Is dat niet de loopbaanadviseur?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:10 schreef bunnyma het volgende:
Wie is Eline?
Ik kreeg al het idee dat ik met NL in discussie was, maar twijfelde nog ffquote:Op maandag 22 januari 2007 14:11 schreef demins het volgende:
[..]
Hey Sugaruncle, last van hetzelfde virus als .NL? Maak eerst je nederlands eens in orde!
Kan je me dat principe eens aan mijn verstand peuteren?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
een kans geven is iets anders dan niet eruit stemmen.. first in first out principe gaat wel op nu.. als de date van Brian komt dan mag ze wel een maandje of 2 blijven.. heeft Bra ook weer wat om mee droog te neuken
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:11 schreef demins het volgende:
[..]
Hey Sugaruncle, last van hetzelfde virus als .NL? Maak eerst je nederlands eens in orde!
Een nieuwe bewoner is zeer waarschijnlijk een prima nieuwe bondgenoot voor Huub en Sylvia, dus dan staan ze alleen maar zwakker. Over de 'bigger picture' gesproken.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nieuwe bewoner is geen contender want die heeft geen back-up.. zie de bigger picture nou is
Zou kunnen, maar dan nog. Het spel schiet er dan nog niet mee op. Het blijft dan toch (bijna) onmogelijk om iemand er uit te stemmen en dat is nog steeds de bedoeling van het spel!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Een nieuwe bewoner is zeer waarschijnlijk een prima nieuwe bondgenoot voor Huub en Sylvia, dus dan staan ze alleen maar zwakker. Over de 'bigger picture' gesproken.
Dat is een feit, want als er nu weer niemand uitgaat, wordt het inderdaad een programma zonder eind.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:18 schreef Day het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan nog. Het spel schiet er dan nog niet mee op. Het blijft dan toch (bijna) onmogelijk om iemand er uit te stemmen en dat is nog steeds de bedoeling van het spel!![]()
Er moet gewoon iemand uit nu, maakt nog niet eens zoveel uit wie.
Volgens mij is het concept ervoor gemaakt om "verruwing" op te laten treden.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:18 schreef Day het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan nog. Het spel schiet er dan nog niet mee op. Het blijft dan toch (bijna) onmogelijk om iemand er uit te stemmen en dat is nog steeds de bedoeling van het spel!![]()
Er moet gewoon iemand uit nu, maakt nog niet eens zoveel uit wie.
En volgens mij is dat (voorlopig) de bedoeling van het spel.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is een feit, want als er nu weer niemand uitgaat, wordt het inderdaad een programma zonder eind.
Off topic:quote:Op maandag 22 januari 2007 13:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Nog een zwakke plek van Hwnngmw: zijn kunstgebit
Al zullen ze dat natuurlijk nooit toegevenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:22 schreef doesss het volgende:
Talpa zit dus gewoon op beuken te wachten![]()
Eén streamer raken ze dan in ieder geval kwijt!!!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Al zullen ze dat natuurlijk nooit toegeven![]()
Maar aangezien Bart nog geen enkele keer aangesproken is op z`n walgelijke gedrag zou het heel goed kunnen dat ze zitten te wachten totdat 1 van de bewoners tot geweld over gaat. Want als er geweld komt weet je 100% zeker dat de media het daar massaal over zal gaan hebben, en misschien is dat wel de reden. Met de huidige kijkcijfers zijn ze wanhopig om weer eens wat extra media aandacht...
Nena lijdt volgens mij aan een klinische depressie! Alles is haar teveel!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:31 schreef Wireless het volgende:
Nena aan de telefoon: "Ja we zijn bezig met een actie dat iedereen spaarlampen koopt voor het millieu omdat dat het zo warm wordt en bladiebla..."
lol
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Al zullen ze dat natuurlijk nooit toegeven![]()
Maar aangezien Bart nog geen enkele keer aangesproken is op z`n walgelijke gedrag zou het heel goed kunnen dat ze zitten te wachten totdat 1 van de bewoners tot geweld over gaat. Want als er geweld komt weet je 100% zeker dat de media het daar massaal over zal gaan hebben, en misschien is dat wel de reden. Met de huidige kijkcijfers zijn ze wanhopig om weer eens wat extra media aandacht...
Verwend en onvolwassen.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:33 schreef demins het volgende:
[..]
Nena lijdt volgens mij aan een klinische depressie! Alles is haar teveel!
En Brian heeft zich, na de Huub-succes story, zich ook voorgenomen om een nieuwkomer een kans te gevenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
[..]
geen back up ??? Sil, huub en ilona zeiden pas al dat ze elke nieuwkomer een kans geven. Kijk nou eens goed naar de streams.![]()
Heerlijk toch!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:36 schreef doesss het volgende:
[..]
Verwend en onvolwassen.
Ze denkt nog steeds dat de wereld een grote kauwgombal is![]()
Photoshop of Paint shop Pro voor standaard bewerkingen,quote:Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef Elounda het volgende:
[Nog een zwakke plek van Hwnngmw: zijn kunstgebit]
Off topic:
Met wat voor programma bewerk je die foto's?
Ze zijn altijd zooo leuk die van jou!
Wordt alleen pijnlijk als ze erachter komt dat ze concessies moet doen in het leven.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:45 schreef Wireless het volgende:
[..]
Heerlijk toch!
Ik weet zeker dat ze op haar sokken door het leven gaat huppelen en haar hele leven op haar wenken bediend gaat worden als een koningin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |