7.0quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:42 schreef Jojoortje het volgende:
Welke versie van MSN heb jij?
Ieder zijn eigen keuzequote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin om naar zo'n leuke truttige braderie te gaan in een of ander klein rotdorpje waar je niets te zoeken hebt, waar je bijna flauw kan vallen van de geur van de lokale specialiteiten die al uren in de zon liggen te rotten, kraampjes met cd's die je absoluut niet wilt hebben, kettinkjes die gaan roesten, lelijke petten en goedkope t-shirts.
Helaas gaat dat nu niet, gelukkig ben ik morgen weer beter
Eind augustus, begin september wemelt het ervan.. leuk is dat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin om naar zo'n leuke truttige braderie te gaan in een of ander klein rotdorpje waar je niets te zoeken hebt, waar je bijna flauw kan vallen van de geur van de lokale specialiteiten die al uren in de zon liggen te rotten, kraampjes met cd's die je absoluut niet wilt hebben, kettinkjes die gaan roesten, lelijke petten en goedkope t-shirts.
Helaas gaat dat nu niet, gelukkig ben ik morgen weer beter
Je kunt ook Gmail nemen en via Gmail chatten..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
Me me me!
Ja maar ik wil gewoon op mijn oude adres, weejewel...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je kunt ook Gmail nemen en via Gmail chatten..
Ja weet ik wel..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon op mijn oude adres, weejewel...
Ga je niet meer slowchatten?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja weet ik wel..
Succes ermee.. en fijne avond nog!
Hee Jojoortjequote:
Ja hoor, met jou?quote:
Met mij ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou?
Wat ik nu even naar vind is dat ik m'n labello kwijt ben, koop morgen wel een nieuwe denk ik. Zit me nu een beetje te vervelen en oude Top Gear te kijken
Welterusten Jojoortje en tot morgenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
Met mij is ook alles mooi!
Lui, ik ga slapen! Nu al?? Ja nu al! Ik heb weer een normaal slaapritme!![]()
Tata!![]()
![]()
En zoveel spannends is er ook niet op tv. Kun je beter iets zinnigs doen, forummen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ben me ook niet heel erg aan het vervelen, maar zit ook niet veel spannends te doen
Waarom vind je dat een idioot programma?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:56 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
En zoveel spannends is er ook niet op tv. Kun je beter iets zinnigs doen, forummen bijvoorbeeld
Over op tv komen gesproken. Ga dadelijk even NOVA kijken, gaat onder andere over weer een, idioot, programma format van SBS. "liefde op het tweede gezicht" Stond vanmorgen een heel artikel over in de krant (tenminste hier (De Limburger") )
Omdat ik vind dat het niet echt bijdraagt aan integratie. Deze mensen worden sowieso al in een "hokje" gezet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Waarom vind je dat een idioot programma?
Ik denk dat het mooie dingen op kan leveren. Integere intenties en commerciėle televisie gaan moeilijk samen, maar de gedachte hierachter vind ik mooi. Uiteindelijk is goede televisie, mooie televisie, ook commercieel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:01 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat het niet echt bijdraagt aan integratie. Deze mensen worden sowieso al in een "hokje" gezet.
Ik zie het eerder "aapies kijken". Een beetje tranen trekken met iemand ander's handicap.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik denk dat het mooie dingen op kan leveren. Integere intenties en commerciėle televisie gaan moeilijk samen, maar de gedachte hierachter vind ik mooi. Uiteindelijk is goede televisie, mooie televisie, ook commercieel.
Dat is toch heel wat anders, man. Je moet het ook willen zien.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie het eerder "aapies kijken". Een beetje tranen trekken met iemand ander's handicap.
Dat is dus ook wat ik tegen dingen als Idols heb. Mensen die compleet niet kunnen zingen gigantisch voor lul zetten op TV. Mooie televisie hoor
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb m'n labello gevonden!
Ik lijk nu net een meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |