vertieft van het zuipe van gister.quote:
Ik heb vannochtend niet gekeken of hij er al uit was, maar gisteravond leek Huub toch redelijk nuchter, dus lijkt me dan een late katerquote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb vannochtend niet gekeken of hij er al uit was, maar gisteravond leek Huub toch redelijk nuchter, dus lijkt me dan een late kater
pffff. snachts een kerel....., wat is het toch een miet zegquote:
DGK_REDACTIE lees je mee?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:54 schreef Fikkert het volgende:
[..]
pffff. snachts een kerel....., wat is het toch een miet zeg, trap die gast zn nest eens uit!!!!!!
Komt omdat ie vanaf een uurtje of 7, 8 onder de zonnebank heeft liggen stinken.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb vannochtend niet gekeken of hij er al uit was, maar gisteravond leek Huub toch redelijk nuchter, dus lijkt me dan een late kater
Ow, nou kennelijk spreek je uit ervaringquote:Op maandag 22 januari 2007 14:56 schreef doesss het volgende:
[..]
Komt omdat ie vanaf een uurtje of 7, 8 onder de zonnebank heeft liggen stinken.
Dat helpt op de korte termijn maar de volgende dag ben je vertieft.![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, nou kennelijk spreek je uit ervaringWel vind ik het opmerkelijk dat de redactie hem gewoon laat liggen, ik zou zoiets hebben van HUP eruit
Als Huub ziek is (keelpijn) en zich niet lekker voeld is het uiteraard een heel ander verhaalquote:Op maandag 22 januari 2007 14:59 schreef avonne het volgende:
Volgens Ilona had hij wel degelijk een rode keel.
En dan nog... anderen mogen ook wel eens een dag op bed liggen, dus hij net zo goed.
Iddquote:Op maandag 22 januari 2007 15:00 schreef Fikkert het volgende:
[..]
van jou geleerd meen ik, ndusDGK_REDACTIE
![]()
jajajaja, die smoes trappen we natuurlijk niet inquote:Op maandag 22 januari 2007 15:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als Huub ziek is (keelpijn) en zich niet lekker voeld is het uiteraard een heel ander verhaal
Volgens mij welquote:Op maandag 22 januari 2007 15:04 schreef Scarabee het volgende:
BTW Mogen ze nou nog wel pokeren???
Je denkt dat ze de wereld op gaat blazen???quote:Op maandag 22 januari 2007 14:36 schreef doesss het volgende:
[..]
Verwend en onvolwassen.
Ze denkt nog steeds dat de wereld een grote kauwgombal is![]()
Dat heb je wis en zeker juistquote:Op maandag 22 januari 2007 15:41 schreef kissa het volgende:
Ik kom net pas binnen..
De TT doet mij het ergste vermoeden. Is ze geslaagd voor haar theorie-examen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |