quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Als ze bij de kleuters komt helemaal niet. Die willen allemaal met hun juf trouwen.![]()
Ze is te druk voor je?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:34 schreef Soempie het volgende:
Oh! Iedereen heel hard duimen voor m'n huisgenootje. Als ze haar tentamen vandaag niet haalt blijft ze nog anderhalf jaar hier
Ik wil graag een nieuwe relaxte huisgenoot![]()
![]()
Valt mee, maar ze zeurt vaak zo.quote:
Jullie hadden de eerste ronde 1 puntquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:02 schreef PhysicsRules het volgende:
MaJo, hoe hebben "we" het gedaan gisteren?
Ik had wat dat betreft sowieso pech: mijn juf ging trouwens toen ik bij haar in de klas zat en dat was niet met mijquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Als ze bij de kleuters komt helemaal niet. Die willen allemaal met hun juf trouwen.![]()
Oh hey, ehm, toen ik gisteren zo heel vervelend met mijn hand gedag zwaaide had ik volgens mij een beetje laat door dat je in een gesprek zatquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:58 schreef MaJo het volgende:
Ja we hebben het echt heel slecht gedaanSteeds verkeerd gegokt en domme fouten gemaakt...
No problemquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh hey, ehm, toen ik gisteren zo heel vervelend met mijn hand gedag zwaaide had ik volgens mij een beetje laat door dat je in een gesprek zat
Had een beetje haast dus dat had ik niet door
* Nembrionic duimt heel hardquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:34 schreef Soempie het volgende:
Oh! Iedereen heel hard duimen voor m'n huisgenootje. Als ze haar tentamen vandaag niet haalt blijft ze nog anderhalf jaar hier
Ik wil graag een nieuwe relaxte huisgenoot![]()
![]()
Ik ben zo veel mogelijk zelf in de UB gaan zitten. Haar studieontwijkend gedrag bestaat er uit om zo lang en vaak mogelijk mij lastig te vallen met verhalen en vragen. (zoals ik bij jullie doequote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:48 schreef Attitude het volgende:
heb je dan wel de afgelopen dagen een perfecte omgeving voor dr gecreerd zodat ze goed kon leren?
Sommige kinderen reageren daar best heftig op trouwens. Groot verdriet..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had wat dat betreft sowieso pech: mijn juf ging trouwen toen ik bij haar in de klas zat en dat was niet met mij
Het scheelt dat ik niet "verliefd" was op m'n jufquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sommige kinderen reageren daar best heftig op trouwens. Groot verdriet..
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
Wehehe
Ik zie zo'n telefoon gesprek voor me waar je de hoorn neerlegt en ondertussen even gaat TV kijken enz
Vermoeiend jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:13 schreef MaJo het volgende:
Oh vermoeiend is dat zegIk heb nu gelukkig 3 leuke huisgenootjes
We hebben dan ook samen een huis gezocht
We hebben niet gekocht maar huren, wel een heel huis dus een beetje verwarrendquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vermoeiend ja![]()
Wat leuk dat jullie samen een huis hebben gekocht! Kijk, dan ben je al vrienden, dat scheelt wel denk ik. Al zou ik ook weer niet met m'n vriendinnen in een huis willen wonen.![]()
Krijg je met z'n 3-en dan wel huursubsidie enz? En hoe ga je dat straks doen als er één van jullie teveel geld gaat verdienen voor huursubsidie. Of als er één gaat verhuizen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben niet gekocht maar huren, wel een heel huis dus een beetje verwarrendIk zou ook niet met alle vrienden kunnen samenwonen maar met deze groep bevalt het heel erg goed
Misschien is het een idee als ik haar op het bestaan van FOK! wijs.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben zo veel mogelijk zelf in de UB gaan zitten. Haar studieontwijkend gedrag bestaat er uit om zo lang en vaak mogelijk mij lastig te vallen met verhalen en vragen. (zoals ik bij jullie doe![]()
maar dan erger
)
we hebben nooit uitgezocht of we recht hebben op huursubsidiequote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Krijg je met z'n 3-en dan wel huursubsidie enz? En hoe ga je dat straks doen als er één van jullie teveel geld gaat verdienen voor huursubsidie. Of als er één gaat verhuizen?
Er was hier onlangs een topic over op Fok en dat bleek nog vrij complex...
Voor een huurcontract vind ik het anders vrij kortquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:29 schreef Soempie het volgende:
wel lang..1.5 jaar. Kan veel gebeuren in zo'n tijd.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:58 schreef MaJo het volgende:
Ja we hebben het echt heel slecht gedaanSteeds verkeerd gegokt en domme fouten gemaakt...
oh, tja, ik heb ontdekt dat mijn leven af en toe gewoon plotseling 180 graden om kan draaien en dan vind ik 1.5 jaar wel langquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
Voor een huurcontract vind ik het anders vrij kort
Nou okay dan. Daar valt wat voor te zeggen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
oh, tja, ik heb ontdekt dat mijn leven af en toe gewoon plotseling 180 graden om kan draaien en dan vind ik 1.5 jaar wel lang![]()
newsgroups FTWquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
Arrgghhh!! Ik wil nieuwe series downloaden met bittorrent maar ze lopen geen van allen
En er zijn zat seeders
FTR, Fok! is vandaag mijn frustratieklankbord
Absoluutquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:32 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Heeft Miriam de vragen opgeschreven?
En nog wel een gemakkelijke ook...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:54 schreef MaJo het volgende:
Damn Beatles vraag gemist omdat ik aan het werk was
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:11 schreef Etcetera het volgende:
als je over jevertelt gaat het vast beter
wat moet je doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |