En heeft niemand van de andere bewoners niet even "achter" geinformeerd of het inderdaad waar was?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:13 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Volkomen onzin. Er is geen verbod.
dat was maar geinen.. jij bent ook weer een duidelijke zure streamer die nooit de context van een gesprek snapt.. en lauwheid als waarheid gaat zien... het enige wat ze willen is Huub weer vol met drank gooien en kijken of ie weer los gaatquote:Op maandag 22 januari 2007 13:50 schreef anno-i-mus het volgende:
grrr ... hele verhaal weg door deze samenvoeging .... en bedankt
Maar goed:
In de sauna zaten Bart/Brian en NL te praten over hoe ze huub eruit zouden kunnen krijgen.
De beste optie {vonden hun} kwam van bart die fysiek geweld wilden toepassen om zo huub tot een worsteling te dwingen en hiermee zouden dan zowel hij als huub een gele kaart moeten krijgen {huub zijn 2e dus exit}. Dat had hij er zeker wel voor over. Maar ik vroeg me af wat de redactie in zo'n geval zou beslissen ... duidelijk is dat huub maar moet afwachten hoe hij klappen krijgt en eigenlijk niks mag terugdoen. Ik zou wel eens willen weten of de redactie de heren in de sauna op de vingers gaat tikken over het feit dat het plannen van geweldadige acties niet mag en misschien wel een sanctie erop zetten of zelfs dit aan de gehele groep melden in het algemeen. of wachten ze af totdat er daadwerkelijk iets gebeurt en neemt men dan pas actie { zou ik jammer vinden }
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:47 schreef CartWOman het volgende:
Sylvia heeft Natasia vertelt dat ze heeft gesnoven gister in die club.![]()
en jij bent een duidelijke bart, nl en Brainless fan. Die alles wat negatief over hun wordt geschreven op de streamers betrekt.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat was maar geinen.. jij bent ook weer een duidelijke zure streamer die nooit de context van een gesprek snapt.. en lauwheid als waarheid gaat zien... het enige wat ze willen is Huub weer vol met drank gooien en kijken of ie weer los gaat
Leuke 'humor' hebben die mannetjes dan.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat was maar geinen.. jij bent ook weer een duidelijke zure streamer die nooit de context van een gesprek snapt.. en lauwheid als waarheid gaat zien... het enige wat ze willen is Huub weer vol met drank gooien en kijken of ie weer los gaat
Volgens mij ben JIJ hier de zure mossel die alleen maar met dit soort opmerkingen binnenkomt, alleen jij weet blijkbaar hoe het allemaal zit.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ze doen nu weer hetzelfde.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:50 schreef anno-i-mus het volgende:
grrr ... hele verhaal weg door deze samenvoeging .... en bedankt
Maar goed:
In de sauna zaten Bart/Brian en NL te praten over hoe ze huub eruit zouden kunnen krijgen.
De beste optie {vonden hun} kwam van bart die fysiek geweld wilden toepassen om zo huub tot een worsteling te dwingen en hiermee zouden dan zowel hij als huub een gele kaart moeten krijgen {huub zijn 2e dus exit}. Dat had hij er zeker wel voor over. Maar ik vroeg me af wat de redactie in zo'n geval zou beslissen ... duidelijk is dat huub maar moet afwachten hoe hij klappen krijgt en eigenlijk niks mag terugdoen. Ik zou wel eens willen weten of de redactie de heren in de sauna op de vingers gaat tikken over het feit dat het plannen van geweldadige acties niet mag en misschien wel een sanctie erop zetten of zelfs dit aan de gehele groep melden in het algemeen. of wachten ze af totdat er daadwerkelijk iets gebeurt en neemt men dan pas actie { zou ik jammer vinden }
Het gaat ze niet lukken ilona weg te stemmen want ik weet zeker dat sil er niet in mee gaat.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:02 schreef CartWOman het volgende:
Tja, dit is wel het echte spel, laat ze het maar proberen, wordt lachen.![]()
ja dat hebben ze volgens mij zelf ook nog niet door. maar goed het zijn dombo's die daar zitten.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:04 schreef CartWOman het volgende:
Wat heeft het wegnegeren voor zin? Dan komt er toch een nieuwe bewoner voor in de plaats?
Daar heb ik even aan getwijfeld, ze komen anders geen steek verder in het spel. En éen van de heren eruit zal niet lukken. Maar je zal wel gelijk krijgen.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Het gaat ze niet lukken ilona weg te stemmen want ik weet zeker dat sil er niet in mee gaat.
nieuwe bewoner is geen contender want die heeft geen back-up.. zie de bigger picture nou isquote:Op maandag 22 januari 2007 14:04 schreef petraa het volgende:
[..]
ja dat hebben ze volgens mij zelf ook nog niet door. maar goed het zijn dombo's die daar zitten.![]()
Fair enoughquote:Op maandag 22 januari 2007 13:37 schreef Jump het volgende:
De drie COS topics samengevoegd, dan is het allemaal de eerste
geen back up ??? Sil, huub en ilona zeiden pas al dat ze elke nieuwkomer een kans geven. Kijk nou eens goed naar de streams.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nieuwe bewoner is geen contender want die heeft geen back-up.. zie de bigger picture nou is
een kans geven is iets anders dan niet eruit stemmen.. first in first out principe gaat wel op nu.. als de date van Brian komt dan mag ze wel een maandje of 2 blijven.. heeft Bra ook weer wat om mee droog te neukenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
[..]
geen back up ??? Sil, huub en ilona zeiden pas al dat ze elke nieuwkomer een kans geven. Kijk nou eens goed naar de streams.![]()
Loopbaan-adviseusequote:Op maandag 22 januari 2007 14:10 schreef bunnyma het volgende:
Wie is Eline?
Hey Sugaruncle, last van hetzelfde virus als .NL? Maak eerst je nederlands eens in orde!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nieuwe bewoner is geen contender want die heeft geen back-up.. zie de bigger picture nou is eens
Daarin verschillen we dus van mening. Iemand een kans geven is dat ze die persoon er niet gelijk uit stemmen, maar ja dat is mijn bescheiden mening en daar wil ik verder ook niet met je over in discussie gaan wat is wel erg offtopic. En ik wil day of gert niet achter me aan hebben.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
een kans geven is iets anders dan niet eruit stemmen.. first in first out principe gaat wel op nu.. als de date van Brian komt dan mag ze wel een maandje of 2 blijven.. heeft Bra ook weer wat om mee droog te neuken
Is dat niet de loopbaanadviseur?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:10 schreef bunnyma het volgende:
Wie is Eline?
Ik kreeg al het idee dat ik met NL in discussie was, maar twijfelde nog ffquote:Op maandag 22 januari 2007 14:11 schreef demins het volgende:
[..]
Hey Sugaruncle, last van hetzelfde virus als .NL? Maak eerst je nederlands eens in orde!
Kan je me dat principe eens aan mijn verstand peuteren?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
een kans geven is iets anders dan niet eruit stemmen.. first in first out principe gaat wel op nu.. als de date van Brian komt dan mag ze wel een maandje of 2 blijven.. heeft Bra ook weer wat om mee droog te neuken
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:11 schreef demins het volgende:
[..]
Hey Sugaruncle, last van hetzelfde virus als .NL? Maak eerst je nederlands eens in orde!
Een nieuwe bewoner is zeer waarschijnlijk een prima nieuwe bondgenoot voor Huub en Sylvia, dus dan staan ze alleen maar zwakker. Over de 'bigger picture' gesproken.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nieuwe bewoner is geen contender want die heeft geen back-up.. zie de bigger picture nou is
Zou kunnen, maar dan nog. Het spel schiet er dan nog niet mee op. Het blijft dan toch (bijna) onmogelijk om iemand er uit te stemmen en dat is nog steeds de bedoeling van het spel!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Een nieuwe bewoner is zeer waarschijnlijk een prima nieuwe bondgenoot voor Huub en Sylvia, dus dan staan ze alleen maar zwakker. Over de 'bigger picture' gesproken.
Dat is een feit, want als er nu weer niemand uitgaat, wordt het inderdaad een programma zonder eind.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:18 schreef Day het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan nog. Het spel schiet er dan nog niet mee op. Het blijft dan toch (bijna) onmogelijk om iemand er uit te stemmen en dat is nog steeds de bedoeling van het spel!![]()
Er moet gewoon iemand uit nu, maakt nog niet eens zoveel uit wie.
Volgens mij is het concept ervoor gemaakt om "verruwing" op te laten treden.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:18 schreef Day het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan nog. Het spel schiet er dan nog niet mee op. Het blijft dan toch (bijna) onmogelijk om iemand er uit te stemmen en dat is nog steeds de bedoeling van het spel!![]()
Er moet gewoon iemand uit nu, maakt nog niet eens zoveel uit wie.
En volgens mij is dat (voorlopig) de bedoeling van het spel.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is een feit, want als er nu weer niemand uitgaat, wordt het inderdaad een programma zonder eind.
Off topic:quote:Op maandag 22 januari 2007 13:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Nog een zwakke plek van Hwnngmw: zijn kunstgebit
Al zullen ze dat natuurlijk nooit toegevenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:22 schreef doesss het volgende:
Talpa zit dus gewoon op beuken te wachten![]()
Eén streamer raken ze dan in ieder geval kwijt!!!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Al zullen ze dat natuurlijk nooit toegeven![]()
Maar aangezien Bart nog geen enkele keer aangesproken is op z`n walgelijke gedrag zou het heel goed kunnen dat ze zitten te wachten totdat 1 van de bewoners tot geweld over gaat. Want als er geweld komt weet je 100% zeker dat de media het daar massaal over zal gaan hebben, en misschien is dat wel de reden. Met de huidige kijkcijfers zijn ze wanhopig om weer eens wat extra media aandacht...
Nena lijdt volgens mij aan een klinische depressie! Alles is haar teveel!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:31 schreef Wireless het volgende:
Nena aan de telefoon: "Ja we zijn bezig met een actie dat iedereen spaarlampen koopt voor het millieu omdat dat het zo warm wordt en bladiebla..."
lol
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Al zullen ze dat natuurlijk nooit toegeven![]()
Maar aangezien Bart nog geen enkele keer aangesproken is op z`n walgelijke gedrag zou het heel goed kunnen dat ze zitten te wachten totdat 1 van de bewoners tot geweld over gaat. Want als er geweld komt weet je 100% zeker dat de media het daar massaal over zal gaan hebben, en misschien is dat wel de reden. Met de huidige kijkcijfers zijn ze wanhopig om weer eens wat extra media aandacht...
Verwend en onvolwassen.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:33 schreef demins het volgende:
[..]
Nena lijdt volgens mij aan een klinische depressie! Alles is haar teveel!
En Brian heeft zich, na de Huub-succes story, zich ook voorgenomen om een nieuwkomer een kans te gevenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
[..]
geen back up ??? Sil, huub en ilona zeiden pas al dat ze elke nieuwkomer een kans geven. Kijk nou eens goed naar de streams.![]()
Heerlijk toch!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:36 schreef doesss het volgende:
[..]
Verwend en onvolwassen.
Ze denkt nog steeds dat de wereld een grote kauwgombal is![]()
Photoshop of Paint shop Pro voor standaard bewerkingen,quote:Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef Elounda het volgende:
[Nog een zwakke plek van Hwnngmw: zijn kunstgebit]
Off topic:
Met wat voor programma bewerk je die foto's?
Ze zijn altijd zooo leuk die van jou!
Wordt alleen pijnlijk als ze erachter komt dat ze concessies moet doen in het leven.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:45 schreef Wireless het volgende:
[..]
Heerlijk toch!
Ik weet zeker dat ze op haar sokken door het leven gaat huppelen en haar hele leven op haar wenken bediend gaat worden als een koningin
vertieft van het zuipe van gister.quote:
Ik heb vannochtend niet gekeken of hij er al uit was, maar gisteravond leek Huub toch redelijk nuchter, dus lijkt me dan een late katerquote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb vannochtend niet gekeken of hij er al uit was, maar gisteravond leek Huub toch redelijk nuchter, dus lijkt me dan een late kater
pffff. snachts een kerel....., wat is het toch een miet zegquote:
DGK_REDACTIE lees je mee?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:54 schreef Fikkert het volgende:
[..]
pffff. snachts een kerel....., wat is het toch een miet zeg, trap die gast zn nest eens uit!!!!!!
Komt omdat ie vanaf een uurtje of 7, 8 onder de zonnebank heeft liggen stinken.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb vannochtend niet gekeken of hij er al uit was, maar gisteravond leek Huub toch redelijk nuchter, dus lijkt me dan een late kater
Ow, nou kennelijk spreek je uit ervaringquote:Op maandag 22 januari 2007 14:56 schreef doesss het volgende:
[..]
Komt omdat ie vanaf een uurtje of 7, 8 onder de zonnebank heeft liggen stinken.
Dat helpt op de korte termijn maar de volgende dag ben je vertieft.![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, nou kennelijk spreek je uit ervaringWel vind ik het opmerkelijk dat de redactie hem gewoon laat liggen, ik zou zoiets hebben van HUP eruit
Als Huub ziek is (keelpijn) en zich niet lekker voeld is het uiteraard een heel ander verhaalquote:Op maandag 22 januari 2007 14:59 schreef avonne het volgende:
Volgens Ilona had hij wel degelijk een rode keel.
En dan nog... anderen mogen ook wel eens een dag op bed liggen, dus hij net zo goed.
Iddquote:Op maandag 22 januari 2007 15:00 schreef Fikkert het volgende:
[..]
van jou geleerd meen ik, ndusDGK_REDACTIE
![]()
jajajaja, die smoes trappen we natuurlijk niet inquote:Op maandag 22 januari 2007 15:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als Huub ziek is (keelpijn) en zich niet lekker voeld is het uiteraard een heel ander verhaal
Volgens mij welquote:Op maandag 22 januari 2007 15:04 schreef Scarabee het volgende:
BTW Mogen ze nou nog wel pokeren???
Je denkt dat ze de wereld op gaat blazen???quote:Op maandag 22 januari 2007 14:36 schreef doesss het volgende:
[..]
Verwend en onvolwassen.
Ze denkt nog steeds dat de wereld een grote kauwgombal is![]()
Dat heb je wis en zeker juistquote:Op maandag 22 januari 2007 15:41 schreef kissa het volgende:
Ik kom net pas binnen..
De TT doet mij het ergste vermoeden. Is ze geslaagd voor haar theorie-examen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |