Welterusten Jojoortje en tot morgenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
Met mij is ook alles mooi!
Lui, ik ga slapen! Nu al?? Ja nu al! Ik heb weer een normaal slaapritme!![]()
Tata!![]()
![]()
En zoveel spannends is er ook niet op tv. Kun je beter iets zinnigs doen, forummen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ben me ook niet heel erg aan het vervelen, maar zit ook niet veel spannends te doen
Waarom vind je dat een idioot programma?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:56 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
En zoveel spannends is er ook niet op tv. Kun je beter iets zinnigs doen, forummen bijvoorbeeld
Over op tv komen gesproken. Ga dadelijk even NOVA kijken, gaat onder andere over weer een, idioot, programma format van SBS. "liefde op het tweede gezicht" Stond vanmorgen een heel artikel over in de krant (tenminste hier (De Limburger") )
Omdat ik vind dat het niet echt bijdraagt aan integratie. Deze mensen worden sowieso al in een "hokje" gezet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Waarom vind je dat een idioot programma?
Ik denk dat het mooie dingen op kan leveren. Integere intenties en commerciėle televisie gaan moeilijk samen, maar de gedachte hierachter vind ik mooi. Uiteindelijk is goede televisie, mooie televisie, ook commercieel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:01 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat het niet echt bijdraagt aan integratie. Deze mensen worden sowieso al in een "hokje" gezet.
Ik zie het eerder "aapies kijken". Een beetje tranen trekken met iemand ander's handicap.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik denk dat het mooie dingen op kan leveren. Integere intenties en commerciėle televisie gaan moeilijk samen, maar de gedachte hierachter vind ik mooi. Uiteindelijk is goede televisie, mooie televisie, ook commercieel.
Dat is toch heel wat anders, man. Je moet het ook willen zien.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie het eerder "aapies kijken". Een beetje tranen trekken met iemand ander's handicap.
Dat is dus ook wat ik tegen dingen als Idols heb. Mensen die compleet niet kunnen zingen gigantisch voor lul zetten op TV. Mooie televisie hoor
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb m'n labello gevonden!
Ik lijk nu net een meisje
Classic, zo erg is het ook weer nietquote:
Nee hoor, ik nog niet.quote:
Hey Alleenquote:
Heyquote:
Ja dat is best okquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef dartfanaat het volgende:
Trouwens MaJo, die prijzen vielen wel mee toch?
Wat ik nu exact kwijt ben per maand laat ik je nog weten
Aw wat geweldigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:45 schreef PhysicsRules het volgende:
We waren gisteravond uit eten om de echo te vieren. Kloppend hartje, zwaaiend handje, echt heel bijzonder.![]()
Hoe ver is ze?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:46 schreef PhysicsRules het volgende:
zal het doorgeven. Die ligt al uren op één oor.
Wow dat heb je goed geheim kunnen houdenquote:
Je bent van harte welkom.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat heb je goed geheim kunnen houdenEcht super, ben zo blij voor jullie
Moet maar snel weer eens langskomen!
Dat dacht ik ook. En het ziet er goed uitquote:
Gefeliciteeerd!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:45 schreef PhysicsRules het volgende:
We waren gisteravond uit eten om de echo te vieren. Kloppend hartje, zwaaiend handje, echt heel bijzonder.![]()
Oleeeeeeeheeeeeeeeequote:Op woensdag 24 januari 2007 00:16 schreef MaJo het volgende:
Ik ben ook vet blij![]()
![]()
Gaat wel goedkomen met me
quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:45 schreef PhysicsRules het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |