Dat kan ze niet. Stanley post hier ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:11 schreef Etcetera het volgende:
als je over jevertelt gaat het vast beter
Jij hebt het door hoor!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
Dat kan ze niet. Stanley post hier ook![]()
Welke nieuwe bands heb jij ontdekt? En welke band stuurde je onlangs een link over? Ik had nog niet geluisterdquote:
Dat was Thomas Dybdahl denk ik.. verder luister ik deze week Amos Lee en Anna Nalick.. maar ontdekken is een groot woord.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke nieuwe bands heb jij ontdekt? En welke band stuurde je onlangs een link over? Ik had nog niet geluisterd
Nou ja..voor jezelfd ontdekt danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat was Thomas Dybdahl denk ik.. verder luister deze week Amos Lee en Anna Nalick.. maar ontdekken is een groot woord.
De weggeefmethode?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben bezig met mijn portfolio's! Ik moet mezelf filmen terwijl ik een muziekles aan het geven ben. Dus ik moet de kinderen een lied aanleren m.b.v. een speciale methode. Dan moet ik de camera ergens achter in de klas plaatsen en dan... zingen maar!![]()
Uit mijn mail dus..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja..voor jezelfd ontdekt dan
Ik ga even op zoek naar Dybdahl. Gek genoeg komt zijn naam me bekend voor...
Wheheh nee ik bedoel van daarvoor nog. Toen ik het las dacht ik al: hey.quote:
Jaaa die ja!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:22 schreef Soempie het volgende:
De weggeefmethode?![]()
Welk lied ga je ze aanleren?
Ja, niet afgemaakt trouwens.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:38 schreef MaJo het volgende:
Heb jij ook pabo gedaan soempie?
Ja, dat dansje was echt superquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:41 schreef Jojoortje het volgende:
Jaa, ik moet ze een lied uit 'Eigenwijs' aanleren. Ah, ik zie het hier 'De poortjes'.
Wat een leuk dansje!![]()
Wie gaan die video bekijken?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, ik vind muzieklessen ook wel leuk hoor. Alleen dat mezelf opnemen op videocamera vind ik niet zo super![]()
Klasgenoten en mijn muziekleraarquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:46 schreef Soempie het volgende:
Ja, dat dansje was echt superEcht iedereen vond het geweldig. Zelfs de stoerste jongetjes
![]()
Alleen moet je niet vergeten duidelijk te maken dat ze allemaal dezelfde kant op onder de poortjes door moeten. Bij mij botsten ze in het begin op elkaarOeps!
![]()
Juist!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ach, nog veel kraakbeen in die koters, kunnen wel een stootje hebben
Is dat soms je nieuwe vriend?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klasgenoten en mijn muziekleraarIk heb hele leuke klasgenoten en een hele leuke muziekleraar hoor, maar ik vind het gewoon niet leuk!
![]()
Dus als er eentje van een klimrek af valt gewoon zeggen dat ie niet zo moet zeurenquote:
Azijn en asociaal veel zout!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |