En heeft niemand van de andere bewoners niet even "achter" geinformeerd of het inderdaad waar was?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:13 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Volkomen onzin. Er is geen verbod.
dat was maar geinen.. jij bent ook weer een duidelijke zure streamer die nooit de context van een gesprek snapt.. en lauwheid als waarheid gaat zien... het enige wat ze willen is Huub weer vol met drank gooien en kijken of ie weer los gaatquote:Op maandag 22 januari 2007 13:50 schreef anno-i-mus het volgende:
grrr ... hele verhaal weg door deze samenvoeging .... en bedankt
Maar goed:
In de sauna zaten Bart/Brian en NL te praten over hoe ze huub eruit zouden kunnen krijgen.
De beste optie {vonden hun} kwam van bart die fysiek geweld wilden toepassen om zo huub tot een worsteling te dwingen en hiermee zouden dan zowel hij als huub een gele kaart moeten krijgen {huub zijn 2e dus exit}. Dat had hij er zeker wel voor over. Maar ik vroeg me af wat de redactie in zo'n geval zou beslissen ... duidelijk is dat huub maar moet afwachten hoe hij klappen krijgt en eigenlijk niks mag terugdoen. Ik zou wel eens willen weten of de redactie de heren in de sauna op de vingers gaat tikken over het feit dat het plannen van geweldadige acties niet mag en misschien wel een sanctie erop zetten of zelfs dit aan de gehele groep melden in het algemeen. of wachten ze af totdat er daadwerkelijk iets gebeurt en neemt men dan pas actie { zou ik jammer vinden }
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:47 schreef CartWOman het volgende:
Sylvia heeft Natasia vertelt dat ze heeft gesnoven gister in die club.![]()
en jij bent een duidelijke bart, nl en Brainless fan. Die alles wat negatief over hun wordt geschreven op de streamers betrekt.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat was maar geinen.. jij bent ook weer een duidelijke zure streamer die nooit de context van een gesprek snapt.. en lauwheid als waarheid gaat zien... het enige wat ze willen is Huub weer vol met drank gooien en kijken of ie weer los gaat
Leuke 'humor' hebben die mannetjes dan.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat was maar geinen.. jij bent ook weer een duidelijke zure streamer die nooit de context van een gesprek snapt.. en lauwheid als waarheid gaat zien... het enige wat ze willen is Huub weer vol met drank gooien en kijken of ie weer los gaat
Volgens mij ben JIJ hier de zure mossel die alleen maar met dit soort opmerkingen binnenkomt, alleen jij weet blijkbaar hoe het allemaal zit.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ze doen nu weer hetzelfde.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:50 schreef anno-i-mus het volgende:
grrr ... hele verhaal weg door deze samenvoeging .... en bedankt
Maar goed:
In de sauna zaten Bart/Brian en NL te praten over hoe ze huub eruit zouden kunnen krijgen.
De beste optie {vonden hun} kwam van bart die fysiek geweld wilden toepassen om zo huub tot een worsteling te dwingen en hiermee zouden dan zowel hij als huub een gele kaart moeten krijgen {huub zijn 2e dus exit}. Dat had hij er zeker wel voor over. Maar ik vroeg me af wat de redactie in zo'n geval zou beslissen ... duidelijk is dat huub maar moet afwachten hoe hij klappen krijgt en eigenlijk niks mag terugdoen. Ik zou wel eens willen weten of de redactie de heren in de sauna op de vingers gaat tikken over het feit dat het plannen van geweldadige acties niet mag en misschien wel een sanctie erop zetten of zelfs dit aan de gehele groep melden in het algemeen. of wachten ze af totdat er daadwerkelijk iets gebeurt en neemt men dan pas actie { zou ik jammer vinden }
Het gaat ze niet lukken ilona weg te stemmen want ik weet zeker dat sil er niet in mee gaat.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:02 schreef CartWOman het volgende:
Tja, dit is wel het echte spel, laat ze het maar proberen, wordt lachen.![]()
ja dat hebben ze volgens mij zelf ook nog niet door. maar goed het zijn dombo's die daar zitten.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:04 schreef CartWOman het volgende:
Wat heeft het wegnegeren voor zin? Dan komt er toch een nieuwe bewoner voor in de plaats?
Daar heb ik even aan getwijfeld, ze komen anders geen steek verder in het spel. En éen van de heren eruit zal niet lukken. Maar je zal wel gelijk krijgen.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Het gaat ze niet lukken ilona weg te stemmen want ik weet zeker dat sil er niet in mee gaat.
nieuwe bewoner is geen contender want die heeft geen back-up.. zie de bigger picture nou isquote:Op maandag 22 januari 2007 14:04 schreef petraa het volgende:
[..]
ja dat hebben ze volgens mij zelf ook nog niet door. maar goed het zijn dombo's die daar zitten.![]()
Fair enoughquote:Op maandag 22 januari 2007 13:37 schreef Jump het volgende:
De drie COS topics samengevoegd, dan is het allemaal de eerste
geen back up ??? Sil, huub en ilona zeiden pas al dat ze elke nieuwkomer een kans geven. Kijk nou eens goed naar de streams.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nieuwe bewoner is geen contender want die heeft geen back-up.. zie de bigger picture nou is
een kans geven is iets anders dan niet eruit stemmen.. first in first out principe gaat wel op nu.. als de date van Brian komt dan mag ze wel een maandje of 2 blijven.. heeft Bra ook weer wat om mee droog te neukenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
[..]
geen back up ??? Sil, huub en ilona zeiden pas al dat ze elke nieuwkomer een kans geven. Kijk nou eens goed naar de streams.![]()
Loopbaan-adviseusequote:Op maandag 22 januari 2007 14:10 schreef bunnyma het volgende:
Wie is Eline?
Hey Sugaruncle, last van hetzelfde virus als .NL? Maak eerst je nederlands eens in orde!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nieuwe bewoner is geen contender want die heeft geen back-up.. zie de bigger picture nou is eens
Daarin verschillen we dus van mening. Iemand een kans geven is dat ze die persoon er niet gelijk uit stemmen, maar ja dat is mijn bescheiden mening en daar wil ik verder ook niet met je over in discussie gaan wat is wel erg offtopic. En ik wil day of gert niet achter me aan hebben.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
een kans geven is iets anders dan niet eruit stemmen.. first in first out principe gaat wel op nu.. als de date van Brian komt dan mag ze wel een maandje of 2 blijven.. heeft Bra ook weer wat om mee droog te neuken
Is dat niet de loopbaanadviseur?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:10 schreef bunnyma het volgende:
Wie is Eline?
Ik kreeg al het idee dat ik met NL in discussie was, maar twijfelde nog ffquote:Op maandag 22 januari 2007 14:11 schreef demins het volgende:
[..]
Hey Sugaruncle, last van hetzelfde virus als .NL? Maak eerst je nederlands eens in orde!
Kan je me dat principe eens aan mijn verstand peuteren?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
een kans geven is iets anders dan niet eruit stemmen.. first in first out principe gaat wel op nu.. als de date van Brian komt dan mag ze wel een maandje of 2 blijven.. heeft Bra ook weer wat om mee droog te neuken
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:11 schreef demins het volgende:
[..]
Hey Sugaruncle, last van hetzelfde virus als .NL? Maak eerst je nederlands eens in orde!
Een nieuwe bewoner is zeer waarschijnlijk een prima nieuwe bondgenoot voor Huub en Sylvia, dus dan staan ze alleen maar zwakker. Over de 'bigger picture' gesproken.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nieuwe bewoner is geen contender want die heeft geen back-up.. zie de bigger picture nou is
Zou kunnen, maar dan nog. Het spel schiet er dan nog niet mee op. Het blijft dan toch (bijna) onmogelijk om iemand er uit te stemmen en dat is nog steeds de bedoeling van het spel!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Een nieuwe bewoner is zeer waarschijnlijk een prima nieuwe bondgenoot voor Huub en Sylvia, dus dan staan ze alleen maar zwakker. Over de 'bigger picture' gesproken.
Dat is een feit, want als er nu weer niemand uitgaat, wordt het inderdaad een programma zonder eind.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:18 schreef Day het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan nog. Het spel schiet er dan nog niet mee op. Het blijft dan toch (bijna) onmogelijk om iemand er uit te stemmen en dat is nog steeds de bedoeling van het spel!![]()
Er moet gewoon iemand uit nu, maakt nog niet eens zoveel uit wie.
Volgens mij is het concept ervoor gemaakt om "verruwing" op te laten treden.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:18 schreef Day het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan nog. Het spel schiet er dan nog niet mee op. Het blijft dan toch (bijna) onmogelijk om iemand er uit te stemmen en dat is nog steeds de bedoeling van het spel!![]()
Er moet gewoon iemand uit nu, maakt nog niet eens zoveel uit wie.
En volgens mij is dat (voorlopig) de bedoeling van het spel.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is een feit, want als er nu weer niemand uitgaat, wordt het inderdaad een programma zonder eind.
Off topic:quote:Op maandag 22 januari 2007 13:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Nog een zwakke plek van Hwnngmw: zijn kunstgebit
Al zullen ze dat natuurlijk nooit toegevenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:22 schreef doesss het volgende:
Talpa zit dus gewoon op beuken te wachten![]()
Eén streamer raken ze dan in ieder geval kwijt!!!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Al zullen ze dat natuurlijk nooit toegeven![]()
Maar aangezien Bart nog geen enkele keer aangesproken is op z`n walgelijke gedrag zou het heel goed kunnen dat ze zitten te wachten totdat 1 van de bewoners tot geweld over gaat. Want als er geweld komt weet je 100% zeker dat de media het daar massaal over zal gaan hebben, en misschien is dat wel de reden. Met de huidige kijkcijfers zijn ze wanhopig om weer eens wat extra media aandacht...
Nena lijdt volgens mij aan een klinische depressie! Alles is haar teveel!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:31 schreef Wireless het volgende:
Nena aan de telefoon: "Ja we zijn bezig met een actie dat iedereen spaarlampen koopt voor het millieu omdat dat het zo warm wordt en bladiebla..."
lol
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Al zullen ze dat natuurlijk nooit toegeven![]()
Maar aangezien Bart nog geen enkele keer aangesproken is op z`n walgelijke gedrag zou het heel goed kunnen dat ze zitten te wachten totdat 1 van de bewoners tot geweld over gaat. Want als er geweld komt weet je 100% zeker dat de media het daar massaal over zal gaan hebben, en misschien is dat wel de reden. Met de huidige kijkcijfers zijn ze wanhopig om weer eens wat extra media aandacht...
Verwend en onvolwassen.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:33 schreef demins het volgende:
[..]
Nena lijdt volgens mij aan een klinische depressie! Alles is haar teveel!
En Brian heeft zich, na de Huub-succes story, zich ook voorgenomen om een nieuwkomer een kans te gevenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
[..]
geen back up ??? Sil, huub en ilona zeiden pas al dat ze elke nieuwkomer een kans geven. Kijk nou eens goed naar de streams.![]()
Heerlijk toch!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:36 schreef doesss het volgende:
[..]
Verwend en onvolwassen.
Ze denkt nog steeds dat de wereld een grote kauwgombal is![]()
Photoshop of Paint shop Pro voor standaard bewerkingen,quote:Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef Elounda het volgende:
[Nog een zwakke plek van Hwnngmw: zijn kunstgebit]
Off topic:
Met wat voor programma bewerk je die foto's?
Ze zijn altijd zooo leuk die van jou!
Wordt alleen pijnlijk als ze erachter komt dat ze concessies moet doen in het leven.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:45 schreef Wireless het volgende:
[..]
Heerlijk toch!
Ik weet zeker dat ze op haar sokken door het leven gaat huppelen en haar hele leven op haar wenken bediend gaat worden als een koningin
vertieft van het zuipe van gister.quote:
Ik heb vannochtend niet gekeken of hij er al uit was, maar gisteravond leek Huub toch redelijk nuchter, dus lijkt me dan een late katerquote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb vannochtend niet gekeken of hij er al uit was, maar gisteravond leek Huub toch redelijk nuchter, dus lijkt me dan een late kater
pffff. snachts een kerel....., wat is het toch een miet zegquote:
DGK_REDACTIE lees je mee?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:54 schreef Fikkert het volgende:
[..]
pffff. snachts een kerel....., wat is het toch een miet zeg, trap die gast zn nest eens uit!!!!!!
Komt omdat ie vanaf een uurtje of 7, 8 onder de zonnebank heeft liggen stinken.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb vannochtend niet gekeken of hij er al uit was, maar gisteravond leek Huub toch redelijk nuchter, dus lijkt me dan een late kater
Ow, nou kennelijk spreek je uit ervaringquote:Op maandag 22 januari 2007 14:56 schreef doesss het volgende:
[..]
Komt omdat ie vanaf een uurtje of 7, 8 onder de zonnebank heeft liggen stinken.
Dat helpt op de korte termijn maar de volgende dag ben je vertieft.![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, nou kennelijk spreek je uit ervaringWel vind ik het opmerkelijk dat de redactie hem gewoon laat liggen, ik zou zoiets hebben van HUP eruit
Als Huub ziek is (keelpijn) en zich niet lekker voeld is het uiteraard een heel ander verhaalquote:Op maandag 22 januari 2007 14:59 schreef avonne het volgende:
Volgens Ilona had hij wel degelijk een rode keel.
En dan nog... anderen mogen ook wel eens een dag op bed liggen, dus hij net zo goed.
Iddquote:Op maandag 22 januari 2007 15:00 schreef Fikkert het volgende:
[..]
van jou geleerd meen ik, ndusDGK_REDACTIE
![]()
jajajaja, die smoes trappen we natuurlijk niet inquote:Op maandag 22 januari 2007 15:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als Huub ziek is (keelpijn) en zich niet lekker voeld is het uiteraard een heel ander verhaal
Volgens mij welquote:Op maandag 22 januari 2007 15:04 schreef Scarabee het volgende:
BTW Mogen ze nou nog wel pokeren???
Je denkt dat ze de wereld op gaat blazen???quote:Op maandag 22 januari 2007 14:36 schreef doesss het volgende:
[..]
Verwend en onvolwassen.
Ze denkt nog steeds dat de wereld een grote kauwgombal is![]()
Dat heb je wis en zeker juistquote:Op maandag 22 januari 2007 15:41 schreef kissa het volgende:
Ik kom net pas binnen..
De TT doet mij het ergste vermoeden. Is ze geslaagd voor haar theorie-examen?
We proberen vandaag een maximum van 10 reacties per uur aan te houden.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:41 schreef kissa het volgende:
Ik kom net pas binnen..
De TT doet mij het ergste vermoeden. Is ze geslaagd voor haar theorie-examen?
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
We proberen vandaag een maximum van 10 reacties per uur aan te houden.
Dat heb je nu verknalt.
Geen woord over de gesprekken die plaatsvonden in de saunaquote:Ook om Huub uit de Villa te werken, heeft het viertal een plan: “Als je iets wil bewerkstelligen, begin dan over zijn broer, zijn achternaam of over zijn moeder. Dan slaat ie zo en dan ligt ie eruit.” Dat klinkt als uitlokking jongens. Staat daar ook geen straf op?
Ach mss is de redactie nog een beetje duf van het weekend, tis maandag he?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef Mika25 het volgende:
Van tien.tv:
[..]
Geen woord over de gesprekken die plaatsvonden in de sauna![]()
Overigens betwijfel ik of Huub zich op de kast laat jagen door dat soort opzichtige beledigingen. Dat is meer iets voor iemand van het niveau van NL of Brain.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef Mika25 het volgende:
Van tien.tv:
[..]
Alleen het voordeel is dat Bart of Brian nog geen waarschuwing hebben.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef Mika25 het volgende:
Van tien.tv:
[..]
Heerlijk he, avonne?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:53 schreef avonne het volgende:
Bart is afgekeurd op "alcoholmisbruik" toen hij solliciteerde bij het corps mariniers.
Hij snapt dat niet
misschien een beetje teveel verhaaltjes verteld over je vriendencluppie?
Ik dacht eigenlijk te horen dat hij afgehaakt is op de HAVO ... vond ie nutteloos?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:53 schreef bunnyma het volgende:
Dus Bart heeft alleen maar HAVO!
Hij doet of hij een universitaire opleiding heeft.
Hij is eens afgekeurd wegens ALCOHOLMISBRUIK![]()
Echt niet? Zo slecht zal je toch niet zijn Bunny!quote:Op maandag 22 januari 2007 15:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heerlijk he, avonne?
Terwijl hij Huub weg wil hebben vanwege zijn alcoholgebruik.
Nu moet hij 15 dingen opnoemen die hij leuk vindt aan zichzelf....... ik zou er nog geen 3 weten.![]()
het uitlokken van fysiek geweld met voorbedachte rade is geen spel meer in mijn ogenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef Mika25 het volgende:
Van tien.tv:
[..]
voor mijn part aangifte bij de politiequote:Op maandag 22 januari 2007 16:04 schreef snetje het volgende:
[..]
het uitlokken van fysiek geweld met voorbedachte rade is geen spel meer in mijn ogen![]()
diegene die dit uitlokt krijgt van mij part gelijk hiermee te maken
dis·kwa·li·fi·ce·ren (ov.ww.)
1 [sport] van de wedstrijd uitsluiten wegens overtreding van de spelregels of het reglement
2 ongeschikt verklaren => afkeuren![]()
15 negatieve dingen van Bart weet ik wel!quote:Op maandag 22 januari 2007 16:00 schreef demins het volgende:
[..]
Echt niet? Zo slecht zal je toch niet zijn Bunny!![]()
De HAVO wel afgemaakt. De hbo-opleiding Management, Economie en Recht (MER) vond hij na anderhalf jaar nutteloos.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk te horen dat hij afgehaakt is op de HAVO ... vond ie nutteloos?
Nee, hij vertelde dat hij de HAVO had afgemaakt.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk te horen dat hij afgehaakt is op de HAVO ... vond ie nutteloos?
Ohhhh, MER dus.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:17 schreef demins het volgende:
[..]
De HAVO wel afgemaakt. De hbo-opleiding Management, Economie en Recht (MER) vond hij na anderhalf jaar nutteloos.
Huub heeft last van keelpijnquote:Op maandag 22 januari 2007 16:12 schreef Suikeroom het volgende:
Huub is depri na zn pilletje en zn snuifje?
dus dan moet je de hele dag in je nest liggenquote:Op maandag 22 januari 2007 16:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub heeft last van keelpijn
ik snap trouwens niet waarom ik nog op jou reageer
Dat snap ik dus ook van geen kant. Wat er gister was gebeurd met Nena mag niet maar iemand opstoken om een ander gek te laten maken zodat deze gene zou moeten gaan slaan dat is pas ziekquote:Op maandag 22 januari 2007 16:29 schreef demins het volgende:
Volgens mij deugen vooral de geweldsinstructies niet!
griep ofzo ??? weet ik veel ik ben huub niet en je weet mannen zijn aanstellersquote:Op maandag 22 januari 2007 16:31 schreef Fikkert het volgende:
[..]
dus dan moet je de hele dag in je nest liggen![]()
Wat is er gisteren met Nena gebeurd???quote:Op maandag 22 januari 2007 16:32 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook van geen kant. Wat er gister was gebeurd met Nena mag niet maar iemand opstoken om een ander gek te laten maken zodat deze gene zou moeten gaan slaan dat is pas ziek
Maar de DIVA met een dikke steep denkt dat ze heel wat is maar in de buitenwereld zal ze snel alleen komen te staan![]()
Je hebt de moed nog niet opgegeven?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:33 schreef snetje het volgende:
is er uberhaupt al 1 lege verpakking binnengekomen
whaha, das het hele probleem, huub is geen man, heb je huub gisteravond nog gezien?... huub ligt gewoon met een kater in zn nest.. zalfjequote:Op maandag 22 januari 2007 16:32 schreef petraa het volgende:
[..]
griep ofzo ??? weet ik veel ik ben huub niet en je weet mannen zijn aanstellers![]()
Juist! Wij vrouwen zijn pas flinke mannen!!!quote:Op maandag 22 januari 2007 16:32 schreef petraa het volgende:
[..]
griep ofzo ??? weet ik veel ik ben huub niet en je weet mannen zijn aanstellers![]()
Als huub dus geen man is stelt hij zich ook niet aan en is hij dus echt ziek. eitjequote:Op maandag 22 januari 2007 16:37 schreef Fikkert het volgende:
[..]
whaha, das het hele probleem, huub is geen man, heb je huub gisteravond nog gezien?... huub ligt gewoon met een kater in zn nest.. zalfje
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:37 schreef Fikkert het volgende:
[..]
whaha, das het hele probleem, huub is geen man, heb je huub gisteravond nog gezien?... huub ligt gewoon met een kater in zn nest.. zalfje
LS en ik hebben met haar zitten pokeren. Ik vroeg aan haar of ze is ff in de camera wou kijken. Nou dat deed zequote:Op maandag 22 januari 2007 16:35 schreef demins het volgende:
[..]
Wat is er gisteren met Nena gebeurd???
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Als huub dus geen man is stelt hij zich ook niet aan en is hij dus echt ziek. eitje
ik blijf optimistschquote:Op maandag 22 januari 2007 16:36 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt de moed nog niet opgegeven?
ik hoop het ook. Dan staat hij gigantisch voor L*Lquote:Op maandag 22 januari 2007 16:42 schreef demins het volgende:
Ik hoop zo dat het Brian lukt een optreden te krijgen op Poetry International! Dat wordt lachen...
Dankjewel! Veel wist ik nog niet...quote:Op maandag 22 januari 2007 16:42 schreef Scarabee het volgende:
[..]
LS en ik hebben met haar zitten pokeren. Ik vroeg aan haar of ze is ff in de camera wou kijken. Nou dat deed ze. Ik schreef ook of ze mij ook punten wou schenken ipv natasia. Zei zei dat dus hard op. Op dat moment kwam Natasia binnen en zag Nena in haar ogen chatten. Maar ze heeft niks noppes nada gezegd. Nu hoorde ik dat Natasia naar achter was gegaan om het te zeggen. Klikken noem ik dat maar ach. Nu heeft Nena op der flikker gekregen. Omdat ze dus in de ogen van Natasia aan het chatten was. Terwijl Bart de dag ervoor precies hetzelfde deed en geen straf kreeg. Nena mag nu iets van een maand niet meer pokeren.
![]()
OK! Dan stuur ik de verpakking vandaag nog naar hem op!quote:Op maandag 22 januari 2007 16:43 schreef snetje het volgende:
[..]
ik blijf optimistschal is het er maar 1 voor huub
![]()
Ik was ook met nena aan het pokeren en met jullie dus:Pquote:Op maandag 22 januari 2007 16:47 schreef demins het volgende:
[..]
Dankjewel! Veel wist ik nog niet...
ik was er ook bijquote:Op maandag 22 januari 2007 16:51 schreef Brici het volgende:
[..]
Ik was ook met nena aan het pokeren en met jullie dus:P
Doen hun dat wel vaker?
yep, en waar is huub als je m nodig hebt.... IN ZN NEST !!!quote:Op maandag 22 januari 2007 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
Brian en Nasty, de grootste schijnheilen die er zijn.![]()
Helemaal gelijk. Ik kan die stemmen echt niet meer horen Wij dit wij dat wij zijn beter enz enzquote:Op maandag 22 januari 2007 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
Brian en Nasty, de grootste schijnheilen die er zijn.![]()
JA Huub, help je vrouwtje eensquote:Op maandag 22 januari 2007 17:02 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ja, optiefen. Huub, wakker worden en gas geven.
Leek een plaat die bleef hangenquote:Op maandag 22 januari 2007 17:10 schreef snetje het volgende:
jezus ...... ik dacht dat de streams weer haperden !!!![]()
Knap hequote:Op maandag 22 januari 2007 17:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo kom ook binnenvallen en wat hoor ik.
JIJ MOET NIET ZEUREN, JIJ MOET NIET ZEUREN, JIJ MOET NIET ZEUREN, JIJ MOET NIET ZEUREN, JIJ MOET NIET ZEUREN, JIJ MOET NIET ZEUREN........HEKS.
Mijn hemel
Omdat Syl gewoon dichtklapt. Die natasia is zo een bitch en soms kan ik me idd begrijpen waarom ze niks durft te zeggen. Ik vind het echt sneu voor der. Ik heb Talpa ook ff gemails ik ben echt woest nuquote:Op maandag 22 januari 2007 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom kapt sylvia dit gesprek niet af ?
Inderdaad, wegwezen Sylvia.quote:
jou soort jou soort jou soort komt in de handen van een loverboy terecht, kan je voor 10 euro je kut verkopen achter het centraal station. jou soort,jou soort,jou soort,jou soortquote:Op maandag 22 januari 2007 22:19 schreef pronkjewail het volgende:
Natasia gaat tegen Nena te keer, aangezien ze de vuilniszak niet wil opruimen: "Jij hangt hier aan een sssssssssssssssssijden draadje Nena, Jij hangt hier aan een sssssssssssssssssssijden draadje Nena!"
Verder noemt ze haar een kutkind en een rotkind...Nena blijft koel en reageert met: "zeg het nog even 10x want anders begrijp ik het niet!"
dan herhaalt ze het nog eens 10 keer.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:29 schreef Taurus het volgende:
Oohhh meeen ik zou dat wijf allang echt zó hard hebben gemept, ik ben nóóit agressief, echt niet, maar hier wil je toch gewoon 'n eind aan maken?? Alles moet 10 keer inderdaad en allemaal schreeuwend op dat irritante toontje en niet luisteren, helemaaaaal niet luisteren naar wat de ander zegt. Een gesprek met haar is gewoon simpelweg niet mogelijk als je commentaar op d'r zou hebben. Heeft iemand óóit wel 's tegen haar gezegd 'hou jij 's ff je bek'?Wat gebeurt er dan?
Tis erg vervelend maar helaas tot op heden niets aan te doenquote:Op maandag 22 januari 2007 22:33 schreef petraa het volgende:
ja idd schijt fok het gaat echt kl*te al dagen.
Hear hearquote:Op maandag 22 januari 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
schijt fok!
Dan kan het ook op een normale manier gezegd worden. Maar Zdngmw begon gelijk te schreeuwen en om dan maar tegen iemand te zeggen Jij komt nog in handen van een Loverboy en dan kan je je kut verkopen voor 10 euro achter het Centraal station. Sorry hoor, maar dan spoor je voor mij niet helemaal.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:37 schreef jessie het volgende:
Maar kom op dat Nena gewoon geen vuilniszak wil verschonen zou me ook irriteren hoor. Het is ook echt een verwend nest.
Natasia heeft vanmiddag te horen gekregen dat Nena het volgende slachtoffer IS.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:31 schreef petraa het volgende:
En ze blijft zeiken tegen NL over Nena, volgens mij word Nena het volgende slachtoffer.
ik denk ook dat het wegstemmen van die 2 de meeste kans zal hebben.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Natasia heeft vanmiddag te horen gekregen dat Nena het volgende slachtoffer IS.
Van Nel, Bart en Brian.
Hun plan is eerst Ilona weg te stemmen donderdag en dan vanaf vrijdag Nena volkomen te negeren zodat ze zich zo erg verveeld dat ze spontaan naar huis gaat.
Maar Nasty is natuurlijk te dom om dat voor zich te houden, en verklapt het nu al weer met deze schreeuwronde.
(het kan natuurlijk ook een strategie van Nel zijn om Natasia zo te lijmen en triggeren met geheime strategie besprekingen dat ze zich vanzelf als relschopper manifesteeert, waardoor of Natasia of Nel donderdag weggestemd wordt. Zeg ik als Sonique-leerling)
Weet je, NEna is echt niet z'n dom blondje als ze lijkt te zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:54 schreef petraa het volgende:
NL gaat morgen op Nena's plek zitten om Nena uit te lokken.
Ik schakel ter ontspanning ook maar ff over naar de stream buiten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:01 schreef bosb het volgende:
Bart vraagt nu of syl meegaat als ze ilona weg willen stemmen.
Dat ze niet meegaat.... Ze vindt ilona wel gezellig, en denkt niet dat ze weg wil. (als je daar op moet wachten zit je daar over 5 jaar nog)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik schakel ter ontspanning ook maar ff over naar de stream buiten.
Wat antwoordde Sylvia?
En wat zei ze?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:01 schreef bosb het volgende:
Bart vraagt nu of syl meegaat als ze ilona weg willen stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |