ik denk ook dat het wegstemmen van die 2 de meeste kans zal hebben.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Natasia heeft vanmiddag te horen gekregen dat Nena het volgende slachtoffer IS.
Van Nel, Bart en Brian.
Hun plan is eerst Ilona weg te stemmen donderdag en dan vanaf vrijdag Nena volkomen te negeren zodat ze zich zo erg verveeld dat ze spontaan naar huis gaat.
Maar Nasty is natuurlijk te dom om dat voor zich te houden, en verklapt het nu al weer met deze schreeuwronde.
(het kan natuurlijk ook een strategie van Nel zijn om Natasia zo te lijmen en triggeren met geheime strategie besprekingen dat ze zich vanzelf als relschopper manifesteeert, waardoor of Natasia of Nel donderdag weggestemd wordt. Zeg ik als Sonique-leerling)
Weet je, NEna is echt niet z'n dom blondje als ze lijkt te zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:54 schreef petraa het volgende:
NL gaat morgen op Nena's plek zitten om Nena uit te lokken.
Ik schakel ter ontspanning ook maar ff over naar de stream buiten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:01 schreef bosb het volgende:
Bart vraagt nu of syl meegaat als ze ilona weg willen stemmen.
Dat ze niet meegaat.... Ze vindt ilona wel gezellig, en denkt niet dat ze weg wil. (als je daar op moet wachten zit je daar over 5 jaar nog)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik schakel ter ontspanning ook maar ff over naar de stream buiten.
Wat antwoordde Sylvia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |