef Soempie het volgende:
Oh! Iedereen heel hard duimen voor m'n huisgenootje. Als ze haar tentamen vandaag niet haalt blijft ze nog anderhalf jaar hier
Ik wil graag een nieuwe relaxte huisgenoot![]()
![]()
Valt mee, maar ze zeurt vaak zo.quote:
Jullie hadden de eerste ronde 1 puntquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:02 schreef PhysicsRules het volgende:
MaJo, hoe hebben "we" het gedaan gisteren?
Ik had wat dat betreft sowieso pech: mijn juf ging trouwens toen ik bij haar in de klas zat en dat was niet met mijquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Als ze bij de kleuters komt helemaal niet. Die willen allemaal met hun juf trouwen.![]()
Oh hey, ehm, toen ik gisteren zo heel vervelend met mijn hand gedag zwaaide had ik volgens mij een beetje laat door dat je in een gesprek zatquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:58 schreef MaJo het volgende:
Ja we hebben het echt heel slecht gedaanSteeds verkeerd gegokt en domme fouten gemaakt...
No problemquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh hey, ehm, toen ik gisteren zo heel vervelend met mijn hand gedag zwaaide had ik volgens mij een beetje laat door dat je in een gesprek zat
Had een beetje haast dus dat had ik niet door
* Nembrionic duimt heel hardquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:34 schreef Soempie het volgende:
Oh! Iedereen heel hard duimen voor m'n huisgenootje. Als ze haar tentamen vandaag niet haalt blijft ze nog anderhalf jaar hier
Ik wil graag een nieuwe relaxte huisgenoot![]()
![]()
Ik ben zo veel mogelijk zelf in de UB gaan zitten. Haar studieontwijkend gedrag bestaat er uit om zo lang en vaak mogelijk mij lastig te vallen met verhalen en vragen. (zoals ik bij jullie doequote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:48 schreef Attitude het volgende:
heb je dan wel de afgelopen dagen een perfecte omgeving voor dr gecreerd zodat ze goed kon leren?
Sommige kinderen reageren daar best heftig op trouwens. Groot verdriet..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had wat dat betreft sowieso pech: mijn juf ging trouwen toen ik bij haar in de klas zat en dat was niet met mij
Het scheelt dat ik niet "verliefd" was op m'n jufquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sommige kinderen reageren daar best heftig op trouwens. Groot verdriet..
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
Wehehe
Ik zie zo'n telefoon gesprek voor me waar je de hoorn neerlegt en ondertussen even gaat TV kijken enz
Vermoeiend jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:13 schreef MaJo het volgende:
Oh vermoeiend is dat zegIk heb nu gelukkig 3 leuke huisgenootjes
We hebben dan ook samen een huis gezocht
We hebben niet gekocht maar huren, wel een heel huis dus een beetje verwarrendquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vermoeiend ja![]()
Wat leuk dat jullie samen een huis hebben gekocht! Kijk, dan ben je al vrienden, dat scheelt wel denk ik. Al zou ik ook weer niet met m'n vriendinnen in een huis willen wonen.![]()
Krijg je met z'n 3-en dan wel huursubsidie enz? En hoe ga je dat straks doen als er één van jullie teveel geld gaat verdienen voor huursubsidie. Of als er één gaat verhuizen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben niet gekocht maar huren, wel een heel huis dus een beetje verwarrendIk zou ook niet met alle vrienden kunnen samenwonen maar met deze groep bevalt het heel erg goed
Misschien is het een idee als ik haar op het bestaan van FOK! wijs.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben zo veel mogelijk zelf in de UB gaan zitten. Haar studieontwijkend gedrag bestaat er uit om zo lang en vaak mogelijk mij lastig te vallen met verhalen en vragen. (zoals ik bij jullie doe![]()
maar dan erger
)
we hebben nooit uitgezocht of we recht hebben op huursubsidiequote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Krijg je met z'n 3-en dan wel huursubsidie enz? En hoe ga je dat straks doen als er één van jullie teveel geld gaat verdienen voor huursubsidie. Of als er één gaat verhuizen?
Er was hier onlangs een topic over op Fok en dat bleek nog vrij complex...
Voor een huurcontract vind ik het anders vrij kortquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:29 schreef Soempie het volgende:
wel lang..1.5 jaar. Kan veel gebeuren in zo'n tijd.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:58 schreef MaJo het volgende:
Ja we hebben het echt heel slecht gedaanSteeds verkeerd gegokt en domme fouten gemaakt...
oh, tja, ik heb ontdekt dat mijn leven af en toe gewoon plotseling 180 graden om kan draaien en dan vind ik 1.5 jaar wel langquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
Voor een huurcontract vind ik het anders vrij kort
Nou okay dan. Daar valt wat voor te zeggen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
oh, tja, ik heb ontdekt dat mijn leven af en toe gewoon plotseling 180 graden om kan draaien en dan vind ik 1.5 jaar wel lang![]()
newsgroups FTWquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
Arrgghhh!! Ik wil nieuwe series downloaden met bittorrent maar ze lopen geen van allen
En er zijn zat seeders
FTR, Fok! is vandaag mijn frustratieklankbord
Absoluutquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:32 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Heeft Miriam de vragen opgeschreven?
En nog wel een gemakkelijke ook...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:54 schreef MaJo het volgende:
Damn Beatles vraag gemist omdat ik aan het werk was
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:11 schreef Etcetera het volgende:
als je over jevertelt gaat het vast beter
wat moet je doen dan?
Dat kan ze niet. Stanley post hier ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:11 schreef Etcetera het volgende:
als je over jevertelt gaat het vast beter
Jij hebt het door hoor!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
Dat kan ze niet. Stanley post hier ook![]()
Welke nieuwe bands heb jij ontdekt? En welke band stuurde je onlangs een link over? Ik had nog niet geluisterdquote:
Dat was Thomas Dybdahl denk ik.. verder luister ik deze week Amos Lee en Anna Nalick.. maar ontdekken is een groot woord.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke nieuwe bands heb jij ontdekt? En welke band stuurde je onlangs een link over? Ik had nog niet geluisterd
Nou ja..voor jezelfd ontdekt danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat was Thomas Dybdahl denk ik.. verder luister deze week Amos Lee en Anna Nalick.. maar ontdekken is een groot woord.
De weggeefmethode?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben bezig met mijn portfolio's! Ik moet mezelf filmen terwijl ik een muziekles aan het geven ben. Dus ik moet de kinderen een lied aanleren m.b.v. een speciale methode. Dan moet ik de camera ergens achter in de klas plaatsen en dan... zingen maar!![]()
Uit mijn mail dus..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja..voor jezelfd ontdekt dan
Ik ga even op zoek naar Dybdahl. Gek genoeg komt zijn naam me bekend voor...
Wheheh nee ik bedoel van daarvoor nog. Toen ik het las dacht ik al: hey.quote:
Jaaa die ja!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:22 schreef Soempie het volgende:
De weggeefmethode?![]()
Welk lied ga je ze aanleren?
Ja, niet afgemaakt trouwens.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:38 schreef MaJo het volgende:
Heb jij ook pabo gedaan soempie?
Ja, dat dansje was echt superquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:41 schreef Jojoortje het volgende:
Jaa, ik moet ze een lied uit 'Eigenwijs' aanleren. Ah, ik zie het hier 'De poortjes'.
Wat een leuk dansje!![]()
Wie gaan die video bekijken?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, ik vind muzieklessen ook wel leuk hoor. Alleen dat mezelf opnemen op videocamera vind ik niet zo super![]()
Klasgenoten en mijn muziekleraarquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:46 schreef Soempie het volgende:
Ja, dat dansje was echt superEcht iedereen vond het geweldig. Zelfs de stoerste jongetjes
![]()
Alleen moet je niet vergeten duidelijk te maken dat ze allemaal dezelfde kant op onder de poortjes door moeten. Bij mij botsten ze in het begin op elkaarOeps!
![]()
Juist!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ach, nog veel kraakbeen in die koters, kunnen wel een stootje hebben
Is dat soms je nieuwe vriend?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klasgenoten en mijn muziekleraarIk heb hele leuke klasgenoten en een hele leuke muziekleraar hoor, maar ik vind het gewoon niet leuk!
![]()
Dus als er eentje van een klimrek af valt gewoon zeggen dat ie niet zo moet zeurenquote:
Azijn en asociaal veel zout!quote:
Chips is helegaar niet oud maar een verbastering van "shit" door preutse oudersquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:22 schreef Etcetera het volgende:
wat denk je dan van
- rekel
- schorriemorrie
- griebels
- grutjes
- chips
maar was idd verdoriedank je
mijn taalgebruik is trouwens nogal anders dan dat van m'n ouderslastig om daar echt rekening mee te houden (lukt me dan ook niet erg goed
![]()
)
nee joh, méén je dat nouquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Chips is helegaar niet oud maar een verbastering van "shit" door preutse ouders
quote:Snaak
Vlegel
Kwajongen
Kluivenduiker(met dank aan Marten Toonden)
Sujet
Nouhou...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:29 schreef Etcetera het volgende:
zie je wel
flauwerikik vind je maar een stomme juf
![]()
quote:
deja vu gevoel hieroquote:
Kluivenduiker is een benaming die Marten Toonder bedacht heeft.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee joh, méén je dat nou![]()
dat wist ik welmaar dan is het nog een zielig scheldwoord in mijn ogen
[..]
Not muchquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:17 schreef Neleos het volgende:
Ha. Wat is op?
Goed zo. Ik ga nu ook weer aant werk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Not muchMaar ben lekker aan het werk dus ik ben goed bezig
Woord omhoog negerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:17 schreef Neleos het volgende:
Ha. Wat is op?
quote:
Dit is niet helemaal je topic hč? Je loopt weer ouderwets te prutsen... komt in de buurt van heiligschennis.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Stanley, ik word een beetje kriegel van die Dybdahl
Ik vond The Fray leuker
Je zit in de trein en nu doet de verwarming het niet?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga het dus lekker koud hebben op de bank
Ik? Prutsen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal je topic hč? Je loopt weer ouderwets te prutsen... komt in de buurt van heiligschennis.
Ik zei dat ik "ging chillen op de bank"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je zit in de trein en nu doet de verwarming het niet?![]()
Ohja, dat is ook zo. Daar waren we mee bezig.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zei dat ik "ging chillen op de bank"
quote:Homie 1: How about we find some motherfucking bitches, old man? Nigger, I'm horny as a motherfucker, nigger, you know what I'm saying?
Homie 2: I don't give a fuck, holmes.
Homie 1: I don't give a fuck neither, motherfucker. Gonna be finding some bitches, man.
Homie 2: I don't give a fuck!
Homie 1: All right, motherfucker, we need to find us some hos up in this motherfucker, man, for real! You know what I'm s— nigger, man, what the fuck is you slowing down for, nigger? Drive this motherfucker! Move! Roll, nigger, damn! We ain't getting nowhere—
Homie 2: Man, fuck you, holmes.
Homie 1: We'll get nowhere, man, driving like a little—
Homie 2: Fuck you, holmes!
Homie 1: —driving like a little bitch, man, you ain't driving Miss motherfucking Daisy, nigger! Just roll, nigger, shit! Man, I get tired of rolling with your slow ass, nigger, just roll, man! ... Some nice ass, oh, look at some bitches right there, oh, hell, yeah! Nigger, let's roll. It's on, motherfucker, yeah, nigger. Damn, I just can't wait, man, nigger horny as a motherfucker, man, dick all hard, nigger, i'm ready to fuck, nigger, straight up, nigger! I'm ready to get my groove motherfucking on, you hear me, nigger? Nigger—
Homie 2: Man, fuck you, holmes!
Homie 1: Nigger, quit slowing this motherfucking ride down, nigger, what's wrong with you, fool? Nigger, something wrong with your motherfucking feet? Nigger, drive this motherfucker, man, just get the fuck to where we got to go, nigger!
Homie 2: I don't give a fuck, holmes!
Homie 1: Damn! What the fuck going on up in this bitch? Let me play my shit, nigger! It's my motherfucking tape up in this bitch. Shit. (Homie 1 puts in some slow hip-hop groove music. Trivium: The bass line for this music is the same as the bass line for the Windowlicker song itself, only at half the speed.)
Homie 2: Man, I don't give a fuck.
Homie 1: Man, shut the fuck up, nigger! You get on my motherfucking nerves, nigger! (looking out the side of the car) Oh, shit, hey, nigger, hey. Hey, hey, m— hey, man, turn this motherfucking car around. Hey, turn this motherfucker around, fool! Oh, shit, aw, yeah. Oh, it's on, nigger. It's on up in this motherfucker, man. Nigger, nigger, come on, man.
Homie 2: All right, fool. (Homies pull up to two hoochies standing on the curb.)
Homie 1: Hey, what's packing, bitch?
Homie 2: Damn!
Homie 1: What the fuck going on up in this motherfucker?
Hoochie 1: Ooh, not your broke ass, nigger!
Hoochie 2: Ooh!
Homie 1: Why don't you two meet us in the car? Let's go! Oh, come on, girl, why you got to be broke, girl? What's happening? (I can't really tell what he's saying here; someone please enlighten me.)
Hoochie 1: Why, 'cause you ain't got but some broke trash-basket, you simple-ass fool, coming up, talking that shit to me!
Homie 2: What, what shit are you confused like that for, bitch?
Homie 1: Nigger, slow your roll, you just drive, nigger! (turning back to hoochies) Girl, you can get in, you can sit right here on my motherfucking lap, and let's roll. 'Cause it's party n—
Homie 2: Damn.
Homie 1: Hey, nigger, slow down, nigger, hold on, man, let me do this shit, just sit down!
Homie 2: I didn't say nothing, fool! What?
Homie 1: Girl, go on, get in this car, girl, we can have a good time, handle our business.
Homie 2: Good loving, fool!
Homie 1: Nigger, just shut the fuck up, nigger!
Homie 2: Shit, you shut the fuck up, holmes.
Homie 1: Girl, go on and get in the car, girl, so we can handle this business, girl. You make a nigger wanna fuck, girl. Get on in the car—
Hoochie 1: Say what? You ain't got shit coming!
Hoochie 2: Nothing.
Hoochie 1: You ain't got shit coming.
Hoochie 2: Not a motherfucking thing.
Hoochie 1: How do you think I'm gonna talk to you with your fake-ass jewelry?
Hoochie 2: Oh, wait, wait, wait, wait, wait.
Hoochie 1: You can't even have gold?
Homie 1: Hey, girl, y—
Hoochie 1: I mean, what can you do for me?
Homie 1: Girl, what the f— Girl, what the fuck are you talking about, broke? You see something broke about this, girl? (holds up his necklace)
Hoochie 1: Keep rolling. You ain't got nothing to offer me but your broke ass. And take your mama's car home, nigger.
Homie 1: Man, stop trying to diss me, ho! There's no trying to diss me, girl, I'm a player, girl, for real. Player, player, girl!
Homie 2: Man, shut the fuck up, fool.
Homie 1: Man, would you shut the fuck up, man?
Homie 2: Shut the fuck up, fool.
Homie 1: Let me handle this business, man.
Homie 1: We ain't gonna get no pussy riding with your broke ass, nigger.
Homie 2: Man, fuck that. I don't give a fuck.
Hoochie 1: Nigger, you ain't gonna get no pussy no way! Don't nobody want to talk to your broke trifling ass. Look at you! Nigger, look at your hair!
Homie 1: Aw, girl, don't talk about my motherfucking hair, no the fuck you didn't talk about my hair. (Raucous laughter from hoochies.) Bitch, fuck you, girl!
Hoochie 1: Look at his hair! Nigger, you need to get something done to your shit. That's right, that's what I said, nigger! You ain't about shit, and your hair ain't neither.
Homie 1: Bitch! Don't be acting like no fucking stuck-up ho, like you're from Beverly Hills or some shit! Go on, get in the car, and let's roll.
Homie 2: Man, what you talking about, holmes?
Homie 1: Fuck you hos. Don't be putting your motherfucking nose up in the air, bitch!
Homie 2: Man, fuck that, bitch!
Homie 1: Hey, nigger, slow down, nigger!
Homie 2: Man, fuck this bitch, holmes!
Homie 1: Girl—
Homie 2: Girl, don't buy that!
Homie 1: Man, slow your motherfucking roll, fool!
Homie 2: Who do you think she is?
Homie 1: Slow your roll, nigger!
Homie 2: Go away, man, let me talk to her. Go away, go away.
Homie 1: Let me handle this. Let me handle this. Girl, go get in this motherfucking ride, get in the fucking car, and let's roll and do this shit. Nigger, you slow down and let me do this shit.
Homie 1: Girl, we want to fuck, you know what I'm saying? Get on in the car, we'll get some liquor, and go get it on, girl!
Hoochie 1: You simple-ass niggers just better roll on.
Homie 1: Look, we ain't never gonna get no pussy because of your stupid-ass mouth, man. Shut the fuck up, man. Man, fuck that bitch!
Homie 2: This is you, man. 'Cause you can't get no play, motherfucker. No, none of it, you can't get no motherfucking play. You can't
Misschien gewoon ff eraf gooien en opnieuw installeren?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:38 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn MSN doet het al dagen nietOp mijn andere (tijdelijke) emailadres doet 'ie het wel!
![]()
Iemand nog tips?
7.0quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:42 schreef Jojoortje het volgende:
Welke versie van MSN heb jij?
Ieder zijn eigen keuzequote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin om naar zo'n leuke truttige braderie te gaan in een of ander klein rotdorpje waar je niets te zoeken hebt, waar je bijna flauw kan vallen van de geur van de lokale specialiteiten die al uren in de zon liggen te rotten, kraampjes met cd's die je absoluut niet wilt hebben, kettinkjes die gaan roesten, lelijke petten en goedkope t-shirts.
Helaas gaat dat nu niet, gelukkig ben ik morgen weer beter
Eind augustus, begin september wemelt het ervan.. leuk is dat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin om naar zo'n leuke truttige braderie te gaan in een of ander klein rotdorpje waar je niets te zoeken hebt, waar je bijna flauw kan vallen van de geur van de lokale specialiteiten die al uren in de zon liggen te rotten, kraampjes met cd's die je absoluut niet wilt hebben, kettinkjes die gaan roesten, lelijke petten en goedkope t-shirts.
Helaas gaat dat nu niet, gelukkig ben ik morgen weer beter
Je kunt ook Gmail nemen en via Gmail chatten..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
Me me me!
Ja maar ik wil gewoon op mijn oude adres, weejewel...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je kunt ook Gmail nemen en via Gmail chatten..
Ja weet ik wel..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon op mijn oude adres, weejewel...
Ga je niet meer slowchatten?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja weet ik wel..
Succes ermee.. en fijne avond nog!
Hee Jojoortjequote:
Ja hoor, met jou?quote:
Met mij ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou?
Wat ik nu even naar vind is dat ik m'n labello kwijt ben, koop morgen wel een nieuwe denk ik. Zit me nu een beetje te vervelen en oude Top Gear te kijken
Welterusten Jojoortje en tot morgenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
Met mij is ook alles mooi!
Lui, ik ga slapen! Nu al?? Ja nu al! Ik heb weer een normaal slaapritme!![]()
Tata!![]()
![]()
En zoveel spannends is er ook niet op tv. Kun je beter iets zinnigs doen, forummen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ben me ook niet heel erg aan het vervelen, maar zit ook niet veel spannends te doen
Waarom vind je dat een idioot programma?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:56 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
En zoveel spannends is er ook niet op tv. Kun je beter iets zinnigs doen, forummen bijvoorbeeld
Over op tv komen gesproken. Ga dadelijk even NOVA kijken, gaat onder andere over weer een, idioot, programma format van SBS. "liefde op het tweede gezicht" Stond vanmorgen een heel artikel over in de krant (tenminste hier (De Limburger") )
Omdat ik vind dat het niet echt bijdraagt aan integratie. Deze mensen worden sowieso al in een "hokje" gezet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Waarom vind je dat een idioot programma?
Ik denk dat het mooie dingen op kan leveren. Integere intenties en commerciėle televisie gaan moeilijk samen, maar de gedachte hierachter vind ik mooi. Uiteindelijk is goede televisie, mooie televisie, ook commercieel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:01 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat het niet echt bijdraagt aan integratie. Deze mensen worden sowieso al in een "hokje" gezet.
Ik zie het eerder "aapies kijken". Een beetje tranen trekken met iemand ander's handicap.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik denk dat het mooie dingen op kan leveren. Integere intenties en commerciėle televisie gaan moeilijk samen, maar de gedachte hierachter vind ik mooi. Uiteindelijk is goede televisie, mooie televisie, ook commercieel.
Dat is toch heel wat anders, man. Je moet het ook willen zien.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie het eerder "aapies kijken". Een beetje tranen trekken met iemand ander's handicap.
Dat is dus ook wat ik tegen dingen als Idols heb. Mensen die compleet niet kunnen zingen gigantisch voor lul zetten op TV. Mooie televisie hoor
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb m'n labello gevonden!
Ik lijk nu net een meisje
Classic, zo erg is het ook weer nietquote:
Nee hoor, ik nog niet.quote:
Hey Alleenquote:
Heyquote:
Ja dat is best okquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef dartfanaat het volgende:
Trouwens MaJo, die prijzen vielen wel mee toch?
Wat ik nu exact kwijt ben per maand laat ik je nog weten
Aw wat geweldigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:45 schreef PhysicsRules het volgende:
We waren gisteravond uit eten om de echo te vieren. Kloppend hartje, zwaaiend handje, echt heel bijzonder.![]()
Hoe ver is ze?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:46 schreef PhysicsRules het volgende:
zal het doorgeven. Die ligt al uren op één oor.
Wow dat heb je goed geheim kunnen houdenquote:
Je bent van harte welkom.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat heb je goed geheim kunnen houdenEcht super, ben zo blij voor jullie
Moet maar snel weer eens langskomen!
Dat dacht ik ook. En het ziet er goed uitquote:
Gefeliciteeerd!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:45 schreef PhysicsRules het volgende:
We waren gisteravond uit eten om de echo te vieren. Kloppend hartje, zwaaiend handje, echt heel bijzonder.![]()
Oleeeeeeeheeeeeeeeequote:Op woensdag 24 januari 2007 00:16 schreef MaJo het volgende:
Ik ben ook vet blij![]()
![]()
Gaat wel goedkomen met me
quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:45 schreef PhysicsRules het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |